• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Stabæk-Brann, mandag 06 august kl.19.00 (18 runde)

Started by Gulløl, July 30, 2012, 21:34:28 PM

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Det bør absolutt aksepteres at en Brann spiller er lokal om han er fra innenfor Hordalands grenser. Forstår ikke det maset om antall bergensere, trolig er omtrent halvparten av oss supportere på tribunene fra kommunene rundt Bergen. Altså Brann er et lag for hele Hordaland, slik har det vært siden 70 tallet ihvertfall.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Belfort

Klaus_Brann

Vannvittig herlig følelse å se Huseklepp krangle seg forbi keeper for å sette den i åpent mål, for så å bli avblåst for offside.
Men desto deiligere når han gjør neste mål i kjent stil. Perfekt comeback, og det målet trekker fort 1000 ekstra til stadion mot araberne.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Quote from: Gulløl on August 06, 2012, 20:16:27 PM
Det bør absolutt aksepteres at en Brann spiller er lokal om han er fra innenfor Hordalands grenser. Forstår ikke det maset om antall bergensere, trolig er omtrent halvparten av oss supportere på tribunene fra kommunene rundt Bergen. Altså Brann er et lag for hele Hordaland, slik har det vært siden 70 tallet ihvertfall.

Enig. Heller ingen som spør hvor mange trondhjemmere det er på RBK

Spelaren

Quote from: Belfort on August 06, 2012, 20:19:57 PM
Quote from: Gulløl on August 06, 2012, 20:16:27 PM

Enig. Heller ingen som spør hvor mange trondhjemmere det er på RBK

Hoftun, for eksempel - tilsvarer ein kar frå Bømlo i vårt tilfelle.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

StuckedPaaOstlandet

Er det noe sted det går an å se intervjuer etter kampen foruten ett 5 sekunders intervju med huseklepp på tv2sporten.no? Jeg så kampen på comoyo.

Gulløl

August 06, 2012, 20:53:34 PM #257 Last Edit: August 06, 2012, 20:58:28 PM by Gulløl
Quote from: krakra on August 06, 2012, 20:22:58 PM

Nei men antall bergensere på Brann er hakk i platen og er stadig vekk oppe. Spesielt for motstandersupportere som liker å kritisere Brann men også jevnlig på dette forumet. Antall bergensere på Brann er uinteressant. Antall lokale(Hordaland) er interessant. Vi er mange supportere som bor ganske nært nabofylkene, som pendler langt på hjemmekampene. Skulle klubben kun være for erke-bergensere hadde det fort vært en halvering på tribunene. Så den stadige tellingen av bergensere på Brann av enkelte er for meg totalt uforståelig når klubben publikumsmessig er for hele Hordaland.

Samuel Sahim-Radlinger

kabelmann

Jeg er litt skuffet. Hadde før kampen tippet på to mål og to målgivende fra Huseklepp.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Quote from: Gulløl on August 06, 2012, 20:53:34 PM

Nei men antall bergensere på Brann er hakk i platen og er stadig vekk oppe. Spesielt for motstandersupportere som liker å kritisere Brann men også jevnlig på dette forumet. Antall bergensere på Brann er uinteressant. Antall lokale(Hordaland) er interessant. Vi er mange supportere som bor ganske nært nabofylkene, som pendler langt på hjemmekampene. Skulle klubben kun være for erke-bergensere hadde det fort vært en halvering på tribunene. Så den stadige tellingen av bergensere på Brann av enkelte er for meg totalt uforståelig når klubben publikumsmessig er for hele Hordaland.
Men "bergenser" er strengt tatt bare en uttryksform. Alle hordalendinger blir jo telt med.

krakra

La forresten ikke merke til at Askar og Larsen hadde byttet før 90 minutter var passert. Det var en annonym spiller som erstattet en annen gitt.

StuckedPaaOstlandet

Quote from: krakra on August 06, 2012, 21:02:19 PM
Quote from: Gulløl on August 06, 2012, 20:53:34 PM

Men "bergenser" er strengt tatt bare en uttryksform. Alle hordalendinger blir jo telt med.

StuckedPaaOstlandet

Quote from: krakra on August 06, 2012, 21:07:57 PM
La forresten ikke merke til at Askar og Larsen hadde byttet før 90 minutter var passert. Det var en annonym spiller som erstattet en annen gitt.

Det meste skjedde på venstrekanten med Bentley, Demir og Huseklepp som trakk mye til venstre. Jeg tenkte at dette var en perfekt kamp for Larsen å komme inn å få litt selvtillit, men jeg klarte ikke å se hvor han var de 12-13 minuttene han var på banen..

TCAC

Kjipt å ha vært tilstede i den grusomme bortesvingen på Nadderud (hvor man rett og slett ikke får sett kampen) når vi tilsynelatende spiller så strålende. Kan man kjøpe kamper og se dem i opptak på Sumo eller andre steder?

krakra

Piotr Leciejewski - 5 - Lite å gjøre. Trygg på det han ble utfordret på
Birkir Sævarsson - 5(+) - Innvolvert i førstemålet og scorer selv det andre. Var ikke helt trygg defensivt
Zsolt Korcsmar - 6(-) - En av de beste kampene jeg har sett av ungareren i år. Zsolid i duellspillet og bryter spillet smart flere ganger. Også mer med fremover enn vanlig. Litt rot med Jonsson i en situasjon
Markus Jonsson - 5 - Ikke like solid som Zsolt. Slipper Haugsdal frem til en potensiell kjempesjanse, men blir reddet av makkeren. 
Erdin Demir - 6 - Assist og aktiv fremover. Beste kamp defensiv hittil i Brannkarrieren
Sokolowski - 5(+) - Bra i pasningsspillet, men litt annonym. Taper midtbaneduellen sammen med Kvelle i førsteomgang.
Fredrik Nordkvelle - 5 - Bra med offensivt periodevis, men slet mye med posisjoneringen defensivt. Er ikke anker og burde få spille neste kamp i en mer offensiv posisjon.
Amin Askar - 3 - Er innvolvert i det første målet, men burde vært avblåst for offside. Ellers usynlig og for dårlig i det defensive
Erik Huseklepp - 8(+) - Litt rusten i første, men eksploderer i andre. Innvolvert i alle målene og tar med seg to målpoeng. Flott nedtak og skudd på scoringen.
Bentley - 7(-) - To mål, burde vært tre. Litt treg til tider, men er ganske skapende og to mål er jo strålende
Kim Ojo - 5(+) - Vinner en del dueller i starten og er innvolvert i det første målet. Likevel ikke en top notch kamp av nigerianeren.

Erik Mjelde - 4 - Så lite til ham.
Fredrik Haugen - 6(+) et av hans beste innhopp for Brann. Flott målgivende til Huse og ellers veldig solid og kreativ i pasningsspillet. Kan få litt mer tempo og ballbehandlingen og pasningene dog.

Kristoffer Larsen - Spiller for lite til karakter, men er helt usynlig og skuffer igjen. Vi var riktignok ikke så veldig agressive de siste minuttene og kampbildet blir da vanskelig for unggutten.

Jose Arrogantio

Noen som vet noe om hvorfor Ojo ble byttet ut så tidlig? Skadet?

Klaus_Brann

Quote from: TCAC on August 06, 2012, 21:14:43 PM
Kjipt å ha vært tilstede i den grusomme bortesvingen på Nadderud (hvor man rett og slett ikke får sett kampen) når vi tilsynelatende spiller så strålende. Kan man kjøpe kamper og se dem i opptak på Sumo eller andre steder?

De ligger på sumo ja.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Karakterene til Huse og Haugen er ett hakk for drøye. Huse var bra, men han var ikke så vill, ei heller gullgutten som nesten får lik karakter som Bentley.

krakra

Haugen spilte minst til en sekser den perioden han spilte. For Bentley var det både plusser og minuser. Han kunne tapt kampen for oss med en absurd feilpasning på 0-0

Nixon

Quote from: krakra on August 06, 2012, 22:34:58 PM
Haugen spilte minst til en sekser den perioden han spilte. For Bentley var det både plusser og minuser. Han kunne tapt kampen for oss med en absurd feilpasning på 0-0

Fordelen til Haugen er selvsagt at han spilte såpass lite (vel for lite til å få karakter andre steder enn hos kraka) og i en periode der vi har full kontroll. Bentley har lenger tid til å få minuser. Så sammenligningen blir litt urettferdig. Uten at det skal ta fra Haugen at han hadde et meget godt innhopp som var godt å se.
Rød makt på Hansa!

krakra

Gulløl

August 06, 2012, 22:56:05 PM #272 Last Edit: August 06, 2012, 23:00:57 PM by Gulløl
Et i utgangspunktet svakt Stabæk lag som hadde løpt fra seg og i tillegg gitt opp gav godt med rom for Fredrik Haugen i de 20 minuttene. Men det var bra det han viste likevel, men starter han som DM mot Haugesund får han noe langt tøffere å bryne seg på. Men får håpe at dette var tegn på at formen hans er på vei. Ingen ting er bedre om han klarer å utkonkurrere de andre og bli Soko sin makker utover høsten. Men tror Skarsfjord starter med det samme laget mot Haugesund som han startet med i dag, selv om Nordkvelle ikke er den optimale DM spilleren.

Samuel Sahim-Radlinger

krakra

Det kan man si, men de andre to som kom inn viste jo ingenting

Nixon

Quote from: krakra on August 06, 2012, 22:46:06 PM
20 minutter er bra med tid det.

Dog ikke nok til å få karakter på noen spillerbørser i avisene. Er det ikke en halvtime som skal til for at en spiller skal bli vurdert?

Men 20 minutter er sikkert mer enn nok til at alle tråder fremover kan bli en potensiell Haugen-tråd. Er en stund siden sist han var såpass i vinden!:)
Rød makt på Hansa!

psv-hasund

Jeg vil tro at Skarsfjord mener at Nordkvelle er den eneste av DMene som løper nok til å spille sammen med Soko og Huseklepp sentralt. Synd for Barmen som er like god som Nordkvelle som DM, men nok litt for lik Soko.

En bra kamp. Det er også bra å høre at stort sett alle trenerne er misfornøyd med eget lag etter kampene. Dette tyder på at Brann spiller de dårlig, og kan vel ikke lenger være tilfeldig.

Xminator

Haugen hadde ikke ett meget godt innhopp. Han hadde ett ok innhopp.
Larsen har enda ett anonymt innhopp der han overhode ikke markerer seg.
Mjelde viser enda en gang at han er best på spark og løp. Spill? Ikke det nei. For min del er det ett totalt meningsløst bytte. Akkurat der hadde det vert greit med en Karadas på benken. De innleggene som kom utover andre omgang var som laget for ham.

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor Nordkvelle får 5'er i BA. Han løser overhode ikke midtbanerollen sin i denne kampen. Rett nok gjør han ikke noen feil, men det er mest fordi han omtrent ikke søker ballkontakt. Eller for den del kommer i dueller. Den typiske ballkontakten er også uten mål og mening, der han neppe vet hvor resten av laget befinner seg og som følger ikke får sendt fra seg ballen.
Mjelde hadde løst rollen bedre.
Haugen hadde løst rollen bedre.
Barmen hadde løst den best av de 4.
Sokolowski gjør jobben for to på DM og Nordkvelle var 5. hjul på laget.

Det er lett å la seg blende av 4-0. Vi var i overkant effektive i denne kampen (måtte vi være like effektive hele veien til Ullevåll). Ett riktigere bilde av kampen er 2/3-1/0. Vi har jo grei kontroll på Stabæk, men det skal vi også ha mot tippeligaens kasteball.

Det som gleder mest er hvordan Sokolowski tar opp hansken etter Austin, hvordan Bentely begynner å forme sin egen rolle i Brann og at Huseklepp spiller seg inn i kampen og avslutter som på sitt beste. Mini påstår han ikke er en notorisk målscorer. Jeg mener han er akkurat det. Vi får mye gøy derfra utover høsten.

Nå håper jeg man prøver å rydde plass til ett par forsterkninger til de neste to ukene. Jeg ville prioritert en spiss til så vi faktisk har noe å bytte inn for Ojo eller Huseklepp. Og en, helst to kantspillere så Askar kan få konkurranse og vi har noe å sette inn om Bentley blir skadet.

Xminator

Quote from: psv-hasund on August 07, 2012, 05:55:41 AM
Jeg vil tro at Skarsfjord mener at Nordkvelle er den eneste av DMene som løper nok til å spille sammen med Soko og Huseklepp sentralt. Synd for Barmen som er like god som Nordkvelle som DM, men nok litt for lik Soko.

Jeg mener Barmen var betydelig bedre mot VIF enn Nordkvelle var mot Stabæk. Jeg mener også vi totalt sett spilte en bedre kamp mot VIF enn mot Stabæk, og VIF var ett mye bedre lag enn Stabæk, tabellen lyver ikke der.

Personlig så jeg nok av Norkvelle i DM-rollen til å si at det ikke er løsningen, men heller 4. valget. Nå får Skarsfjord levere klippekortet til Barmen eller forlange en erstatter for Austin. Eller for den del gi Haugen spilletid i rollen.

Churchill

Sakset fra dagens VG om Huseklepp:
[iFør målet hadde Huseklepp gjort lite ut av seg og virket å trenge de 90 minuttene han fikk på Nadderud i dag. Når det er sagt så var han involvert i det andre målet og hadde i tillegg en målgivende pasning til tomålsscorer Bentley.][/i]

Det er ikke alle som blir vurdert til å ha gjort lite utav seg når de har hatt en målgivende og vært involvert enda et mål. Kleppen var dessuten involvert i alle Branns mål. Han var rusten, men gjorde ikke akkurat liteutav seg.
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

melkegutten

Jeg mener uten tvil at man må satse og forme barmen. At han gjør tabber og dårlige kamper inni mellom er normalt for en unggutt på veien mot å bli noe meget bra.

Så barmen bør starte fremfor nordkvelle.

vebo

Quote from: krakra on August 06, 2012, 22:20:12 PM
Piotr Leciejewski - 5 - Lite å gjøre. Trygg på det han ble utfordret på
Amin Askar - 3 - Er innvolvert i det første målet, men burde vært avblåst for offside. Ellers usynlig og for dårlig i det defensive
Erik Huseklepp - 8(+) - Litt rusten i første, men eksploderer i andre. Innvolvert i alle målene og tar med seg to målpoeng. Flott nedtak og skudd på scoringen.
Bentley - 7(-) - To mål, burde vært tre. Litt treg til tider, men er ganske skapende og to mål er jo strålende
Fredrik Haugen - 6(+) et av hans beste innhopp for Brann. Flott målgivende til Huse og ellers veldig solid og kreativ i pasningsspillet. Kan få litt mer tempo og ballbehandlingen og pasningene dog.

Piotr hadde ikke mange skudd mot seg, men jeg mener at "feltarbeidet" gjør at han kvalifiserer til en 6'er.
Askar hadde også en stor sjanse der han spilte seg gjennom på egenhånd, men er enig i at han var lite synlig.
Huse og Bentley bør begge få 7. Huse rotet for mye når han skulle utfordre og slet med å komme seg forbi motspillere.
Haugen spillte ikke lenge nok til å vise det jeg mener bør vises for en 6'er. Men hadde både et par lekre pasninger, ikke minst assisten. Smilte for første gang denne sesongen etter huses mål. Kanskje han kan være forbildet han trenger for å få ut potensialet.

Ellers stor sett enig.
Tiocfaidh ár lá

Xminator

Quote from: Churchill on August 07, 2012, 07:07:30 AM
[iFør målet hadde Huseklepp gjort lite ut av seg og virket å trenge de 90 minuttene han fikk på Nadderud i dag. Når det er sagt så var han involvert i det andre målet og hadde i tillegg en målgivende pasning til tomålsscorer Bentley.][/i]

Det er ikke alle som blir vurdert til å ha gjort lite utav seg når de har hatt en målgivende og vært involvert enda et mål. Kleppen var dessuten involvert i alle Branns mål. Han var rusten, men gjorde ikke akkurat liteutav seg.

Han får nok betalt for navnet med 7'erene i VG live og BA, men en sterk 6'er var det nok etter en førsteomgang som ikke var i samme klasse. Huseklepp gjør det han skal og om det blir 1 mål, en målgivende og masse rom for de andre spillerene i hver kamp fremover så ...

Piotr er ok, men synest ikke han viser klasse. Det er stadig skudd der han gir retur/corner, men der man ser andre tippeligakeepere holde ballen. Han er ikke immun mot Opdal-utspark, og bedre tippeligaspisser hadde avslørt skogturene de gangene han lekte sweeper utenfor 16-meter mot Stabæk. 5 eller 6 koker ned til hva man mener en keeper som ikke blir satt på prøve skal ha som standardkarakter. Kanskje vi kan si en svak 6'er?
Askar har helt klart begrensninger som fotballspiller, og han er den dårligste offensive spilleren sammenlignet med Ojo, Huseklepp og Bentley. Samtidig er han bedre enn Nordkvelle, Haugen og Mjelde, og jeg er langt fra sikker på at for eksempel Solli hadde gjort det noe bedre.

Om jeg skulle sett for meg en bedre spiller i Askars posisjon så er det helt klart Tarik. Eller en Guastavino uten dameproblemer og ny kontrakt. Da kunne vi fort vunnet selv om vi slapp inn ett par mål på veien mot 90 minutter...

Kjell249

Quote from: Xminator on August 07, 2012, 07:53:41 AM
Quote from: Churchill on August 07, 2012, 07:07:30 AM

Han får nok betalt for navnet med 7'erene i VG live og BA, men en sterk 6'er var det nok etter en førsteomgang som ikke var i samme klasse. Huseklepp gjør det han skal og om det blir 1 mål, en målgivende og masse rom for de andre spillerene i hver kamp fremover så ...

Piotr er ok, men synest ikke han viser klasse. Det er stadig skudd der han gir retur/corner, men der man ser andre tippeligakeepere holde ballen. Han er ikke immun mot Opdal-utspark, og bedre tippeligaspisser hadde avslørt skogturene de gangene han lekte sweeper utenfor 16-meter mot Stabæk. 5 eller 6 koker ned til hva man mener en keeper som ikke blir satt på prøve skal ha som standardkarakter. Kanskje vi kan si en svak 6'er?
Askar har helt klart begrensninger som fotballspiller, og han er den dårligste offensive spilleren sammenlignet med Ojo, Huseklepp og Bentley. Samtidig er han bedre enn Nordkvelle, Haugen og Mjelde, og jeg er langt fra sikker på at for eksempel Solli hadde gjort det noe bedre.

Om jeg skulle sett for meg en bedre spiller i Askars posisjon så er det helt klart Tarik. Eller en Guastavino uten dameproblemer og ny kontrakt. Da kunne vi fort vunnet selv om vi slapp inn ett par mål på veien mot 90 minutter...

Du mener at vi kunne spilt med Ojo, Bentley, Huse og Tarik/Guastavino som de fire fremme, og samtidig hatt Soko/Barmen/Nordkvelle/Mjelde/Haugen som DM (som ingen er i nærheten av å ha sin styrke i det defensive arbeidet)? I tillegg til to backer som er mer enn middels glad i å gå fremover. Hvis vi ikke har sluppet inn mye mål før, så ville ihvertfall dette vært oppskriften. Bedre lag hadde i går straffet oss hardt for manglende defensiv samhandling.

Vi har nok dekning på de fire offensive plassene i forhold til balansen i laget (kanskje med unntak av spiss). Det vi trenger nå er en defensiv ryddegutt som makker til Soko (les Hauger/Scharner/... osv).
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Lasaron

Jeg såg ikke kampen, men har sett målene. På 2-0 var begge backene våre framme i angrep. Skjedde det flere ganger?
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Hatleking

Me har meir enn bra nok dekning framme. Både Huseklepp, Ojo og Bentley fekk prøve seg i spissrolla. Finne kan òg spele spiss, så der har me bra nok dekning. Huseklepp, Larsen, Askar og Bentley kan alle spele på både ventrekant og høgrekant. Mjelde viss det er krise. På OM kan Nordkvelle, Mjelde, Haugen, Huseklepp og til ein viss grad Larsen spele. Me treng ikkje fleire framme. No bør det vera all in på ein DM.

psv-hasund

Jeg synes at Nordkvelle er den som passer best sammen med Soko, og at kampen også viste dette til en viss grad. Jeg tror ikke det er lurt å starte en kamp med Barmen, Soko og Huseklepp med mindre at motstander har en statisk midtbane. Nordkvelle (OM), Barmen og Soko tror jeg kan fungere men Huseklepp overbeviste som OM og jeg vil helst ha han sentralt.

Jeg er enig med de som ønsker Hauger eller Scharner som DM. Jeg synes isåfall at troppen ville vært bra nok med en av disse på plass. Klassespillere er det selvsagt alltid plass for, men vi har god nok tropp med en ekstra DM.

krakra

Syns Kvelle beviste ganske greit at han ikke er DM. Håpløs i gjenvinningsfasen, Stabæk fikk løpe rett igjennom, og lite aktiv i det oppbyggende. Blir mer med når Stabæk gir opp. Kvelle må få spille i den rollen han behersker.

Hatleking

Synd at me ikkje gjekk for Jørgensen i fjor. Så vidt eg veit gjer han det bra i Sverige.

krakra

Får håpe Huse kan være en inspirasjon for ungguttene. Ikke minst Haugen som har uttalt flere ganger at Huse er et stort idol, samt Larsen som er ganske lik som spiller.

dudo

Når kommer denne ut på Sumo? Er det 24 timer etter?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

aleksanderhjelleseth

Quote from: dudo on August 07, 2012, 16:01:16 PM
Når kommer denne ut på Sumo? Er det 24 timer etter?

det vet eg ingenting om, men det eneste eg vet, er at de har plassert mikrofonen inn i stabæk-suporterene. satt og hatet lyden, men elsket bildene, av 2omg vel og merke.

psv-hasund

Quote from: krakra on August 07, 2012, 12:24:48 PM
Syns Kvelle beviste ganske greit at han ikke er DM. Håpløs i gjenvinningsfasen, Stabæk fikk løpe rett igjennom, og lite aktiv i det oppbyggende. Blir mer med når Stabæk gir opp. Kvelle må få spille i den rollen han behersker.

Jeg er enig at han er bedre som OM, men han klarte seg bra også som DM mot Stabæk. Mangler litt pasningskvalitet, men kommer oftere på offensive løp enn konkurrentene. Han får heller ikke dårligere karakterer i avisene enn de andre spillerne.

krakra

Han mangler pasningskvalitet, men hovedproblemet er jo at den sentrale midtbanen er en motorvei med treige Soko og feilplasserte Kvelle.

Jose Arrogantio

Quote from: psv-hasund on August 07, 2012, 18:42:17 PM

Jeg er enig at han er bedre som OM, men han klarte seg bra også som DM mot Stabæk. Mangler litt pasningskvalitet, men kommer oftere på offensive løp enn konkurrentene. Han får heller ikke dårligere karakterer i avisene enn de andre spillerne.

Han funket mot Stabæk siden de er såpass dårlige, men mot hardere motstand vil han fort bli avslørt. Mot Haugesund vil jeg se Barmen, og hvis han ikke er klar vil jeg se Haugen foran Nordkvelle på DM.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Jose Arrogantio on August 07, 2012, 19:01:49 PM

Han funket mot Stabæk siden de er såpass dårlige, men mot hardere motstand vil han fort bli avslørt. Mot Haugesund vil jeg se Barmen, og hvis han ikke er klar vil jeg se Haugen foran Nordkvelle på DM.

Enig! Er ikke dumt å prøve Haugen der, men kjenner vi Skars rett, så blir det nordkvelle.
Skars er forutsigbar som fy.

Jose Arrogantio

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 07, 2012, 19:12:11 PM

Enig! Er ikke dumt å prøve Haugen der, men kjenner vi Skars rett, så blir det nordkvelle.
Skars er forutsigbar som fy.

Akkurat DM plassen elsker han å rotere rundt litt. Nordkvelle har fått hele to kamper der, skjønner ikke hvorfor det er gitt at han vil spille der igjen. Haugen har hatt flere kamper som DM i sin Brann-karriere enn Nordkvelle.

Falkman

Personlig er jeg bekymret over å ha to såpass trege spillere som Barmen og Sokolowski på banen samtidlig som DM, er redd for at de ikke  dekker nok rom. Nordkvelle har fart som komplementerer ferdighetene deres. han kan drilles i rollen. minner en god del om Solli, som fungerte bra som DM i 2010.

krakra

Barmen dekker bedre rom enn Kvelle. Stabæks midtbane fikk enorme rom i går. Heldigvis var de får dårlige til å utnytte det

psv-hasund

Enig med Falkman. Jeg er redd for at Barmen og Soko vil slite mot en løpssterk midtbane, eventuelt tvunget til å ligge veldig lavt. Barmen løper ikke mer enn Kvelle uansett hvor mange ganger det blir påstått her inne.

Go Up