• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Odd Søndag 15. juli kl. 1800 (15.runde)

Started by olebrann3, June 23, 2012, 10:05:56 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

Quote from: Brann_ruler on July 15, 2012, 18:21:02 PM
Midtstopper Korken må putten temmelig mange for å veie opp for alle tabbene som har ført til mål i år
Jobber med saken

Belfort

Quote from: krakra on July 15, 2012, 18:23:31 PM
På tide at Zsolt får smaken av benk mot ræv snart. Han har vært eoendig i år. Med fem stoppere i stallen grenser det mot det absurde at han skal ha klippekort med sånt spill.


Så lenge han fortsetter å putte 2 rett vei skal vi leve med det:)

Spelaren

Verdig avslutning, fantastisk glede å spore der!
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Sindre32

Quote from: krakra on July 15, 2012, 17:56:06 PM
Er det fortsatt noen som tror vi er -for gode- til å rykke ned ?


Skal vi fortsette med slike målkavalkader, kan vi nok glemme å havne over streken.

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.


Brann_ruler

Hvem så dette etter den første omgangen...

Men vi lurte Odd. De forventet en ræv andre omgang, men vi tok den i første. Luringen Skarsfjord.

Spelaren

Quote from: Hatleking on July 15, 2012, 18:50:00 PM
Quote from: Spelaren on July 15, 2012, 17:52:07 PM
Som vanlig jækla svakt. Skarsfjord må gå.

lol


Så absurd at me skal lykkes med alt siste halvtimen. Men me er fortsatt eit altfor dårlig lag til at Skarsfjord skal vere noko videre å satse på.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

hansastril

Fy faen dette e gøy!! Men å sitte hjemme på en fest dag som jeg knapt kan huske når var sist er bittert. Fantastisk å se tryne på Fagermo og fantastisk å GRUSE odd pakket! Namme nam
Stolt og kry

Klaus_Brann

Deilig 2. Omgang i dag, fullkomment når Ojo stanger inn det 6.:)
Hva ble sunget til Fagermo etter kampen?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Syns fortsatt vi spilte en.dårlig kamp og visee at vi hører hjemme i nedrykksstriden og vil slite uten Austin. Resultatet sier noe annet, men i dag lyver resultatet. Vi scorer på så og si alt i andre. Den effektiviteten ser vi neppe mye av i år. Blir ikke spillet bedre kommer oss neppe helt ut av sumpen i år. Vi får håpe at Odd fortsetter å gi bort år..

Hatleking

Quote from: krakra on July 15, 2012, 18:57:13 PM
Syns fortsatt vi spilte en.dårlig kamp og visee at vi hører hjemme i nedrykksstriden og vil slite uten Austin. Resultatet sier noe annet, men i dag lyver resultatet. Vi scorer på så og si alt i andre. Den effektiviteten ser vi neppe mye av i år. Blir ikke spillet bedre kommer oss neppe helt ut av sumpen i år. Vi får håpe at Odd fortsetter å gi bort år..


Ja, det synst du vel. Eg synst heller at me kontrollerar absolutt heile 2. omgong og dikterar alt utpå der. Ein stygg personleg feil gav 2-2, men elles var det total dominans. Personleg ser eg positivt på dette. Det er altfor lenge sidan førre storsiger - godt han kom i dag!

Ikognoti

Quote from: Klaus_Brann on July 15, 2012, 18:54:34 PM
Deilig 2. Omgang i dag, fullkomment når Ojo stanger inn det 6.:)
Hva ble sunget til Fagermo etter kampen?


Kor e dressen din, Fagermo, åååå seks to

Gulløl

Heldigvis vågde Brann å stå høyt i hele 2 omgang, uansett stilling, det reddet seieren. Er feige Skarsfjord begynt å bli dristige Skarsfjord ?  :P
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

krakra

Quote from: Hatleking on July 15, 2012, 18:59:17 PM
Quote from: krakra on July 15, 2012, 18:57:13 PM
Syns fortsatt vi spilte en.dårlig kamp og visee at vi hører hjemme i nedrykksstriden og vil slite uten Austin. Resultatet sier noe annet, men i dag lyver resultatet. Vi scorer på så og si alt i andre. Den effektiviteten ser vi neppe mye av i år. Blir ikke spillet bedre kommer oss neppe helt ut av sumpen i år. Vi får håpe at Odd fortsetter å gi bort år..


Ja, det synst du vel. Eg synst heller at me kontrollerar absolutt heile 2. omgong og dikterar alt utpå der. Ein stygg personleg feil gav 2-2, men elles var det total dominans. Personleg ser eg positivt på dette. Det er altfor lenge sidan førre storsiger - godt han kom i dag!
Men du mener også vi er for god til å rykke ned og har kanskje et litt mer positivt syn enn realiteten er. Vi scorer mange mål ja, men spiller ikke spesielt bra og er npk kjapt nede i bunnen igjen.

Sindre32

Quote from: krakra on July 15, 2012, 19:03:28 PM
Quote from: Hatleking on July 15, 2012, 18:59:17 PM
Quote from: krakra on July 15, 2012, 18:57:13 PM
Syns fortsatt vi spilte en.dårlig kamp og visee at vi hører hjemme i nedrykksstriden og vil slite uten Austin. Resultatet sier noe annet, men i dag lyver resultatet. Vi scorer på så og si alt i andre. Den effektiviteten ser vi neppe mye av i år. Blir ikke spillet bedre kommer oss neppe helt ut av sumpen i år. Vi får håpe at Odd fortsetter å gi bort år..


Ja, det synst du vel. Eg synst heller at me kontrollerar absolutt heile 2. omgong og dikterar alt utpå der. Ein stygg personleg feil gav 2-2, men elles var det total dominans. Personleg ser eg positivt på dette. Det er altfor lenge sidan førre storsiger - godt han kom i dag!
Men du mener også vi er for god til å rykke ned og har kanskje et litt mer positivt syn enn realiteten er. Vi scorer mange mål ja, men spiller ikke spesielt bra og er npk kjapt nede i bunnen igjen.


Seier hjemme mot AAFK, så er vi fort tett på toppen. De fire siste kampene har vi tidvis vist tegn på langt bedre spill. Vi er elendige i første omgang i dag, men vi gjør en god andre omgang.

krakra

Quote from: Sindre32 on July 15, 2012, 19:07:26 PM
Quote from: krakra on July 15, 2012, 19:03:28 PM
Quote from: Hatleking on July 15, 2012, 18:59:17 PM
Quote from: krakra on July 15, 2012, 18:57:13 PM
Syns fortsatt vi spilte en.dårlig kamp og visee at vi hører hjemme i nedrykksstriden og vil slite uten Austin. Resultatet sier noe annet, men i dag lyver resultatet. Vi scorer på så og si alt i andre. Den effektiviteten ser vi neppe mye av i år. Blir ikke spillet bedre kommer oss neppe helt ut av sumpen i år. Vi får håpe at Odd fortsetter å gi bort år..


Ja, det synst du vel. Eg synst heller at me kontrollerar absolutt heile 2. omgong og dikterar alt utpå der. Ein stygg personleg feil gav 2-2, men elles var det total dominans. Personleg ser eg positivt på dette. Det er altfor lenge sidan førre storsiger - godt han kom i dag!
Men du mener også vi er for god til å rykke ned og har kanskje et litt mer positivt syn enn realiteten er. Vi scorer mange mål ja, men spiller ikke spesielt bra og er npk kjapt nede i bunnen igjen.


Seier hjemme mot AAFK, så er vi fort tett på toppen. De fire siste kampene har vi tidvis vist tegn på langt bedre spill. Vi er elendige i første omgang i dag, men vi gjør en god andre omgang.
Javel? Vi er seks poeng bak medalje. Kommer til å være minst sju poeng bak etter i kveld. 13 poeng bak gull. Trolig 16 poeng etter i kveld. Sannsyneligvis vil vi ligge 5-6 poeng bak medalje om vi så skulle slå AaFK. Noe jeg ikke tror vi gjør.


haak


Hatleking

Quote from: krakra on July 15, 2012, 19:03:28 PM
Quote from: Hatleking on July 15, 2012, 18:59:17 PM
Quote from: krakra on July 15, 2012, 18:57:13 PM
Syns fortsatt vi spilte en.dårlig kamp og visee at vi hører hjemme i nedrykksstriden og vil slite uten Austin. Resultatet sier noe annet, men i dag lyver resultatet. Vi scorer på så og si alt i andre. Den effektiviteten ser vi neppe mye av i år. Blir ikke spillet bedre kommer oss neppe helt ut av sumpen i år. Vi får håpe at Odd fortsetter å gi bort år..


Ja, det synst du vel. Eg synst heller at me kontrollerar absolutt heile 2. omgong og dikterar alt utpå der. Ein stygg personleg feil gav 2-2, men elles var det total dominans. Personleg ser eg positivt på dette. Det er altfor lenge sidan førre storsiger - godt han kom i dag!
Men du mener også vi er for god til å rykke ned og har kanskje et litt mer positivt syn enn realiteten er. Vi scorer mange mål ja, men spiller ikke spesielt bra og er npk kjapt nede i bunnen igjen.


Eg meiner at du for tida har eit litt meir negativt syn enn realiteten er :) Som sagt - i andre omgong fekk ikkje Odd gjere noko. Ingen poleballar og bra spel, gode kombinasjonar.

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on July 15, 2012, 18:59:17 PM
Quote from: krakra on July 15, 2012, 18:57:13 PM
Syns fortsatt vi spilte en.dårlig kamp og visee at vi hører hjemme i nedrykksstriden og vil slite uten Austin. Resultatet sier noe annet, men i dag lyver resultatet. Vi scorer på så og si alt i andre. Den effektiviteten ser vi neppe mye av i år. Blir ikke spillet bedre kommer oss neppe helt ut av sumpen i år. Vi får håpe at Odd fortsetter å gi bort år..


Ja, det synst du vel. Eg synst heller at me kontrollerar absolutt heile 2. omgong og dikterar alt utpå der. Ein stygg personleg feil gav 2-2, men elles var det total dominans. Personleg ser eg positivt på dette. Det er altfor lenge sidan førre storsiger - godt han kom i dag!


Helt enig, vi har et nestem konstant press i hele 2. Og med unntak av Zsolts slurv og smått annet styrer vi alt i 2. Effektivitet er lov.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Forresten. På benken vår var Mohus, Grorud, Haugen, Larsen, Kalve, Barmen og Grønner. Satsinga på det unge har betalt seg!

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on July 15, 2012, 19:03:12 PM
Heldigvis vågde Brann å stå høyt i hele 2 omgang, uansett stilling, det reddet seieren. Er feige Skarsfjord begynt å bli dristige Skarsfjord ?  :P


Endelig ja. Utrolig viktig a vi tør å fortsette å kjøre på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Quote from: krakra on July 15, 2012, 18:57:13 PM
Syns fortsatt vi spilte en.dårlig kamp og visee at vi hører hjemme i nedrykksstriden og vil slite uten Austin. Resultatet sier noe annet, men i dag lyver resultatet. Vi scorer på så og si alt i andre. Den effektiviteten ser vi neppe mye av i år. Blir ikke spillet bedre kommer oss neppe helt ut av sumpen i år.


I overkant negativt her, vi eide jo totalt hele 2. omgang. Enig i at det ikke blir skapt sinnsykt mye, men med konstant trykk og når man putter 5 mål blir det vanskelig å klage. Og fin assist på Haugen!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Quote from: Klaus_Brann on July 15, 2012, 18:54:34 PM
Deilig 2. Omgang i dag, fullkomment når Ojo stanger inn det 6.:)
Hva ble sunget til Fagermo etter kampen?


Og underveis var det: Hva er stillingen, Fagermo, Hva er stillingen, Fagermo, Hva er stillingen, Fagermo ååå 4-2. Og tilsvarende på 5-2 og 6-2. Artig.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: ostraume on July 15, 2012, 19:53:37 PM
Quote from: krakra on July 15, 2012, 18:57:13 PM
Syns fortsatt vi spilte en.dårlig kamp og visee at vi hører hjemme i nedrykksstriden og vil slite uten Austin. Resultatet sier noe annet, men i dag lyver resultatet. Vi scorer på så og si alt i andre. Den effektiviteten ser vi neppe mye av i år. Blir ikke spillet bedre kommer oss neppe helt ut av sumpen i år.


I overkant negativt her, vi eide jo totalt hele 2. omgang. Enig i at det ikke blir skapt sinnsykt mye, men med konstant trykk og når man putter 5 mål blir det vanskelig å klage. Og fin assist på Haugen!


Ja, det blir litt negativt å hevde at vi spilte som et sump-lag i dag. Vi gjorde det ett kvarter etter skåringen vår i første. Hva som skjedde da må gudene vite. Austin og Soko trakk helt vekk fra midten og plasserte seg nærmest på hver sin side bak i forsvar og inviterte Odd inn i kampen.

Men i andre var det ikke mye tvil. Sterkt av Brann å ikke la Odd komme inn i kampen når vi tar tar ledelsen 2-1 og 3-2. Slik som på 1-0. Det har vært alt for mye av det i år. Fortsette vi slik rykker vi garantert ikke ned!:)
Rød makt på Hansa!

Support your Team

Quote from: Ikognoti on July 15, 2012, 19:02:17 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 15, 2012, 18:54:34 PM
Deilig 2. Omgang i dag, fullkomment når Ojo stanger inn det 6.:)
Hva ble sunget til Fagermo etter kampen?


Kor e dressen din, Fagermo, åååå seks to



HAHA...den var ikkje gale heller.
Men jeg mener at det var " Hva er stillingen, Fagermo? ååååå 4:2"
Var var iallefall det jeg sang. Og jeg sto ikke lanft i fra guttene fra BGG som startet det. Tror jeg!! ;)

Christian

Eg deler synet på at Brann var gode og hadde solid kontroll på andre omgang. Sørgelig forestilling etter 1-1 og til pause, men Brann lærte tydeligvis av feilene og tok grep i andre omgang. Kanskje Skarsfjord til og med ba spillerne gjøre justeringer som hadde en effekt...

Ang. flott synging så verserte det vel også en variant med "Kor er gliset ditt, Fagermo...", men "Hva er stillingen..." var den som gikk igjen.

Nightfox

Jeg trodde dere sang "Kor e gliset hen, Fagermo?". Spør du meg ville den passet vel så bra...

Klaus_Brann

Quote from: ostraume on July 15, 2012, 19:54:49 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 15, 2012, 18:54:34 PM
Deilig 2. Omgang i dag, fullkomment når Ojo stanger inn det 6.:)
Hva ble sunget til Fagermo etter kampen?


Og underveis var det: Hva er stillingen, Fagermo, Hva er stillingen, Fagermo, Hva er stillingen, Fagermo ååå 4-2. Og tilsvarende på 5-2 og 6-2. Artig.


Haha, herlig!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: Hatleking on July 15, 2012, 19:46:52 PM
Forresten. På benken vår var Mohus, Grorud, Haugen, Larsen, Kalve, Barmen og Grønner. Satsinga på det unge har betalt seg!


Ja, de har i alle fall kommet seg til benken...;)

Syntes ikke at innbytterne markerte seg så veldig mye i dag. Haugen var best med noen gode innlegg. Målgivende er alltid bra. Det var selvsagt litt liten tid å markere seg, men akkurat i dag syntes jeg det var greit å vente med bytter. Vi hadde bra kontroll i andre, men det skulle sannsynligvis ikke mye til før vi kollapset slik som i første. Og da sitter det kanskje litt langt inne å rote for mye med laget for tidlig når det fungerer.
Rød makt på Hansa!

Kai-Olai

Quote from: Nightfox on July 15, 2012, 20:46:20 PM
Jeg trodde dere sang "Kor e gliset hen, Fagermo?". Spør du meg ville den passet vel så bra...


Begge deler ble brukt! God stemning!

Hatleking

Quote from: Nixon on July 15, 2012, 21:20:53 PM
Quote from: Hatleking on July 15, 2012, 19:46:52 PM
Forresten. På benken vår var Mohus, Grorud, Haugen, Larsen, Kalve, Barmen og Grønner. Satsinga på det unge har betalt seg!


Ja, de har i alle fall kommet seg til benken...;)

Syntes ikke at innbytterne markerte seg så veldig mye i dag. Haugen var best med noen gode innlegg. Målgivende er alltid bra. Det var selvsagt litt liten tid å markere seg, men akkurat i dag syntes jeg det var greit å vente med bytter. Vi hadde bra kontroll i andre, men det skulle sannsynligvis ikke mye til før vi kollapset slik som i første. Og da sitter det kanskje litt langt inne å rote for mye med laget for tidlig når det fungerer.


Barmen var trygg og god òg synst eg. Elles var Larsen forsiktig både offensivt og defensivt i dei få minutta han fekk. Som tidlegare må han tørre meir!

Xminator

Quote from: Hatleking on July 15, 2012, 19:46:52 PM
Forresten. På benken vår var Mohus, Grorud, Haugen, Larsen, Kalve, Barmen og Grønner. Satsinga på det unge har betalt seg!


Hadde det nå enda vert en benk våre motstandere misunte oss også. De er der fordi det ikke er andre å sette på benken.

Markmus

Skjønner de nå at det bare er å kjøre på etter å ha scoret? Gi faen i å bli redde for å miste ledelsen og heller være konsentrent om å score enda mer?

Neppe. Tipper at neste kamp så er det tilbake til gamle synder. Gjerne ved at vi tar ledelsen og så lar motstander snu.
Ka du ve?

Onside !!!

July 15, 2012, 23:47:22 PM #85 Last Edit: July 15, 2012, 23:51:23 PM by Onside !!!
Quote from: Support your Team on July 15, 2012, 20:13:30 PM
Quote from: Ikognoti on July 15, 2012, 19:02:17 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 15, 2012, 18:54:34 PM
Deilig 2. Omgang i dag, fullkomment når Ojo stanger inn det 6.:)
Hva ble sunget til Fagermo etter kampen?


Kor e dressen din, Fagermo, åååå seks to



HAHA...den var ikkje gale heller.
Men jeg mener at det var " Hva er stillingen, Fagermo? ååååå 4:2"
Var var iallefall det jeg sang. Og jeg sto ikke lanft i fra guttene fra BGG som startet det. Tror jeg!! ;)


Det startet med "Hor e smilet hen, Fagermo..." og gikk kjapt over til "Hva er stillingen, Fargermo.."

Christian

Eg er ikkje helt enig i at det var greit å vente med byttene. Er det ikkje dette vi stadig snakker om; å gi spillerne bak en sjanse når det går bra? Larsen kunne i alle fall fått tiden fra 4-2 og inn på ene kanten. Har vanskelig for å se for meg at det skulle føre til kollaps. Samme med Haugen for Mjelde. Blir uansett bare flisespikking etter en fest av en andre omgang.

Go Up