• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Elsker du Brann??

Started by Optimisten, November 11, 2003, 02:37:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Optimisten

Alle sammen, vi har fått klager på at vi bare uttrykker hat på sidene våre, derfor har eg laget denne tråden der folk BARE kan skrive gode ting om Brann.  Så får vi vise de som tviler at vi elsker Brann ikkje bare hater andre.  (noen e litt treige når det gjelder det å se rundt det vi skriver forstår dokkar :wink: )

Først og fremst vil eg ytre min hyllest til Monsemann, gutten som har ledet klubben vår fra boms til heder. Ka va det eg sa folkens, at vi måtte gi han tid?? Deretter vil eg hedre alle spillerne, for å ikkje ha gitt opp selv om de så ut til å tape alt.  (greit nok det så ut som de hadde gitt opp til Kvisviken kom, men man kunne se på øynene deres at det var noe der som virkelig ville de trengte bare et puff).  Og tilslutt vil eg si at Brann e i mitt hjerte, selv om eg noen ganger uttrykker frustrasjon!

Eg vil med dette oppfordre alle som elsker Brann om å si nokke fint her inne, slik at vi kan vise at vi ikkje bare bærer nag!

Brann for alltid!!
ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

Baitle

du sier så sant at vi tapar i blant, ka bryr vi oss me, vi e best for det!
Brann e best enkelt og greit

Skumling

Brann har de fineste draktene i hele verden.

BrannMann

Livet hadde ikke vært det samme uten Brann, ser med gru frem på en laaaaaaaang periode uten Norsk fotball :-(
jokomelk og brød og seriegull!!!

Stoffi

Vi vinner serien i år.....


:lol:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

brann_13

når folk sier til meg rett opp i trynet om at brann e dårlig og sånt, då begynner eg å tenke på kor gøyt eg hadde det for et par år siden
i syden... Hvis folk har andre meninger om brann, og sier det til en
brannsupporter tor eg atde gjør det samme... enten det eller banker
de opp... eg hadde aldri sagt meg ening om det de sier...!

Go Up