• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann Futsal sesongen 2012-2013

Started by Nixon, November 02, 2012, 12:36:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6319966.ece

Brann og Torp har hatt sin aller første futsaltrening og spiller sin første kamp 17. november. Hvor og mot hvem skrives ikke. Kanskje noen kan søke seg frem til en terminliste? Kunne vært morsomt å gått på noen kamper dersom det passer.
Rød makt på Hansa!

Klaus_Brann

Brann spiller i 2. divisjon, avd. B.
Og møter disse lagene:

Avdeling B    

Bergenskameratene
Brann       
Bønes 2       
Krohnsminde    
Lindås       
Lyngbø       
Norheimsund    
Sartor 2       
Vadmyra 3    
Varegg 1

Her er kampdatoer for de som vil se litt futsal.

2.div avd B :
- Lørdag 17.november, Askøy Forum
- Søndag 25.november, Nordneshallen
- Lørdag 1.desember, Askøy Forum
- Søndag 15.desember, Nordneshallen

Det kommer sikkert til å bli litt oppdateringer på Brann sine nettsider, men jeg for mer utfyllende info bruker Krohnsminde å være flinke. http://www.krohnsmindefutsal.no/

Jeg vet ikke hvilket lag de stiller i år, men Norheimsund og Krohnsminde (1.div vest i fjor) er lag å se opp for vanligvis i alle fall. Krohnsminde har hatt Kristoffer Larsen som spiller hos seg en del i fjor, Haugen, lillebror Møvik og Dure.

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Forøvrig spilles Kongsvinger-Vegakameratene i eliteserien i futsal nå på sumo.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Brann topper tabellen med full pott etter første kampdag i Askøy forum med disse resultatene:

Lyngbø-Brann 2-3
Brann-Bønes 2 18-3
Varegg 1-Brann 4-9

Klaus_Brann

Larsen og Haugen i aksjon for Krohnsminde, og de lekte seg ok da jeg regner med Kris er forkortelse for K. Larsen:

http://www.krohnsmindefutsal.no/index.php?option=com_content&view=article&id=221:37-mal-pa-3-kamper

Forøvrig spilte Grønner for Bremanger Futsal.
Alle tre i 1. div.

Klaus_Brann

Klaus_Brann

Nixon

Brann med Askar (tre mål i sin første futsal-kamp på svært lenge) i spissen vant 8-2 over Krohnsminde med Larsen (to mål) og Haugen og er klar for 1. divisjon etter nyttår. Forøvrig sammen med Krohnsminde.
Rød makt på Hansa!

Lasaron

Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Klaus_Brann

Som ventet at de rykket opp, da nivået utenom et par lag er varierende. De bør klare å stabilisere seg i 1. div, og etterhvert sikle på opprykk. Spesielt hvis Larsen også "signerer" for Brann.

Klaus_Brann

January 09, 2013, 12:13:11 PM #12 Last Edit: January 09, 2013, 12:14:55 PM by Klaus_Brann

Gulløl

Brann i fare for å rykke ned. Skarsfjord må gå  :P
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Ricky

Quote from: Gulløl on January 09, 2013, 12:16:41 PM
Brann i fare for å rykke ned. Skarsfjord må gå  :P

Bombe at Brann har flest innslupne!

Lasaron

Brann fikk 12 poeng på 10 kamper og havnet på 8. plass av 12 lag, hvorav Austevoll trakk seg. Dette var i 1. divisjon etter jul. Det fins eliteserie også. Dette betyr vel at Brann starter i 1. divisjon i november igjen. 

Er det noen som vet noe om hvem som har spilt en del på dette laget nå i vinter/vår? Det hadde vært interessant å vite.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Klaus_Brann

Jeg vet ikke hvem eller hvor mye futsal de har spilt, men det er bra nivå, så at de holdt seg i 1. div er bra gjort.
Eliteserien kan de nok glemme å rykke opp i på en stund, men toppen av 1. div bør være målet fremover.

Go Up