• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rosenborg - Brann, mandag 1.april kl. 1800

Started by osoerli, March 20, 2013, 13:47:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Yngve

Heldigvis så skapar me ein del sjansar me og. Det hadde ikkje vore urettferdig om me putta minst to mål i denne omgangen.

Men Brann må ta seg saman sentralt om me skal ha sjanse til å få med oss eit poeng herfrå.

Heldigvis er Lechiewski i superslag i dag. 10 poeng på spelarbørsen i fyrste.

Klaus_Brann

Imponert med å lage frispark i farlig område?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

På min dårlege stream er eg meir positiv.  Me har skapt sjansar, klarar stort sett å rense unna bak, og det som slepper gjennom tar Piotr.  Satsar på at Nordkvelle kjem inn og avgjer dette.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

hansastril

45 minutter til med trommer og shalala. Hadde ikke taklet det uten den underholdene kampen. Satse på vi får et kontringsmål og Piotr sikrer inn 3 poeng mot bartepakket.
Stolt og kry

tsrqpo

Nei, det er vel ikkje imponerende, men det skjer fort enten du heiter haugen, austin eller scharner. Men han trykker til, ingen primadonnafakter, og han dekker rom. Det er forbedring. Føler Soko er mer på etterskudd, forskyver sent og ligger feilposisjonert.

Klaus_Brann

Bra Skars har tatt opp klareringene, de har vært for svake og det er farlig.
Håper vi kommer oss opp på et høyere nivå både bakover og ikke minst fremover, avslutningene har vært for dårlige
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Faens dritt, de er så latterlig dårlig på å klarere! Trodde Skars hadde ordnet opp med dem i pausen angående det, men gjorde jo det verre.

Faen!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Corner, herremann. Fakiri reiser seg opp, inn? Demir er heilt vekke.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


Klaus_Brann

Jeez, vi må øve på pasninger. Så elendig vi er.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Lempe ball inn bak rosenborgs backrekke - Check
Ingen løp whatsoever - Check
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

kabelmann

Andreomgangen har vært et mareritt så langt...

Og der kom nummer to.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Helsiken. En gjeng med smågutter utpå der. Soko mister markeringen fullstendig.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Yngve

Ut med Soko, inn med Baji. Gje guten ein omgang i kroppen så han er klar til neste kamp.

Dette er over og ut.

ostraume

Herregud, dette rakner totalt. Klasseforskjell.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

Har me gløymt igjen folk på dassen eller? Er det virkelig 11 mann der utpå for oss?
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

hansastril

Har klarert alt av baller som har vært i nærheten av 16 metern. Nå er vi redd for å være borti den. Kløner! Nå renner det inn, garantert.

Glemte å poste og her kommer det. Det er så passivt! Så fantastisk dårlig forsvarsspill! Like passivt som Skars selv.
Stolt og kry

Nixon

Nå er ikke poeng på Lerkendal noe vi bør legge inn i regnskapet. Men det er jo likevel greit hvis vi får noe positivt ut av kampen. Det begynner å bli en stund siden vi spilte en god bortekamp.
Rød makt på Hansa!

Hatleking

Ein kan vel ikkje akkurat seie at Wangberg har gripe sjansen sin.

Belfort

Tror nok dette er mer representativt for hva vi kan forvente av Brann i år.

Nixon

Badji klarer vel neppe å snu dette. Men klarer han å stabilisere kampen skal jeg være fornøyd. Og da starter han neste kamp!
Rød makt på Hansa!

Spelaren

Quote from: Hatleking on April 01, 2013, 18:04:20 PM
Ein kan vel ikkje akkurat seie at Wangberg har gripe sjansen sin.


Nei. Men så lurer eg på kor gode midtstoppere me må ha for å få gjort noko med baklengskulturen vår.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Hatleking

Quote from: Belfort on April 01, 2013, 18:05:41 PM
Tror nok dette er mer representativt for hva vi kan forvente av Brann i år.


Hehe, borte mot Rosenborg der sistnemnde spelar veldig bra.

Nixon

Quote from: Belfort on April 01, 2013, 18:05:41 PM
Tror nok dette er mer representativt for hva vi kan forvente av Brann i år.


På bortebane, ja. Men historien viser at de ikke trenger å bety så mye for hva vi presterer hjemmebane. Det kan være som natt og dag.
Rød makt på Hansa!

kabelmann

Badji har vel allerede nå sikret seg en plass til neste kamp.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Spelaren

Me speler borte mot eit lag som meget mulig tar gullet, det er i og for seg nok argument for å akseptere eit tap. Me er tross alt Brann, middelhavsfarer fem år på rad.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


Belfort

Husk på at dette RBK laget på ingen måte er samkjørte ennå. De har ny trener og nytt spillesystem. Dette er ikke RBK på 90-tallet. Vi burde vært langt bedre

Nixon

Quote from: Hatleking on April 01, 2013, 18:10:11 PM
Eg gler meg til nedrykkspådommane.


Like tåpelig å snakke om nedrykk etter denne kampen som gull etter første.
Rød makt på Hansa!

dudo

Fortsatt tilfeldig angrepsspill og totalt fraværende kollektivt spill. Etter så mange år skal det være mer form på laget, Skarsfjord!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on April 01, 2013, 18:09:43 PM
Me speler borte mot eit lag som meget mulig tar gullet, det er i og for seg nok argument for å akseptere eit tap. Me er tross alt Brann, middelhavsfarer fem år på rad.


Tap mot RBK borte er selvfølgelig "ok", men det har jo også noe med måten vi gjør det på. Vi klarer jo ikke å få til noe som helst fremover, og bakover er vi elendige og roter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Belfort on April 01, 2013, 18:12:35 PM
Husk på at dette RBK laget på ingen måte er samkjørte ennå. De har ny trener og nytt spillesystem. Dette er ikke RBK på 90-tallet. Vi burde vært langt bedre


De har da vist seg vel samkjørte ved flere anledninger i dag, spesielt ved scoringene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Forøvrig er det trist å se Huse nå om dagen, han er en skygge av seg selv.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

April 01, 2013, 18:23:40 PM #136 Last Edit: April 01, 2013, 18:25:51 PM by Spelaren
Siste ti minutt, takk og pris. Denne forestillingen kan ikkje slutte fort nok. Og der enda eit kort, liten grunn til å håpe på fair play-plass i Europa.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Og der gir Haugen bort det tredje. Fin avslutning på en fin kamp!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on April 01, 2013, 18:20:13 PM
Forøvrig er det trist å se Huse nå om dagen, han er en skygge av seg selv.


Som Kniksen, bare at Kniksen var halvskadet da han kom tilbake. Ingen av de var den samme som før de dro ut.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

hansastril

Det er "lov" å tape på Lerkendal, men å spille så jævla dårlig og med så lite vilje som de har i 2 omg er helt uakseptabelt! Forferdelig tamt og der kom jaggu med nr 3. Huseklepp kommer vell med en ny "skade" etter denne forferdelige kampen. Går ikkje ann å kjenne igjen gutten.
Stolt og kry

Spelaren

Rullegardinen ned, takk for alt. Dette var bare trist, bra me skal luke vekk blemmene, ordne angrepsmønster og få skikk på forsvarsarbeidet i 2015.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on April 01, 2013, 18:28:50 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 01, 2013, 18:20:13 PM
Forøvrig er det trist å se Huse nå om dagen, han er en skygge av seg selv.


Som Kniksen, bare at Kniksen var halvskadet da han kom tilbake. Ingen av de var den samme som før de dro ut.


Det var Huse og, halvskadet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

2 omgang er faen meg noe av det mest patetiske jeg noensinne har sett fra Brann, og det sier endel. Ikke et jæævla vellykket angrep. Hodeløse fjols. HVORDAN er det mulig ?

Same shit som sist år dette her, UTEN en målscorer i laget. Dette blir gøy dere.

Martin Pusic !? Piss meg i øret, hvis det var ferdigheten arbeidskapasitet som var nok til å få spissjobben burde man heller hentet hjem Helge Haugen.


Slutt Rune, vær så snill å gi deg mens leken er god. Innse at ditt brannprosjekt ikke i å heller kommer til å resultere i en dritt, å forlat byen med litt av æren i behold.

Så vannvittig patetisk

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on April 01, 2013, 18:30:37 PM
Quote from: roaldinho on April 01, 2013, 18:28:50 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 01, 2013, 18:20:13 PM
Forøvrig er det trist å se Huse nå om dagen, han er en skygge av seg selv.


Som Kniksen, bare at Kniksen var halvskadet da han kom tilbake. Ingen av de var den samme som før de dro ut.


Det var Huse og, halvskadet.


Sant nok, min feil. Takk for rettelsen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Yngve

Dette vart jo ikkje anna enn særs pinleg. 0-4 er jo ein rein skandale.

I andre omgang har me ikkje hengt med eit sekund. Og når Dorsin får avslutta slik, veit me alle at ting ikkje heng på greip lenger.

Skammeleg.

Belfort

Quote from: Gepard on April 01, 2013, 18:32:10 PM
2 omgang er faen meg noe av det mest patetiske jeg noensinne har sett fra Brann, og det sier endel. Ikke et jæævla vellykket angrep. Hodeløse fjols. HVORDAN er det mulig ?

Same shit som sist år dette her, UTEN en målscorer i laget. Dette blir gøy dere.

Martin Pusic !? Piss meg i øret, hvis det var ferdigheten arbeidskapasitet som var nok til å få spissjobben burde man heller hentet hjem Helge Haugen.




Husk at han gjør den usynlige jobben:)

Klaus_Brann

Nå holder det. Helt utrolig at vi lar oss pisse på så voldsomt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Der røk pokker meg vgd-tipset også. Total ydmykelse, total fiasko, total aprilsnarr.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

bernu

Dette alene er nok til at samejokken må komme seg til helvete ut fra stadion og Bergen!!!
Ut med pakket!!
HANSA - Z

Go Up