• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Rosenborg - Brann, mandag 1.april kl. 1800

Started by osoerli, March 20, 2013, 13:47:49 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

Enig. Lortenzen må prestere for andrelaget før han får bli med i TL. Kalve og Vindheim bør være foran i køen. Kallevik og, siden han har prestert i Adeccoligaen, dog for et annet lag. Tror ikke Lorentzen har noenting å bidra med i TL for øyeblikket, men en spennende spiller.

Nightfox

Quote from: Gulløl on March 30, 2013, 21:35:37 PM

Kan nevnes at Haugesund hadde en 15 åring som debuterte i fjor, tidenes yngste tippeliga spiller.

Jaha, var ikke dette Sandes Ulf med Bytyqi før han ble solgt?

Gulløl

March 31, 2013, 00:55:13 AM #52 Last Edit: March 31, 2013, 01:14:24 AM by Gulløl
Quote from: Nightfox on March 31, 2013, 00:47:18 AM

Du har rett, jeg blingset. Han debuterte hjemme mot FK Haugesund 15 år og 261 dager gammel.

Håkon Lorentzen som er født 02.08.1997 er 15 år og ca.240 dager gammel, altså fremdeles litt yngre.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Klaus_Brann

Quote from: krakra on March 30, 2013, 14:34:56 PM
Vi kan faktisk starte med både Kvelle og Larsen, og heller benke Huseklepp, Pusic eller Askar. Syns Kvelle og Larsen var bedre enn alle disse tre mot VIF.

Pusic bør ikke benkes. Det er som Skars sa at han gjorde en god men mer usynlig jobb på topp, og den var vikitg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on March 31, 2013, 00:55:13 AM
Quote from: Nightfox on March 31, 2013, 00:47:18 AM

Du har rett, jeg blingset. Han debuterte hjemme mot FK Haugesund 15 år og 261 dager gammel.

Håkon Lorentzen som er født 02.08.1997 er 15 år og ca.240 dager gammel, altså fremdeles litt yngre.

Og jeg vedder en six pack på at han ikke slår den rekorden.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

March 31, 2013, 09:29:10 AM #55 Last Edit: March 31, 2013, 12:27:33 PM by Gulløl
Fant en tilfeldig blogg med førehandsomtale før RBK- Brann fra Lars Tjærnås. Spamlink her, tilgi meg ;):
http://fotball.bt.no/blogg/lars_tjaernaas/article274259.ece?xtor=RSS-2

Samuel Sahim-Radlinger

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article274303.ece

Skarsfjord utelukker ikke tre sentrale i morgen for å få plass til Soko, Haugen og Badji. Vil vi i så fall rykke tilbake til start i forhold til spillestil med 4-5-1?
Rød makt på Hansa!

Hatleking

Eventuelt at Haugen får ei hengande spiss-rolle.

Xminator

Jeg ville ikke eksperimentert bort fra 4-4-2. Vi har lite å tape mot RBK. Vi mangler også rette spisstypen til 4-5-1. Jeg vil heller ha en kamp der vi er litt naive offensivt enn ett hederlig 0-1 tap der vi knapt har skapt en sjanse.

Med Finne spilleklar så skal Larsen på banen og Nordkvelle på benken.
Så 4-4-2
Piotr
Sævarsson - Jonson - Wangberg - Demir
Askar - Haugen - Sokolowski - Larsen
Pusic - Huseklepp

Gulløl

Samuel Sahim-Radlinger

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on March 31, 2013, 09:29:10 AM
Fant en tilfeldig blogg med førehandsomtale før RBK- Brann fra Lars Tjærnås. Spamlink her, tilgi meg ;):
http://fotball.bt.no/blogg/lars_tjaernaas/article274259.ece?xtor=RSS-2

Tåpelig å fronte bloggen din her, Tjærnås!

Huff

Quote from: Xminator on March 31, 2013, 21:39:51 PM
Jeg ville ikke eksperimentert bort fra 4-4-2.

Jeg har i utgangspunktet ingenting imot å tilpasse spillestil etter motstander, men før Brann begynner med slikt fancy taskenspilleri bør en kanskje mestre 4-4-2 først. Håper ikke vi ser noe ala fjorårets vårsesong der det kunne virke som om en øvde på at kantene skulle bytte side samtidig som laget overhodet ikke hang sammen.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Lasaron

Ikke tull med 4-4-2. Merker jeg nesten blir sur. 4-4-2 fungerer fint. Soko kan benkes. Det går fint.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Sindre32

April 01, 2013, 15:16:27 PM #64 Last Edit: April 01, 2013, 15:34:19 PM by Sindre32
Overraskende hvis BA har rett i lagoppstillingen, jeg hadde regnet med Badji fra start i dag. Det kan likevel være et godt tegn hvis Soko for øyeblikket faktisk er i god nok form (og god nok) til å holde Badji ute av laget.

Fra brann.no:

Slik starter Brann (4-4-2): Piotr Leciejewski - Birkir Sævarsson, Markus Jonsson, Simen Wangberg, Erdin Demir - Amin Askar, Fredrik Haugen, Tomasz Sokolowski, Kristoffer Larsen - Martin Pusic, Erik Huseklepp.

Hadde ventet Badji-debut fra start i dag, må jeg innrømme.

nero

Frykter midtbanen blir overløpt i dag. Jeg er også litt overrasket over at Badji ikke starter. Tror han dekker mer rom og generelt er sterkere defensivt enn Haugen & Soko.
Lions led by donkeys.

Oppreist

Quote from: nero on April 01, 2013, 15:39:43 PM
Frykter midtbanen blir overløpt i dag. Jeg er også litt overrasket over at Badji ikke starter. Tror han dekker mer rom og generelt er sterkere defensivt enn Haugen & Soko.

Helt enig med deg Nero - her ligger det an til at vi blir overløpt. Badji burde vært bankers i en slik kamp. Feigt av Skarsfjord synes jeg. 
Stein på stein blir Steinar.

Sindre32

Quote from: Oppreist on April 01, 2013, 15:42:06 PM
Quote from: nero on April 01, 2013, 15:39:43 PM

Helt enig med deg Nero - her ligger det an til at vi blir overløpt. Badji burde vært bankers i en slik kamp. Feigt av Skarsfjord synes jeg. 

Feigt? Hvis han ville ha ønsket å være på defensiven, ville han nok heller ha valgt en spiller som dekker større rom, jeg tror nok det er andre grunner til at han velger Soko enn akkurat feighet.

dudo

Skummelt å ikke ha med den antatt mest løps- og taklingssterke når vi stiller med to mot tre sentralt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Sindre32

Quote from: dudo on April 01, 2013, 15:53:57 PM
Skummelt å ikke ha med den antatt mest løps- og taklingssterke når vi stiller med to mot tre sentralt.

Helt enig i det. Det er i hvert fall alt annet enn feigt, lukter mer russisk rulett slik jeg ser det.

dudo

Quote from: Sindre32 on April 01, 2013, 15:54:52 PM

Helt enig i det. Det er i hvert fall alt annet enn feigt, lukter mer russisk rulett slik jeg ser det.

Nei, feigt er det definitivt ikke. Kanskje det blir en mer skjev 4-3-3? Med Larsen som offensiv og Askar mer sentralt? Et vanlig alternativ som Tjærnås er inne på i bloggen sin er jo å senke den ene spissen for å ta ut motstanders dype midtbanespiller. Den eneste som er aktuell da er Pusic - som får mest skryt for jobben som førsteforsvarer ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ostraume

Pusic skal garantert plage DMen til Bartepakket.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Sindre32

Quote from: dudo on April 01, 2013, 15:56:47 PM
Quote from: Sindre32 on April 01, 2013, 15:54:52 PM

Nei, feigt er det definitivt ikke. Kanskje det blir en mer skjev 4-3-3? Med Larsen som offensiv og Askar mer sentralt? Et vanlig alternativ som Tjærnås er inne på i bloggen sin er jo å senke den ene spissen for å ta ut motstanders dype midtbanespiller. Den eneste som er aktuell da er Pusic - som får mest skryt for jobben som førsteforsvarer ...

Leste det (ganske interessante) innlegget nøye selv. Det kan godt hende at dette er et taktisk grep i den retningen, slett ikke godt å si. Ellers så vi visst veldig bra ut i angrep på forrige trening, kanskje vi får se feiende flott angrepsspill i dag? Lov å håpe ...

brann89

Synest det er rart dette ikkje blir hovedkampen idag, er jo disse oppgjørene som trekker folket!
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

kabelmann

Quote from: brann89 on April 01, 2013, 16:05:26 PM
Synest det er rart dette ikkje blir hovedkampen idag, er jo disse oppgjørene som trekker folket!

Det er jo hovedkampen... til cmore riktignok. TV2 har ikke lenger førstevalget når det kommer til hvilken kamp de vil vise.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

brann89

Ah, anså kampen som begynte kl 19.00 som hovedkamp.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

hansastril

Fant en ganske god stream til kampen. Har verken Cmore eller Cplay, er vell andre som sliter med det samme

http://www.ilemi.pe/98422/1/Watch-Rosenborg-BK-vs-SK-Brann-Bergen-/
Stolt og kry

Chrisstah

April 01, 2013, 16:44:06 PM #77 Last Edit: April 01, 2013, 16:46:47 PM by Chrisstah
Quote from: hansastril on April 01, 2013, 16:27:19 PM
Fant en ganske god stream til kampen. Har verken Cmore eller Cplay, er vell andre som sliter med det samme

http://www.ilemi.pe/98422/1/Watch-Rosenborg-BK-vs-SK-Brann-Bergen-/

Var ikke noe futt i den her. Noen som har en brukenes stream ?

Edit: Funker nå!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Gepard

Har en følelse på at man kunne trengt Badji fra start her..

Gepard

Haugen Og soko er fullstendig på bærtur defensivt allerede

Gepard

Huseklepp !! Må da gå an å treffe ballen snart

Nixon

Quote from: Gepard on April 01, 2013, 16:53:50 PM
Haugen Og soko er fullstendig på bærtur defensivt allerede

Men vi er bra med fremover. Men vi bør skåre snart på en av sjansene.
Rød makt på Hansa!

Klaus_Brann

Haugen må passe på, har laga to frispark i farlig område nå.

Yngve

Anten er noko feil her, ellers er folk verdsmeister i å syta når Nixon krever mål 20 sekund før avspark..

Edit: Ser no at forumklokka er på viddene..

Men dette er så sinnsvakt Hawaii at eg fryktar to i sekken før pause held det fram som dette.. Huse skulle absolutt ha putta på det tredje forsøket han hadde.

Men herregud for ei redning av jordbærplukkaren nett. Klasse!

Spelaren

Quote from: Yngve on January 01, 1970, 21:00:17 PM
Edit: Ser no at forumklokka er på viddene..

Det kan du trygt sei, sjekk sitatet ditt :P .
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gepard

Synes alltid trener-delen av benken til Brann ser sinnsvakt foruten enkelte utbrudd mot dommeren) ikke mye pepp å hente for spillerne der i gården

BojeN

ojeN

Yngve

Gepard

Fy faen Piotr, fortsetter du sånn blir du solgt i sommer..

Nixon

Nå har vi flaks som ikke ligger under. Og flaksen vil selvsagt aldri vare.
Rød makt på Hansa!

Gepard

Nå er man helt på felgen, ingen samhandling i det hele tatt. Elendig. Kun Piotr som gjør at det er o-o. Må skjerpe seg enormt om dette skal bli poeng.

Yngve

Klaus_Brann

Vi klarerer gang på gang ut i farlig område.

roaldinho

Herregud! Det er så ufattelig pinlig å se Birkir når han gjør det der. Miniputt takter over det  der. Rett og  slett flaut.

Piotr må holde dette for å få med minst 1 poen i dag, men vi vet alle at dette ikke fortsetter.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gepard

Vil ha ut Soko, han kommer rett og slett ikke til sin rett når han får press på seg.

roaldinho

Og Jensen tok en Afrikansk vri med å rulle et par ganger ekstra for at det skal se verre ut enn det egentlig er. Tåpelig.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

tsrqpo

Kunne godt tenkt meg Baji inn for Soko. Haugen imponerer meg defensivt, som en ny spiller. Men han var livredd et par sekunder der, for det røde kortet..

Go Up