• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

partoutkort på store stå 2004...

Started by howie, November 09, 2003, 00:14:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

howie

Hvordan får vi kjøpt partourkort på store stå i 2004 når de ikke selges på brann.no?
Skal bataljonen ta seg av det sån som bst gjorde?
Skal bataljonen komme med et medlemskapstilbud eller noe?
Og hvor er det blitt av klubbladet "den12mann", trenger noe lesestoff...

Erik

Har du lært deg og lese? det står liksom at info vil komme etterhvert?? så du må bare kulan litt så får du nokk vite det!!

snekkmeister

Erik: Det er helt åpenbart at han kan lese. Dersom han ikke hadde kunnet lese ville han ikke kunnet skrevet sitt innlegg. I tillegg heter det: " Har du lært deg å lese". Dersom det er to ting man snakker om benytter man "og" imellom. Eksempelvis kan man skrive: "Har du lært deg matlaging og onanering?" Dette innlegget er kanskje som pølsevev å regne, men slik må man bare forvente av personer med 2.8 i promille. Jeg kan ellers berette at jeg er meget urolig fordi mange på "Tribunens Røst" utrykker så mye hat om så lite. Hva er problemet? Hvorfor hater man så meget? Betyr det mer for dere å hate Vif enn å elske Brann? Merkelig. Brann bør være lidenskapen, ikke hatet overfor andre. Det blir som å tenke på høyrehånden når man har klart å lure et strøkent kvinnemenneske hjem i løvens hule.

Erik

hehe hadde du hatt 2,8 så skriver du som en helt for og vere så full!! Joda han har det sikkert men jeg håper på noe svar snart på hva som skjer.. er jo bare 5 mnder og noen dager til neste hjemmekamp :(

Bergen Sin Gutt

Snekkmeister:

Hvis noen uttrykker hat, betyr det da at man ikke tenker på sin egen klubb?

Go Up