• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Viking, mandag 7 mai kl.19.00 (7. runde)

Started by olebrann3, April 16, 2012, 21:38:23 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

Det innebærer jo at vi benker vår beste spiller på midten i dag, Barmen. Skal Haugen flyttes ned må Barmen flyttes opp

roaldinho

Quote from: krakra on May 07, 2012, 20:04:13 PM
Det innebærer jo at vi benker vår beste spiller på midten i dag, Barmen. Skal Haugen flyttes ned må Barmen flyttes opp


Sant nok! Barmen fortjener å spille, så Larsen kan komme inn etterhvert. Om ikke Barmen på midten og Larsen som offensiv. Enig i at Barmen bør spille fra start.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Quote from: dudo on May 07, 2012, 19:53:48 PM
Var løpene på dødball som ikke satt i dag, i større grad enn innleggene ihvertfall.


Nja. Jeg maa i alle fall bruke to hender for aa telle antall ganger ballen ble slaatt over de som kom inn i feltet, eller ble slaatt for lavt og rett i foersteforsvarer hos Viking paa corner og frispark.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Quote from: krakra on May 07, 2012, 20:04:13 PM
Det innebærer jo at vi benker vår beste spiller på midten i dag, Barmen. Skal Haugen flyttes ned må Barmen flyttes opp


Ja, eller at Haugen startar på benken.

krakra

Quote from: Hatleking on May 07, 2012, 20:09:56 PM
Quote from: krakra on May 07, 2012, 20:04:13 PM
Det innebærer jo at vi benker vår beste spiller på midten i dag, Barmen. Skal Haugen flyttes ned må Barmen flyttes opp


Ja, eller at Haugen startar på benken.
For å gi plass til hvem?

Hatleking

Quote from: krakra on May 07, 2012, 20:13:50 PM
Quote from: Hatleking on May 07, 2012, 20:09:56 PM
Quote from: krakra on May 07, 2012, 20:04:13 PM
Det innebærer jo at vi benker vår beste spiller på midten i dag, Barmen. Skal Haugen flyttes ned må Barmen flyttes opp


Ja, eller at Haugen startar på benken.
For å gi plass til hvem?


Larsen i ein OM. Ingen andre har fungert så langt. Eg kan tenkje meg at ein spelar som er meir ein utprega angrepsspelar, kan få ting til der.

bernu

Skarsfjord ut!!
Det finnes faen ikke mye plan over det som skjer.
Ingen løp, ingen plan på overganger, elendig kampledelse.
Han er ferdig.
Haugen trenger et par på benken nå. Svak og svært stasjonær.
Støttepasningens konge.
Barmen bra, springer myyyye idag. Men tempo har han dessverre ikke mye av.
Bentley klart Branns beste idag.
Men vi er nødt til å gjøre noen grep nå.... Ojo er fullstendig hjelpeløs alene oppe der. Og når INGEN kommer på løp blir vi forferdelig lett å stoppe. Mulig en annen på OM hadde hjulpet, Haugen fungerer ihvertfall ikke.

Men..... Skarsfjord er ferdig....
HANSA - Z

Klaus_Brann

Nei, tror vi kan konkludere med at Haugen ikke gjoer seg der naa i alle fall.

Skarsfjord boer vaere ferdig ja, jo fortere jo bedre, saa en ny trener kan redde det synkende skipet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on May 07, 2012, 20:17:47 PM
Nei, tror vi kan konkludere med at Haugen ikke gjoer seg der naa i alle fall.

Skarsfjord boer vaere ferdig ja, jo fortere jo bedre, saa en ny trener kan redde det synkende skipet.


Jepp, Haugen var bedre da han ble flyttet ned.

Og ja, Skarsfjord bør være ferdig. Ingen plan, overhodet.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."


krakra

Quote from: Hatleking on May 07, 2012, 20:14:51 PM
Quote from: krakra on May 07, 2012, 20:13:50 PM
Quote from: Hatleking on May 07, 2012, 20:09:56 PM
Quote from: krakra on May 07, 2012, 20:04:13 PM
Det innebærer jo at vi benker vår beste spiller på midten i dag, Barmen. Skal Haugen flyttes ned må Barmen flyttes opp


Ja, eller at Haugen startar på benken.
For å gi plass til hvem?


Larsen i ein OM. Ingen andre har fungert så langt. Eg kan tenkje meg at ein spelar som er meir ein utprega angrepsspelar, kan få ting til der.
Larsen har jo ikke vist noen ting, men han trenger kanskje ikke det? Først og fremst bør han vel få flere innhopp der han faktisk har muligheten til å vise seg fram. Dette ble vel hans andre innhopp med en viss lengde i TL. Barmen er  smart i bevegelsene, beveger seg alltid, er god med ballen og sterk i boksen. Han fu

Markmus

Hva var det forresten som ble ropt under kampen? "Pissar på... xxxx" eller noe i den dur?
Ka du ve?

eivhelle

Det som slår meg i dag er hvor mye en spiller som Gustavinho kunne ha tilført laget i dag. En spiller som har kapasitet til å dra av noen spillere kunne ha spasert rett igjennom dette Viking laget.

Etter at Barmen gikk ut fallt laget fullstendig sammen defansivt. Så Haugen og Mjelde sentralt er definitiv en elendig kombinasjon. Jeg synes heller ikke at Larsen tilførte laget spesielt mye. Skuffet over at han ikke tør å prøve å utfordre motstanderen i større grad. Ellers utrolig at det skapes så lite på dødball. Jeg kan ikke huske at vi noen gang har hatt så mange cornere i en og samme kamp og samtidig skapt så lite.

Hatleking

Quote from: krakra on May 07, 2012, 20:24:43 PM
Quote from: Hatleking on May 07, 2012, 20:14:51 PM
Quote from: krakra on May 07, 2012, 20:13:50 PM
Quote from: Hatleking on May 07, 2012, 20:09:56 PM
Quote from: krakra on May 07, 2012, 20:04:13 PM
Det innebærer jo at vi benker vår beste spiller på midten i dag, Barmen. Skal Haugen flyttes ned må Barmen flyttes opp


Ja, eller at Haugen startar på benken.
For å gi plass til hvem?


Larsen i ein OM. Ingen andre har fungert så langt. Eg kan tenkje meg at ein spelar som er meir ein utprega angrepsspelar, kan få ting til der.
Larsen har jo ikke vist noen ting, men han trenger kanskje ikke det? Først og fremst bør han vel få flere innhopp der han faktisk har muligheten til å vise seg fram. Dette ble vel hans andre innhopp med en viss lengde i TL. Barmen er  smart i bevegelsene, beveger seg alltid, er god med ballen og sterk i boksen. Han fu


Haugen har heller ikkje vist noko i OM-rolla - iallfall ikkje frå start. Det Larsen har som ganske få andre har, er at han kan dra av ein mann eller to. Forhåpentlegvis det nærmaste me kjem Diego. Han må jo få litt tid til å spele seg inn i rolla.

Joggi Bogga

Offside målet til Ojo var det eneste som gjorde kampen værdt å se. Gjør vondt å se hvor stor avstand det er mellom Ojo og resten av våre spillere. Både i nivå og i antall meter på gressmatten.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

GKH

At ikke Bentley er svimmel etter alle de "piruettene" han tar i hver kamp er et mysterium. Fint å se at han spiller bra i dag, håper han finner tilbake til Odd-formen.


Belfort

Det er skremmende hvor dårlig Brann er. Vi er inne i en blindgate og jeg tror det må noe gjøres noe dypt inngripende i klubben

Hatleking

Quote from: Belfort on May 07, 2012, 20:31:59 PM
Det er skremmende hvor dårlig Brann er. Vi er inne i en blindgate og jeg tror det må noe gjøres noe dypt inngripende i klubben


Kanskje ein ny trenar-effekt kan vera tingen?...

dudo

Quote from: Joggi Bogga on May 07, 2012, 20:29:20 PMGjør vondt å se hvor stor avstand det er mellom Ojo og resten av våre spillere. Både i nivå og i antall meter på gressmatten.


Spot on.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: Hatleking on May 07, 2012, 20:29:06 PM
Quote from: krakra on May 07, 2012, 20:24:43 PM
Quote from: Hatleking on May 07, 2012, 20:14:51 PM
Quote from: krakra on May 07, 2012, 20:13:50 PM
Quote from: Hatleking on May 07, 2012, 20:09:56 PM
Quote from: krakra on May 07, 2012, 20:04:13 PM
Det innebærer jo at vi benker vår beste spiller på midten i dag, Barmen. Skal Haugen flyttes ned må Barmen flyttes opp


Ja, eller at Haugen startar på benken.
For å gi plass til hvem?


Larsen i ein OM. Ingen andre har fungert så langt. Eg kan tenkje meg at ein spelar som er meir ein utprega angrepsspelar, kan få ting til der.
Larsen har jo ikke vist noen ting, men han trenger kanskje ikke det? Først og fremst bør han vel få flere innhopp der han faktisk har muligheten til å vise seg fram. Dette ble vel hans andre innhopp med en viss lengde i TL. Barmen er  smart i bevegelsene, beveger seg alltid, er god med ballen og sterk i boksen. Han fu


Haugen har heller ikkje vist noko i OM-rolla - iallfall ikkje frå start. Det Larsen har som ganske få andre har, er at han kan dra av ein mann eller to. Forhåpentlegvis det nærmaste me kjem Diego. Han må jo få litt tid til å spele seg inn i rolla.
Haugen har vist mer enn Larsen som OM. Også fra start. Har ikke sett Larsen dra av en eneste spiller for a-laget. Jeg ser gjerne mer av Larsen jeg, men i første rekke gjennom innhopp. Jeg ser ikke hvorfor en spiller som ikke har fått komme innpå engang tidligere i år plutselig skal brukes fra start etter et dårlig innhopp.

Leffen

Huff og huff, jeg gremmes i sofaen. Ser Skarsfjord sitter der i setet ditt. Intet har han sagt og intet kan han si. Jeg tror han har resignert innvendig, men det vil han aldri finne på å gjøre utad.

Jeg synes synd på Ojo. Størsteparten av kampen er han nede og henter ballen rundt midtlinjen. Tror han har skjønt at han må hente den selv hvis han vil ha den. Den naturlige konsekvensen blir jo at han ikke er å finne i sekstenmeteren. Og dermed blir det ingen farligheter.

I dag var Bentley det eneste lyspunktet. Han vokser tydeligvis med tillit. Det har han ikke fått mye av tidligere gitt. Tomt på tribunen også. Dette gjør meg vondt.....gløden er borte.

TheRock

I dag er jeg merkelig nok fornøyd med hver enkelt spillers prestasjon. Synes de fleste gjør det bra hele veien, og spesielt Haugen, Demir og Bentley løfter seg fra tidligere kamper. Så når alle enkeltspillere gjør det greit er det enten uflaks eller planen bak spillet som svikter, og jeg synes ikke vi er særlig uheldige i dag...

Jeg tror ikke nødvendigvis Skarsfjord ut er løsningen, men når vi kommer til sjanser på kant så ofte som vi gjør er han faktisk nødt til å gi beskjed om at det skal fylles på i feltet.

Gepard

Formasjonen vår bare helt fusllstendig feil for oss nå, Ojo alene på topp med en OM bak funker bare ikke, og dette er Skarsjord sin forbannede plikt å innse, vi har absolutt INGEN spillere i troppen som funker der Guastvino var bra i fjor. Nå er det faen meg nok.

Ny trener -  Ny formasjon.

Vårt eneste håp, dette er helt håpløst, kun et  "skuffende" dårlig viking gjør at vi ikke blir straffet i dag.

Leffen

Quote from: TheRock on May 07, 2012, 20:39:00 PM
Jeg tror ikke nødvendigvis Skarsfjord ut er løsningen, men når vi kommer til sjanser på kant så ofte som vi gjør er han faktisk nødt til å gi beskjed om at det skal fylles på i feltet.


Lurer på om vi følger det samme laget.

bernu

Quote from: TheRock on May 07, 2012, 20:39:00 PM
I dag er jeg merkelig nok fornøyd med hver enkelt spillers prestasjon. Synes de fleste gjør det bra hele veien, og spesielt Haugen, Demir og Bentley løfter seg fra tidligere kamper. Så når alle enkeltspillere gjør det greit er det enten uflaks eller planen bak spillet som svikter, og jeg synes ikke vi er særlig uheldige i dag...

Jeg tror ikke nødvendigvis Skarsfjord ut er løsningen, men når vi kommer til sjanser på kant så ofte som vi gjør er han faktisk nødt til å gi beskjed om at det skal fylles på i feltet.


???
Jeg gjentar: Hæ ???
HANSA - Z

Huff

Brann slo flere langpasninger de første 15 enn de gjorde de neste 75 (regner ikke med frispark fra lang avstand eller utspark fra keeper). Ellers var Bentley et lyspunkt i dag, hans beste kamp for Brann. Synes og Kalven var brukbar og ser gjerne flere offensive bidrag fra Zsolt. Barmen fortsetter også å prestere som en erfaren TL-spiller, solid. Også bra med gratis boller, selv om de var tørre og dårlige. Gratis er fremdeles bra, spesilet når en er sulten.

Ellers et heldig poeng, vi har ballen mest, men Viking har de største sjansene. Snakket med en Siddiskompis av meg etter kampen som ikke hadde sett Brann. tidligere i år, vedkommende var i sjokk over hvor elendige vi var. Viking imponerte heller ingen, men selv om en har en dårlig dag tar en poeng på Brann stadion. Siddisen syntes Viking var fryktelig dårlige og en eldre Brannsupporter jeg snakket med mente dette bortimot var det svakeste Vikinglaget som noengang hadde gjestet stadion.

Vi fortsetter og overhodet ikke være samspilte, og mangle plan over spillet. Barmen og Kalven inn har styrket oss kontra Grorud og Kvelle, men vi er likevel fryktelig svake. Egentlig er det kjekt å se at antifotball avsløres som primitiv og jævlig, men så var det Brann som spilte den da.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

TheRock

Quote from: bernu on May 07, 2012, 20:46:04 PM
Quote from: TheRock on May 07, 2012, 20:39:00 PM
I dag er jeg merkelig nok fornøyd med hver enkelt spillers prestasjon. Synes de fleste gjør det bra hele veien, og spesielt Haugen, Demir og Bentley løfter seg fra tidligere kamper. Så når alle enkeltspillere gjør det greit er det enten uflaks eller planen bak spillet som svikter, og jeg synes ikke vi er særlig uheldige i dag...

Jeg tror ikke nødvendigvis Skarsfjord ut er løsningen, men når vi kommer til sjanser på kant så ofte som vi gjør er han faktisk nødt til å gi beskjed om at det skal fylles på i feltet.


???
Jeg gjentar: Hæ ???

Er fornøyd med det spillerene gjør med ballen, og løpene som taes rett rundt ballfører, i hvert fall til tider. Men for eksempel når en kommer til innleggsposisjoner virker det som om planen er ferdig gjennomført, og folk står enten gjemt bak bakre stolpe eller utenfor 16. En sentral del i planen om å rulle opp på kant må jo være å fylle på i boksen, men dette er tydeligvis utelatt fra Skarsfjords peptalk.

kabelmann

Først og fremst så må Bentley berømmes. Endelig løsnet det for fyren! Måtte det vare lenge. Synes også Haugen viste ørlite fremgang siden sist, men han bør fratas alt dødballansvar. Lomper med alt for mye luft under er nytteløst. Dødballene til Bentley var langt bedre. Barmen meget positiv igjen. Håper han har spilt seg til fast plass på laget, for jeg tror han og Austin kan bli bra sammen.
Ojo som lunter et par meter bak motstanders forsvar, istedenfor å ta de to sekundene det tar å komme seg ut av offside, provoserer meg kraftig. Plutselig snur spillet og da har Ojo satt seg selv ut av spill. Mjelde er Mjelde og bør holdes på benken. Demir bør snart benkes og.

Og selvfølgelig, solid spill av Piotr.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Markmus

Quote from: kabelmann on May 07, 2012, 20:57:05 PM
Demir bør snart benkes og.


Jeg synes han kommer seg for hver kamp han spiller.
Ka du ve?

dudo

Quote from: Markmus on May 07, 2012, 20:58:15 PM
Quote from: kabelmann on May 07, 2012, 20:57:05 PM
Demir bør snart benkes og.


Jeg synes han kommer seg for hver kamp han spiller.


Jeg òg. Det går fremover. Ikke med stormskritt, men likevel. Pluss at vi ikke har noen som kan ta over nå uansett.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Quote from: dudo on May 07, 2012, 20:59:15 PM
Quote from: Markmus on May 07, 2012, 20:58:15 PM
Quote from: kabelmann on May 07, 2012, 20:57:05 PM
Demir bør snart benkes og.


Jeg synes han kommer seg for hver kamp han spiller.


Jeg òg. Det går fremover. Ikke med stormskritt, men likevel. Pluss at vi ikke har noen som kan ta over nå uansett.


Same her. Demir spelte bra i dag. Alternativet er Fakiri som i staden for innlegg, slår støttepasning.


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

bernu

Quote from: TheRock on May 07, 2012, 20:55:04 PM
Quote from: bernu on May 07, 2012, 20:46:04 PM
Quote from: TheRock on May 07, 2012, 20:39:00 PM
I dag er jeg merkelig nok fornøyd med hver enkelt spillers prestasjon. Synes de fleste gjør det bra hele veien, og spesielt Haugen, Demir og Bentley løfter seg fra tidligere kamper. Så når alle enkeltspillere gjør det greit er det enten uflaks eller planen bak spillet som svikter, og jeg synes ikke vi er særlig uheldige i dag...

Jeg tror ikke nødvendigvis Skarsfjord ut er løsningen, men når vi kommer til sjanser på kant så ofte som vi gjør er han faktisk nødt til å gi beskjed om at det skal fylles på i feltet.


???
Jeg gjentar: Hæ ???

Er fornøyd med det spillerene gjør med ballen, og løpene som taes rett rundt ballfører, i hvert fall til tider. Men for eksempel når en kommer til innleggsposisjoner virker det som om planen er ferdig gjennomført, og folk står enten gjemt bak bakre stolpe eller utenfor 16. En sentral del i planen om å rulle opp på kant må jo være å fylle på i boksen, men dette er tydeligvis utelatt fra Skarsfjords peptalk.


Problemet er jo at det overjhodet IKKE kommer løp.... det er grunnern til at Bentley og Demir blir stående og piruettere hele tiden.
Det kommer ALDRI løp!
Det er ikke system over noe som helst.

Skarsfjord ut!
HANSA - Z

Gepard

Helt håpløst for Kim Ojo dette her. Han har absolutt ingen hjelp der oppe.
Der er rett og slett nitrist å se på brann spille. Ufattbart at dette er noe de bruker mye tid å krefter på å utvikle, og så er det så primitivt det som vises frem.

krakra

Jeg syns Barmen burde prøves sim OM. Han er god til å innvolvere seg. Verdt er forsøk

dudo

Tipper for øvrig Skars kommer til å være fornøyd i dag, først med at vi holdt nullen, så med at vi skapte litt sjanser. Eller avslutninger, som han heller liker å telle. Selvsagt fullstendig selvmotsigende, men det bryr han seg ikke om.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Onside !!!

Quote from: Markmus on May 07, 2012, 20:24:04 PM
8. Hvorfor lar vi Skarsfjord slippe unna fra tribunehold? Fyr i gang "Se Mons Ivar...". Det er langt bedre enn å rope "Skars må gå".


Kunne ikke vært mer enig! Fatter ikke at han slipper unna fra oss på tribunen. Virker som folk ikke tør dra i gang noe som er mot Skars... Trist

dudo

Quote from: dudo on May 07, 2012, 21:09:55 PM
Tipper for øvrig Skars kommer til å være fornøyd i dag, først med at vi holdt nullen, så med at vi skapte litt sjanser. Eller avslutninger, som han heller liker å telle. Selvsagt fullstendig selvmotsigende, men det bryr han seg ikke om.


http://www.brann.no/nyheter/vi-var-ikke-gode-nok/

Nesten rett, ihvertfall. Fornøyd med sjanseskapingen, men ikke -utnyttelsen. Skylder ikke på annet enn oss selv. Nevner ingenting om det defensive. Snakker også om at det var veldig mange slitne bein på slutten som følge av høyt press gjennom kampen. Jeg tillater meg å minne om at han bare brukte ett av tre bytter.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

bernu

Barmen er altfor treig til OM.
La han spille seg helt trygg på DM med Austin.
Vi trenger en OM med fart, evnen til å dra av en mann eller to og være en trussel fremover.
Problermet er at vi ikke har det.
HANSA - Z

Hatleking

Quote from: bernu on May 07, 2012, 21:20:22 PM
Barmen er altfor treig til OM.
La han spille seg helt trygg på DM med Austin.
Vi trenger en OM med fart, evnen til å dra av en mann eller to og være en trussel fremover.
Problermet er at vi ikke har det.


Larsen kan me prøve ut. La han få litt tid som dei andre... Elles er det berre å endre formasjon.

dudo

Vi trenger en OM som er spiss, ikke midtbanespiller.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gepard

Tror forøvrig dette er den dårligste tl-kampen jeg har sett på flere år. Helt komisk dårlig, må være flaut å presentere denne fotballen for de involverte. Panisk, ekstremt dårlig pasningskvalitet og ballkontroll. Angrep i hytt og pine basert på feil fra motstander.

dudo

Igjen, vi trenger en spielführer. En med ro og overblikk.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Leffen

Quote from: Gepard on May 07, 2012, 21:22:21 PM
Tror forøvrig dette er den dårligste tl-kampen jeg har sett på flere år. Helt komisk dårlig, må være flaut å presentere denne fotballen for de involverte. Panisk, ekstremt dårlig pasningskvalitet og ballkontroll. Angrep i hytt og pine basert på feil fra motstander.


Enig. Det var som en slapp kamp i andredivisjon. 80% feilpasninger og mislykkede innlegg. Planløst fra begge lag. To resignerte trenere. Stusselig.

Skars: "Vi skaper 15 cornere". Haha, priceless.

Gepard

Jeg tror vi trenger en makker til Ojo, vi har tl potensielt beste spiss, men han kan ikke bære et lag alene.  

Belfort

Hvor lenge går det før Skars har tapt garderoben?

Jose Arrogantio

Synes det var masse individuelle feil i dag. Dumme feilpasninger, sleiveskudd og ikke minst Mjeldes håndballspill. Ellers hold spillerne et ok nivå, bortsett fra Bentley, som var god.

Sindre32

Quote from: bernu on May 07, 2012, 21:20:22 PM
Barmen er altfor treig til OM.
La han spille seg helt trygg på DM med Austin.
Vi trenger en OM med fart, evnen til å dra av en mann eller to og være en trussel fremover.
Problermet er at vi ikke har det.


Enig, Barmen ser ut til å ha fantastisk potensial på DM.


318  Pasningsforsøk 327
207  Vellykkede pasninger 217

Helt innforjævlig mange feil i dag, av begge lag. Ikke lett å få etablert særlig spill med en slik treffprosent, herregud så dårlig.

Go Up