• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Viking-Brann søndag 4. november kl. 18.00 (28.runde)

Started by olebrann3, October 16, 2012, 20:38:44 PM

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Go Down

kabelmann

Flere av spillerne observert på trening. Vurderer å offentliggjøre navnene på Twitter.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Hatleking

Det går rykte om at opptil fleire Brann-spelarar i tillegg til Bruun-Hansen var på Rimi forleden dag. Langeland er allereie på saka.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Sindre32

Greit nok at Soko tok seg en cola, men sitronbiten er å tøye grensene. Hva blir det neste? Vann MED isbiter?

VVB

Ser heldigvis at dette bare var en fjær som ble til ti høns. Er vel ikke så mye troverdighet i disse twitter-ryktene.

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on November 05, 2012, 22:17:01 PM
Quote from: Nixon on November 05, 2012, 22:15:20 PM
Det var vel som forventet. Og folk bør holde seg for god for å spre slike rykter etter min mening!

Det er ikke et rykte når han har sett det selv da. Han sa jo ikke at de hadde drukket alkohol.

Når du sier at du har sett Brannspillere på byn, så skjønner du like godt som meg hva folk tenker.
Han trengte jo ikke engang si noe mer før BA var på saken.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Fyren selv måtte jo innrømme at han ikke så dem drikke alkohol, men la det ut i frustrasjon... BA kunne godt offentliggjort navn - som en ren lærepenge.

ostraume

Nå synes jeg ikke dere skal være så fordømt hellige her. Om spillerne blir observert på fylla så ser jeg ingenting galt i dette postes på twitter/fotballforum. Det er en del av pakken som inkludererer stjernestatus og millionlønn.

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Ja, ser man spillere rave tydelig beruset rundt i gatene kvelden før kamp er det lov å reagere. Men å spre rundt "på byen rykter" bare fordi man har sett en spiller sitte å drikke brus blir noe annet.
Rød makt på Hansa!

ostraume

ostraume

Quote from: Nixon on November 05, 2012, 22:15:20 PM
Det var vel som forventet. Og folk bør holde seg for god for å spre slike rykter etter min mening!

Denne tolket jeg dog "sånne rykter" som rykter om å være på fylla, og at det var noe man skulle holde seg for god til. Men om du mente "uberettige rykter om fylla" så er jeg selvsagt enig.

Markmus

Quote from: Xminator on November 06, 2012, 05:57:52 AM
Fyren selv måtte jo innrømme at han ikke så dem drikke alkohol, men la det ut i frustrasjon... BA kunne godt offentliggjort navn - som en ren lærepenge.

Ikke noe problem å finne navnet på fyren akkurat: https://en.twitter.com/M4gnu5
Ka du ve?

Utmedsnolken

Quote from: Markmus on November 06, 2012, 12:24:02 PM

synd det er feil fyr da
"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Quote from: Utmedsnolken on November 06, 2012, 12:50:26 PM

synd det er feil fyr da

Markmus; stikkordet er "RT" :) .
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Markmus

Ka du ve?

Xminator

Er ikke like avskrekkende som å få navnet sitt i avisen.

Go Up