• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Stå fram rike mann!

Started by KennethS, November 02, 2003, 23:32:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

sakset dette fra forumet til kjernen, en som kaller seg harry kure har tydeligvis hørt om en rik mann som gir Brann penger, kan den personen stå fram? du e velkommen!

"Nei, dere har ikke sagt at dere skal utfordre Rosenborg, JEG sier det. Dere og Brann har grunnlag for å gjøre det, dere har plenty med supportere, stort sponsormarked, rik mann i ryggen, massevis av talenter å ta av - men dere fikser det bare ikke. Fordi dere har rot og piss i styret. Og det er f*en ikke vår skyld."
tå på Brann

Bergen Sin Gutt

Knixen

Elsker fans av andre klubber som vet alt om Brann. De vet så mye mer enn oss.

Pi_Meson

Nå er jo dette som Harry Kure skriver henvendt til en Vålerenga-supporter. Han sikter nok til at Vålerenga har en rik mann i ryggen, selv om det kan forstås slik at begge disse klubbene har det. Ellers er det vel ikke vanskelig å være enig i at nettopp disse to klubbene har hatt de beste forutsetningene i Norge for å lykkes med å få frem et topplag, uten at det har hjulpet nevneverdig.

Yngve

Hah! me var best i 1963... :wink:  Men eg var å las innlegga til Harry kure i går på kjernen si side, og eg og tolka det som at han henvendte seg til begge laga. Han gjer det samme i eit anna innlegg, hugsa ikkje om det var seinare i same tråden, eller i ein annan tråd, men det var lett å tolke det slik...

og jah me har forutsetningane, men det har vore alt for mange sterke personligheiter i styre og stell her i byen og det har øydelagd mykje..

Men neste sesong kjem me sterkt!!

monzilla

Sånn som det er i dag har vi vel en av de ryddigste klubbene i tippeligaene.
Vi kommer til og med til å gå med overskudd i år og det er uten å selge noen spillere.

Det ser bra ut alså...

grei

Hvorfor ikke kommentere dette på den siden det er snakk om i stedet. Hvem bryr seg om hva en eller annen i RBK-skjort skriver på et forum for de.

Stoffi

Bjørn Dahl har imponert.  :D  Han har greid å snu trenden og fått oss i pluss igjen, i motsetning til andre ledere brann har hatt.

Tror nok at uten Mons Ivar og Bjørn Dahl, så ville situasjonen sett ganske mørk ut fortsatt.

SERIEGULL 2004!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

monzilla

Tror folk bør sette seg virkelig inn i systemet før de begynner å trekke ut hvem som har "reddet" klubben. Greit, vi har et sportslig apparat som fungerer greit, men på den økonomiske siden er dette et produkt av en prosess som begynte da Berge/Tennfjor/Herstad forsvant, noe som var vel rundt 98/99

KennethS

Grei: eg kommenterte ikkje det, eg bare lurte på kem den rike mannen var.
tå på Brann

Branntilegdør

Quote from: "monzilla"Sånn som det er i dag har vi vel en av de ryddigste klubbene i tippeligaene.
Vi kommer til og med til å gå med overskudd i år og det er uten å selge noen spillere.

Det ser bra ut alså...

STOR forskjell på å gå i regnskapsmessig overskudd og i forhold til budsjett =) Man kan budsjettere med minus 10.000.000. Alt bedre enn dette er positivt, men man går ikke med overskudd fordet..

Ricky

Når driften ble lagt opp til å gå noenlunde i null da budsjettet ble behandlet, så må vel Brann gå i pluss hvis de gjør det bedre enn budsjettert?

Go Up