• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann-Sogndal, Onsdag 16.mai kl.20.00 (9. runde)

Started by olebrann3, April 26, 2012, 09:17:18 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Belfort

Hvor er islendingen? Skulle han bare være reserve i en kamp!

Sindre32

Quote from: Belfort on May 16, 2012, 19:30:36 PM

Veid, og funnet for lett?

strilenøst

Quote from: Belfort on May 16, 2012, 19:30:36 PM

Kun lån ut April til islandske serien startet.. Dessverre - e eg redd..

osoerli

Eg kjedar meg.  Trur kanskje eg skal stryka bunadsskjorta i staden.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

Fikk Opdal kontrakt med danskene eller er han hjemme i Odda igjen?

Xminator

For helvete få Mjelde av banen så noen med fotballfølelse kan få prøve seg!

Belfort

Dette er skuffende. Her innbyr man til fest og har muligheten til å rekruttere nye publikummere og så er det dette de byr opp til! Sogndal er langt farligere hvis du ser vekk fra mjeldes udugelighet

Sindre32

Nesten ferdigscoret, den Mjelde fikk av Ojo der. Flott heading av Mjelde!

Spelaren

Ubrukelig omgang, tipper det er ca 6-7000 der som neppe har lyst å dukke opp neste gang me skal lempe ballen fram i god tro.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Belfort

Denne omgangen dokumenter virkelig hvorfor Brann er et bunnlag. Det finnes jo ikke noe etablert grunnspill

pidre

Bra innsats, men thats it - ingen plan i spillet. Hvor er kantspillet? Mjelde dårlig. Foventer ar Skars gjør grep til 2. omgang.
Saludar a los monos!

Markmus

Ka du ve?

Xminator

Sogndal er vanskelige å spille mot, og driver opp tempoet i kampen. Er ikke spesielt skuffet, det er som forventet mot det kanskje mest direkte tippeligalaget.

Som sagt, Mjelde er for mye tilskuer, og takler ikke 10'er rollen. Det er snart på tide å slippe til en ekstra spiss sammen med Ojo.

OmOssSjølOgHansaøl

Flere Brann-spillere virker stresset, mens sogndølene ser ut til å ha spillegleden på plass.

Nå håper jeg Skars forteller noen vitser i pausen, så gutta er i god stemning når de kommer utpå igjen. ;)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Kva er det egentlig med Ojo og ballmottak? Er jo som ein forbasket betongvegg, gang på gang.

osoerli

osoerli

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Nå må man for all del ikke prøve på noe sikring på 1-0. Gå for nr 2 og kvel denne kampen

osoerli

brann89

Plutselig ble Brann spillerene ganske effektive :D
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

osoerli

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Klaus_Brann

OmOssSjølOgHansaøl

Spelaren

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on May 16, 2012, 20:04:49 PM
Nå håper jeg Skars forteller noen vitser i pausen, så gutta er i god stemning når de kommer utpå igjen. ;)

Må ha vore festlig.
FOR ein omgang hittil! Skjønner ingenting...

osoerli

Klaus_Brann

osoerli

Quote from: Klaus_Brann on May 16, 2012, 20:32:25 PM
Quote from: osoerli on May 16, 2012, 20:31:47 PM
Jonsson imponerer faktisk

Faktisk? Var ikke det ventet?

Hadde kanskje rekna med han trong nokre kampar før han kom i seget.

Belfort

Med tanke på at han har vært ute i lang tid så har han imponert kraftig

nummer9

Synes vårt mål nr 3 ligner veldig mye på ene målet til Aalesund i cupfinalen i fjor, der forsvareren blir løpt ned av spissen. kunne nok vært blåst frispark, men når Aalesund får slike mål godkjent må vel vi få de en gang i mellom.

nummer9

Grønner inn. Er Grorud skadet? :P

Lurt å la han få prøve seg. :)

OmOssSjølOgHansaøl

Klaus_Brann

Quote from: Belfort on May 16, 2012, 20:33:58 PM

Rutine blir ikke borte med skade på den måten. Autoritær og god kaptein.

Klaus_Brann

For en andreomgang! Har vi scoret 5 mål i en omgang før?

Spelaren

Gjest Baardsen! Liv Signe Navarsete! Olav Stedje! Tommy Skjerven! Asle Hillestad! Eirik Bakke! Ingvar Stadheim! Tone Damli - can you hear me, Tone Damli! Your boys took one hell of a beating! Your boys took one hell of a beating!!!

Kruxleiven

May 16, 2012, 21:02:17 PM #140 Last Edit: May 16, 2012, 21:19:02 PM by Kruxleiven

Romarius

Quote from: Klaus_Brann on May 16, 2012, 20:55:59 PM
Quote from: Belfort on May 16, 2012, 20:33:58 PM

Rutine blir ikke borte med skade på den måten. Autoritær og god kaptein.

Glimrende kamp av svensken. Vi hadde hatt mange flere poeng hadde han spilt også de første kampene. Nå var vi trygge i forsvar, og hadde for første gang to spillende stoppere. Kred også til de to backene i dag.

Ikognoti

Are you watching, Skarsfjord? Se hva som skjer når laget ditt spiller fotball! Langs bakken! Kan du tenke deg?

Jose Arrogantio

Var uvant å se et kompetent forsvar. Jonsson eier midtstopperplassen nå.

OmOssSjølOgHansaøl

Oppsummert: Faen så overlegen vi er i andreomgang! ;)

Jeg tror Sævarssons glimrende prestasjon foran det første målet var avgjørende; han åpner forsvaret på ypperlig vis. Bentley tar seg god tid, men plasserer ballen kirurgisk. Deretter går luften ut av Sogndal.

Men selvfølgelig er også Ojos og Mjeldes innsats på andremålet viktig for å befeste ledelsen; det samme er Ojos soloprestasjon som punkterer kampen.

Så er det selvfølgelig morsomt og en stor bonus at Barmen og Askar også kom på scoringslisten! :)

Aiaiai, dette var morsomt. Nå skal konjakken frem!

Jose Arrogantio

Elsker Bentley for tiden. Han har så unik stil, tar år fra han får ballen til han finner på noe å gjøre med den, men når han først gjør noe så er han konge. Og måten han løper med ballen med er bare stilig.

Jose Arrogantio

Synes ikke det var så mye poling i første omgang. Var mye angrep fra venstrekanten med Bentley og Kalvenes.

Spelaren

Hæærlig sjarmerende, denne Ruth dei hadde innslag om i TV2-nyhetene. Ho kan godt komme igjen og oppleve tilsvarende kamper.

Tom C

Quote from: Leffen on May 16, 2012, 21:09:59 PM
Trist å være negativ etter en sånn kamp.

Det er sånne som deg som gjør at det er vanskelig å lykkes for Brann. Selv på en festdag som denne, må man sutre over det som ikke gikk så bra. So what om det var en dårlig førsteomgang. Sogndal var jo faktisk gode i den omgangen, og de har skapt store problemer for flere lag en brann. Gled deg nå heller over at vi har kommet oss ut av den verste bunnstriden for nå, og kan fokusere på å bygge videre på de gode prestasjonene som ble gjort i dag.

Tror som flere andre her inne at det har mye å si med svensken i forsvar. Han utstråler en autoritet og trygghet som vi har savnet i midtforsvaret veldig lenge.
Aldri mer Obos....

Go Up