• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Viking, mandag 7 mai kl.19.00 (7. runde)

Started by olebrann3, April 16, 2012, 21:38:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

roaldinho

Piotr med et par gode inngrep som fort kunne blitt mål av.

Birkir positiv offensiv og har hatt en god og et greit bidrag.

Zsolt og Kalven ikke fått så mye å jobbe med, det meste har skjedd på dødballer, utenom det ene innlegget der det var en åpen låvedør på høyrekanten til Brann.

Demir klart seg greit, men elendig innlegg da han fikk ballen fra Akabueze.

Barmen har klart seg greit, ikke mer enn det.

Mjelde mistet to baller på egen banehalvdel, men ellers klart seg greit.

Akabueze klart best så langt, men likte ikke at han skulle finte i forsvar, selv om han fikk inn en tunnel.

Haugen har ikke bidratt med noe særlig, men er med det offensive spillet. Ojo kunne spilt han flere ganger i gode posisjoner, men gikk heller. Bør heve seg.

Askar ganske anonym så langt, selv om han ble mer synlig utover i omgangen.

Ojo for mye i offside og er ikke helt der oppe som i fjor. Burde blitt spilt av Akabueze på slutten istedenfor at Akabueze skyter selv. Han kan bedre.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Lav irriterende kveldssol mot Leciejewski i denne omgangen. Tipper det blir nokre nifse situasjoner av det.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

roaldinho

Syntes ikke Viking har så temposterke spillere offensivt. Det går veldig tregt, og jeg tror vi skal prise oss lykkelig for det. En kjapp spiller kunne fort lagt store problemer for forsvaret.
Det går tregt når Viking kommer fremover og Brann får som regel organisert seg. Dog er Brann dårlig på dødballer, så de kan gjøre det der.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

dudo

Er så jævlig lei av den der juksingen i returløpene. Og at vi aldri angriper dødballene.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Brann må ha norgesrekorden i å sløse med dødballene

krakra


roaldinho

Faen! Birkir med elendig innlegg. Samme som Demir i første omgang så får han god tid, men klarer ikke levere.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Heh, klassisk facepalm frå Skarsfjord etter Sævarssons mislykkede innlegg.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

hansastril

Hvorfor har vi ingen som kan angripe første stolpe på innleggssituasjoner. Veldig sjeldent og det er bra på mange måter. Med de dårlige innleggene vi får til også så er det nødvendig.
Stolt og kry

Belfort

Quote from: roaldinho on May 07, 2012, 19:14:01 PM
Faen! Birkir med elendig innlegg. Samme som Demir i første omgang så får han god tid, men klarer ikke levere.


Slapp av. Er i 2015 de skal treffe

roaldinho

Quote from: Belfort on May 07, 2012, 19:15:11 PM
Quote from: roaldinho on May 07, 2012, 19:14:01 PM
Faen! Birkir med elendig innlegg. Samme som Demir i første omgang så får han god tid, men klarer ikke levere.


Slapp av. Er i 2015 de skal treffe


Du har rett, glemte meg helt.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

At Korscmar velger å skyte der er nokså beskrivende for troen guttene våre har på dette. Kun hakket bedre enn å spele ballen bort.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

hansastril

Mjelde din satans pyse! Faen du baler med?!
Stolt og kry

hansastril

Danielsen?! Hva faen du baler med? :D Elsker banen vår!
Stolt og kry

Spelaren

Mjelde, du skal /#"%&T¤ meg vere takknemlig for den der.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

HELVETE Mjelde, jævla idiot!

Heldigvis er banen så dårlig at han misset.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Banen vår er fortsatt en liten skam. Den reddet oss der.

roaldinho

Var det på samme side Vif misset forrige gang? Haha, bør jo fortsette å ha banen sånn så lenge de bommer :p
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Seriøst, når ballen ligger død er det ingen rullesprett som kan lure en. Slapp fart tok han også.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

hansastril

"10 418 tilskuere på Stadion i kveld."
Her har RBH vært å tuklet.
Stolt og kry

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Stor sjanse for Haugen. Ble presset der, men faen det var nærme! Flott spill.

Larsen inn for Barmen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Er det mulig, nydelig tilrettelegging av Barmen der - synd Haugen.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

hansastril

Stolt og kry

krakra

Vi er vaksinert mot å score. Dette blir i bestefall 0-0

roaldinho

Quote from: hansastril on May 07, 2012, 19:32:52 PM
Quote from: roaldinho on May 07, 2012, 19:31:52 PM
Faen, hva sa de om dagens tilskuertall?
Quote from: hansastril on May 07, 2012, 19:21:15 PM
"10 418 tilskuere på Stadion i kveld."
Her har RBH vært å tuklet.



Det må vel være betalende, ikke hvor mange som er på stadion under kampen. Eller? Men ja, det er ikke over 10 000 på stadion i dag.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Jækla slapp gjeng som spaserer seg til offside der. Nye runder rundt Tveitevannet som straff.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Sindre32

Ojo har såpe under skoene når han har ballen, og lim under dem når han ikke har den. Må gå an å løpe ut av den offsiden iblant.

Spelaren

Sukk, crosserene til Austin er savnet. Sjølv med blodsmak i kjeften klarte han å legge disse der dei skulle.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

hansastril

Quote from: roaldinho on May 07, 2012, 19:34:09 PM
Quote from: hansastril on May 07, 2012, 19:32:52 PM
Quote from: roaldinho on May 07, 2012, 19:31:52 PM
Faen, hva sa de om dagens tilskuertall?
Quote from: hansastril on May 07, 2012, 19:21:15 PM
"10 418 tilskuere på Stadion i kveld."
Her har RBH vært å tuklet.



Det må vel være betalende, ikke hvor mange som er på stadion under kampen. Eller? Men ja, det er ikke over 10 000 på stadion i dag.

Det må det være. Ser ut som cup møte mot Sogndal i fjor. Mitt partoutkort  ligger vell inne blandt de 10 000 feks.
Stolt og kry

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra


roaldinho

Brann faller sammen siste 10-15 min.. Viking har vært klart best de siste 15 minuttene og burde nok ha scoret.. Utrolig at Skars ikke setter innpå flere friske ben når man bør jakte vinnermålet..
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

May 07, 2012, 19:48:37 PM #190 Last Edit: May 07, 2012, 19:50:09 PM by Spelaren
Siste sjanse no...

...men nei. Jaja. Eitt heilt poeng, kun tolv poeng opp til førsteplassen!
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

roaldinho

Quote from: krakra on May 07, 2012, 19:47:39 PM
Bentley er utslitt. Få ham ut


20 sekunder igjen, null poeng. Burde tatt noen ut for 15 min siden.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Belfort

Vi klarer faen ikke å vinne mot et svakt viking lag der viking faktisk er nærmest seieren!

Sindre32

Quote from: krakra on May 07, 2012, 19:47:39 PM
Bentley er utslitt. Få ham ut


Askar mener du? Var han som mistet ballen der, Bentley jobbet den tilbake før Haugen måkte den ut.

krakra

Latterlig kampledelse igjen av Rune Skarsfjord i en close kamp. Frustrerende å følge med på

Klaus_Brann

Vi må legge oss i dødballtrening, vi har jo nesten ingen som klarer å slå ordentlige dødballer. Vi hadde enormt med dødballer i dag, og vi skaper nesten ikke en dritt på det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Var løpene på dødball som ikke satt i dag, i større grad enn innleggene ihvertfall.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Viking fortjente seieren, de skapte flere gode sjanser, og misset attpåtil straffespark.

Akabueze veldig frisk i første omgang, ikke like bra i andre. Uansett en god kamp fra han.

Mjelde idioten bør være den første som benkes i neste kamp. Herregud, slår ikke ut med armene sånn som det der i eget felt.

Haugen med en god sjanse, men ble presset og satte den over. Bra gjort av Barmen først.

Brann fikk mange dødballer, men fikk ikke noe særlig ut av dem. Det er skuffende. Viking fikk omtrent hver gang noe ut av dødballene, og det ble farlig.

Syntes Viking spilte bra fotball utover i andre omgang, korte pasninger og fint spill som ble til sjanser.

Skuffet av at Brann ikke klarte skape mer på hjemmebane. Og skuffet av at Skars ikke gjorde flere endringer når han hadde muligheten. Flere slitne spillere der ute, og 2 friske spillere inn kunne gjort sluttspurten mer interessant for Brann sin del. Skapte omtrent ingenting siste kvarteret.

BB: Akabueze
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Hatleking

Haugen var igjen betre då han kom ned i bana. Larsen var på ingen måte god i OM-rolla, men eg trur faktisk at han kan bli det. Kanskje han skal få prøve seg der litt framover?

roaldinho

Quote from: Hatleking on May 07, 2012, 19:56:36 PM
Haugen var igjen betre då han kom ned i bana. Larsen var på ingen måte god i OM-rolla, men eg trur faktisk at han kan bli det. Kanskje han skal få prøve seg der litt framover?


Jepp, Haugen ned på midtbanen og Larsen på offensiv midtbane. Austin er tilbake i neste kamp og kommer inn for Mjelde, så da tar han den andre. Om ikke Barmen spiller på midtbanen istedenfor Haugen. Ellers bør laget være som det er, så lenge Jonsson er ute.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Go Up