• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Molde - Brann 11.09 kl 20

Started by Torvanger, August 30, 2011, 08:22:01 AM

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

vebo

Twitter sier at Speaker har annonsert at det blir kamp og at spillerene står klar i tunellen.
Tiocfaidh ár lá

KEO

Jeg skjønner godt at Molde som klubb ikke kan hjelpe for at lysene ikke kommer på, men feil hender over alt i verden og det får alltid konsekvenser, for molde så betyr det 0-3 i kamp protokoll.
Regelen er klokke klar i NFF sitt regelverk og du kan spørre klubber i lavere divisjoner om de har fått omkamp vist de ikke følger denne regelen,,,, svaret blir Nei.
Molde som klubb er det synd på at de blir sraffet for noe de vanskelig kunne gjøre noe med, men det blir det samme som Brann som ikke kan hjelpe for at eventuelt 30-40 supporterer rabler gal å stormer banen... men straffen fra NFF kommer uansett faen..  Blir kampen avlyst så er det en skandale vist det blir omkamp.. brann har også en semifinale/cupfinale og trenger ikke tettere kamp program,
Nu kør vi!

Huff

Quote from: dudo on September 11, 2011, 19:41:46 PM
Men hva skjer med Birikirs karantene om det blir omkamp? Må han sone mot Molde eller neste kamp? Og om det bare blir avlyst, har han da sonet karantene?

Dersom kampen blir avlyst og vi tilldeles tre poeng er jo kampen rent formelt sett spilt og vi vant tre null. Dermed kan jeg ikke tenke meg at ikke Birkir formelt sett skulle ha sonet sin suspensjon.

Forøvrig starter visst kampen nå.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Belfort

Skal faen meg ikke overraske meg om Molde slipper en kraftig bot for dette

Derabilo

Puck.
Det er selvfølgelig greiest at det blir kamp og at poengene fordeles ut rettferdig. Situasjonen er lik for begge lag. Etisk riktig osv..

MEN - det hadde vært sabla greit med de 3 gratis poengene. For jeg har ingen tro på at vi klarer å slå Molde. La oss håpe jeg tar feil (eller at lyset går igjen). Omkamp må være uaktuelt!
 Bergen ut av Norge -

Churchill

Det optimale hadde vært at det ikke ble kamp og vi hadde fått tilkjent 3-0, og senere vunnet serien ett poeng foran Molde.
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

vebo

Dette blir litt i seineste laget for Fredrik Haugen. Når er det han har leggetid?
Tiocfaidh ár lá

Brann_ruler86

Den så jeg i mål... forøvrig må Grorud slutte å gi bort ballen til motspillere rett foran mål.
Gå ta banen!

Yngve

Quote from: KEO on September 11, 2011, 20:09:23 PM
Regelen er klokke klar i NFF sitt regelverk og du kan spørre klubber i lavere divisjoner om de har fått omkamp vist de ikke følger denne regelen,,,, svaret blir Nei.

Eg kjenner til ein klubb som skulle spela i andredivisjon, men sleit med elendig grasbane. Ville difor flytta nokre kampar til kunstgraset som ligg 15 meter til venstre for grasbana.

Fekk beint nei, pga reglane sa at klubben meldte inn ein bane før seriestart, og dermed ikkje kunne flytta kampane.

Poenget med den soga, var vel å visa fleksibiliteten til NFF.

Men no er kampen i gang...

KOM IGJEN BRANN!!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Klokkeklar straffe. Liker overhodet ikke denne dommeren selv om han i bunn og grunn er ganske god.
Ka du ve?

Brann_ruler

Jævlar. Soleklar straffe. Reis tilh.... hele NFF

Huff

Faens drittdommer. Klar straffe.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Gepard

FIFA dommer meg opp iræven! for en jævlig skandale denne Moen er

Morkel

La det være oppskrevet og vedtatt at NFF elsker MFK! Om det noen gang var noen tvil.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Churchill

Først snytt for tre poeng og nå når kampen har startet ble vi jammen snytt for et SOLEKLART straffespark også.
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

osoerli

Solskjærs Molde har overtatt Rosenborgs posisjon som Dommernes kjeledegge.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Brann_ruler86

Gå ta banen!

Nixon

Jordbærsesongen er over ser det ut som...
Rød makt på Hansa!

Belfort

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lister

Moen har tydeligvis tatt feil drakt i mangel på lys...
Guinness - Makes you drunk

Yngve

Raske passningar på kantane for å strekka Brann sitt forsvar i kveld. Detta kan verta stygt..

Når Piotr i tillegg ikkje har tørka jordbærsafta av hanskane, ser det ut til å verta ein tung kveld.

Hansakongen

For legge inn protest etter kampen vist brann taper :)....

Torvanger

Belfort

Har Brann noen gang hatt en mer temposvak forsvarsfirer enn i dag?

Yngve

Tykkjer det er mykje negativt kroppsspråk og hissig tone på enkelte Brann-spelarar i kveld.

Er dei ikkje van med å vera så seint oppe eller..?

krakra

Kan noen sette tilbake til Davy? Dette var kjedelig.

olebrann3

Kan vi håpe at lyset ryker igjen?

Lister

Gustav har tydeligvis et så eksplosivt rykk at han sprenger sokkene.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lister

Er det virkelig så tomt på molde stadion som tv-bildene viser?

Skulle tro at et lag på førsteplass mot et svekket lag på tredjeplass ikke skulle ha noen problemer med billettsalget på en søndagkamp.

Markmus

For en jævla møkkadommer han er mot Brann. Dømmer fordel på noe som overhodet ikke blir en fordel.
Ka du ve?

Spelaren

Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Belfort

Jeg tror juristene ti Brann må sørge for poengene i denne kampen

Lister

Gepard

September 11, 2011, 20:52:25 PM #189 Last Edit: September 11, 2011, 20:53:59 PM by Gepard
Møkk møkk Møkk, enormt med tekniske feil. IDIOTISKE langskudd.

Helt utrolig mye svake individuelle ferdigheter, og når vårt angrepsspill er basert på at ojo og Guastavino "skal finne på ett eller annet" kan jo ikke dette gå bra.

Yngve

Skjønar ikkje kvifor taktikken er å slå lange ballar når me har Haugen og Guastavinho på topp.

Defensivt heng jo ingenting på greip.

Hansakongen

Quote from: Belfort on September 11, 2011, 20:50:05 PM
Jeg tror juristene ti Brann må sørge for poengene i denne kampen

Mener uansett restultat av kampen bør brann legge inn en protest..  slik at molde taper kampen 3-0 i henhold til at molde klarte holde kampen 30 min lengre utsatt enn lovlig i følge regelverket ......

olebrann3

klart de burde det, men kommer aldri til å skje!

Lister

September 11, 2011, 20:55:57 PM #193 Last Edit: September 11, 2011, 21:04:56 PM by Lister
Noen som vet om svein oddvar moen hadde fått assist hvis den hadde gått inn? Var jo en fin gjennombruddspasning han slo...

krakra

Quote from: Gepard on September 11, 2011, 20:52:25 PM
Møkk møkk Møkk, enormt med tekniske feil. IDIOTISKE langskudd.

Helt utrolig mye svake individuelle ferdigheter, og når vårt angrepsspill er basert på at ojo og Guastavino "skal finne på ett eller annet" kan jo ikke dette gå bra.
Ojo er knapt innvolvert offensivt han heller, forutenom at han skal nikke ballen ned til Guastavino. HELE angrepsspillet består av Guastavino.

Kjell249

Ut med Mjelde og Haugen i pausen. Inn med Larsen og Bentley. Trenger å gjøre endringer og få inn fart. Ingen vits å safe inn 2-0.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Se på bevegelsene til Molde. De starter flere løp i alle retninger før pasningsleggeren i det hele tatt har fått ballen. Se så på bevegelsene til Brann når en av våre spillere har ballen på rundt 30 meter. Maks 1-2 forutsigbare bevegelser. Greit at de har spillere med langt større pasningsferdigheter enn oss, men dette ekstremt forutsibare bevegelsesmønsteret vi har burde kunne forbedres,

Brann_ruler

Tempo til Fakiri er sjokkerende. Yaw har ikke kvalitene til å spille tippeliga fotball. Synes Torp iblant får hjelmbrann, og gjør utrolige feil i press og posisjonering.

Brann kjemper bra, men kvaliteten er der ikke....

krakra

Quote from: Kjell249 on September 11, 2011, 20:58:22 PM
Ut med Mjelde og Haugen i pausen. Inn med Larsen og Bentley. Trenger å gjøre endringer og få inn fart. Ingen vits å safe inn 2-0.
Bentley har ikke fart.

Ut med Mjelde, inn med Larsen. Guastavino ut på kanten og Haugen inn sentralt. Så har vi fart på kantene og pasningsferdigheter sentralt.

olebrann3

Har lyst å bytte ut: Fakiri, yaw, holmvik, mjelde, mjelde og mjelde!

Go Up