• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kristoffer Barmen

Started by krakra, July 18, 2011, 16:16:03 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Bataljonenspusekatt

Quote from: pidre on April 19, 2016, 09:40:41 AM
Barmen viser manglende respekt for trener, lagkompiser og supportere. Minner mest om en bortskjemt drittunge eller kanskje er han bare stokk dum. På tide å bli kvitt han nå.

Hvilke regler har han brutt? Kan du vennligst vise det?

dudo

For det første må folk slutte med denne paranoide tilnærmingen til BT. Dette er faktisk en sak som har interesse for oss som bruker tusenvis av kroner på klubben hvert år, når det gjelder en spiller som har en noe broket historikk hva uteliv angår. For det andre er det Barmen selv som sier én øl. Etter å ha blitt tatt i løgn ikke en, men to ganger. Er det noen grunn til å tro han på akkurat den uttalelsen når det andre han sa var løgn?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bataljonenspusekatt

Quote from: Gulløl on April 19, 2016, 11:13:26 AM
Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 10:57:19 AM
Men eg støtter Torvanger stikk fingen I jorden, skal vi sparke Barmen hvem skal overta? Vi har en tynn tropp og null penger.

Barmen har god lønn. Er helt sikker på at det er ganske mange midtbanespillere som har bosman status til sommeren rundt om kring i de markedene Brann følger som gladelig overtar Barmen sin lønn og som har både holdninger og er spillere på høyere nivå. Barmen er ikke noen nøkkelspiller på Brann og har i flere år kjempet med å bli fast på laget. Vi supportere gjør Barmen en bjørnetjeneste om vi dyrker han som en stjerne, det har han foreløpig ikke hatt noe godt av.

Ja han blir skikkelig dyrket som stjerne alle hyller han både her inne og i media. Makan te innlegg

OmOssSjølOgHansaøl

Man kan mene hva man vil om Barmens fotballtalent, men han er ingen uerstattelig stjerne.

Uansett: Klubben går foran enkeltspillere. Hvis Barmen ikke setter klubben først, får man gi plassen hans til noen som oppfyller kravene som sportslig ledelse har satt, og som passer bedre inn i den prestasjonskulturen og prestasjonsgruppen man jobber med å bygge.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Atlet Orvanger

Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 11:10:43 AM
Quote from: Atlet Orvanger on April 19, 2016, 11:07:10 AM
Quote from: Torvanger on April 19, 2016, 09:48:27 AM
Nok diskusjon, nå må folk stikke fingeren i jorden, det blir sagt at 1 pils er ok, hva er da problemet?

Det er vel ganske åpenbart hva problemet er når en leser dagens aviser? Uavhengig om det var snakk om en eller fem øl skaper dette en støy Brann ikke er tjent med.

Videre bør det være enkelt å se gjentatte episoder med negativt fortegn ikke sender de rette signalene til lagkamerater. I en prestasjonsgruppe er en avhengig av at alle drar i samme retning - ingenting er mer demotiverende enn at enkelte tøyer strikken gjentatte ganger. Uavhengig av hvor "uskyldig" forseelsene måtte være.

Hva med å se på journalisten iht dette hvorfor kommer mesteparten om forsøk på negativitet om Brann fra BT?

Det bør ikke komme som en overraskelse på noen, iallefall ikke Barmen, at BT elsker å blåse opp tabloide Brann-nyheter. Det bør Barmen ta konsekvensene av istedenfor å fore Pamer og Co. med spiker.

Gulløl

Quote from: dudo on April 19, 2016, 11:14:14 AM
For det første må folk slutte med denne paranoide tilnærmingen til BT. Dette er faktisk en sak som har interesse for oss som bruker tusenvis av kroner på klubben hvert år, når det gjelder en spiller som har en noe broket historikk hva uteliv angår. For det andre er det Barmen selv som sier én øl. Etter å ha blitt tatt i løgn ikke en, men to ganger. Er det noen grunn til å tro han på akkurat den uttalelsen når det andre han sa var løgn?

Ja for alle oss som liker øl er ikke "én øl" én øl. Det er ihvertfall noe som vi kan slå fast en gang for alle. Barmen reiste til kompiser etter kampen, og ble deretter iakttatt på en uteplass noen timer senere etter kl.01. De som vil tro på at denne vennekvelden bare medførte én øl tror sikkert på julenissen også.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Bataljonenspusekatt

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on April 19, 2016, 11:24:50 AM
Man kan mene hva man vil om Barmens fotballtalent, men han er ingen uerstattelig stjerne.

Uansett: Klubben går foran enkeltspillere. Hvis Barmen ikke setter klubben først, får man gi plassen hans til noen som oppfyller kravene som sportslig ledelse har satt, og som passer bedre inn i den prestasjonskulturen og prestasjonsgruppen man jobber med å bygge.

Hvilke krav har ikke Barmen oppfylt? Kan du henvise til de? hvilke regler har han brutt?

Bataljonenspusekatt

April 19, 2016, 11:30:03 AM #807 Last Edit: April 19, 2016, 11:32:57 AM by Bataljonenspusekatt
Quote from: Gulløl on April 19, 2016, 11:27:11 AM

Ja for alle oss som liker øl er ikke "én øl" én øl. Det er ihvertfall noe som vi kan slå fast en gang for alle. Barmen reiste til kompiser etter kampen, og ble deretter iakttatt på en uteplass noen timer senere etter kl.01. De som vil tro på at denne vennekvelden bare medførte én øl tror sikkert på julenissen også.

tsrqpo

Remi johansen usikker med skade og Fredrik Haugen har ikke imponert mange i år (heller). Dårlig timing for Barmen å gjøre slike stunt på. Håper han ikke har gjort seg uaktuell til Vikingkampen. Eg hadde håpet på han fra start.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 11:29:36 AM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on April 19, 2016, 11:24:50 AM

Hvilke krav har ikke Barmen oppfylt? Kan du henvise til de? hvilke regler har han brutt?

Kravene til å delta i en prestasjonskultur og en prestasjonsgruppe. Og de uttalte forventningene fra Soltvedt om at "å gå på byen er ikke forenlig med det vi står for" og fra LAN om at "det er ikke lov til å gå på byen og drikke øl".
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Gulløl

Quote from: tsrqpo on April 19, 2016, 11:32:15 AM
Remi johansen usikker med skade og Fredrik Haugen har ikke imponert mange i år (heller). Dårlig timing for Barmen å gjøre slike stunt på. Håper han ikke har gjort seg uaktuell til Vikingkampen. Eg hadde håpet på han fra start.

Samuel Sahim-Radlinger

Spelaren

Quote from: Arnevidar on April 19, 2016, 08:27:11 AM
Quote from: Spelaren on April 19, 2016, 08:09:45 AM
Brann har opphevet alkoholforbudet, ifølge artikkelen. Men klubben reagerer visstnok på at det ble konsumert på et utested.

Et syrlig innlegg nr 10 000 verdig!

Du verden! Her må det feires. Med øl!
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

For det andre er det Barmen selv som sier én øl. Etter å ha blitt tatt i løgn ikke en, men to ganger. Er det noen grunn til å tro han på akkurat den uttalelsen når det andre han sa var løgn?

Min tolkning: Vorspiel med studentkompisene i Trondheim + en øl på byn = Lite edru Barmen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

Det kan ha vært formildende omstendigheter at han drakk sånt tynt utenbys-"øl" da.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

pidre

Ingen rapporter om kaffikarsk og røyking - det er jo positivt!
Saludar a los monos!

Xminator

Brann 2 og forsterkninger på midtbanen i sommerferien.

Gulløl

I følge sikre kilder innad i BT var han observert i skinnvest, med rullings, tennis sokker og mokkasiner. Og løsbart som forkleding for at de jaktende BT journalistene ikke skulle kjenne han igjen. Men dette har ikke BT våget å skrive om, var redd for opprør i byen mellom de syv fjell. Nei her var det viktig å tone ned hendelsen og kun fokusere på én uskyldig øl. Nei Barmen du bli itj døll så læng du har øl. Og det e itj tøft før du våkne i ei grøft.

Samuel Sahim-Radlinger

Amatøren

April 19, 2016, 14:38:17 PM #817 Last Edit: April 19, 2016, 14:47:15 PM by Amatøren
Anders Pamer observert i 85 km/t i 80-sone. Pamer må gå
Barmen army

Falkman

Quote from: Amatøren on April 19, 2016, 14:38:17 PM

Tåpelig sammenligning. Mengden alkohol Barmen drakk er helt irrelevant. det totale fraværet av dømmekraft han han har vist ved gjentatte anledninger i forholdt til rollen som Brann-spille er det ikke. men har er sikkert veldig grei å ha en som kamerat.

Gulløl

"Party Army" vil vel runge på Stadion på lørdag. Til legenden.

Samuel Sahim-Radlinger

Amatøren

Quote from: Falkman on April 19, 2016, 14:55:04 PM
Quote from: Amatøren on April 19, 2016, 14:38:17 PM

Tåpelig sammenligning. Mengden alkohol Barmen drakk er helt irrelevant. det totale fraværet av dømmekraft han han har vist ved gjentatte anledninger i forholdt til rollen som Brann-spille er det ikke. men har er sikkert veldig grei å ha en som kamerat.
Barmen army

Torvanger

Tenk om vi hadde en førsteellever bestående utelukkende av Rune Stakkelander, det hadde vært noe. Jemeni hvor jeg savner tiden med Miller og Kvisvik....

Paldan

Moro med Kvisvik og Miller, men de var jo artige spillere med stort repertoar og en kunstnerisk tilnærming til fotballen. Det er jo ingenting på banen som tilsier at Barmen liker å ta seg en øl og to, og er en artig kjuagutt. Da blir han i mine øyne bare en irriterende guttunge som ikke kan innfinne seg.

Northside

Kompis tok selfie med Barmen på byn i Trondheim. Han drakk cola fra flaske, og ikke var han full.

Jeg ser seriøst ikke problemet med å gå ut med noen kompiser når man først er i byen. Tror ikke Barmen hadde noen problemer med å stille frisk og opplagt på Værnes klokken 11 dagen derpå.
Dette er kun storm i ølglass.

Men, med tanke på fokuset rundt Barmen og fyring, så burde han kanskje ligge litt lavt i terrenget.

Nixon

Jeg lurer på hva som går gjennom hodet på Barmen når han går på et utested etter kampen. Han må jo vite at det kan bli skriverier med tanke på forhistorie. Det hjelper ikke at det for oss vanlige er en filleting.

Og jeg lurer på om pusekatten heter Barmen til etternavn. Innleggene er jo stort sett forsvar av far eller sønn Barmen...
Rød makt på Hansa!

Paldan

Brann synes tydeligvis det er et problem (http://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/nekter-a-si-om-barmen-blir-straffet/s/5-8-329896) stort nok til å dra frem taushetsmasken, så det er det viktigste her. Hva den enkelte supporter måtte synes om å drikke øl etter kamp er ikke så relevant, hva slags retningslinjer/ønsker Soltvedt og LAN har for spillernes oppførsel har alt å si.

Bataljonenspusekatt

Quote from: Nixon on April 19, 2016, 20:17:44 PM
Jeg lurer på hva som går gjennom hodet på Barmen når han går på et utested etter kampen. Han må jo vite at det kan bli skriverier med tanke på forhistorie. Det hjelper ikke at det for oss vanlige er en filleting.

Og jeg lurer på om pusekatten heter Barmen til etternavn. Innleggene er jo stort sett forsvar av far eller sønn Barmen...

Hahaha you got me Mr.President purr purr.

Bataljonenspusekatt

Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 20:21:20 PM
Quote from: Nixon on April 19, 2016, 20:17:44 PM

Hahaha you got me Mr.President purr purr.

Noen må jo stå opp for noen inne på dette forumet. Men kan velge meg en annen enn Barmen når andre får side opp og side ned pga småting. Se på hva Northside sier.
Men det skal jo males av alle Barmenhaterne inne her så kos det

Nixon

Hvem er Barmenhatere? Det er fakta at Barmen har vært involvert i flere slike episoder, første gang var vel noen russeutskeielser. Og det hadde vært akkurat det samme om det hadde vært en annen spiller. Men det er nå en gang Barmen som ikke klarer å følge reglene...
Rød makt på Hansa!

Bataljonenspusekatt

April 19, 2016, 20:40:07 PM #829 Last Edit: April 19, 2016, 20:43:15 PM by Bataljonenspusekatt
Quote from: Nixon on April 19, 2016, 20:29:46 PM
Hvem er Barmenhatere? Det er fakta at Barmen har vært involvert i flere slike episoder, første gang var vel noen russeutskeielser. Og det hadde vært akkurat det samme om det hadde vært en annen spiller. Men det er nå en gang Barmen som ikke klarer å følge reglene...

Hvilke regler har han brutt i denne saken? Kan du henvise til de?
Og om han har brutt noen regler så får vi se hva som skjer imorgen da bør han ut av kamp troppen ellers han han vel ikke brutt noen regler internt i Brann.
Det å dra fram tidligere ting som han både har sonet for og skrevet ny kontrakt siden er gammelt nytt og egentlig totalt irrelevant for denne saken. Høyst usikkert på hvordan arbeidsmiljøloven fungerer på fotballspillere men det er ganske klare regler når det gjelder disiplinærsaker oppsigelser. Ref oppsigelsesvern og oppfølging av arbeidstaker

krakra

April 19, 2016, 20:44:35 PM #830 Last Edit: April 19, 2016, 20:46:55 PM by krakra

Nixon

Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 20:40:07 PM

Dersom alt bare er fryd og gammen. Hvorfor uttaler Soltvedt seg slik i BA-saken som ble linket over her? Hvorfor la han ikke hele saken død dersom det Barmen gjorde var helt innenfor?
Rød makt på Hansa!

Bataljonenspusekatt

April 19, 2016, 20:56:35 PM #832 Last Edit: April 19, 2016, 20:59:52 PM by Bataljonenspusekatt
Quote from: Nixon on April 19, 2016, 20:48:16 PM

Dersom alt bare er fryd og gammen. Hvorfor uttaler Soltvedt seg slik i BA-saken som ble linket over her? Hvorfor la han ikke hele saken død dersom det Barmen gjorde var helt innenfor?

Det må du nesten spørre Soltvedt om og journalisten ikke meg men personalsaker er internt. Men har du rett så bør han være utelatt fra troppen imorgen og overhode ikke få spille så vi få se.
Men du kan jo svare på spørsmålet mitt forresten for du har åpenbart kontroll på reglene.

Nixon

Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 20:56:35 PM

Det må du nesten spørre Soltvedt om og journalisten ikke meg men personalsaker er internt. Men har du rett så bør han være utelatt fra troppen imorgen og overhode ikke få spille så vi få se.
Men du kan jo svare på spørsmålet mitt forresten for du har åpenbart kontroll på reglene.

Nå klynger du deg til halmstrå. Jeg har aldri hevdet at jeg kjenner reglene, noe du også vet. Jeg forholder meg til Brann sin reaksjon og det er tydelig at de er misfornøyd. Eller er du uenig i den konklusjonen?

Om misnøyen er stor nok til å bli utelatt fra kamptroppen er ikke sikkert, men det betyr ikke at regler ikke er brutt.
Rød makt på Hansa!

Paldan

Synes den linjen om at personalsaker er interne ikke holder vann for en fotballklubb. Det er jo allerede en ekstern sak i og med at BT skrev om den. Om han blir satt ut av troppen mot Viking er det i høyeste grad i offentlighetens (les: Brann-tilhengeres) interesse. Så saken er åpen, den kan ikke lukkes av Soltvedt.

krakra

Det skal godt gjøres om Brann klarer å holde det hemmelig at Barmen er ute av troppen. Og er han det så tror jeg de fleste klarer å trekke sine slutninger. Da er det vel ikke nødvendig at sportssjefen legger ut om hva han har sagt til sin ansatte i en intern samtale.

Bataljonenspusekatt

Quote from: Nixon on April 19, 2016, 21:09:05 PM
Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 20:56:35 PM

Nå klynger du deg til halmstrå. Jeg har aldri hevdet at jeg kjenner reglene, noe du også vet. Jeg forholder meg til Brann sin reaksjon og det er tydelig at de er misfornøyd. Eller er du uenig i den konklusjonen? Ikke uenig men det er du som sier regler blir brutt og jeg har bedt deg dokumentere det uten at du klarer det. Så da er det meningsløst å skrive at regler ble brutt når du ikke aner reglene. Eller?

Om misnøyen er stor nok til å bli utelatt fra kamptroppen er ikke sikkert, men det betyr ikke at regler ikke er brutt.

Bataljonenspusekatt

Quote from: krakra on April 19, 2016, 21:13:32 PM
Det skal godt gjøres om Brann klarer å holde det hemmelig at Barmen er ute av troppen. Og er han det så tror jeg de fleste klarer å trekke sine slutninger. Da er det vel ikke nødvendig at sportssjefen legger ut om hva han har sagt til sin ansatte i en intern samtale.

Godt poeng Krakra.

Paldan

Quote from: krakra on April 19, 2016, 21:13:32 PM

At de ikke sier noe om noe som helst, og attpåtil fremstår forulempet over at BT/BA skriver om saken, lukter elendig pressehåndtering lang vei. For å si det sånn, jeg er glad vi vant de to kampene mot Aalesund og B/G.

krakra

Hva hvis dette er et regelbrudd og man har reagert ovenfor Barmen? Da kunne de selvfølgelig lagt ut om det i media og gjort seg selv mer populære, men hadde ikke det vært illojalt ovenfor spilleren? Tror du ikke spillerne setter pris på ledere som heller tar litt dritt i media enn uttale seg på en måte som setter spilleren i et enda bedre lys for å gjøre ting enklere for seg selv?

Paldan

Hvis dette var et regelbrudd og man har reagert ovenfor Barmen, får vi som det blir sagt vite om det uansett. Så da sier man det. Verken mer eller mindre, det er jo ikke akkurat et kompliment til lederne heller.

nummer9

Quote from: Paldan on April 19, 2016, 21:22:46 PM
Hvis dette var et regelbrudd og man har reagert ovenfor Barmen, får vi som det blir sagt vite om det uansett. Så da sier man det. Verken mer eller mindre, det er jo ikke akkurat et kompliment til lederne heller.

Hvorfor får vi vite det uansett? Med mindre det er noen i Brann som lekker dette er det vel ryddig av en klubb å holde personalsaker som dette internt?

Nixon

Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 21:15:39 PMIkke uenig men det er du som sier regler blir brutt og jeg har bedt deg dokumentere det uten at du klarer det. Så da er det meningsløst å skrive at regler ble brutt når du ikke aner reglene. Eller?

Så du er enig i at Barmen har brutt noen regler som gjør Brann misfornøyde. Men siden ingen her spesifikt kan disse reglene så er diskusjonen meningsløs?

Som sagt. Halmstrå...
Rød makt på Hansa!

Paldan

Nå tenkte jeg på reaksjoner som hadde med laguttak å gjøre. Se for øvrig innleggene over, denne saken er allerede offentlig, og kan ikke bare kategoriseres som intern uten noen oppfølgingsspørsmål. BT og BA gjør jobben sin i dette tilfellet.

karkarkar

Quote from: krakra on April 19, 2016, 20:44:35 PM
Når det gjelder byturer så må det da gå an å treffe kompiser uten å stikke på byen. Når man er toppidrettsutøver midt inne i sesongens tøffeste program så burde man faktisk klare å holde seg fullstendig unna alkohol. Så kan man heller ta seg noen pils i ny og ned når programmet roer seg ned.

Så klart han må få lov til å dra på byen med kompisene, hva er galt med å ha venner?
Men... hvorfor skal det i det hele tatt være nødvendig å drikke? Hvorfor nå, hvorfor senere? Det er vel ikke noe viktig med øl? Uavhengig av om det er lov i klubben eller ikke.
Jeg bryr meg ikke nevneverdig om Barmens "skandaler", men jeg forstår ikke at man ikke klarer seg uten når det til og med kan få konsekvenser for jobben...

nummer9

Quote from: Paldan on April 19, 2016, 21:32:43 PM
Nå tenkte jeg på reaksjoner som hadde med laguttak å gjøre. Se for øvrig innleggene over, denne saken er allerede offentlig, og kan ikke bare kategoriseres som intern uten noen oppfølgingsspørsmål. BT og BA gjør jobben sin i dette tilfellet.

Og lederne i Brann gjør jobben sin når de holder kjeft om detaljene i saken...

Gulløl

April 19, 2016, 21:41:10 PM #846 Last Edit: April 19, 2016, 21:43:47 PM by Gulløl
Nå har jeg en veldig sikker følelse av at Barmen er med i troppen i morgen. Dette ut fra det jeg leser mellom linjene av det pusekatten skriver i de siste innleggene sine. Dette gjør vel LAN for å roe ned situasjonen, og få media bort fra saken. Så blir det vel en eller annen reaksjon internt som ingen utenfor klubben skal vite om. Spillerne vet troppen, så får vi andre vanlige folk som ikke har potensial til å bli legender vente til troppen blir offentliggjort i morgen.

Samuel Sahim-Radlinger

Nixon

Jeg tror også han er med. Men det sier ikke så mye om regler er brutt eller ikke. Regler blir brutt hele tiden i en fotballklubb, små og store. Det er ikke for ingenting av spillerne kan skeie ut med pengene fra botkassen etter endt sesong. Men det er langt fra like ofte at spillere blir utestengt.
Rød makt på Hansa!

Corran

Barmen burde lære seg å holde en litt lavere profil og ikke gang på gang blir "tatt" av pressen.
Han kommer sikkert også til å få en straff og starter i alle fall ikke på onsdag for å si det sånn.
Men at en fotballspiller tar seg en øl eller to har ingenting å si for prestasjonene hans nå i sesongen.
Og når Brann har opphevet alkoholforbudet så bryter han ikke interne regler (på det punktet)
Men han burde jo bli litt smartere og skjønne at han er en som pressen elsker å lage sånne saker på.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

April 19, 2016, 21:57:02 PM #849 Last Edit: April 19, 2016, 21:58:59 PM by krakra
Quote from: karkarkar on April 19, 2016, 21:37:45 PM
Quote from: krakra on April 19, 2016, 20:44:35 PM
Når det gjelder byturer så må det da gå an å treffe kompiser uten å stikke på byen. Når man er toppidrettsutøver midt inne i sesongens tøffeste program så burde man faktisk klare å holde seg fullstendig unna alkohol. Så kan man heller ta seg noen pils i ny og ned når programmet roer seg ned.

Så klart han må få lov til å dra på byen med kompisene, hva er galt med å ha venner?
Men... hvorfor skal det i det hele tatt være nødvendig å drikke? Hvorfor nå, hvorfor senere? Det er vel ikke noe viktig med øl? Uavhengig av om det er lov i klubben eller ikke.
Jeg bryr meg ikke nevneverdig om Barmens "skandaler", men jeg forstår ikke at man ikke klarer seg uten når det til og med kan få konsekvenser for jobben...
Det sies at toppidrettsutøvere må ofre så mye for å nå toppen, men utifra denne diskusjonen kan det virke som at det eneste en forventer at de ofrer er å drikke seg dritings midt i sesongen? Hvor forenelig med toppidrett er det egentlig å være ute til langt over midnatt midt i den travleste delene av sesongen? Er ikke hvile og søvn viktig for toppidrettsutøvere? Man kan henge med venner uten å dra på byen, og man kan dra på byen når ting er litt roligere. Ikke rett etter kamp, fire dager først neste kamp.

Jeg syns ikke dette bare handler om hvilke fysiske konsekvenser det har at Barmen drar på byen og tar seg en øl og er hjemme i to-tre-tiden på natten, men også hvorvidt man er villig til å ofre noe som helst for å nå toppen og om man hører hjemme i en toppidrettsklubb hvis man ikke er det. Utøvere som når toppen i sine idretter sier jo at det ligger i detaljene. Søvn, kosthold, riktig trening og ikke alkohol.

Go Up