• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Start - Brann 17/10-2011 19:00

Started by roaldinho, October 04, 2011, 16:29:30 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Ikke rart Start sliter. Forsvaret er jo mer stillestående enn Brann sitt.

Men som vanlig blir jeg skeptisk når vi skårer så tidlig...
Rød makt på Hansa!

roaldinho

Og hvem er det som må holde igjen når Mjelde skal fremover? Jo, Haugen såklart!

Herlig mål av Ojo forøvrig, Bentley med assist.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Onside !!!

Quote from: roaldinho on October 17, 2011, 18:12:30 PM
Og hvem er det som må holde igjen når Mjelde skal fremover? Jo, Haugen såklart!

Herlig mål av Ojo forøvrig, Bentley med assist.


Haugen spiller jo DM mens Mjelde spiller OM så er vel ikke så merkelig?

roaldinho

Lagoppstillingen så helt annerledes ut! Da var Haugen OM og Mjelde DM! Sånn det burde være da Haugen har mye bedre kvaliteter enn Mjelde offensivt.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Quote from: roaldinho on October 17, 2011, 18:15:14 PMLagoppstillingen så helt annerledes ut!


Hvor var denne lagoppstillingen?
Rød makt på Hansa!

ostraume

Haugen er bedre enn Mjelde som OM, men og bedre som DM. En så ballsikker spiller er best sentralt i banen. Som jobbeving er det like greit med Mjelde.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

roaldinho

Quote from: Nixon on October 17, 2011, 18:18:17 PM
Quote from: roaldinho on October 17, 2011, 18:15:14 PMLagoppstillingen så helt annerledes ut!


Hvor var denne lagoppstillingen?


På første side, men er trolig.

Uansett burde Mjelde spille DM når han er underlegen Haugen i kvaliteter offensivt. Blir rett og slett for dumt at Skarsfjord skal spille med sytepaven Mjelde på OM når alle vet at Haugen er bedre der enn Mjelde.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Quote from: ostraume on October 17, 2011, 18:20:06 PM
Haugen er bedre enn Mjelde som OM, men og bedre som DM. En så ballsikker spiller er best sentralt i banen. Som jobbeving er det like greit med Mjelde.


Du har ett poeng og trekker det over tilbake. På vingen gjør han ikke så mye av seg, egentlig. Men vil helst se Haugen i OM, men da kan vel ikke Mjelde spille.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lister

Quote from: roaldinho on October 17, 2011, 18:15:14 PM
Lagoppstillingen så helt annerledes ut! Da var Haugen OM og Mjelde DM! Sånn det burde være da Haugen har mye bedre kvaliteter enn Mjelde offensivt.


TV2 sin oppstilling viste Haugen som DM og mjelde som kant. Får håpe Mjelde klarer å huske på at han faktisk har en kant å passe på og ikke bare kan dasse rundt der det passer han.

Nå ser det faktisk ut som han er litt nede og hjelper til, ikke så mye på kant, men mer der ballen til en hver tid måtte være. Greit nok det.
Guinness - Makes you drunk

ostraume

Lurer på om Bentley kunne vært rask om han ikke hadde hatt dette krabbeaktige løpesettet.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: roaldinho on October 17, 2011, 18:20:55 PMPå første side, men er trolig.


Det ante meg. Nå må ikke Mjelde-hatet ditt overskygge alt her. Litt sært å hisse seg over en antatt lagoppstilling.
Rød makt på Hansa!

roaldinho

Quote from: Nixon on October 17, 2011, 18:24:16 PM
Quote from: roaldinho on October 17, 2011, 18:20:55 PMPå første side, men er trolig.


Det ante meg. Nå må ikke Mjelde-hatet ditt overskygge alt her.


Neida, men jeg syntes man burde fått mest ut av potensialet til Haugen som er offensivt.

Dessuten trekker Mjelde inn i banen i hvert angrep, selv om han er ving. Det blir veldig lite bredde ut av det.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lister

Det der (holde på ballen) gjør bentley på sitt beste kanskje bedre enn noen andre i brann. Kanskje vi skulle vurdert han på topp sammen med ojo i en 4-4-2, der han kan holde på ballen til bevegelsene rundt kommer. Problemet er at det er ca like vanskelig for medspillere å få ballen fra han som det er for motspillerne.
Guinness - Makes you drunk

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Belfort


Lister

Ingen, men det skulle vært mjelde i følge lagoppstillingen.
Guinness - Makes you drunk

roaldinho

Quote from: Belfort on October 17, 2011, 18:29:18 PM
Hvem spiller høyre flanke?


Mjelde, men han trekker inn i midten i hvert angrep.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Der kan man se hvor treg Mjelde er i den løpsduellen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Lister

Lurer på hvor vi hadde vært i denne kampen hvis ikke Grorud vant såpass mye på hodet.
Guinness - Makes you drunk

Belfort

Brann tør ikke nok i kontringene. Nytter ikke og prøve å safe dette inn

roaldinho

Helvetes Grorud! Strekker bare ut en fot mot kjappe Hoff! Visste at Hoff kom til å score i denne kampen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Belfort



Torvanger

Brann spiller dårlig kick and run, like fantasiløst som vanlig. Hva vil egentlig Skars med dette laget? Ah, hvordan kunne jeg glemme det, vi skal selvsagt være glad for at laget har overprestert.... I den beryktede Tippeligaen...

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

dudo

Quote from: Klaus_Brann on October 17, 2011, 18:41:58 PM
Vi fortjener det.


Helt klart. Vi fremstår utrolig passive og pysete. Grusomt å se på. Angripe med laget? Neida.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tj00m

De hjelpeløse's hjelper, som Davy kaller oss..
Brann Bergens Stolthet!

Gepard


Nixon

Det er sjeldent bra for Brann å skåre så tidlig. Vi blir jo så utrolig feige!
Rød makt på Hansa!

Belfort

Baltikums Maradonna blir vel byttet inn nå

storB

Visste at Grorud svingte i prestasjonene, men at Zolten e blitt så dårlig etter sommerferien er utrolig rart. Han virker usikker, klomsete og evner ikke å markere. Utrolig skuffende.

Mjelde og Haugen er også skygger av seg selv ikveld og illustrerer passiviteten som har preget laget etter 1-0 målet.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on October 17, 2011, 18:43:23 PM


Han har vel 15 mål nå, så at akkurat han skulle score kom vel ikke som et sjokk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: storB on October 17, 2011, 18:46:49 PM
Visste at Grorud svingte i prestasjonene, men at Zolten e blitt så dårlig etter sommerferien er utrolig rart. Han virker usikker, klomsete og evner ikke å markere. Utrolig skuffende.


Kan det være den klassiske landslagsfellen?
Rød makt på Hansa!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on October 17, 2011, 18:44:26 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 17, 2011, 18:41:58 PM
Vi fortjener det.


Helt klart. Vi fremstår utrolig passive og pysete. Grusomt å se på. Angripe med laget? Neida.


Det er så vondt å se på hvor utrolig tafatte vi er. Ojo taper vel alt av dueller, Gustav prøver seg ok, og Sævarsson er knapt med oppover. Når han først er med, viser han trefoten.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Tipper Mjelde og Haugen bytter plass til 2 omgang. Om vi fremdeles ligger under etter 60 min er det tid å sette inn Kristoffer Larsen.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Gepard

Helt forferdelig å se hvor lite plan vi har for våre overganger utenom å lempe på Ojo. Med så my kvalitet offensivt, må det faen meg være mulig å utnytte dette bedre. Ser ikke ut til at laget har noen som helst plan fremover. En Enorm skandale at ikke har dette utviklet i et lag med såpass mye bra individuelle ferdigeter offensivt. Skarshord ! her må du pinadø skjerpe deg

OmOssSjølOgHansaøl

Hm, rett før TV2 Zebra satte tilbake til Sør Arena, viste de teksten "Amatørenes aften". Tilfeldig ...?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Belfort

Quote from: Gepard on October 17, 2011, 18:50:34 PM
Helt forferdelig å se hvor lite plan vi har for våre overganger utenom å lempe på Ojo. Med så my kvalitet offensivt, må det faen meg være mulig å utnytte dette bedre. Ser ikke ut til at laget har noen som helst plan fremover. En Enorm skandale at ikke har dette utviklet i et lag med såpass mye bra individuelle ferdigeter offensivt. Skarshord ! her må du pinadø skjerpe deg


Det er jo det som er Skarsfjord store svakhet. Like greit at Bruun forlenger kontrakten hans med ytterligere 5 år

Markmus

Er så drittlei av at vi hele forbanna tiden skal hjelpe drittlagene når de trenger det som mest. Helvete heller.

Skarsfjord, lag en plan! Dette ser faen meg ikke ut. Seriens tregeste forsvar står høyt i banen og vi angriper ved å måke ballen oppover uten mål og mening.
Ka du ve?

olebrann3

Kan vi aldri prøve å lede med mer en 1 mål.
Så snart vi leder en kamp så skal vi slutte å angripe ordentlig. Altfor feigt.

Markmus

Quote from: olebrann3 on October 17, 2011, 18:56:43 PMSå snart vi leder en kamp så skal vi slutte å angripe ordentlig. Altfor feigt.


Og denne mannen skal trene Brann i tre år til.
Ka du ve?

Belfort

Quote from: olebrann3 on October 17, 2011, 18:56:43 PM
Kan vi aldri prøve å lede med mer en 1 mål.
Så snart vi leder en kamp så skal vi slutte å angripe ordentlig. Altfor feigt.


Vi har faen meg ikke en gang i år klart og kvele enn kamp fullstendig.

dudo

Quote from: Markmus on October 17, 2011, 18:56:18 PM
Seriens tregeste forsvar står høyt i banen og vi angriper ved å måke ballen oppover uten mål og mening.


Spiker, hode og alt det der. Dette laget kan fint spilles ut. Ihvertfall kunne det det, om vi hadde hatt noe spill.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3

Quote from: Markmus on October 17, 2011, 18:58:07 PM
Og denne mannen skal trene Brann i tre år til.


For å si det sånn kommer vi ikke til å ha scort 3 mål etter 12 min i år i finalen.

OmOssSjølOgHansaøl

Om ikke annet kan vi håpe på at de to Start-målene vekker Brann. Jeg har tro på at Austin varter opp med noen Pauli ord i pausen, og at innsatsen stiger flere hakk. Det må være mulig å score et par ganger til på dette Start-laget hvis gutta bare tar seg sammen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

olebrann3

Da får vi se om Haugen kommer i favoritt posisjon. Dumt at Bentley nok en gang ble byttet ut i pausen. Synst ikke han gjorde en dårlig jobb i første omgang

storB

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

osoerli

Auda, Grorud er neppe TL's beste ballspelar
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Go Up