• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Strømsgodset kvartfinale NM 19.08.12 kl. 20.00

Started by Klaus_Brann, August 12, 2012, 14:39:25 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

vebo

Nå er jeg på grensen til å tro at krakra er stråmyhr..
Tiocfaidh ár lá

Utmedsnolken

Kom en fyr i dress og snakket med Sulen i andre omgang. Var det en i administrasjonen som ba han ta med seg klovnefaktene tilbake til Varden?
"og der snubler Sæternes igjen"

Gulløl

Quote from: Utmedsnolken on August 20, 2012, 14:08:26 PM
Kom en fyr i dress og snakket med Sulen i andre omgang. Var det en i administrasjonen som ba han ta med seg klovnefaktene tilbake til Varden?


Nok er nok, ut med pakket.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

krakra

Quote from: vebo on August 20, 2012, 14:07:58 PM
Nå er jeg på grensen til å tro at krakra er stråmyhr..
Veldig interessant. Ikke like interessant som at Jonsson for andre.kamp på rad må forlate banen etter et spark i leggen. Kjeks.

Nixon

Jeg ser ikke helt problemet. Dette gjør at Grønner flytter et hakk opp på innbytterbenken. Det må da være flott for utviklingen hans!
Rød makt på Hansa!

Ricky

Jepp, nå får Grønner kjenne på hvordan det er å være VIRKELIG nær en plass på laget. Kjenne på nivået.

kabelmann

Quote from: Utmedsnolken on August 20, 2012, 14:08:26 PM
Kom en fyr i dress og snakket med Sulen i andre omgang. Var det en i administrasjonen som ba han ta med seg klovnefaktene tilbake til Varden?


Det var i andre omgang han var verst. Han satt en ti rader nedenfor meg, men i første omgang hørte jeg han ikke i det hele tatt.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Ja. Nok en gang kan en skade på en viktig spiller føre til spilletid for en lokal unggutt. Enkelte kunne kanskje våge å håpe at vi ikle trengte skadeproblemer for at de fikk prøve seg. Men det er jo urealistisk.

Ellers er det selvfølgelig et problem at kapteinen vår er såpass skrøpelig. Jonsson er en av få Brannspillere som ideelt sett burde være på banen hele tiden

Utmedsnolken

Quote from: kabelmann on August 20, 2012, 14:33:51 PM
Quote from: Utmedsnolken on August 20, 2012, 14:08:26 PM
Kom en fyr i dress og snakket med Sulen i andre omgang. Var det en i administrasjonen som ba han ta med seg klovnefaktene tilbake til Varden?


Det var i andre omgang han var verst. Han satt en ti rader nedenfor meg, men i første omgang hørte jeg han ikke i det hele tatt.


Kan jo være mannen i dress kom og takket han for stemningsskapingen. Vanskelig å lese på leppene på den avstanden. men var i andre omg jeg så dressmannen, ga han seg ikke utover i omgangen?
"og der snubler Sæternes igjen"

ostraume

Quote from: krakra on August 20, 2012, 14:35:40 PM
Ja. Nok en gang kan en skade på en viktig spiller føre til spilletid for en lokal unggutt. Enkelte kunne kanskje våge å håpe at vi ikle trengte skadeproblemer for at de fikk prøve seg. Men det er jo urealistisk.

Ellers er det selvfølgelig et problem at kapteinen vår er såpass skrøpelig. Jonsson er en av få Brannspillere som ideelt sett burde være på banen hele tiden


Snakker du ikke litt mot deg selv? Vi burde gi plass til ungdom og svensken bør spille hele tiden?

Ellers enig med deg i at svensken er en kjeks. Og kanskje vår aller viktigste spiller. Forbedringen i forsvarsspillet har vært formidabel etter han ble "skadefri."
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Nei. Det er ikke spillere som Jonsson som står i veien for.talentene. Vi trenger noen nøkkelspillere som spiller hver kamp. Jonsson er både kaptein og vår kanskje beste spiller.

kabelmann

Quote from: Utmedsnolken on August 20, 2012, 14:35:49 PM
Quote from: kabelmann on August 20, 2012, 14:33:51 PM
Quote from: Utmedsnolken on August 20, 2012, 14:08:26 PM
Kom en fyr i dress og snakket med Sulen i andre omgang. Var det en i administrasjonen som ba han ta med seg klovnefaktene tilbake til Varden?


Det var i andre omgang han var verst. Han satt en ti rader nedenfor meg, men i første omgang hørte jeg han ikke i det hele tatt.


Kan jo være mannen i dress kom og takket han for stemningsskapingen. Vanskelig å lese på leppene på den avstanden. men var i andre omg jeg så dressmannen, ga han seg ikke utover i omgangen?


Jo, han ga seg utover. Når stemningen tok seg opp med målene la jeg i hvert fall mindre og mindre merke til gnomen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Superjack

Quote from: krøvel vellevold on August 20, 2012, 13:30:12 PM
Quote from: dudo on August 20, 2012, 13:27:48 PM
Ser gjennom kamptråden på VGD, og der driver de og skriver at noen hadde ropert i går. Det gikk meg hus forbi på stadion, men hva faen?

Tommy Sulen på BT.


Seriøst, var det Tommy Sulen??? Satt på gamletribunen og kommenterte idioten, og sa på spøk at det sikkert var Tommy Sulen og ba han reise tilbake til Varden...

Latterlig!
i taper ALDRI!

Yngve

Trur det var mange som tenkte Sulen når ein vart merksam på den idiotiske megafonen i byrjinga av andreomgang.

Klovn.

Markmus

Hørte også roperten ganske tydlig fra motsatt side. Håper noen fikk knust den.
Ka du ve?

Gulløl

Trodde det var en tulling bak meg på øvre Frydenbø som ropte, var sikkert Sulen-ekkoet jeg hørte  ::)
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

vebo

Er en tulling på øvre Frydenbø som høres ut som en ropert også.
Tiocfaidh ár lá

Go Up