• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Stabæk-Brann, mandag 06 august kl.19.00 (18 runde)

Started by Gulløl, July 30, 2012, 21:34:28 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

Vi har dem vel ikke akkurat på gaffelen nå ... Dette er et lag som skal spilles ut og kjøres over.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: dudo on August 06, 2012, 18:11:23 PM
Vi har dem vel ikke akkurat på gaffelen nå ... Dette er et lag som skal spilles ut og kjøres over.

Fotballen har blitt så jevn no, ørlite grann større innsats kan veie opp for lavere kvalitet. No hadde me GRISEFLAKS at Haugsdals avslutning ikkje duppet ned i målet der.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

Nå er det vi som blir spilt ut. Hårreisende av Jonsson.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

dudo

Quote from: Spelaren on August 06, 2012, 18:14:03 PM
Quote from: dudo on August 06, 2012, 18:11:23 PM

Fotballen har blitt så jevn no, ørlite grann større innsats kan veie opp for lavere kvalitet. No hadde me GRISEFLAKS at Haugsdals avslutning ikkje duppet ned i målet der.

Jevn? Si det til syvpoengsstabæk.

krakra

Spelaren

Askar har vært fullstendig boss hittil. No må heldigvis Boli roe seg ned resten av kampen etter det gule der, var vel hans andre tvilsomme takling.

dudo

Spelaren

Heilt vanvittig så mykje tid dei får på midtbanen til å ta i mot, dempe og få kontroll på ballen - vår defensive innsats på midten er katastrofalt dårlig. Mot eit skikkelig lag hadde me fått baklengs for lenge siden.

OG DER, ein sjelden sjanse til å kontre og me sender den umotivert inn til Stabæks keeper.

Brann_ruler

Vi har vel 1 poeng mer borte enn tippeligaens dårligste bortelag. Så det er ikke sjokkerende at vi ikke herjer...

Spelaren

nero

Med det vi har til rådighet på defensiv midtbane, kommer vi til å bli løpt i stykker og overkjørt av mange utover høsten. Tror dessverre ikke det blir så mye bedre med Barmen heller..
Lions led by donkeys.

dudo

Barmen har en helt annen stil, og driver ikke og fører ballen så mye som Nordkvelle, noe som ville gitt oss mye høyere tempo.

Spelaren

Eg skjønner ikkje poenget med å vise alt som skjer forut for ein sjanse under replayen, mister jo store deler av kampen på at producer ikkje evner å croppe klippene bedre.

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

Noen som har sett Huse? Ikke akkurat optimalt samspill mellom han og Ojo.

nero

Quote from: dudo on August 06, 2012, 18:27:09 PM
Barmen har en helt annen stil, og driver ikke og fører ballen så mye som Nordkvelle, noe som ville gitt oss mye høyere tempo.

Det er greit nok, men jeg tenkte mer på evnen til å dekke rom og å demme opp/avlaste forsvaret.
Lions led by donkeys.

krakra

Der er også Barmen et par hakk bedre enn Kvelle.

dudo

Quote from: nero on August 06, 2012, 18:31:01 PM
Quote from: dudo on August 06, 2012, 18:27:09 PM

Det er greit nok, men jeg tenkte mer på evnen til å dekke rom og å demme opp/avlaste forsvaret.

Fornuftig angrep er også en form for forsvar. Og så ble det mål!

Spelaren

JAAAADDADAAAAAAA!! FAnken heller det var på tide. Trudde me skulle rote bort den sjansen der, var veldig masse fram og tilbake og trolig offside på Askar der.

dudo

Offside-mål er tydeligvis også mål. Vi tar det vi får.

Nixon

Quote from: dudo on August 06, 2012, 18:34:22 PM

Jepp, jeg er ikke kresen!:)

Ellers ikke mye å rope hurra for. Men det hadde jeg heller ikke forventet. Tror dette blir en sliteseier til slutt.
Rød makt på Hansa!

Spelaren

Typisk for kampen, Ojo bryter på Stabæks halvdel - men me ender opp med å lunte på midten framfor å gå i angrep.

dudo

Quote from: Spelaren on August 06, 2012, 18:41:22 PM
Typisk for kampen, Ojo bryter på Stabæks halvdel - men me ender opp med å lunte på midten framfor å gå i angrep.

Typisk for sesongen. Han må komme seg mer inn i boksen - eller sette opp Huse på løp.

Hatleking

Elendig første omgong. Ut med Askar og inn med Barmen. Nordkvelle opp på OM og huseklepp på ein av kantane.

Markmus

Quote from: dudo on August 06, 2012, 18:34:22 PM

Klar offside, men det var linjedommers avgjørelse å ta, så Berntsen er fortsatt en Stabæk-dommer :)
Ka du ve?

dudo

Quote from: Hatleking on August 06, 2012, 18:42:54 PM
Elendig første omgong. Ut med Askar og inn med Barmen. Nordkvelle opp på OM og huseklepp på ein av kantane.

Hei vent, hvor har jeg hørt det før?  ;-)

melkegutten

45 min, ikke mye og rope hurra for men det som er viktig: Vi leder  ;D

Hatleking

Quote from: dudo on August 06, 2012, 18:45:09 PM
Quote from: Hatleking on August 06, 2012, 18:42:54 PM

Hei vent, hvor har jeg hørt det før?  ;-)

:-)

Belfort

Overhodet ikke bra spill! At Brann ikke har mer å by på enn dette er skuffende. Likevel er vi heldig med et feilaktig mål

krakra

Ja. Overraskende at Skars' taktiske genistrek ikke funket. Hvem kunne forutse det?

sydnes76

Er mer enn klar for å gi huse tid. overblikket og vridningen av spillet før scoringen var jo gull. Samspillet med Ojo er ikke gjort på noen treninger og en halv omgang. Kommer nok hardt!

Belfort

Skal bli interessant og se hvordan vi går ut nå. Blir det baktungt og passivt?

Gepard

August 06, 2012, 18:52:26 PM #183 Last Edit: August 06, 2012, 18:54:53 PM by Gepard
Tidenes skandale om vi ikke greier ä dra i land dette. Skarsfjord mä gä rett etter kamp om vi ser et passivt og defensivt brannlag i andre omgang.

Skal rett og slett ikke väre mulig ä rote dette bort.

dudo

Quote from: Belfort on August 06, 2012, 18:50:15 PM
Skal bli interessant og se hvordan vi går ut nå. Blir det baktungt og passivt?

Du får ikke høy odds på den.

Gulløl

Stabæk har 5 % mer innsats og 10 % mer bevegelse en Brann. Skjerpings i andre om ikke mitt tips på 2-1 skal gå inn.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Utmedsnolken

Bortsett fra de tre sjansene på rekke og rad, så har underholdningsverdien vært fryktelig lav

vebo

Producer suger max. Virkelig. Og Barmen kunne nok vært bedre enn Kvelle ja. Huse roter mye, men viser vilje og evne til å finne rom og gjøre seg spillbar. Sentringen hans før målet var smart. Sammarbeidet med Ojo vil nok komme seg utover høsten.

Stabæk presser, vil, men har ikke evner nok.
Tiocfaidh ár lá

Hatleking

Skandale viss me ikkje dreg i land sigeren no iallfall.

Gepard

Sänn ja !!! Angrep er det beste forsvar gutter, faen meg pä tide at man innser det ;)

Spelaren

Fanken heller, skulle klart meg uten den siste skvetten rødvin i glasset. Desto gøyere å komme tilbake  ;D

nero

Lions led by donkeys.

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

krakra

Liker det jeg har sett av Zsolt i kveld. Ellers har vi vørt ekstremt heldige i dag.

dudo

Spelaren

Me får veldig mange cornere i mot. Greit nok at me får renset alt unna, men før eller seinere får dei ein sjanse på det.

sydnes76

Kun Godset som har flere scorede mål nå!
Og der kom et til jaaaaaa!

Nixon

Quote from: Utmedsnolken on August 06, 2012, 18:55:27 PM
Bortsett fra de tre sjansene på rekke og rad, så har underholdningsverdien vært fryktelig lav

Ja, men er det virkelig så mange som trodde eller regnet med at Brann skulle overkjøre Stabæk i denne kampen. Synes mange kommentarer før og under kampen tyder på det. Ingenting i denne sesongen underbygger vel et slikt krav.

Men andre omgang ser ut til å bli bedre!:)
Rød makt på Hansa!

dudo

Utmedsnolken

Har han ikke hatt 3.assist, så 2.assist og nå assist?

Go Up