• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - Sarpsborg søndag 26. mai klokken 19.00

Started by Nixon, May 22, 2013, 08:31:25 AM

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Skal vi følge tradisjonen skal dette bli seier siden kampen går på hjemmebane. Og tradisjoner skal vi ta vare på...

Laget mitt er ikke så originalt. Foruten Larsen skal alle vel være i sånn passe god form. Larsen er med i mangel av gode alternativer, og fordi det er håp om at det kan løsne snart. Jeg tenker at han og Huseklepp kan veksle med å være spiss og kant i denne kampen.

Piotr
Birkir - Zsolt - Gjesdal - Demir
Askar - Badji - Haugen - Huseklepp/Larsen
Finne - Larsen/Huseklepp
Rød makt på Hansa!

dudo

Ikke originalt, men enkelt å si seg 100% enig i. Stygt redd for at vi kan få oss et sjokk, forresten.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Heilt einig med laget. Dette skal vera tre poeng.

Kjell249

Pusic var flere klasser over Larsen mot TIL, så jeg stemmer for samme lag som startet sist hjemmekamp.

Forøvrig uenig i plassering av Huseklepp på venstrekant. Demir og Huseklepp på samme kant er krise defensivt. Sæv er ganske mye bedre defensivt, selv om det sier ganske lite. Altså Huseklepp høyre og Askar venstre.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Nixon

Quote from: Kjell249 on May 22, 2013, 09:13:50 AM
Pusic var flere klasser over Larsen mot TIL, så jeg stemmer for samme lag som startet sist hjemmekamp.

Ja, jeg syns også at Pusic gjorde mer av seg enn Larsen på søndag, han jobbet hardt og vant mange baller. Men det er ikke like bra når han skal gjøre noe med ballen. Og mot Sarpsborg skal vi forhåpentligvis gjøre mye med ballen.
Rød makt på Hansa!

krakra

Hehe. Er vi der at vi skryter av en spiss som knapt kom til en eneste avslutning? Pusic kjempet bra, men var som vanlog helt ufarlig. Larsen har et helt annet potensiale og er en klassespiller i form. Da fortjener han mer tålmodighet enn en spiller som er helt ordinær i toppform. Huseklepp fikk mye spilletid da han var i elendig form fordi man visste hva man fikk når han kom i form igjen.

Spelaren

Pusic gjorde meir nytte som midtbanespelar enn spiss sist kamp. Det var nærmere midtstreken han var først på baller og fekk oftere kontroll enn det som vanlig er.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: krakra on May 22, 2013, 12:46:10 PM
Hehe. Er vi der at vi skryter av en spiss som knapt kom til en eneste avslutning?

Skryt og skryt. Det sier vel heller litt om hvor dårlig Larsen var...
Rød makt på Hansa!

krakra

Jeg syns ikke Larsen skilte seg ut i noen retning mot TIL. Begge kantspillerne ble lite brukt.

Falkman

Nixon

Quote from: krakra on May 22, 2013, 13:29:59 PM
Jeg syns ikke Larsen skilte seg ut i noen retning mot TIL. Begge kantspillerne ble lite brukt.

Der er vi nok litt uenige. Men vi er enige om at Larsen bør få starte på søndag. Og det er vel det viktigste i denne kamptråden.
Rød makt på Hansa!

SK

Helt utrolig at folk fortsatt vil ha Larsen fra start etter at han har sugd sammenhengende sånn cirka fra midt i 3.serierunde. Men det har vel noe med alternativene å gjøre.

krakra

Er vel fordi Larsen på sitt beste er en av TLs beste spillere. Samtidig som Pusic, som på sitt beste er helt ordinær, også har sugd og Kvelle og Skaanes er skadet

Falkman

Quote from: krakra on May 22, 2013, 17:14:42 PM
Er vel fordi Larsen på sitt beste er en av TLs beste spillere. Samtidig som Pusic, som på sitt beste er helt ordinær, også har sugd og Kvelle og Skaanes er skadet
[/quot

Du fornekter deg ikke. Det han viste i fjor høst, viste at han har potensiale til å bli det, riktignok. men i år har han jo langt på vei vært ubrukelig.

krakra

I fjor høst var han en av de bedre spillere i Tippeligaen. Han var visstnok også ekstremt god i forsesongen og veldig god de første hjemmekampene. Han har vært i dårlig form, men jeg ser ikke hvorfor du skal krangle på at han på sitt beste er blant de beste i TL og har et toppnivå som går langt utenpå Pusic. Jeg tror ikke jeg ville møtte mye motbør om jeg hadde kommet med den påstanden til andre lags supportere.

SK

Hvis man hadde hevdet at Larsen er blant TLs beste spillere til andre lags supportere, hadde de fått seg en god latter. Det får da være grenser til oppsnakking.
Uansett kan han ikke få spille basert på at han gjorden gode kamper i fjor høst, når han har vist gang på gang i det siste at han ikke er på det nivået per dags dato. Spillere som er ute av form hjelper oss ikke.

krakra

Nei, jeg tror nok påstanden om at Larsen på sitt beste er blant de beste i TL møter mer motbør her enn det ville noe annet sted. Man har gitt spilletid og tålmodighet til spillere man vet har et høyt nivå inn før. Seneste Huseklepp. Protesterte du da?
Hvilke fire spillere mener du er i form og kan bekle to kantroller og en spiss? Jeg ser bare Finne, Huse og Askar.
Så står den siste plassen mellom to spillere som holder omtrent like lave nivå i dag hvor den ene har et vesentlig høyere toppnivå og potensiale enn den andre. Et nivå han har vist også i år

Falkman

May 22, 2013, 18:11:56 PM #19 Last Edit: May 22, 2013, 18:28:31 PM by Falkman
Quote from: krakra on May 22, 2013, 17:48:03 PM
Nei, jeg tror nok påstanden om at Larsen på sitt beste er blant de beste i TL møter mer motbør her enn det ville noe annet sted. Man har gitt spilletid og tålmodighet til spillere man vet har et høyt nivå inn før. Seneste Huseklepp. Protesterte du da?
Hvilke fire spillere mener du er i form og kan bekle to kantroller og en spiss? Jeg ser bare Finne, Huse og Askar.
Så står den siste plassen mellom to spillere som holder omtrent like lave nivå i dag hvor den ene har et vesentlig høyere toppnivå og potensiale enn den andre. Et nivå han har vist også i år

man burde vel strengt tatt følge Brann ganske tett ifjor høst, for å få med seg oppturen hans. for så fantastisk var han ikke. men han var veldig  god borte mot Fredrikstad. og den gikk på Zebra. så da ble han nok lagt merke til.akkurat som i kampen mot Hønefoss. hvor han ikke var like bra, men scoret et fint mål.

SK

Den gjennomsnittlige TL-supporter har ikke engang hørt om Larsen.
For øvrig protesterte jeg i fjor høst på at Huseklepp fikk spille, da han aldri klarte å forbedre seg.

Larsen har vist et høyere toppnivå enn Pusic, men Pusic har til nå vært mindre dårlig. I hvert fall i sist kamp. Det ville jeg lagt vekt på i laguttaket. Uten at Pusic på noen som helst måte har gjort seg fortjent til å starte han heller.
Men dette gjelder ikke bare nå. Slik har det vært også tidligere i sesongen, når det har vært flere alternativer enn vi har for øyeblikket. Flere har også villet vrake Askar for Larsen, til tross for at Askar har hatt nøkkelinvolveringer i nesten hver kamp vi har vunnet mens Larsen har vist lite. Dette gjelder ikke nå lenger, men man skal ikke mer enn noen kamper tilbake for å finne en situasjon der flere ønsket dette.

dudo

Jeg vil heller spille Larsen i form enn Pusic. De bidrar med ca like lite pr i dag.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Jo, han var veldig god i fjor høst og jeg leste en rekke veldig positive innlegg om han på diverse forum. På RBKs forum var det flere som ønsket seg ham til klubben. I vinter på U21-landslaget og startet for dem. Hadde han holdt formen hadde det nok blitt EM på ham.

Hatleking

Eg synst ikkje Larsen var så frykteleg no mot Tromsø. Farlegheitene frå Tromsø kom vel hovudsakleg frå deira venstre og vår høgre side? Slik eg såg det, var Askar faktisk hakket dårlegare. Kan hende eg hugsar feil, men det var mitt inntrykk etter den første omgangen òg. Trass i ein dårleg start så gjorde han ein del kloke involveringar.

krakra

Quote from: SK on May 22, 2013, 18:26:12 PM

Den gjennomsnittlige TL-supporter har ikke engang hørt om Larsen.
For øvrig protesterte jeg i fjor høst på at Huseklepp fikk spille, da han aldri klarte å forbedre seg.

Larsen har vist et høyere toppnivå enn Pusic, men Pusic har til nå vært mindre dårlig. I hvert fall i sist kamp. Det ville jeg lagt vekt på i laguttaket. Uten at Pusic på noen som helst måte har gjort seg fortjent til å starte han heller.
Men dette gjelder ikke bare nå. Slik har det vært også tidligere i sesongen, når det har vært flere alternativer enn vi har for øyeblikket. Flere har også villet vrake Askar for Larsen, til tross for at Askar har hatt nøkkelinvolveringer i nesten hver kamp vi har vunnet mens Larsen har vist lite. Dette gjelder ikke nå lenger, men man skal ikke mer enn noen kamper tilbake for å finne en situasjon der flere ønsket dette.
Hvem har villet vraket Askar for Larsen  etter at Larsen duppet i form? Det var noen som ønsket det i fjor da Askar ikke presterte all verdens. Det skjedde jo av seg selv da Askar ble skadet og svekket oss ikke akkurat

brann89

Heller en Larsen enn en Pusic i dårlig form. Larsen er 21 og har potensiale til å bli skikkelig god. Pusic er 25 og har ikkje mye utviklingspotensiale.
Pusic jobber godt defansiv, men han er spiss og kva hjelper det da når han aldri er en trussel i boksen? Pusic kunne gjerne blitt omskolert til midtbane spiller. Larsen etter mitt personlige synspunkt, burde fokusere mindre på det defansive og mer på det offansive. Han er den med best teknikk og som kan gjøre det utforutsigbare. Vist han skal bruke mye krefter på defansivt arbeid, så blir det mindre krefter til det offansive, der Larsen har sin styrke.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on May 22, 2013, 18:31:28 PM
Hvem har villet vraket Askar for Larsen  etter at Larsen duppet i form? Det var noen som ønsket det i fjor da Askar ikke presterte all verdens. Det skjedde jo av seg selv da Askar ble skadet og svekket oss ikke akkurat

Var flere som ville vrake ham i starten av denne sesongen også. Husker det var i hvert fall så sent som fjerde serierunde folk ennå ville vrake Askar. Ikke at jeg synes det er spesielt godt argument for å bruke Pusic i stedet for Larsen. Jeg syntes Askar var god helt fra starten, og fortjente ikke å bli vraket for Larsen eller Nordkvelle. Pusic derimot var grei de første kampene, men har siden vist like lite som Larsen. Larsen har vist høyere toppnivå og er yngre med større utviklingspotensiale enn Pusic, så vil foretrekke han fra start enn Pusic. Men viktigste er at ingen av dem tar startplass fra Finne.

dudo

Askar startet litt smålabert, men spilte mye i en periode både Larsen og Kvelle var i form, tilsynelatende. Spilt seg kraftig opp og vært i mine øyne vår tredje beste - men kanskje viktigste - spiller så langt.

krakra

Enig. Ser ikke helt det kontroversielle i å ville sette Askar på benken da han presterte sånn passe, mens Larsen og Kvelle var i toppform. I dag er han såklart bankers.
Uansett, som Jose sier, det er noe annet med Pusic. Både Askar og Larsen har vist høyt nivå hos oss. Det har ikke Pusic, ikke noe annet sted heller. I tillegg er han i dårlig form.

Klaus_Brann

Askar skal spille selv om han spiller under par inne i mellom, han bidrar til mål nesten i hver eneste kamp vi scorer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kjell249

Pusic i form er dessverre mye viktigere for laget akkurat nå enn en Larsen i form. Dessverre skriver jeg fordi Larsen er en underholde spiller på sitt beste, nesten bergenser og ung. Grunnen til at Pusic i form er viktigere er at han har ferdigheter vi savner i laget. God på hodet, klarer å holde på ballen, god som førsteforsvarer og skaper en del brudd høyt i banen. Larsen er en dribleving, og ganske lik Huseklepp i type ferdigheter.

At Pusic har et mye lavere toppnivå enn det Larsen har vist til nå er bare tull. Han kom til Fredrikstad og gjorde nesten egenhendig slik at de beholdt plassen etter en forferdelig start på sesongen. Fikk kallenavnet frelseren. Larsen var god i et par kamper på slutten av sesongen i fjor, men formen har vært dalende siden det. I vinterpausen var den så der, og det var bare med et nødskrik at han fikk startplassen før Nordkvelle i åpningskampen.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Huff

Enig med laguttaket til ekspresidenten, vil se Larsen på topp og Huse på kant, Finne skal og spille. Så lenge Pusic ikke bidrar offensivt er det mindre interessant at han er bra defensivt, da kan vi like godt spille med en midtbanespiller - i så fall Barmen.

Pusic har i svært, svært liten grad bidratt offensivt på Brann. Mot Aafk i forrige serierunde  tror jeg ikke han fikk til noenting som helst på en omgang, noe som faktisk er ganske spesielt. Han har vel startet ti eller ni av ellve kamper og står med ett målpoeng, og hans skaper ikke så mange brudd heller. Han har ikke vært direkte dårig i flertallet av kampene, men har heller ikke vært god, variert mellom svak og ok, og formen ser virkelig ikke ut til å være i anmarsj.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

krakra

Det er jo trist for Brann hvis en middelmådig og kjedelig spiller som Pusic er viktigere enn Larsen som i tillegg til gode driblinger er rask og har god pasnings- og skuddfot. Pusic scoret endel enkle mål i FFK som kunne tyde på en viss målteft, men tallene fra VIF og ellers i karrieren samt prestasjonene i Brann peker mot at målene i FFK nok var et aldri så lite blaff.
Pusic hadde ikke fått spilletid i RBK eller Godset og ikke spilt fast for noen av lagene som jakter medalje. En spiss som ikke scorer er en dårlig spiss uansett hvor god han er som førsteforsvarer.

Larsen var forøvrig god hele høsten i fjor, og i starten av årets sesong. At han med "et nødskrik" fikk starte istedenfor Kvelle var at Kvelle også var i veldig god form.

krakra

Nei, det er ikke en bortforklaring. Fem mål på ti kamper er ikke nok til å kalle en 25-åring målfarlig når resten av karrieren, både før og etter, peker mot det motsatte. Det var ikke akkurat "årets mål"-scoringer han satte inn.

Jeg hører du sier at mange ville vrake Askar til fordel for Larsen langt ut i sesongen. Kan ikke si jeg husker dette, men Askar hadde en svak start på sesongen mens Kvelle og Larsen var i god form. Så det er ikke umulig.

Skjønner forøvrig ikke dette behovet ditt til å snakke ned Larsen. Noen enkeltkamper for et halvt år siden? Larsen storspilte høstsesongen i fjor. Det var ikke "noen enkeltkamper". Han var også god i pre season og i starten av sesongen. Det var da enkelte ville at han og Kvelle(for det var Kvelle som ble holdt ute av laget) istedenfor Askar. Nå vil "vi" ha ham istedenfor Pusic, som også spiller elendig og som selvfølgelig ikke har det samme potensialet som Larsen.

Da Larsen var i form i vinter spilte han fra start for U21-landslaget som skal spille EM. Til tross for å være ute av forl ble han også tatt ut i bruttotroppen til EM. Så det er tydeligvis noen der ute som verdsetter ham mer enn drg

Hansakongen

Greit at folk mener Pusic ikke møter de kravene som vi alle hadde håpet på før sesongen en som bøttet inn mål i bøtter og spann. Kanskje han er litt ute av form mål messig, men jeg synes selv om han står med 0 mål på 10 kamper, virker det som om han jobber bra på andre deler av banen. Men tror jeg heller ville hatt Pusic mer som offansiv midtbane spiller eller mellom ledd mellom midtbanen og spissene i en mer 4-3-1-2 formasjon eller en 4-4-1-1 formasjon. I en slik formasjon kan jo brann fort og sikkert lett sette Pusic ned på midten om det skulle trenges og spille en 4-5-1 formasjon. Synes uansett at Pusic faller for fort ned slik at han blir mer en 5 midtbane spiller enn vanlig spiss som han er tiltenkt i brann, slik at med Pusic på banen i en brann tenkt 4-4-2 formasjon spiller brann ofte 4-5-1 når Pusic detter forlangt bak på banen.

krakra

Ingen tvil om at han jobber godt, men jeg syns ikke det er særlig kvalitet over noe han gjør. Han er i mine øyne overhodet ikke en spiller som skal starte nærmere 30 kamper for et medaljelag med ambisjoner om å underholde. Han har jo sine styrker i å ødelegge motstanders spill.

Jose Arrogantio

Quote from: SK on May 22, 2013, 23:26:28 PM

Om spillestilen til Brann ikke passer Pusic så får man la spillere som passer inn bedre heller starte.

Tom C

På hjemmebane er jeg for å bruke spillere som er kreative og som kan bidra med noe offensivt. Der mener jeg Larsen har størst potensiale og vil heller at han får spille seg i form enn å gi flere sjanser til Pusic. Pusic passer bedre på bortebane, der han kan bidra til å jage motspillerne, være førsteforsvarer når motstanderne har ballen og holde på ballen når vi vinner den.
Aldri mer Obos....

SK

Quote from: krakra on May 22, 2013, 23:43:13 PM
Nei, det er ikke en bortforklaring. Fem mål på ti kamper er ikke nok til å kalle en 25-åring målfarlig når resten av karrieren, både før og etter, peker mot det motsatte. Det var ikke akkurat "årets mål"-scoringer han satte inn.

Jeg hører du sier at mange ville vrake Askar til fordel for Larsen langt ut i sesongen. Kan ikke si jeg husker dette, men Askar hadde en svak start på sesongen mens Kvelle og Larsen var i god form. Så det er ikke umulig.

Skjønner forøvrig ikke dette behovet ditt til å snakke ned Larsen. Noen enkeltkamper for et halvt år siden? Larsen storspilte høstsesongen i fjor. Det var ikke "noen enkeltkamper". Han var også god i pre season og i starten av sesongen. Det var da enkelte ville at han og Kvelle(for det var Kvelle som ble holdt ute av laget) istedenfor Askar. Nå vil "vi" ha ham istedenfor Pusic, som også spiller elendig og som selvfølgelig ikke har det samme potensialet som Larsen.

Da Larsen var i form i vinter spilte han fra start for U21-landslaget som skal spille EM. Til tross for å være ute av forl ble han også tatt ut i bruttotroppen til EM. Så det er tydeligvis noen der ute som verdsetter ham mer enn drg

Så det må være "årets mål"-scoringer en spiss leverer før han kan betegnes som bra? Da kan du like greit avskrive Finne også, det er ikke årets mål han setter inn han heller. Han får skryt for å være en spiller som er på rett sted til rett tid. Målene til Pusic mot i Fredrikstad var mye det samme.

Nok en gang baserer du alt på at Larsen spilte bra i høst, og ser bort fra at det ikke gagner laget å ha spillere på banen som ikke er gode per dags dato. Førstelaget skal ikke være en arena der folk skal få et utall kamper å spille seg i form på. Pre-season betyr for øvrig ikke en dritt, mange har vært gode/dårlige der og gjort noe helt annet når sesongen starter. Pusic var også brukbar der og scoret en del før sesongen startet.
Når det gjelder starten av sesongen, så er det ingen som hevder at han ikke fortjente å spille de 2-3 første kampene. Det gjør han ikke nå lenger.

Bruttotroppen til U21-EM er ikke noe kjempeargument, der er det med ganske mange spillere, og basert på at han tidligere hadde spilt bra var det logisk at han var med der. Man blir vanligvis ikke vraket fra slike landslagstropper umiddelbart man begynner å spille dårlig, hvis man har levert greit tidligere. Man får litt tid på seg. Men til selve EM ble han jo vraket.

SK

Quote from: Jose Arrogantio on May 23, 2013, 06:30:30 AM

Om spillestilen til Brann ikke passer Pusic så får man la spillere som passer inn bedre heller starte.

Det er jo Brann som har hentet ham, de kan ikke bare ignorere det. Det er uansett ikke snakk om noen stor endring i spillestil, men det bør være mulig å gi ham ballen oftere fremme i angrep.

dudo

Quote from: SK on May 23, 2013, 07:30:50 AM
Pusic spilte jo på kanten i VIF. Det er ikke sammenlignbart. På høsten i fjor kom han til et ganske så ubrukelig Fredrikstad og scoret i kamp etter kamp og fikk laget til å løfte seg.  Å kalle dette et blaff er en bortforklaring. At han ikke gjør det samme i Brann virker å være litt fordi Brann spiller på en annen måte, som ikke passer ham like bra. Han får jo knapt ballen når han er fremme i angrep. Noe som har både med hans egne bevegelser å gjøre og at lagkameratene ikke bruker ham.

Uansett, når det gjelder Askar vs. Larsen, så var det flere som ville benke Askar til fordel for Larsen langt ut i sesongen, i hvert fall 4.-5.serierunde. Dette var ikke i en periode hvor Larsen var i noe kanonform. Det symptomatiske var at for hver av disse rundene bidro Askar med enten scoringer eller assists, og hadde en nøkkelrolle i laget selv om han ikke briljerte. Enkelte forstod dette, mens andre igjen setter Larsen opp fra start i x antall kamper på rad fordi han spilte bra i fjor høst. Laguttaket skal baseres på hvordan status er pr. dags dato, ikke basert på noen enkeltkamper for et halvt år siden. For øvrig har han fått masse spilletid til tross for at han ikke har spilt bra, uten å bevise at han er noe nærmere å fortjene startplass.

Det er jo Brann som har hentet ham, de kan ikke bare ignorere det. Det er uansett ikke snakk om noen stor endring i spillestil, men det bør være mulig å gi ham ballen oftere fremme i angrep.

I den formen Pusic er i nå, er det neppe noe triks å gi han ballen så mye oftere ...

Hatleking

Kanskje hadde det vore like greitt å ha Pusic i ein offensiv midtbanerolle med Finne som spiss? Ikkje for at me for ein kvar pris skal starte med Pusic, men at det kan vera ei moglegheit når han skal spele. Noko som dette:

Piotr
Sævarsson - Zsolt - Gjesdal - Demir
             Haugen - Badji
        Askar - Pusic - Huseklepp
                     Finne

Xminator

Slutt å rote med 4-5-1, 4-2-3-1 når vi ikke har spillerene til å gjøre det.

Personlig mener jeg Pusic har fått sjansene sine. Finne skal starte, og jeg vil heller at Larsen får spille seg i form enn at Pusic skal fortsette å rote. Alternativet er å flytte Barmen frem. En av egenskapene hans er å komme i scoringsposisjon, og han har mye større duellstyrke enn de andre.
Huseklepp gir mer i duellene som kantspiller. Kantrollen gir heller ikke de samme konsekvensene når han tar en seiersrunde istedenfor å gå i duell om ball.

Hatleking

Skarsfjord har variert formasjon under kamp utan at det har gjort noko. Me har rett og slett så få spelarar tilgjengelege at me må ta hensyn til kvar spelarane kan vera best. Larsen er mykje betre i ei 4-2-3-1-kantrolle enn som 4-4-2-kant òg.

Huff

Quote from: Hatleking on May 23, 2013, 08:08:14 AM
Kanskje hadde det vore like greitt å ha Pusic i ein offensiv midtbanerolle med Finne som spiss? Ikkje for at me for ein kvar pris skal starte med Pusic, men at det kan vera ei moglegheit når han skal spele. Noko som dette:

Piotr
Sævarsson - Zsolt - Gjesdal - Demir
             Haugen - Badji
        Askar - Pusic - Huseklepp
                     Finne

I denne formasjonen vil jeg mye heller ha Barmen bak Finne enn Pusic. Som X er inne på er førstnevnte ekspert på å komme i skoringsposisjon og ut fra det minimale Pusic har vist er jeg ikke sikker på at Barmen står noe tilbake for han oft duellstyrke, Barmen er og mer ballsikker. Larsen -i form- er et enda bedre alternativ, da mangler vi riktignok luftstyrke blant de fire fremste, men det gjør vi med Pusic der fremme og.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Lasaron

Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Hatleking

Pusic er ein råtass. Han er raskare enn Barmen og er meir målfarleg. Barmen er betre på hovudet. Guten er nok god til å kome i scoringsposisjon, men ikkje til å avslutte.

ostraume

Pusic og Larsen er svake om dagen og går begge ut, laget blir:

Piotr
Sæv - Zsolt - Gjesdal - Demir
Huse - Haugen - Badji - Askar
Barmen - Finne

Barmen er vårt beste oppspillspunkt, er ballsikker og god til å komme i scoringsposisjon. Med andre ord: Får jobben som hengende spiss.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dragn

Quote from: SK on May 23, 2013, 07:30:50 AM

Legg merke til hvor ofte vi er i posisjon til å tre stikkerne igjennom til spissene i løpet av en kamp, hjemme også. Vi spiller oss sjeldent igjennom et midtbaneledd, det ender enten med at hele motstanderlaget trekker ned bak ball, eller så spiller vi ut på sidene. Vi vet pusic ikke er verdensmester i lufta, og vi har ikke noen Giggs på kanten(e) som kan prikke de millimeterpresise innleggene.

Poenget er at vi må basicly omstrukturere ganske mye av det offensive, det gjør ikke dagens trener..

Go Up