• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Jonas Grønner

Started by aleksanderhjelleseth, September 02, 2012, 13:10:06 PM

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Go Down

Doffen85

Jeg antar at kravene til Grønner er innenfor rimelighetens grenser, og da er dette en underskrift Brann bør skaffe seg så fort som mulig!

Tom C

Quote from: Hatleking on December 30, 2014, 03:31:31 AM

Lillestrøm? Som var en hårsbredd unna å gå konk, og som offentlig har gått ut med sin restriktive lønnspolitikk? Dersom de kan gi Grønner et bedre tilbud enn oss, så har vi faen meg tapt...
Aldri mer Obos....

Corran

lsk var vel bare tatt ut av løse luften helt uten noen form for hold i virkeligheten eller i rykter som et eksempel?
Uansett hvem det måtte være i tl som kommer med tilbud til ham så har Brann råd til å matche det. Ingen i tl vil ha Grønner som den best betalte spilleren sin.
Slik jeg ser på det så går det kun på viljen til Brann på å satse på ham og at han har lyst å spille for Brann. Om han går et annet sted er det en av de tingene det skorter på.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hatleking

Quote from: Tom C on December 30, 2014, 12:08:03 PM
Quote from: Hatleking on December 30, 2014, 03:31:31 AM

Lillestrøm? Som var en hårsbredd unna å gå konk, og som offentlig har gått ut med sin restriktive lønnspolitikk? Dersom de kan gi Grønner et bedre tilbud enn oss, så har vi faen meg tapt...

Det er ingen konkrete rykte eg snakkar om nei, og så lenge Brann ikkje held fram med at alle som ikkje har veldig lyst til å spele for Brann får gå for ein slikk eller ingenting, så bør det kunne ungåast. Men det er vel ikkje tvil om at tippeligaklubbar har betre sportslege tilbod også for ein som Grønner om han får spele der. Her står det nemleg sikkert ikkje berre på pengar.

Tom C

Jeg kan ikke se for meg at ikke Grønner helst vil fortsette i Brann og være med p ådet so mforhåpentligvis blir en gøy sesong som ender med opprykk. Så det står nok på at tilbudet er drita dårlig ja. Her er det bare for Brann å prioritere riktig, for det kan jo ikke være mye tvil om at Grønner er en mann for framtiden, i motsetning til en del av de andre i stallen vår. Hadde lett gitt bort Hanstveit dersom det betydde at vi fikk beholde Grønner.
Aldri mer Obos....

Hatleking

Quote from: Tom C on December 31, 2014, 09:17:50 AM
Jeg kan ikke se for meg at ikke Grønner helst vil fortsette i Brann og være med p ådet so mforhåpentligvis blir en gøy sesong som ender med opprykk. Så det står nok på at tilbudet er drita dårlig ja. Her er det bare for Brann å prioritere riktig, for det kan jo ikke være mye tvil om at Grønner er en mann for framtiden, i motsetning til en del av de andre i stallen vår. Hadde lett gitt bort Hanstveit dersom det betydde at vi fikk beholde Grønner.

Håpar han ser dette, ja. Dog har me jo etter kvart ganske mange som kan vere for framtida. Grønner er nok likevel av dei viktigaste.

Lasaron

Quote from: Hatleking on December 31, 2014, 12:55:44 PM
Quote from: Tom C on December 31, 2014, 09:17:50 AM

Håpar han ser dette, ja. Dog har me jo etter kvart ganske mange som kan vere for framtida. Grønner er nok likevel av dei viktigaste.

Om ikke den viktigste. I forhold til de andre talentene har Grønner vist klart mest vinnervilje og lederegenskaper, og bidrar sådan til å løfte andre også. Det er bare å gjøre han til en av de bedre betalte i Brann med en gang.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Kagain

http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Na-er-Gronner-enig-med-Brann-483694_1.snd

Da kan enkelte puste lettet ut. Det ser ut som Jonas'n grep sjansen til å bli en legende i Brann med å bli i klubben etter nedrykket. Og kanskje leverer han i mange flere år på enda høyere nivå slik klubben fortjener.

Tom C

En virkelig gledelig nyhet. Håper og tror at Grønner vil bidra til at vi får etablert et mer stabilt og fungerende forsvar fremover.
Aldri mer Obos....

Nixon

Rød makt på Hansa!

piotrl

Veldig gode nyheter! Kommer til å bli en klassestopper med tiden

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Henki

Og dermed er han fortsatt en potensiell klubblegende!
Ballen skal fremover!

Lasaron

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Spelaren

Godt godt! Nikk oss opp i TL igjen.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

January 07, 2015, 13:50:55 PM #166 Last Edit: January 07, 2015, 13:53:53 PM by krakra
Jonas Grønner viste prov på en fremtidig bauta i fjor, og den fremtiden trenger ikke være langt unna.  For en 20 åring i et falleferdig forsvar var det imponerende ting han viste, særlig på høsten. Håper han benytter muligheten til et lavere nivå til å få dreis på den flotte pasningsfoten han imponerte med som 17-18-åring slik at vi kan få en spillende bauta i midtforsvaret i TL2016.

Hatleking

Veldig, veldig bra! Han må spele fast denne sesongen.

sydnes76

- Jeg ser ikke for meg at jeg noen gang vil spille i andre norsk klubber. Det hadde blitt for vanskelig å spille på bortelaget på Brann Stadion, utdyper han.

Det er sånne kommentarer som gjør dagen min............

monzilla

Sett inn (i denne kontraktsperioden) etter første punktum. Sånn er fotballen i dag dessverre. Men vi kan i det minste leve i troen! :)

Klaus_Brann

Quote from: Kagain on January 07, 2015, 11:32:19 AM
http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Na-er-Gronner-enig-med-Brann-483694_1.snd

Da kan enkelte puste lettet ut. Det ser ut som Jonas'n grep sjansen til å bli en legende i Brann med å bli i klubben etter nedrykket. Og kanskje leverer han i mange flere år på enda høyere nivå slik klubben fortjener.

Fantastiske nyheter. Dette gir midlertidig legendestatus, uten tvil. Det er godt vi har noen unggutter som er lojale.
Han blir en viktig brikke neste år og bør være en av flere vi bygger fremtiden rundt. Så får det heller være om han drar utenlands om noen år hvis han blir god nok.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Forøvrig var det nok ikke feil at godeste Soltvedt satt på den andre siden av bordet under forhandlingene nå;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on January 08, 2015, 00:15:04 AM
Forøvrig var det nok ikke feil at godeste Soltvedt satt på den andre siden av bordet under forhandlingene nå;)

En faderlig skikkelse.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Rundt 750k hinter Pamer om på Ballspark(midt i mellom en halv og en million sier han). Ikke noe mer enn det som er rimelig for en U21-landslagskaptein vi ønsker å satse på. Selv med et år i Adeccoligaen.

Lasaron

Quote from: krakra on January 08, 2015, 08:57:34 AM
Rundt 750k hinter Pamer om på Ballspark(midt i mellom en halv og en million sier han). Ikke noe mer enn det som er rimelig for en U21-landslagskaptein vi ønsker å satse på. Selv med et år i Adeccoligaen.

Det lyder fornuftig.

Klaus_Brann

Rykker vi opp og Grønner spiller bra blir nok den kontrakten reforhandlet igjen ganske fort og da med en økning. For 1. div er det helt kurant.

Kagain

Synes egentlig at 800 000 eller deromkring er en kurant lønn også om Brann hadde vært i tippeligaen i stedet. Grønner har mye potensiale, og har begynt å vise prov på at han kan mye, men jeg ville ikke gitt han stjernelønning med en gang. Selv om han er lokal.

krakra

Stjernelønnen i Brann har jo 2-3 mill.

Morkel

Stig Lillejord bidro nok til at Brann ga etter for lønnskravet raskere her. Tror aldri andre norske klubber var interessant for Grønner, men at de åpnet for det resulterte nok i at enighet ble inngått allerede første treningsdag. Eller da altså før. Dette er likevel svært viktig. Grønner er en spiller som potensielt kan bli en tippeligastjerne, samtidig som han ikke er av et slikt kaliber som blir plukket opp av en storklubb neste år. Han er en fremtidig ledertype og som vi vet så savner Brann det sårt.

nummer9

Quote from: krakra on January 08, 2015, 13:53:21 PM
Stjernelønnen i Brann har jo 2-3 mill.

Også etter nedrykket?

Lasaron

Grønner og tre andre bergensere på banen da Norges u21 ble slaktet 6-0 av Sverige.

Lasaron

Jeg syns Soltvedt i dette intervjuet viser en holdning jeg tror er sunn for moralen i laget.

kabelmann

Ja, veldig bra svart av Soltvedt.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Eivind

Quote from: kabelmann on June 02, 2015, 16:40:49 PM
Ja, veldig bra svart av Soltvedt.

Støttes. Hadde en prat med Soltvedt i dag. Meeeget oppegående kar!

Giles

Veldig bra at det stilles krav, Grønner har langt igjen om han skal ta noen plass i framtidens Brann. Pt er han en middels OBOS spiller.
Hadde noen gode kamper i Tippeligaen så han skal riktignok ikke avskrives helt.
Men har Brann ambisjoner så må de se etter bedre spillere.

Kagain

Har han Lillejord som agent? I så fall regner jeg med at han går uansett til sommeren...

Ricky

Jonas Grønner fra start i EM-kvaliken for U21. Norge leder 1-0 over Bosnia til pause; scoring ved Sogndals bergenser Petter Strand..
Bård Finne sitter på benken.

http://www.fotball.no/VideoTV/NFFTV/?mid=58B0E285

Corran

Hva hadde det med en video om selvransakelse i Ottawa I alle fall det jeg fikk fram på videolink :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Ricky

Livestreams har en tendens til å fungere best under selve kampen

krakra

Nixon

Såvidt jeg kan se holdt Grønner nullen i den omgangen han spilte, mens Bundesligaprofilen Finne skårte et mål.
Rød makt på Hansa!

Torvanger

TV2-kommentatoren har helt rett, det var hevn, hevn utført av en spiller med alt for kort lunte, en spiller som ikke er smart nok til å sette laget foran seg selv. Med 8 minutter igjen å spille, med tillegg, er det åpenbart at han ødela muligheten til en helhjertet sluttspurt. Innforihelvetes irriterende at vi skal ha spillere med markeringsbehov på laget, som fucker det til når vi trenger det minst.

http://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/var-ikke-meningen-a-henge-ut-gronner/s/5-8-131523

Tom C

Hadde det vært meg som ble spyttet i trynet, så hadde jeg gladelig bydd ham på et Glasgow kiss...
Aldri mer Obos....

Nixon

Quote from: Torvanger on August 13, 2015, 12:07:44 PM
TV2-kommentatoren har helt rett, det var hevn, hevn utført av en spiller med alt for kort lunte, en spiller som ikke er smart nok til å sette laget foran seg selv. Med 8 minutter igjen å spille, med tillegg, er det åpenbart at han ødela muligheten til en helhjertet sluttspurt. Innforihelvetes irriterende at vi skal ha spillere med markeringsbehov på laget, som fucker det til når vi trenger det minst.

http://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/var-ikke-meningen-a-henge-ut-gronner/s/5-8-131523

Er ikke dette (for å sitere deg) et typisk utslag av trangen til å jekke ned lokale spillere?
Det gjelder kanskje bare kritikk mot Larsen...

Uansett. Jeg tror neppe at Grønner med vitende vilje sparker ned Hagos. Men jeg stoler heller ikke på forklaringen til Grønner at han ikke så hvilken spiller han kjempet om ballen med. Så begrepet "hevn" er slett ikke usannsynlig. Men da i form av en ekstra hard takling, og ikke ren nedsparking slik det ble.
Rød makt på Hansa!

HenningSB

Aldri i verden at det var en hevnaksjon - Han kommer for seint inn i en duell om ballen, så enkelt er det.
Rødt kort? Tja. Synes gult hadde vært greit der

Torvanger

Uansett er det ikke utypisk at Grønner, het i toppen som han er, gjør blemmer av den karakteren. Min påstand er at om Demidov kunne ha spilt, hadde Brann vunnet denne kampen, det er veldig betryggende å vite at han og Acosta er tospann igjen mot SIL.

Jose Arrogantio

Det som blir spennende nå, er om episoden har skadet hans rang i klubben, om Knudsen kommer foran nå.

krakra

Det Grønner må kritiseres for er at han gjorde det rett foran dommeren. Det var ikke særlig utspekulert. Ellers fikk Hagos som fortjent.

Nixon

Quote from: krakra on August 13, 2015, 14:26:30 PM
Det Grønner må kritiseres for er at han gjorde det rett foran dommeren. Det var ikke særlig utspekulert. Ellers fikk Hagos som fortjent.

Ja, det er jo slike spillere som LAN ønsker bygge laget sitt rundt: Spillere med høy moral og gode holdninger både på og utenfor banen...
Rød makt på Hansa!

Go Up