• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann-Fredrikstad, onsdag 23 mai kl.19.00 (11. runde)

Started by olebrann3, April 30, 2012, 21:05:10 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Det er bekreftet at Barmen ikke er i troppen i kveld.
Niasse er heller ikke med så da er Finne eneste offensive alibi på benken. Mest fordi han ikke er prøvd enda...

dudo

Larsen er også i troppen, og er i alle høyeste grad et offensivt alibi. Kalve er på benken for første gang på evigheter, om jeg ikke husker feil. Det forekommer meg at han ikke har spilt allverden for andrelaget heller, er han voldsomt skadeplaget eller?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Kalve har vært på benken et par ganger før mener jeg. Iallefall mot Viiging

dudo

Stemmer det. Når jeg tenker meg om tror jeg han var mot saftkokaradn også.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Hjelpes. Hassan tilbake på venstrebacken, Mjelde og Kvelle som DM. Hjelp. Nesten glad jeg er for syk til å karre meg på kamp.

esp123

Jeg er sjokkert. At man ikke bruker Hassan på midten er sjokkerende. Den sentrale midtbanen er så latterlig svak.

dudo

100% enig. Pluss at det er snodig å velge venstreback nr tre når man tross alt har hatt en relativt velfungerende situasjon der de siste kampene. Relativt.

ostraume

Ja, dette må være årets svakeste oppstilling.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

Jeg kopierer mitt innlegg på VGD:

Han famler i blinde. Men det er lov å håpe at også slik en høne finner korn. Jeg mistenker at det vi nå ser kan være de siste krampetrekninger. Det vitner iallefall om en sjef som har spilt ut hele sin verktøyskasse og nå bare slenger sammen et eller annet.

Av de tilgjengelige midtbanespillerne holder jeg Mjelde som den beste OMen, knapt foran Kvelle og Haugen, og El Fakiri og Haugen som de beste DMene. Av de tilgjengelige venstrebackene har Kalvenes vist at han fortsatt duger, mens Demir er på gang - dog kan benkeplassen hans enkelt unnskyldes med at han er på vei tilbake fra skade.

Oppsummert: Jeg fatter ingen verdens ting.

Sindre32

Dette var merkelige greier. Får håpe dette mot formodning blir en brukbar omelett, men her har det jammen blitt knust mange egg.

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Merkelig uttak. Vi trenger en pasningsfot sentralt, og Mjelde har jo vært ok på OM. Så hvorfor ikke bytte ham med Haugen? Hassan kunne også spilt DM når han først er i elveren. Hva skjer med alle rokkeringene i forsvaret som har slitt når det endelig begynte å sette seg?

dudo

Hvorfor koker det ikke mer her inne? Det koker ihvertfall hos meg. Jeg kan ikke fatte og begripe hva han innbiller seg at Mjelde og Kvelle har å tilføre på DM. FFK er også svekket, og skal vi styre kampen er faktisk ikke Fakiren og Haugen et halvgale alternativ.

Sindre32

Quote from: dudo on May 23, 2012, 17:35:56 PM
Hvorfor koker det ikke mer her inne? Det koker ihvertfall hos meg. Jeg kan ikke fatte og begripe hva han innbiller seg at Mjelde og Kvelle har å tilføre på DM. FFK er også svekket, og skal vi styre kampen er faktisk ikke Fakiren og Haugen et halvgale alternativ.

Fy og helvete faen! Jeg er eitrende forbanna, det går ikke an! Skarsfjord må gå! RBH må gå!

Bedre?

Er Grønner skadet, forresten?

dudo

dudo

Mjelde går inn for å gjøre mine ord til skamme. Beundringsverdig.

dudo

Etter 10 min har de hatt tre (dårlige) avslutninger. Vi har ingen.

krakra

Se på oss når stopperne har ballen da! Fem stykker står stille og venter på den lange mot Ojo

dudo

Neinei, løpene kommer jo før pasningen. Faktisk så tidlig at de for lengst er ferdig med å løpe.

dudo

Vi har veldig mye ball, men det er de som skaper det som er av halvfarligheter, og skaffer cornere.

Klaus_Brann

Synes Kvelle har klart seg ganske bra hittil, hissig paa gjenvinning.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

tsrqpo

Eg e ein av di betalande som ikkje får sett kampen på staddaen i dag.. E det noen som har en stream?

Klaus_Brann

Hehe, det må være første gang i norsk fotball at det blir beordret drikkepause etter 25 min. I Bergen!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: tsrqpo on May 23, 2012, 18:23:03 PM
Eg e ein av di betalande som ikkje får sett kampen på staddaen i dag.. E det noen som har en stream?

Prøv lshunter.tv

Herman

Quote from: tsrqpo on May 23, 2012, 18:23:03 PM

http://www.coolsport.tv/stream5.php

Spelaren

Austin hadde fått gult for det Nordkvelle gjorde :p .
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

roaldinho

Hvor mange er det på stadion? Utrolig glissent ser det ut som iallefall. Forstår jo det fint: Nydelig vær, Brann spiller ræva, og vi er ikke akkurat bortskjemt med så fint vær her, så det må utnyttes.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lynch

En jevnspilt første omgang mot bunnlaget FFK. Dette sier vel det meste om Brann. Med 5 mann på midtbanen(FFK -4 mann) så klarer allikevel ikke laget vårt å lage mer enn to, tre trekk før de mister ballen. Bildet er faktisk enda svartere fordi at Brann ikke har produsert en eneste sjanse. Det blir videre rart å høre Skarsfjord si seg godt fornøyd med første omgang.

roaldinho

Det eneste Brann har skapt var vel skuddet til Fakiri som er en halvsjanse, også det skuddet til Sævarsson som Knudsen tar lett.

Ellers hadde FFK den store sjansen hvor Tarik ikke fikk en god første touch. De har vel 1 stor og 1 mindre sjanse, en kjedelig og jevn første omgang.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Quote from: Lynch on May 23, 2012, 18:53:09 PM
En jevnspilt første omgang mot bunnlaget FFK. Dette sier vel det meste om Brann. Med 5 mann på midtbanen(FFK -4 mann) så klarer allikevel ikke laget vårt å lage mer enn to, tre trekk før de mister ballen. Bildet er faktisk enda svartere fordi at Brann ikke har produsert en eneste sjanse. Det blir videre rart å høre Skarsfjord si seg godt fornøyd med første omgang.
Bildet ditt er jo feil. Brann har hatt et helt greit pasningsspill, men riktignok slitt med å skape noe.

Vi får.trøste oss med at ingen andre har scoret

dudo

Sånn for oss overtroiske - hvordan er egentlig statistikken når vi må starte mot Hansa? Jeg kommer bare på VIF-kampen.

OmOssSjølOgHansaøl

Tamt. Er det varmen
eller fraværet til Barmen?
Klarer vi ikke å slåss
uten Austin som midtbaneboss?

(Vi får håpe på en bedre andreomgang ...)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

dudo

roaldinho

Austin hadde fått gult for det FFK-spilleren gjorde på Ojo.

OmOssSjølOgHansaøl

Hvorfor har FFK presshøyde som om de spiller på hjemmebane, mens vi spiller som om vi er på bortebane?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

dudo

dudo

Sævarsson, vår store kreative kraft. Tristesse.

roaldinho

Høgmo og Bruun på tribunen, sammen :o

Brann skal jo møte Tromsø i neste kamp, men er det ikke utenom det vanlige når man sitter med en i ledelsen?

dudo

Taktisk trekk fra vår side. RBH maser nok såpass mye at det er umulig å konsentrere seg om kampen.

Markmus

Quote from: dudo on May 23, 2012, 19:12:39 PM
Taktisk trekk fra vår side. RBH maser nok såpass mye at det er umulig å konsentrere seg om kampen.

Høgmo må sitte og høre på Bruunikken skryte om hva han er god i ;)
Ka du ve?

Klaus_Brann

Drit kjedelig kamp, vi har spilt 60 og har ikke skapt en dritt.

roaldinho

Quote from: Markmus on May 23, 2012, 19:13:34 PM
Quote from: dudo on May 23, 2012, 19:12:39 PM

Høgmo må sitte og høre på Bruunikken skryte om hva han er god i ;)

Det blir det fort en helkveld av ;)

dudo

Dersom det er slik at varmen tapper spillerne for krefter er det kanskje lov å håpe på et par bytter rimelig umiddelbart?

Markmus

Quote from: Klaus_Brann on May 23, 2012, 19:14:35 PM
Drit kjedelig kamp, vi har spilt 60 og har ikke skapt en dritt.

Hva med FFK? Fikk ikke med meg første omgang.
Ka du ve?

Spelaren

Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

Tarik hadde kampens desidert største sjanse, kom nesten alene med keeper, men rotet det til for seg selv. De hadde i det hele tatt de største tilløpene til sjanser.

roaldinho

Quote from: Spelaren on May 23, 2012, 19:18:16 PM
Grorud varmer i hvert fall opp.

Hvorfor i helvete skal vi ha han vurderes inn? Tenk heller på offensive bytter. Om det er skade i forsvaret kan det forstås, men ikke ellers.

dudo

Go Up