• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

chess

Started by ole, November 13, 2003, 12:57:47 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

ole

Leste med gru i BA at Azar blir koblet til Brann av Chess. Det er flott at Chess vil støtte Brann i kjøp av stjernespillere, men Azar er en spiller vi ikke vil ha tilbake

Toff

Hva er dette for noe da?? Vil ikke ha en spiller som Azar?? Det er det dummeste jeg har hørt. Har sett han i en del kamper denne sessongen og vil bare si at han har blitt så utrolig mye bedre etter at han gikk fra Brann. En slik spiller vil løfte laget og bidra til at vi blir enda bedre. Kommer Azar til Brann håper jeg at alle vil ta i mot han med åpne armer. Må huske på at han gik fra Brann slik at Brann fikk penger for ham. Han gikk ikke gratis slik som mange andre har gjort.
off

Branntilegdør

kjøp heller peter ijeh da for svarte!! Barcelona vurderte han for en stund tilbake, men fant han ikkke helt god nok. Men god nok for Brann er han garantert.. Azar er ikke verdt 10 øre i forhold

Eller legg penger på bordet for å få soma. Venter vi lengre nå, går han til viking alikevel. Eller en eller annen b-klubb i utlandet

jinxter

Skandaløst.
Peter Ijeh er billigere og en mye spiller.
Ville ikke brukt 30 sølvpenger på Azar engang.

Christmas Tree

QuoteHar sett han i en del kamper denne sessongen og vil bare si at han har blitt så utrolig mye bedre etter at han gikk fra Brann.


Akkurat det er heller en myte som pressen har funnet på. Jeg har riktignok bevisst unngått å se RBK sine cl-kamper, men utfra kamper som riksdekkende fjernsyn har vist (dvs. de kampene hvor han for en gangs skyld får spille på RBK) har jeg store problemer med å se betydelige forbedringer fra den siste tiden han spilte spiss i Brann (våren 2001). Men for all del, han er ekstrem talentfull, og for egen skyld bør han snart finne seg en klubb som bruker ham der trives best - nemlig som midtspiss.

HÃ¥kon

Brann solgte han i sin tid for 6 millioner, tror det også var en klausul om 40% av neste overgangssum og hvis det stemmer slipper de jo unna med 60% av den egentlige summen, kan bli et røverkjøp det der du

Ricky

Heller Peter Ijeh (stor stjerne i Allsvenskan) og Ragnvald Soma (en av TLs beste på sin posisjon, hadde høyere snitt på VG-børsen enn Olofinjana), enn Azar Karadas (reserve på Rosenborg med 5 mål på 22 kamper).

Branntilegdør

ufattelig enig! Soma og ijeh er de jeg ønsker meg på neste års Brann lag. ellers er det ett fett for meg hvem de kjøper ellers..

Ã?ge

Peter Ijeh kan vi nok glemme med mindre Peddien gjør noe drastisk i helgen, så på tv4 at han kom til å signere for IFK på mandag.

Ricky

Stemmer det. Ijeh-toget har gått, og Brann kom for sent. Kanskje krevde han for høy lønn for Brann, men det får vi nok svar på på mandag.
Da begynner vi å gå tom for spissalternativer, så vidt jeg kan se!

Stoffi

Azar e glemmesak.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up