• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Stemningen fremover

Started by JhonnyBeGood, November 28, 2003, 17:55:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

JhonnyBeGood

Slutt å kritiser folkens! Tror dette kan vise seg å bli et glimrende alternativ.. Men vi må ikke gi oss med dette, det må komme noen flere tiltak for å få opp stemningen... Hva med å trykke opp hefter med alle sangene før hver kamp, og levere de til alle ved inngangen...

Og til slutt en ide` som garentert funker. En kåring etter hver kamp av det feltet som lager mest liv, som hanøy annonserer etter kamp slutt... Her må Hansa regnes med og...Dette er bankers! Det går jo forhåpentligvis an og samkjøre det litt... Vi kan for eksempel ha en uskreven regel om at det midterste feltet starter sangene, så kan de andre følge opp så godt de kan..

Stor ros til dere som styrelerer med bataljonen, glimrende at det endelig er noen som gjør noe:) Dette står i stor kontrast til Supporter lederene i de seinere årene, takk skal dere ha!
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Bergen Sin Gutt

Alle vet jo at vi som sitter på øvre Hansa lager bedre stemning enn SS, vi gjorde det hvertfall sesongen som var, ; ) , uansett, jeg tror at dette nye på SS vil bedre stemningen.

Stoffi

Man hører ikke så godt den stemningen dere snakker om på Hansa. Har egentlig aldri lagt merke til den, utenom at hele store deler av Hansa er med å synge på sanger av og til. :-)

Men dette nye opplegget høres bra ut, og jeg er overbevist om at stemningen blir bedre av dette, så jeg kjøper partoutkort på SS i år og.  :D
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Yngve

Hugsar de Vif kampen? om ikkje Hansa var betre, så var dei i alletilfele minst like bra!
Og generelt så har jo SS vore labert i år, så å diskutere kvem som har vore best og ikkje best er unødvendig, diskuter heller kvem som skal være best neste sesong, og korleis de skal klare det!

Gina

ina

Stoffi

Quote from: "Gina"

Du har jo for så vidt rett, men vi har jo vært stille i lange perioder, og da har jeg aldri hørt Hansa, men Hansa gauler nok når SS gjør det, så da spiller jo det ingen rolle.
Men mine "kontakter" rundt omkring på Stadion har ikke nevnt Hansa, men de hører SS.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up