• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - Sarpsborg søndag 26. mai klokken 19.00

Started by Nixon, May 22, 2013, 08:31:25 AM

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Go Down

OmOssSjølOgHansaøl

Her må det bli minst ett bytte i pausen. Badji er det mest naturlige byttet, blant annet fordi midtbanen generelt sett er en skandale selv om Haugen spiller bra. Og ja, også fordi Badji suger i dag. Barmen inn?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Gepard

Helt utrolig dårlig kvalitet, burde ikke vært et menneske på stadion slik de spiller. Fortjener ikke fullsatt hus dette her..

Spelaren

Skarsfjord skjeller og banner frå sidelinjen, krever høyere innsats, samarbeid og bevegelser. Badji svarer halvminuttet etterpå med å vente på ein ball...som blir snappet opp foran trynet på ham. Er nok pausens naturlege bytte.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gepard

Uten mål og mening melder Alsaker om Birkirs forsøk, definerer hele laget det. Den eneste vår trener har utrettet med dette laget er god arbeidsmoral og overganger hvor mange folk løper rett frem.

Sarpsborg, SARPSBORG, har et mer velutviklet eget spill enn oss. Fy faen jeg spyr av Roald Bruun og co som hyller Skars som hovedtrener. Latterlig

Belfort

Hva i helvete er det som foregår der ute!

OmOssSjølOgHansaøl

May 26, 2013, 18:29:55 PM #105 Last Edit: May 26, 2013, 18:31:59 PM by OmOssSjølOgHansaøl
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Finne! :-)
2-0!

Edit: Og Huseklepp sitt forarbeid må jo selvsagt også nevnes - og hylles. Fantastisk!

Belfort

Gepard

Erik Huseklepp og Bård Finne !! Det er kjekt det !

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

krakra

Sykrste jeg har sett. Vi spiller helt elendig og hadde fortjent å ligge under, men leder 2-0 etter to fantastiske forarbeid og strålende avslutninger

StuckedPaaOstlandet

Jada!!! Hvorfor spiller ikke den gutten mer, bør strekke oss for å gi han kontrakt.

Ellers det tristeste spillet jeg har sett i år, Haugen har vært bra, Finne, Pusic og Huseklepp har også vist seg frem

Gepard

TENK så bra dette laget hadde vært om disse gode spillerne fikk en trener som evnet å skap et offensivt mønster !!!!

Spelaren

Scoringene er av høy klasse, Finnes skudd skrudde jo rundt blått og rødt på veg inn i nettmaskene!

Belfort

Utenom scoringene er det helt på jordet men igjen har vi en egen evne til å score ut av intet.

Hatleking

Svak omgang, men me leier 2-0. Likevel er det planlaust. Askar har nok ein gong vore elendig og bør ut til fordel for Larsen. Har Amin fått til noko som helst denne omgangen?

TCAC

Quote from: Hatleking on May 26, 2013, 18:33:50 PM
Askar har nok ein gong vore elendig og bør ut til fordel for Larsen.

Nok en gang? Han har vel vært en av våre aller beste utespillere denne våren.

krakra

Haugen vår klart beste spiller. Jevnt bra hele omgangen ispedd noen råe pasninger. Assisten er kunst. Pusic en bra omgang, Finne med mål som vanlig og Huseklepp med et veldig godt forarbeide. Det er beholdningen. Resten var elendig.

Hatleking

Quote from: TCAC on May 26, 2013, 18:37:08 PM

Han har vore svak i fleire kampar i det siste no. Han spelar alt, og eg trur han bér preg av det.

Spelaren

Quote from: Hatleking on May 26, 2013, 18:39:06 PM
Quote from: TCAC on May 26, 2013, 18:37:08 PM

Han har vore svak i fleire kampar i det siste no. Han spelar alt, og eg trur han bér preg av det.

Uenig. Borte mot Tromsø, ja. Kampene før det har han vore blandt våre beste.

krakra

Bård Finne har scoret fem mål på 300 minutter i TL gjennom karrieren. Spørsmålet er selvsagt: Hvorfor har han bare spilt 300 minutter?

Hatleking

Sei det. Det er nok litt lite - men han er trass alt berre 18 år. Det var heller ikkje bra det han leverte før scoringa.

krakra

Ikke bra det Pusic leverte før scoringe  heller. I år.
Haugen ut? Wtf?

Gepard

brann89

Sokolowski inn for Haugen? Kva er tankegangen bak det?
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Spelaren

Badji fortsatt på banen?? Haugen ut? Med mindre det er skade det er snakk om så er det jækla idiotisk.

StuckedPaaOstlandet

Haugen bør være skadet ellers gir det ingen mening.

Gepard

Mulig man ønsker å spille ¨på 2-2 resultatet

krakra

Problem med lysken ja. Selv ikke Skars bytter ut banens beste uten grunn

vekkreist

Ok problemer i lysken for Haugen. ..da er du frifunnet Skars....enn så lenge ;)

StuckedPaaOstlandet

Var skade, så ikke skandalebytte. Spennende å se om vi går for 3-0 eller stenge igjen bak.

krakra

Belfort

OmOssSjølOgHansaøl

Ingen vits å gamble med helsen til Haugen. Vi trenger ham utover sesongen.

Spelaren

Gepard

Skars klovner seg på sidelinjen, hyler og skriker. Istedenfor å ta innover seg at vi ikke har et eget grunnspill offensivt. Det er ikke innsatsen til spillerne som er problemet.

OmOssSjølOgHansaøl

Hehe,

- Tror aldri jeg har sett en trener så misfornøyd som Skarsfjord på stillingen 2-0 til eget lag, sier Alsaker på TV2.

Hver gang de viser TV-bilder av Skarsfjord ser det ut som om han holder på å få hjerteinfarkt av rent raseri.

OmOssSjølOgHansaøl

Pusic går mistenkelig ofte over ende innenfor 16-meteren. Det er ikke helt bra ...

vekkreist

krakra

Spelaren

Pusic må slutte med filmingen, det er pinlig.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Gepard on May 26, 2013, 18:58:48 PM
Det er ikke innsatsen til spillerne som er problemet.

Så du mener at innsatsen til spillerne ikke er et problem i denne kampen?

Belfort

Quote from: Spelaren on May 26, 2013, 19:03:31 PM
Pusic må slutte med filmingen, det er pinlig.

Dette skal vi ikke være bekjent av

OmOssSjølOgHansaøl

Belfort

vekkreist

Dårlig press av Brann. Slik det har vært hele kampen.

OmOssSjølOgHansaøl

Badji og Askar er fortsatt veldig naturlige bytter. På tide å erstatte minst en av dem.

Gepard

Synes spillerne jobber bra, men de virker rett og slett i villrede over hva som skal skje når de har ball, kjennetegner vel hele perioden under skars.

Spelaren

Der sprakk heimenullen også, signert feig rygging. Og det beste med det heile? S08 fortsetter å spele som om me var bortelaget. Sarpsborg føkkings 08.

Go Up