• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - Haugesund 11.08.2012 kl 18.00 (runde 19)

Started by vebo, August 07, 2012, 07:41:57 AM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

bb9

Er det noen som vet hvor man kan steame kampen??

vebo

Tiocfaidh ár lá

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: bb9 on August 11, 2012, 15:43:27 PM

Hvis du er villig til å betale, er det csports.no som gjelder. Gratisstreaming ... vel, der må eventuelt andre hjelpe ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Skuffende, men ikke overraskende, at Barmen vrakes igjen. Får håpe han får 4-5 minutter om ikke annet

Jose Arrogantio

Tror ikke Nordkvelle vil funke så bra mot Haugesund som mot Stabæk, men får håpe jeg tar feil.

Spelaren

Ein normalt effektiv Djurdic hadde straffet oss på sin slik sjanse han fekk. AAAAIII, nesten episk mål av Ojo der.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Hatleking

Askar med nok ein dårleg omgong, men når han scorar så er det vel greitt? :)

Spelaren

Ok nok førsteomgang, fint spel på målet - men me har solgt oss eit par ganger på defensiven. Ojo var nær scoring eit par ganger, satser på at det blir større rom for ham og Huseklepp etterkvart som Haugesund vil framover for å utligne.

osoerli

Quote from: bb9 on August 11, 2012, 15:43:27 PM

Her er ein gratis stream som funker greit i Andalucia.

http://www.coolsport.tv/stream6.php
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Kom meg diverre litt seint paa "kamp".  Var det tilloep til jubel daa Huseklepp sitt namn vart lest opp?
Var det banner foer kampen?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

OmOssSjølOgHansaøl

Oi, synd om Jonsson er skadet.
Men interessant at Grønner får prøve seg.

krakra

Hørt rykter om at Jonsson skled på vei inn til garderoben og brakk hofta.

hansastril

Stolt og kry

Spelaren

August 11, 2012, 18:14:52 PM #65 Last Edit: August 11, 2012, 18:16:34 PM by Spelaren
FOR et mål! Ojo har eit vanvittig bra overblikk, crosser frå krittet over på motsatt side, vanvittig bra!

OG DER, TREEEEE NULL!!! AAJAJAA

Kjell249

Askar og Nordkvelle. Nå er det bare å dele ut klippekortene:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Spelaren

Akk ja, det obligatoriske baklengsmålet for å lage litt spenning igjen.

krakra

Beholder vi stallen neste sesong og sågar forsterker blir vi en klar medaljefavoritt. For årets sesong tror jeg starten ødela litt mye. Tror ikke RBK avgir noe særlig mer enn 9-12 poeng og da må vi ta 21-24 på de 11 siste.

Spelaren

Helsike så svakt utpå her, Sokolowski med juniorfeil der, mens resten av forsvaret står og sover. Skjerpings!

krakra

Quote from: Spelaren on August 11, 2012, 18:32:36 PM
Helsike så svakt utpå her, Sokolowski med juniorfeil der, mens resten av forsvaret står og sover. Skjerpings!
Zsolt burde jo være vant til at midtbanespillerne pisser bort ballen uten at noen kan skjønne hvordan og burde dermed vært forberedt. Grønner litt mer unnskyldt.

vekkreist

Svakt av Sokolowski å drible der rett utenfor egen 16 meter og rote bort ballen. 3-2..  helvete

OmOssSjølOgHansaøl

Svakt av Sokolowski, selvfølgelig.

Men på begge scoringene av Djurdic har Grønner vært nærmeste mann idet Haugesundsspissen fyrer av. Jeg begynner å føle meg litt utrygg på om dette var riktig kamp for unge Grønner å komme innpå (ikke det at vi hadde noe valg).

Men foruten de to situasjonene synes jeg Grønner har gjort mye bra.

krakra

At Grønner er nærmest betyr jo ikke at målet er hans ansvar. På 3-1 gir jo Zsolt Grønner ansvaret for to spisser alene når han går for å støte uten å nå frem i tide.

Spelaren

Griseflaks at det ikkje står 3-3 no. Irriterende at me har lagt oss så lavt. Og Demir burde ha spelt Ojo.

krakra

Churchill

We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

Spelaren

Hatleking

Quote from: krakra on August 11, 2012, 18:42:44 PM
At Grønner er nærmest betyr jo ikke at målet er hans ansvar. På 3-1 gir jo Zsolt Grønner ansvaret for to spisser alene når han går for å støte uten å nå frem i tide.

Grønner var passiv i den situasjonen, og det er noko han må jobbe med. Elles var han spanande.

OmOssSjølOgHansaøl

Nei da, jeg klandrer ikke Grønner for målene, men forsvaret fremstod som svekket etter at han kom inn, og en mer rutinert midtstopper kunne kanskje gjort det vanskeligere for Djurdic.

Opplevelsen hadde nok vært bedre for Grønner uten de to baklengsmålene; de to Haugesundspissene er litt av en ildprøve, men jeg håper Grønner uansett tar det som en inspirasjon å få prøve seg mot så pass kvalifisert motstand.

krakra

Det er jo en veldig vanskelig situasjon for en 18-åring. Tror bare Jonsson hadde den løst den særlig mye bedre. Når èn stopper får ansvaret for både Djurdic og Soderlund blir det som oftes mål. Iallefall målsjansen.

krakra

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 11, 2012, 18:57:16 PM

Nei da, jeg klandrer ikke Grønner for målene, men forsvaret fremstod som svekket etter at han kom inn, og en mer rutinert midtstopper kunne kanskje gjort det vanskeligere for Djurdic.

Opplevelsen hadde nok vært bedre for Grønner uten de to baklengsmålene; de to Haugesundspissene er litt av en ildprøve, men jeg håper Grønner uansett tar det som en inspirasjon å få prøve seg mot så pass kvalifisert motstand.

Svekket var vi selvsagt. Jonsson er jo vår klart beste stopper og også kapteinen vår. Men han klarte seg bra. Fortsatt overbevist om at han er bedre enn Grorud og Kalvenes.

Hatleking

Quote from: krakra on August 11, 2012, 18:58:06 PM
Det er jo en veldig vanskelig situasjon for en 18-åring. Tror bare Jonsson hadde den løst den særlig mye bedre. Når èn stopper får ansvaret for både Djurdic og Soderlund blir det som oftes mål. Iallefall målsjansen.

Han må gå i den, heilt klårt. Skal han fråskrivast ansvar berre fordi han er 18 år?

eivhelle

Quote from: Hatleking on August 11, 2012, 18:54:26 PM

Grønner var passiv i den situasjonen, og det er noko han må jobbe med. Elles var han spanande.

Grønner gjør den klassiske feile å snu rumpa til når han skal blokkerer, ellers kan ha vel ikke klandres for målet siden han er den som må rydde opp i andres feil. Det andre målet er Soko sin feil som mister ballen i farlig område. Ingen god kamp av Soko i dag. Ellers er vel Pjotr litt uheldig som ikke klarer å slå ballen utenfor målet når han først får hånden på ballen.

Litt synd at Demir lobber over målet i stedet for å spille fri Huseklepp som kunne kommet på blankt mål på slutten. Det hadde vært godt for nærvene å drept kampen der.

melkegutten

Grønner holder ikke mål per dags dato. Han skaper usikkerhet bak der og er skyld i begge målene, første med å snu rompen til og andre målet må han gå opp i skuddspiller så fort soko mistet ballen, han rygget istedet for og støte.
Men han lærer og de 45 min her var nyttig læring men han holder ikke nivået enda.

krakra

Quote from: Hatleking on August 11, 2012, 18:59:50 PM
Quote from: krakra on August 11, 2012, 18:58:06 PM

Han må gå i den, heilt klårt. Skal han fråskrivast ansvar berre fordi han er 18 år?
Han skal unnskyldes(til en viss grad) fordi han har to gode angrepsspillere å forholde seg til. Djurdic er jo egentlig Zsolts spiller, men han stikker av for å.støte uten å rekke det. Grønner er for passiv, men det er en feil som alle stopperne våre gjør ofte. Derfor syns ueg han bør slippe greit unna kritikk for den når han er 18 år og spiller sin første skikkelige kamp i TL

krakra

Quote from: melkegutten on August 11, 2012, 19:07:36 PM
Grønner holder ikke mål per dags dato. Han skaper usikkerhet bak der og er skyld i begge målene, første med å snu rompen til og andre målet må han gå opp i skuddspiller så fort soko mistet ballen, han rygget istedet for og støte.
Men han lærer og de 45 min her var nyttig læring men han holder ikke nivået enda.
Dette er feil

OmOssSjølOgHansaøl

Siden jeg startet denne Grønner-diskusjonen vil jeg bare ha sagt at inntredenen hans gjorde meg optimistisk på hans vegne; han har åpenbart en del å fare med. Han er ikke på Jonsson-nivå, men det hadde vel heller ingen av oss forventet.

Av de som faktisk skal være A-lagsmateriale, var verken Soko, Huse eller Askar helt på topp i dag - men Askar puttet tross alt to, og Huse kommer til å bli utrolig viktig for oss. Det er ikke umulig at Husekleppens tilstedeværelse var litt av grunnen til at Ojo fremstod som en gigant i dag.

Det skal bli morsomt å følge med Ojo og Huseklepp  utover høsten.

Romarius

Bra kamp dette. Tilgir de to baklengsmålene i dag, de var mer et resultat av at vi jaget flere mål enn at vi la oss bakpå. Bedre å vinne 3-2 enn 1-0. Synes i det hele tatt Brann fremstår gode og solide for tiden. Dagens mann synes jeg er Sævarsson, som stadig kommer på herlige sjanseskapende løp - en veldig undervurdert spiller.

aleksanderhjelleseth

Yngve

Gud hjelpe meg for ein ubrukeleg gjeng her inne. Det var absolutt ikkje Grønner si skulde dei to måla som kom.

Langt der i frå.

Grønner var god der han kom inn.

Ser folk etterlyser meir rutinerte stopparar. Så de trur at Gro Rud hadde fiksa biffen betre? Tull.

Markmus

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 11, 2012, 19:19:28 PM
Det er ikke umulig at Husekleppens tilstedeværelse var litt av grunnen til at Ojo fremstod som en gigant i dag.

Ojo har vært slik i hele år, men har blitt pakket inn. Nå som Huseklepp er tilbake vil det nok løsne for Ojo igjen også (med mindre han skal fortsette sin dype spissrolle).
Ka du ve?

krakra

Nei. Ojo har ikke vært sånn i hele år. I flere kamper har han vært veldig slapp og hatt to venstrebein.

Markmus

Jada, så klart har han hatt kamper hvor han har vært utenfor.
Ka du ve?

posemedsnopi

Quote from: krakra on August 11, 2012, 19:11:05 PM
Quote from: melkegutten on August 11, 2012, 19:07:36 PM
Dette er feil

Grønner reddet tre poeng da han fikk kastet seg og blokkert en avslutning fra FKH på stillingen 3-2.

Xminator

Det må da være mulig for Piotr å ta 3-2 målet.

krakra

Quote from: Spelaren on August 11, 2012, 18:53:01 PM
Quote from: krakra on August 11, 2012, 18:51:23 PM
Wow, hør på Zsolt da!

Frisk i språket.
Det og, mrn gutten har bare vært i Norge i drøye to år og snakker nesten flytende norsk. Det er imponerende

kabelmann

Quote from: Ricky on August 11, 2012, 20:58:20 PM

Det irriterte meg også, men så etterhvert at det var hovedsaklig FKH-supportere spredt rundt på SPV som pep. Hva som skjedde på andre steder av stadion skal jeg dog ikke uttale meg om.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up