• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tromsø - Brann (11. runde)

Started by Ojo, May 17, 2013, 21:32:13 PM

0 Members and 63 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

bernu

Quote from: Klaus_Brann on May 20, 2013, 17:58:08 PM
Quote from: bernu on May 20, 2013, 17:55:01 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 20, 2013, 17:07:22 PM
En spiss' arbeidsoppgaver er kun å score mål? Fin fotballforståelse.

Jeg sa ikke kun. Men hovedoppgaven er da så klart å score.
Hvis jeg har en spiss som scorer og en som jobber hardt, men ikke scorer, velger jeg han som scorer 100 av 100 ganger. Fotball handler om å score mål og vinne kamper. Ikke forsvare seg til hederlige tap....

Det gjør det, men det er ingen garanti i at Finne putter hver kamp han får spille.

Han får ikke sjansen til å vise det heller. Pusic får fornyet tillit selv om han aldri scorer. Finne scoret og fikk ikke fortsette.
Helt på trynet spør du meg....
HANSA - Z

stigh

Quote from: SK on May 20, 2013, 18:15:37 PM
Halvtime spilt, og fortsatt 0-0!

Men så har vi jo tilgode de der (gode 2 omg etter skarsfjord har sin tale)

KEO

Jeg er ikke den som er for bytter før pause, men få Haugen å ut fort som F! Han lager jo store rom for Tromsø!  Men er andre som suger mye også men må begynne 1 plass
Nu kør vi!

bernu

Helvete så dårlig Pusic er!!!
Jeg skjønner overhodet ingenting av at han spiller....
HANSA - Z

storB

Er også skuffet over at Finne ikke får starte, han gjorde seg fortjent til det sist kamp. Pusic er så langt nede nå med dårlig selvtillit at den må nesten pleies tilbake  gjennom innhopp i kamper som allerede er avgjort.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Belfort

Klaus_Brann

Quote from: bernu on May 20, 2013, 18:19:36 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 20, 2013, 17:58:08 PM
Quote from: bernu on May 20, 2013, 17:55:01 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 20, 2013, 17:07:22 PM
En spiss' arbeidsoppgaver er kun å score mål? Fin fotballforståelse.

Jeg sa ikke kun. Men hovedoppgaven er da så klart å score.
Hvis jeg har en spiss som scorer og en som jobber hardt, men ikke scorer, velger jeg han som scorer 100 av 100 ganger. Fotball handler om å score mål og vinne kamper. Ikke forsvare seg til hederlige tap....

Det gjør det, men det er ingen garanti i at Finne putter hver kamp han får spille.

Han får ikke sjansen til å vise det heller. Pusic får fornyet tillit selv om han aldri scorer. Finne scoret og fikk ikke fortsette.
Helt på trynet spør du meg....

Jeg spør ikke deg, jeg vet at du mener at alle unge fra Bergen skal spille. Alltid.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Pusci langt nede på egen banehalvdel og vinner ballen.

Klaus_Brann

Quote from: KEO on May 20, 2013, 18:22:15 PM
Jeg er ikke den som er for bytter før pause, men få Haugen å ut fort som F! Han lager jo store rom for Tromsø!  Men er andre som suger mye også men må begynne 1 plass

Han har vært dårlig, kan gjerne ta ut Zsolt og Birkir i samme slengen.

Gepard

May 20, 2013, 18:28:57 PM #110 Last Edit: May 20, 2013, 18:34:28 PM by Gepard
Brann får angrep på angrep mot seg fordi en rett og slett bare GIR fra seg ballen, enten en meningsløs langball for å kvitte seg med press i backrekken eller en juniorpasningsfeil lenger oppe.

Fantastisk dårlig. Eneste de ser ut til å ha fokus på er å ligge defensivt kompakt. det gjør de jo helt greit men hvor Jævla vanskelig er det da1 ?

Man må jo faen meg evne å skape noe selv for å gi hjemmelaget trøbbel. Aldri faen om vi vinner dette om vi fortsetter å suge så enormt med ballen i laget. ELendig.7

Det værste er vel at Rune sikkert er veldig godt fornøyd med 1omgang, men faen heller, vi fortjener ikke en dritt slik vi spiller..

Belfort

Quote from: Klaus_Brann on May 20, 2013, 18:28:20 PM

Ja nesten like bra som et mål

Klaus_Brann

Klaus_Brann

Quote from: Gepard on May 20, 2013, 18:28:57 PM
Brann får angrep på angrep mot seg fordi en rett og slett bare GIR fra seg ballen, enten en meningsløs langball for å kvitte seg med press i backrekken eller en juniorpasningsfeil lenger oppe.

Fantastisk dårlig. Eneste de ser ut til å ha fokus på er å ligge defensivt kompakt. det gjør de jo helt greit men hvor Jævla vanskelig er det da1 ?

Man må jo faen meg evne å skape noe selv for å gi hjemmelaget trøbbel. Aldri faen om vi vinner dette om vi fortsetter å suge så enormt med ballen i laget. ELendig.

Synes ikke vi ligger defensivt kompakt heller. Mye strekk til tider.
I tillegg skal vi prøve å spille oss ut hele tiden, men evner det ikke og ender opp med farligheter eller å måke ballen opp.

Spelaren

Stikkord frå første omgang:
Piotr er god, Askar kan bare ikkje drible av ein spelar, Huseklepp har på feil sko, altfor mange cornere imot, Gjesdal har klart seg bra, Badji er ekspert på null framgang, Haugen/Larsen er vekke og Pusic trenger ny trener... som kan benke ham.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Pusic har vært elendig. At han var nede og vant en ballen får ikke hjelpe. Svak so førsteforsvarer og hjelpesløs offensivt
Quote from: Klaus_Brann on May 20, 2013, 18:30:07 PM
Quote from: Belfort on May 20, 2013, 18:29:16 PM

Hoho.

Lasaron

Quote from: Lasaron on May 20, 2013, 13:27:55 PM
Jeg er allerede sur for at Finne sikkert ikke kommer til å starte, mens Pusic sikkert gjør det. Finne var klart bedre enn Pusic i den omgangen de spilte ilag mot Aalesund, og han viser seg stadig som mer målfarlig. Likevel blir det Pusic. Skars vil forsvare det med at vi trenger Pusic sin fysikk borte mot Tromsø. Er Tromsø så mye mer fysisk enn Aalesund? Forøvrig såg jeg Finne flere ganger løpe med ball, bli dultet borti av en motspiller, for så å løpe videre med ballen. Han datt ikke. Ikke helt ubrukelig fysisk iallfall.

Skandalen ble et faktum. Når det er sagt så har Pusic spilt brukbart sålangt.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

OmOssSjølOgHansaøl

May 20, 2013, 18:32:49 PM #117 Last Edit: May 20, 2013, 18:35:34 PM by OmOssSjølOgHansaøl
Ikke bra førsteomgang.

Spesielt midtbanen vår er svak. Jeg får litt inntrykk av at vi har fire medgangsspillere der, som kun fungerer når det er vi som styrer. Ingen av dem evner å bryte opp motstanders spill.

Pusic har vunnet andelsmessig langs flere baller enn en spiss bør forventes å gjøre, mens Haugen, Badji og co. i stor grad har fremstått som rundingsbøyer.

Forslag: Haugen og Larsen ut, Huseklepp ned på kant, og Finne og Barmen/Sokolowski inn.

Edit: Det bør nevnes at Gjesdal og Fakiri har vært ganske solide bak.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on May 20, 2013, 18:31:58 PM
Pusic har vært elendig. At han var nede og vant en ballen får ikke hjelpe. Svak so førsteforsvarer og hjelpesløs offensivt

Hoho.

Skjønner ikke at du gidder å skrive det en gang. Du hadde bestemt deg før kampen.
Lett å gjøre magi alene på topp...

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Falkman

tror aldri jeg har sett noe lag spille ballen så mye mer bakover enn fremover.

ostraume

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on May 20, 2013, 18:32:49 PM

mens Haugen, Badji og co. i stor grad har fremstått som rundingsbøyer.

Forslag: Haugen og Larsen ut, Huseklepp ned på kant, og Finne og Barmen/Sokolowski inn.

Du vil altså ta ut rundingsbøyer og erstatte de med Soko? En kjegle som jeg skulle jogget rundt?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Ikke bra førsteomgang.

Spesielt midtbanen vår er svak. Jeg får litt inntrykk av at vi har fire medgangsspillere der, som kun fungerer når det er vi som styrer. Ingen av dem evner å bryte opp motstanders spill.

Pusic har vunnet andelsmessig langs flere baller enn en spiss bør forventes å gjøre, mens Haugen, Badji og co. i stor grad har fremstått som rundingsbøyer.

Enig i de endringene. Nok en gang er vi ræv borte, men av en eller annen grunn står det fortsatt 0-0.

krakra

Quote from: Klaus_Brann on May 20, 2013, 18:33:44 PM

Hoho.

Skjønner ikke at du gidder å skrive det en gang. Du hadde bestemt deg før kampen.
TIL spiller seg lekende lett ut av forsvar hver eneste gang. Virker ikke stresset i det hele tatt. Da sier det seg selv at det gjøres en for dårlig jobb i første pressledd. Det er ikke bare Pusic som gjør en dårlig jobb som førsteforsvarer, men det er han som får starte fordi han visstnok er så god på dette.

Chrisstah

Quote from: bernu on May 20, 2013, 18:22:25 PM
Helvete så dårlig Pusic er!!!
Jeg skjønner overhodet ingenting av at han spiller....

Her er det flere som kommer veldig mye lenger frem i køen. Fyren spiller ikke spiss i dag. Ligger på egen banehalvdel hele veien. Er ikke en rolle som passer perfekt for Pusic etter min mening.  Ser gjerne at Larsen bytter med Finne og Pusic med Sokolowski. Flytter Haugen opp et hakk på banen og Huse ut på kanten. Tror overgangene fort kan bli litt mer farlige.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Klaus_Brann

Quote from: ostraume on May 20, 2013, 18:35:32 PM

Du vil altså ta ut rundingsbøyer og erstatte de med Soko? En kjegle som jeg skulle jogget rundt?

Barmen skrev han vel også. Kan uansett ikke bli så mye verre.

pidre

Haugen og Badji holder oss inne i kampen med godt defensivt midtbanespill. Utrolig at Skars går ut med ein slik defensiv taktikk.

Saludar a los monos!

krakra

Quote from: ostraume on May 20, 2013, 18:34:04 PM
Pusic har vært elendig.

Pusic har vært helt grei han.
Ikke skapt en eneste sjanse, ikke kommet til en eneste sjanse  og TIl spiller seg enkelt ut av forsvar.

Hatleking

Synst ikkje at Larsen har vore så dårleg. Gjesdal har vore vår beste så langt dog - all heder til han. Føresleg at Haugen går ut til fordel for Barmen. Askar har òg vore dårleg.

Belfort

Virker ikke som spillerene tror på det de driver med

Ricky

Bra vi har brukt hele sesongoppkjøringen på å øve oss på å styre kamper, for gudene vet hvor dårlig vi ellers ville ha vært på bortebane i år.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on May 20, 2013, 18:36:04 PM

Hoho.

TIL spiller seg lekende lett ut av forsvar hver eneste gang. Virker ikke stresset i det hele tatt. Da sier det seg selv at det gjøres en for dårlig jobb i første pressledd. Det er ikke bare Pusic som gjør en dårlig jobb som førsteforsvarer, men det er han som får starte fordi han visstnok er så god på dette.

Eller så presser vi ikke høyt grunnet noe som kalles taktikk.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on May 20, 2013, 18:37:41 PM
Pusic har vært elendig.

Ikke skapt en eneste sjanse, ikke kommet til en eneste sjanse  og TIl spiller seg enkelt ut av forsvar.

Noen andre på Brann som har klart det hittil?

krakra

Quote from: Klaus_Brann on May 20, 2013, 18:38:54 PM

Hoho.

Huseklepp har da om ikke annet kommet til et par halvsjanser.

krakra

Quote from: Klaus_Brann on May 20, 2013, 18:39:24 PM
Quote from: krakra on May 20, 2013, 18:37:41 PM
Pusic har vært elendig.

Ikke skapt en eneste sjanse, ikke kommet til en eneste sjanse  og TIl spiller seg enkelt ut av forsvar.

Noen andre på Brann som har klart det hittil?
Huseklepp. Uten at han har vært spesielt god heller.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on May 20, 2013, 18:40:27 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 20, 2013, 18:38:54 PM

Hoho.

Huseklepp har da om ikke annet kommet til et par halvsjanser.

Har vi et eneste skudd på mål?

Hatleking

Elles må me stikke fingeren i jorda og innsjå at me står med null poeng borte. Dette har ikkje vore ein voldsom omgang, men me ligg iallfall likt med Tromsø - eit veldig sterkt bortelag. OK- så langt.

krakra

Quote from: Hatleking on May 20, 2013, 18:41:13 PM
Elles må me stikke fingeren i jorda og innsjå at me står med null poeng borte. Dette har ikkje vore ein voldsom omgang, men me ligg iallfall likt med Tromsø - eit veldig sterkt bortelag. OK- så langt.
Det gjorde vi mot LSK og RBK også. Vi er heldige som ikke ligger under. Lite grunn til å være fornøyd med oss selv.

Klaus_Brann

Resultatmessig er det bra, bare synd det ikke er vår fortjeneste at vi ikke har sluppet inn mål hittil.

Gepard

Ok kun fordi Tromsø ikke har utnyttet sine 100 cornere eller avlsutningsjanser. Vi hadde normalt ligget under med 2 mål minst.

Håper Styret avogtil ser noen bortekamper, for det kan virker som om de kune fokuserer på hjemmepoengene.

Helt håpløs omgang.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: ostraume on May 20, 2013, 18:35:32 PM

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

brann89

Skuffet over Larsen idag, vil virkelig at han skal komme i skikkelig kampform. Liker spilleren Larsen, men når formen er dårlig så hjelper det lite.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

osoerli

All honnør til dei som klarte å få pengar for Korcsmar.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Hatleking

Me må innsjå nivået me ligg på, og borte er motstandaren som regel favorittar. Tromsø har vore best, men me har vore frampå òg. Tromsø har ikkje hatt noko særleg til gigasjanser heller.

Klaus_Brann

krakra

Quote from: Hatleking on May 20, 2013, 18:44:23 PM
Me må innsjå nivået me ligg på
Samt innse at det nivået er for dårlig og sparke treneren?

dudo

Quote from: Belfort on May 20, 2013, 18:38:14 PM
Virker ikke som spillerene tror på det de driver med

Virker ikke som spillerne VET hva de driver med.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SK

Nok en elendig corner fra Husklepp. Er det ikke snart mulig at noen andre får ta dødballene våre ? Er lei av at Huseklepp ødelegger 90 % av dødballmulighetene våre i hver kamp.

Belfort

Herregud hvor mye vi spiller bakover

Klaus_Brann

Haugen - Gjesdal , Haugen - Piotr.
Er det sånn vi vil fremstå? Jeez.

Go Up