• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Viking-Brann(4 runde NM), Onsdag 4 juli kl.18.00

Started by olebrann3, June 23, 2012, 23:25:20 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

GKH

Utmedsnolken

Har ikke jarstein dummet seg ut hele sesongen? Rart han i det hele tatt er med i landslagsdiskusjonen

Edit: Viking scorte iallefall et ordentlig mål, eller var jo en gavepakke det også
"og der snubler Sæternes igjen"

GKH

krakra

Wow. mer enn 10 mi.utter for Larsen. Kanskje Finne får mer enn to?

osoerli

Bentley har vore pissedårleg.  Til slutt skjønte Skarsfjord det også.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

GKH

hansastril

Brann gjør det brann gjør best. Rote vekk ledelse. Forbanna siddiser.
Stolt og kry

KEO

Nu kør vi!

krakra

Håper Skarsfjord skriver på oppsigelsen sin

Belfort

Quote from: krakra on July 04, 2012, 18:26:00 PM
Håper Skarsfjord skriver på oppsigelsen sin

Hvorfor skulle han det? Er i 2019 Brann skal være et topplag

Markmus

Quote from: krakra on July 04, 2012, 18:20:07 PM
Wow. mer enn 10 mi.utter for Larsen. Kanskje Finne får mer enn to?

Synes han skulle satt inn Finne i stedet for Larsen og kjørt på med 4-4-2 for å gi Ojo støtte der oppe. Ojo må altfor ofte langt ned i banen for å få ballen. Sliter seg med andre ord ut uten å få utrettet noe.
Ka du ve?

Markmus

Quote from: KEO on July 04, 2012, 18:24:33 PM

Likegyldig er jeg ikke - det er alltid kjekt å vinne - men jeg lurer på om jeg foretrekker denne stillingen foran 2-2 og ekstraomganger.
Ka du ve?

osoerli

Trur verkeleg Ojo og Austin at dei er aktuelle for klubbar ute i Europa?

GKH

osoerli

Eg har litt vanskeleg for å forstå kvifor ikkje Fakiri-Nordkvelle-byttet kom 1 sekund etter Vikings 2-1 scoring.  Skarsfjord har rett og slett ingen alternativ slagplan klar.

osoerli

hansastril

Kunne fort ha hatt to straffer. Om ikke det bare var en vennlig bamseklem Mjelde fikk.
Stolt og kry

Markmus

Den siste (holdingen på Mjelde) var ganske så klokkeklar.
Ka du ve?

GKH

osoerli

hansastril

JADDA! Bra du viser du har baller Edvardsen for der er Ojo bare sterkere, MYE sterkere!
Stolt og kry

Brann_ruler86

Gå ta banen!

GKH

KEO

Nu kør vi!

Utmedsnolken

jarstein har vært vår klart beste spiller idag

Sindre32

Quote from: KEO on July 04, 2012, 18:48:39 PM
Har Jarstein meldt overgang til oss?

Håper virkelig ikke det, det siste vi trenger nå er en skikkelig tabbekeeper. Men hva skjer med Edvartsen? Hmm, forresten, han overså to straffesituasjoner, vi skulle hatt minst én straffe så langt.

krakra

Klarer Skarsfjord 120 minutter uten å bruke alle byttene?

krakra

Er det bare meg eller har Askar virkelig tapt seg etter den gode starten?

KEO

Nu kør vi!

KEO

Er ikke ofte jeg klager når Mjelde blir byttet ut, men dette var da helt feil!
Nu kør vi!

Utmedsnolken

GKH

osoerli

Quote from: KEO on July 04, 2012, 19:02:31 PM
Er ikke ofte jeg klager når Mjelde blir byttet ut, men dette var da helt feil!

Han klarte ikkje å springa ein meter til.

GKH

GKH

5-4-1 de siste minuttene, om jeg hørte Skars riktig.

Nixon

Quote from: GKH on July 04, 2012, 19:18:33 PM
Hjertet mitt!

Tror det er mange hjerter her nå...:)

Da blir det Molde hjemme i kvartfinalen hvis dette holder. Har en liten følelse på det.
Rød makt på Hansa!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

GKH

Gulløl

Herlig  ;D

Da blir det kvartfinale på Stadion, garantert. Når er spillerdatoen ?
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

krakra

Takk til Jarstein, vår beste spiller og matchvinneren Skogseid. Hvem trenger gode medspillere når man har sånne motspillere?

Brann_ruler86

Vi har scoret våre fem siste mål pga store tabber fra motstanderlaget. Er vi blitt den hjelpesløse som får hjelp??
Gå ta banen!

Gulløl

July 04, 2012, 19:35:30 PM #92 Last Edit: July 04, 2012, 19:42:30 PM by Gulløl
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Christian

Dette var jo moro. Likte godt måten Viking serverte dette på, men vi kan vel ikkje belage alt spill på slike gavmilde motstandere.

Ellers friske innhopp av både Nordkvelle og Larsen i dag. Spesielt Kvelle. Liker sånt.

Nixon

Da var hotell og fly bestilt!

Neida, bare tuller. Med fjorårets misære fortsatt friskt i minne vil jeg ikke allerede nå forberede meg på å kaste vekk nok en helg i hovedstaden...;)

Jeg sier meg enig med vår kaptein at det er slike kamper som er gøy å vinne. Selv om spillet slett ikke var så gøyt hele tiden. Den nye etter-ferien-starten som spillerne lovet oss har vi ikke sett allverden til de to siste kampene. Merkelig at såpass mange av spillerne tilsynelatende skal være ute av form på dette tidspunktet av sesongen.
Rød makt på Hansa!

stig

Kan vi risikere bortekamp hvis vi trekker Tromsø? Syns de klagde fælt på å måtte reise hele norge på langs siden den avgjørelsen var av det tvilsome slaget( som om ikke alt er tvilsomt fra NFF)
Nettsideansvarlig

Lasaron

Jevnspilt kamp. Jeg mener forskjellen var at Piotr var god og Jarstein dårlig. Piotr er og blir vår store cupspiller. Ellers har vi vunnet fem av de sju siste kampene mot eliteserielag. Det er faktisk ikke så verst!!
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Nixon

Quote from: stig on July 04, 2012, 21:09:26 PM
Kan vi risikere bortekamp hvis vi trekker Tromsø? Syns de klagde fælt på å måtte reise hele norge på langs siden den avgjørelsen var av det tvilsome slaget( som om ikke alt er tvilsomt fra NFF)

Det vil være rart. Selv om avgjørelsen var tvilsom i én runde har det ikke noe å si i neste så lenge de har hatt hjemmekamp og vi ikke. For det er vel hovedkriteriet. Det med reiselengde og reisebelastning kommer etter.

Men vi hadde vel ikke blitt overrasket...
Rød makt på Hansa!

stig

Oki. Sjekket ikke opp i om de hadde hatt en hjemmekamp. Det skal i hvertfall være hovedkriteriet. Hvis de ikke kun ser på forrige runde, også reisebelastning;) Med NFF er alt mulig.
Nettsideansvarlig

Hansakongen

Quote from: Nixon on July 04, 2012, 21:18:30 PM
Quote from: stig on July 04, 2012, 21:09:26 PM

Det vil være rart. Selv om avgjørelsen var tvilsom i én runde har det ikke noe å si i neste så lenge de har hatt hjemmekamp og vi ikke. For det er vel hovedkriteriet. Det med reiselengde og reisebelastning kommer etter.

Men vi hadde vel ikke blitt overrasket...

Tromsø hadde så vidt jeg husker hjemme kamp i 3 runde i år. Selv om de har hatt LANGE avstander og reise, mener jeg bestemt at trekker vi dette laget i kvarten må tromsø laget sette seg på flyet igjen. Selv om de hadde dobbel så lang reise avstand til kr.sand enn vi har hatt totalen tror jeg ikke det spiller noen rolle så lenge de har alt hatt en hjemmekamp og brann ikke har hatt en kamp enda. Slik jeg tolker det er jeg så og si 110% sikker på brann spiller hjemme uansett hvilken lag vi trekker i kvarten, siden vi kun har spilt borte de andre rundene.

Go Up