• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - Sandnes Ulf Lørdag 29/6 kl 15:30

Started by Tom C, June 25, 2013, 12:46:00 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Jose Arrogantio

Er vel greit å la Korcsmar starte i hans siste stadionkamp også.

dudo

Korken har vært bra i det siste. Selvskreven.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: dudo on June 29, 2013, 14:00:06 PM
Korken har vært bra i det siste. Selvskreven.
Gjesdal har også vært bra. Markus kommer rett fra et langt skadeavbrekk, uten at han var spesielt god før det, og inn i førsteelveren.

Men det er jo som forventet med Skarsfjord. Ingen bør være overrasket. Når Zsolt drar går nok Mojsov ganske øyeblikkelig inn i førsteelveren han også, og tviler egentlig på at Gjesdal og Grønner i det hele tatt er foran Wangberg i køen.

Det er forresten lov å vrake kapteinen hvis han ikke er god nok. Det bare sitter veldig langt inne for Skarsfjord. Skjønner ikke hvorfor denne kjeksen ble valgt til kaptein hvis det innebærer klippekort.

nero

Gud hjelpe meg så glissent det ser ut på TV-bildene...
Lions led by donkeys.

krakra

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Baunebob

June 29, 2013, 14:35:25 PM #56 Last Edit: June 29, 2013, 14:38:17 PM by Baunebob

krakra

Nydelig frispark. Hvis dette er Pusicvare, hvorfor har han ikke tatt frispark oftere?

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Markmus

Quote from: krakra on June 29, 2013, 14:35:37 PM
Nydelig frispark. Hvis dette er Pusicvare, hvorfor har han ikke tatt frispark oftere?

Var vel like mye keeper som ikke stolte på muren sin siden han plasserte seg så langt over på "deres" side. Men en bra treff, og den headingen han fikk på lompeinnlegget rett etterpå må jeg si det var kraft i.
Ka du ve?

krakra

Nå er det bare å kjøre på før Sandnes Ulf hever nivået. Det er helt elendige foreløbig og vi bør kunne avgjøre før pause hvis de ikke hever seg.

Helena M

Helt elendig keeperspill og oppsatt mur på målet men det var likevel et fint mål.

Håper Pusic kan komme opp på det nivået han var på i fjor for FFK.

Skuffende at det ikke ble laget banner til kampen.

krakra

Helena M

Finne inn for en skadet Pusic etter bare kvarteret!

Markmus

Ka du ve?

Helena M

Oi oi oi oi oi for en pipekonsert for Finne. Ut med pakket.

Gutten knekker vel no.

Helena M

Ka e det soko?

Du trenger ikke likke så forbannet dypt mot ulf som selv om de ligger under har samtlige mann i forsvar! Opp på banen!!!!

OmOssSjølOgHansaøl

Synd at Finne får pipekonsert. Jeg ville ikke ha applaudert ham, men jeg synes generelt vi skal være tilbakeholdne mot å bue på egne enkeltspillere - også en spiller som har vist seg noe mindre lojal enn han burde.

Gulløl

Quote from: Helena M on June 29, 2013, 14:47:12 PM
Gutten knekker vel no.

Neida, bare se om han scorer, ryggen mot Bataljonen og peker på seg selv.

Samuel Sahim-Radlinger

Helena M

Quote from: Gulløl on June 29, 2013, 14:50:20 PM
Quote from: Helena M on June 29, 2013, 14:47:12 PM
Gutten knekker vel no.

Eg tenkte på det, men det blir vel neppe applaus og jubel om han skårer.

Og der skjedde det!!!!!!!

OmOssSjølOgHansaøl

Markmus

haha, det der var vel tidenes mest dempede måljubel?
Ka du ve?

Helena M

Tenk at denne gutten forlater oss.

Eg har nesten kjærlighetssorg. Faen og.

Gulløl

Quote from: Gulløl on June 29, 2013, 14:50:20 PM

Jada.

Samuel Sahim-Radlinger

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Markmus

På en eller annen benk ute i Europa til han skjønner at han hadde store nok utfordringer hjemme i Norge likevel.
Ka du ve?

Baunebob

Hva er greien med feiringen? Det var vel det samme når han puttet på åpent mot RBK ?
Kommer aldri langt med det egoet sitt.

krakra

Quote from: Baunebob on June 29, 2013, 15:07:44 PM
Hva er greien med feiringen? Det var vel det samme når han puttet på åpent mot RBK ?
Kommer aldri langt med det egoet sitt.
Hehe, nei spillere med stort ego når aldri langt.

Markmus

Ka du ve?

OmOssSjølOgHansaøl

stigh

Quote from: Markmus on June 29, 2013, 14:38:46 PM
Quote from: krakra on June 29, 2013, 14:35:37 PM

Var vel like mye keeper som ikke stolte på muren sin siden han plasserte seg så langt over på "deres" side. Men en bra treff, og den headingen han fikk på lompeinnlegget rett etterpå må jeg si det var kraft i.

Ska jo sies at at han gjør de der værda gang på stadion under oppvarming vist man følger med:D så er litt forventet:-)

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

krakra

Førstemålet var enkelt, andremålet enklere og tredjemålet vanvittig enkelt. Vi har fått det lett i dag.

Gulløl

2-0 og peker på seg selv igjen. Huseklepp feirer med publikum og løper langs Bataljonsfeltet når han scorer, det driter Finne i.

Samuel Sahim-Radlinger

krakra

Quote from: Gulløl on June 29, 2013, 15:12:01 PM
2-0 og peker på seg selv igjen. Huseklepp feirer med publikum og løper langs Bataljonsfeltet, det driter Finne i.
Publikum som pep på ham da han kom inn og ikke gadd å juble da han scoret?

OmOssSjølOgHansaøl

Markmus

Ka du ve?

krakra

Haha! Hatrick! Helt vanvittig at den fyren bare har startet to kamper. Nå er han toppscoren vår, og ikke langt bak toppscoreren i TL. Med TO kamper fra start!

brann89

Ekte Hattrick, ikkje gale! synd han forsvinner

Gulløl

June 29, 2013, 15:17:24 PM #89 Last Edit: June 29, 2013, 15:19:13 PM by Gulløl
Quote from: krakra on June 29, 2013, 15:13:15 PM
Publikum som pep på ham da han kom inn og ikke gadd å juble da han scoret?

Kunne ihvertfall feiret med de 95 % som ikke pep og gav han applaus.
Men målsnikk er han. Gratulerer med hattrick  :)

Samuel Sahim-Radlinger

Baunebob

FYFAEN! bla opp millioner.

Dog, nokså lett hattrick.

Hatleking

Quote from: Spelaren on June 29, 2013, 10:22:55 AM
Quote from: dudo on June 29, 2013, 09:18:23 AM
Jeg er indifferent. To timer kjedsomhet. Heldigvis er jeg i området slik at jeg slipper å busse.

Eg tar meg sjøl i å tenke at det er det samme. Tre poeng er alltid gøy, tap framskynder treneravgangen. Eg er ikkje bekymret for å rykke ned, men bekymret for at dagens trenerløsning på lang sikt dreper interessen rundt klubben. Vår nedrykksform på bortebane tatt i betraktning, med poengtap på heimebane uten at det blir nifst mot slutten av sesongen, så blir neppe kontrakten for treneren fornyet og me kan begynne på nytt.

Men tre poeng er også gøy, sjøl om det neppe blir med festfotball.

Er de underholdt no?

Belfort

Quote from: krakra on June 29, 2013, 15:17:03 PM
Haha! Hatrick! Helt vanvittig at den fyren bare har startet to kamper. Nå er han toppscoren vår, og ikke langt bak toppscoreren i TL. Med TO kamper fra start!

Sier mye om Skars at en så målfarlig spiller ikke har fått flere starter

dudo

Bra kamp så langt. Hyggelig at Finne tar seg tid til å understreke poenget hans, mitt og mange andres.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Er jo fantastisk digg å se Finne gjøre det bra, men Ulf er jo sorgen selv. Han jobber godt og er flink å plassere seg der det skjer. En veldig god egenskap, og håper han signerer en ny kontrakt. Tviler på det skjer, men Pusic bør henvendes til benken nå om han er klar til neste kamp.

Flott at Pusic scorte før han gikk ut, håper det løsner for han nå, men Finne er rett og slett bedre.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

Nå kommer det vel kommentarer om at Finne har betalt enda mer tilbake til Brann og kan reise med god samvittighet. Det er jeg ikke enig i. Denne kampen hadde Brann vunnet klart uansett med eller uten Finne. Hattricket kunne likegodt blitt Pusic sitt om han fikk fullføre.

Samuel Sahim-Radlinger

krakra

Kan Skarsfjord fortsatt argumentere med 50/50? Vil si at nivåforskjellen på Finne og Pusic er større enn Gjesdal/Zsolt. Finne har tross alt vært god som førsteforsvarer, og grei i oppspillsfasen også i dag. Ikke bare scoret hattrick.

Helena M

Gud hjelpe meg for en målmaskin.

Eg ber til gud om at han blir. Det som er dumt er at han no bare er mer ettertraktet.

Nei dette er ikke helt bra. Se bare kor fint han har det her.

Spelaren

Quote from: Hatleking on June 29, 2013, 15:20:00 PM
Quote from: Spelaren on June 29, 2013, 10:22:55 AM
Quote from: dudo on June 29, 2013, 09:18:23 AM
Jeg er indifferent. To timer kjedsomhet. Heldigvis er jeg i området slik at jeg slipper å busse.

Eg tar meg sjøl i å tenke at det er det samme. Tre poeng er alltid gøy, tap framskynder treneravgangen. Eg er ikkje bekymret for å rykke ned, men bekymret for at dagens trenerløsning på lang sikt dreper interessen rundt klubben. Vår nedrykksform på bortebane tatt i betraktning, med poengtap på heimebane uten at det blir nifst mot slutten av sesongen, så blir neppe kontrakten for treneren fornyet og me kan begynne på nytt.

Men tre poeng er også gøy, sjøl om det neppe blir med festfotball.

Er de underholdt no?

Ja.
Men du glemte å klage over Askar.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up