• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kristoffer Barmen

Started by krakra, July 18, 2011, 16:16:03 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Det er et stykke opp til det nivået, men jeg tok meg selv i å tenke på Pirlo etter straffen til Barmen. Det skal Barmen ta som et kompliment.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Torvanger

Barmen er i ferd med å skrive seg inn i Branns historiebøker, gi denne mannen langtidskontrakt!

Gulløl

Quote from: Torvanger on September 29, 2015, 09:50:14 AM
Barmen er i ferd med å skrive seg inn i Branns historiebøker, gi denne mannen langtidskontrakt!


Seriøst ? Veldig mange Brann spillere gjennom tidene som har gjort noe stort i èn kamp som vi skal være utrolig glad for at ikke fikk langtidskontrakt. Vi har god tid i Barmen sitt tilfelle, nåværende kontrakt går ut om 2 år og 3 måneder, i mellomtiden kan Barmen prøve å vise at han også kan score spillemål jevnt og trutt som den offensive indreløperen han er. Fint at Barmen viser fremgang, nå er han helt oppe på 12 plass på vår egen spillerbørs, ingen grunn til å ta av og gi han stjernestatus.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Nixon

Barmen minner ikke så rent lite om Geir Hasund.
Så når Haugen og Grønner forlengst er gått i glemmeboken kommer vi fortsatt til å synge om Barmen.
Sann mine ord!
Rød makt på Hansa!

Norlings hund

Quote from: Gulløl on September 29, 2015, 12:21:56 PM
Quote from: Torvanger on September 29, 2015, 09:50:14 AM
Barmen er i ferd med å skrive seg inn i Branns historiebøker, gi denne mannen langtidskontrakt!


Seriøst ? Veldig mange Brann spillere gjennom tidene som har gjort noe stort i èn kamp som vi skal være utrolig glad for at ikke fikk langtidskontrakt. Vi har god tid i Barmen sitt tilfelle, nåværende kontrakt går ut om 2 år og 3 måneder, i mellomtiden kan Barmen prøve å vise at han også kan score spillemål jevnt og trutt som den offensive indreløperen han er. Fint at Barmen viser fremgang, nå er han helt oppe på 12 plass på vår egen spillerbørs, ingen grunn til å ta av og gi han stjernestatus.


Få har dog fått så mye kjeft, mye av det ufortjent, som ungdom, og kommet så sterkt ut av det. Sier meg ikke enig med Torvanger i at man bør gi mannen langtidskontrakt, men at han har potensialet til å bli en fantastisk klubbspiller de neste 10 årene er det liten tvil om slik jeg ser det.

krakra

September 29, 2015, 19:34:37 PM #755 Last Edit: September 29, 2015, 19:38:39 PM by krakra
Det er lite dominerende med Barmen, men når han er i form så tilfører han en trygghet og ro på midtbanen som er gull verdt. I tillegg er han en viktig hodespiller og forhåpentligvis kan han bli målfarlig etterhvert, som han var for andrelaget. Blir spennende å se ham i DM-rollen igjen.

Torvanger

Quote from: Gulløl on September 29, 2015, 12:21:56 PM
Quote from: Torvanger on September 29, 2015, 09:50:14 AM
Barmen er i ferd med å skrive seg inn i Branns historiebøker, gi denne mannen langtidskontrakt!


Seriøst ? Veldig mange Brann spillere gjennom tidene som har gjort noe stort i èn kamp som vi skal være utrolig glad for at ikke fikk langtidskontrakt. Vi har god tid i Barmen sitt tilfelle, nåværende kontrakt går ut om 2 år og 3 måneder, i mellomtiden kan Barmen prøve å vise at han også kan score spillemål jevnt og trutt som den offensive indreløperen han er. Fint at Barmen viser fremgang, nå er han helt oppe på 12 plass på vår egen spillerbørs, ingen grunn til å ta av og gi han stjernestatus.



Vår egen spillerbørs tar jeg med en god bøtte med salt.

Spelaren

Quote from: Torvanger on September 29, 2015, 20:36:04 PM
Vår egen spillerbørs tar jeg med en god bøtte med salt.


Ja, noen slår jo til med aldeles voldsomme karakterer der inne.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

aleksanderhjelleseth

Barmen er klassefyr som er fryktelig undervurdert som fotballspiller. Nå er han i ferd med å bli like viktig for laget som han var for 4 år siden på brann 2. Han har nok den laveste feilprosenten på midtbanen, pasningene kommer som oftest frem og han er mye bedre teknisk enn en skulle tro. Nei eg liker Barmenarmy, og når han begynner å score, ja da lager vi statue.

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Gulløl

April 19, 2016, 00:15:54 AM #760 Last Edit: April 19, 2016, 00:25:18 AM by Gulløl
BT bruker en helside tirsdag på at Barmen har vært på byen natten etter tapet mot Rosenborg. I følge Barmen selv drakk han bare én pils. BT vet at Barmen var tilstede på utestedet Samfundet etter klokken var ett. BT påstår at de også vet at Barmen tidligere i 2016 har måtte forklare seg etter et annet alkoholinntak. Begynner å bli en lang rekke saker på Barmen nå om det bare hittil i år har vært to alkohol episoder pluss spillermøtet han og Piotr kom for sent til. Tidligere var det flere byturer som han og Marcus Pedersen hadde høsten 2014 der dei fikk en straffereaksjon for et drøyt år siden med å bli utestengt fra trening i én uke. Virker ikke som Barmen passer inn i LAN sin toppidrettskultur, sikkert like greit at Barmen finner seg noe annet å holde på med og at samarbeidet opphører. Slik negativ publisitet gang etter gang trenger ikke Brann.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Klaus_Brann

Isolert sett er ikke dette et stort problem, men når det bare føyer seg inn i rekken av andre saker for Barmen begynner det etterhvert å bli mye. Håper han kan få en siste reaksjon og så kan det være slutt for han hvis han ikke klarer å føye seg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Nok en gang Barmen. At du faen meg aldri lærer. Nå må klubben ta affære og avslutte kontraktsforholdet med denne spilleren

Torvanger

Makan til spikersuppekoking? 1 øl med kompiser han treffer en gang i året, i Trondheim, med forbehold om at Brann spiller i TL hvert år Barmen er under kontrakt. At BT lager sak av dette, er rett og slett komplett latterlig og det er like latterlig at flere her inne aser seg opp over dette.


Spelaren

Brann har opphevet alkoholforbudet, ifølge artikkelen. Men klubben reagerer visstnok på at det ble konsumert på et utested.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Arnevidar

Quote from: Spelaren on April 19, 2016, 08:09:45 AM
Brann har opphevet alkoholforbudet, ifølge artikkelen. Men klubben reagerer visstnok på at det ble konsumert på et utested.


Et syrlig innlegg nr 10 000 verdig!

Gulløl

April 19, 2016, 08:35:06 AM #767 Last Edit: April 19, 2016, 08:37:43 AM by Gulløl
Quote from: Torvanger on April 19, 2016, 07:47:33 AM
Makan til spikersuppekoking? 1 øl med kompiser han treffer en gang i året, i Trondheim, med forbehold om at Brann spiller i TL hvert år Barmen er under kontrakt. At BT lager sak av dette, er rett og slett komplett latterlig og det er like latterlig at flere her inne aser seg opp over dette.


Vist du leser artikkelen er det alkohol episode nummer to i 2016. I tillegg til episoden med Piotr i Sogndal. Vi er kommet kun til april, ganske mye i overkant selv om det er Barmen. Det var kommet til et metringspunkt allerede for litt over 1 år siden, da han og Pedersen fikk en straffereaksjon på en 1 uke utestengt fra trening etter flere barturer i perioden Brann kjempet desperst mot nedrykk. Går en enda lenger tilbake var det stadig episoder med forsoving og for sent på treninger. Og så er det sikkert mye vi ikke vet om, går ut fra ar Barmen stort sett holder seg til privatfester siden sjansen for å bli angitt av journalister og supportere er stor om han er på byen. Barmen liker å ta seg en fest jevnlig slik er det bare, Soltvedt og LAN klarer neppe å endre på det, enten må de akseptere at han ikke er en toppidrettsutøver eller si farvel.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

aleksanderhjelleseth

Hvor mye skal til for at arbeidsgiver skal kunne bryte en kontrakt? Det skal nok grovere forhold til for at en ikke skal få NISO og hele gjengen på nakken. Personlig synst eg et forbud er idiotisk, men visst det stemmer at forbudet er opphevet er det enda mindre gyldig grunn til å bryte kontrakten.
Vi er absolutt ikke i posisjon til å bryte kontrakten med en av våre mest solide spillere for å sette en standard.

Kjell249

Dette kommer til å irritere LAN grønn. Lov eller ikke lov blir jeg veldig overrasket om Barmen er i kamptroppen. Personlig synes jeg det er idiotisk å gå på byn i en periode hvor det er 2 kamper i uken. Det er snakk om å rotere for å minimere belastningen på spillerne, og å gå på byn er ganske langt unna å optimal  restitusjon.

Helt greit for meg å degradere Barmen til andre laget og sette han på transferlisten. Han er ikke del av den toppidrettskulturen vi prøver å bygge i sportskkubben.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

OmOssSjølOgHansaøl

Det vil i alle fall være helt naturlig å utelate ham fra neste kamptropp med henvisning til denne episoden.

Barmen har kontrakt ut neste år, så vi må nok leve med en god del flere avisoppslag om øl og forsentkomminger innen Barmen er ute av klubben om litt over et og et halvt år.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

pidre

April 19, 2016, 09:07:56 AM #771 Last Edit: April 19, 2016, 09:12:51 AM by pidre
Litt spiker, men nok er nok. Det skaper mye støy og feil fokus. På tide å kvitte seg med Barmen.  
Saludar a los monos!

Utmedsnolken

Det er ingen som tvinger BT i å lage sak basert på at noen har tatt seg én øl fire dager før neste kamp. Han spilte jo ikke selv engang, så det går heller ikke utover restitusjonen.

Med tanke på hva slags byløver som har vært i Brann tidligere uten å få store oppslag, virker hele saken litt merkelig
"og der snubler Sæternes igjen"

Joggi Bogga

Det er bare et begrenset antall plasser i en tropp. Ved å la Barmen fokusere på fyringen og en ny sulten spiller på fotballen, kommer både Brann og Barmen godt ut av det.

Slik det er nå skaper det kanskje irritasjon i spillergruppen, garantert irritasjon i sportslig ledelse, dårlig PR, svekket omdømme for klubben og mye annet viss vass som trekker fokus vekk fra å gjenreise klubben.

En spiller som er opptatt av utvikling på banene kan erstatte Barmen. Dominere på banen i 5 år og selges til Zenit for 100 mill i 2021.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Utmedsnolken on April 19, 2016, 09:14:33 AM
Han spilte jo ikke selv engang, så det går heller ikke utover restitusjonen.


Han trener kanskje ikke jevnlig heller, da? Restitusjon er ikke noe som kun trengs etter kamp; det er en viktig del av all trening på et visst nivå. Men det er jo selvfølgelig mulig at Barmen ikke trener hardt og ofte nok til at han trenger å bry seg med restitusjon. ;-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Henki

Quote from: Spelaren on April 19, 2016, 08:09:45 AM
Brann har opphevet alkoholforbudet, ifølge artikkelen. Men klubben reagerer visstnok på at det ble konsumert på et utested.


Ja, det at alkoholforbudet er opphevet ble bekreftet av en hurrabrisen Kristoffer Larsen på Hemsedal i påskeferien. Så nå er det vist fritt frem igjen.
Ballen skal fremover!

Gulløl

Ser i artikkelen at Barmen trodde det var 4 dager til neste kamp. Håper han i etterkant har oppdaget at når han ble observert på Samfundet etter kl.01 var det kun 2 døgn og 18 timer til Viking kampen. En ting er alkohol men i det tette kampprogrammet som er nå er det også viktig å få godt med søvn. Og Barmen er såpass glupp at når han viste det var 500 supportere i byen den natten pluss en del journalister var sjansen stor at dette ble det avisskriving og støy rundt. Ellers pleier jeg også å si til kjerringen at jeg kun har tatt en øl når jeg har vært på byen, det har enda ikke stemt, er bare en måte å si at en ikke var drittings.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Fusentast

Barmen leverer prestasjoner på høyde med legenden Charlie Miller utenfor banen, men er dessverre milevis unna Millers nivå på banen.
I don't think you can the rules!

Gamleørn

Synes folk overreagerer her inne. Det er snakk om en pils med kompiser han ser en gang i året, under det som virker å ha vært kontrollerte forhold. Jeg kan være enig om at det ikke akkurat sender ut de beste signalene (særlig i og med at han har et par disiplinærsaker tidligere), men Barmen er en lokal, god spiller som vi kan ha nytte av i mange år fremover.
Vi rykker aldri ned for vi er brann

Utmedsnolken

3 døgn og 18timer får jeg det til å være, men du har sikkert mer peiling enn oss. Effektene på fysiologien av én 0.4 øl er minimale.
"og der snubler Sæternes igjen"

Gulløl

April 19, 2016, 09:37:49 AM #780 Last Edit: April 19, 2016, 09:39:35 AM by Gulløl
Quote from: Utmedsnolken on April 19, 2016, 09:33:38 AM
3 døgn og 18timer får jeg det til å være, men du har sikkert mer peiling enn oss. Effektene på fysiologien av én 0.4 øl er minimale.


3 døgn da, men uansett bør han kjøre maksimal oppladning til kampen og ikke løpe ut til journalistene på uteplassene som vil lage støy. Og vet du at det kun var en øl selv om Barmen sier det?
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

pidre

Barmen viser manglende respekt for trener, lagkompiser og supportere. Minner mest om en bortskjemt drittunge eller kanskje er han bare stokk dum. På tide å bli kvitt han nå.
Saludar a los monos!

Torvanger

Nok diskusjon, nå må folk stikke fingeren i jorden, det blir sagt at 1 pils er ok, hva er da problemet?

Gulløl

April 19, 2016, 09:50:51 AM #783 Last Edit: April 19, 2016, 09:53:41 AM by Gulløl
Quote from: Gamleørn on April 19, 2016, 09:32:56 AM
Synes folk overreagerer her inne. Det er snakk om en pils med kompiser han ser en gang i året, under det som virker å ha vært kontrollerte forhold. Jeg kan være enig om at det ikke akkurat sender ut de beste signalene (særlig i og med at han har et par disiplinærsaker tidligere), men Barmen er en lokal, god spiller som vi kan ha nytte av i mange år fremover.


Trolig kompiser som studerer i Trondheim, som er i Bergen i en drøss med ferieuker. Så det er neppe synd på Barmen. Og en må se det i sammenheng med at det er andre alkohol episoden i år, pluss sløvhets episoden i Sogndal. Tre disiplinsaker hittil i år er mye, pluss rekken fra tidligere år. Bør det bagateliseres i forsøket med å bygge et topplag og toppidrettskultur i Brann ?
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Henki

Quote from: Gulløl on April 19, 2016, 09:50:51 AM
Quote from: Gamleørn on April 19, 2016, 09:32:56 AM
Synes folk overreagerer her inne. Det er snakk om en pils med kompiser han ser en gang i året, under det som virker å ha vært kontrollerte forhold. Jeg kan være enig om at det ikke akkurat sender ut de beste signalene (særlig i og med at han har et par disiplinærsaker tidligere), men Barmen er en lokal, god spiller som vi kan ha nytte av i mange år fremover.


Trolig kompiser som studerer i Trondheim, som er i Bergen i en drøss med ferieuker. Så det er neppe synd på Barmen. Og en må se det i sammenheng med at det er andre alkohol episoden i år, pluss sløvhets episoden i Sogndal. Tre disiplinsaker hittil i år er mye, pluss rekken fra tidligere år. Bør det bagateliseres i forsøket med å bygge et topplag og toppidrettskultur i Brann ?
Ballen skal fremover!

Gamleørn

Før folk vil ha hodet hans på et fat må vi ikke glemme at Barmen har over 100 kamper for brann, og har potensial til å bli en klubblegende.
Vi rykker aldri ned for vi er brann

bernu

April 19, 2016, 10:37:38 AM #786 Last Edit: April 19, 2016, 10:46:17 AM by bernu
Barmen?? Klubblegende??
Ha ha ha!! ;D


HANSA - Z

Bataljonenspusekatt

Quote from: Gulløl on April 19, 2016, 09:50:51 AM
Quote from: Gamleørn on April 19, 2016, 09:32:56 AM
Synes folk overreagerer her inne. Det er snakk om en pils med kompiser han ser en gang i året, under det som virker å ha vært kontrollerte forhold. Jeg kan være enig om at det ikke akkurat sender ut de beste signalene (særlig i og med at han har et par disiplinærsaker tidligere), men Barmen er en lokal, god spiller som vi kan ha nytte av i mange år fremover.


Trolig kompiser som studerer i Trondheim, som er i Bergen i en drøss med ferieuker. Så det er neppe synd på Barmen. Og en må se det i sammenheng med at det er andre alkohol episoden i år, pluss sløvhets episoden i Sogndal. Tre disiplinsaker hittil i år er mye, pluss rekken fra tidligere år. Bør det bagateliseres i forsøket med å bygge et topplag og toppidrettskultur i Brann ?

Ser du liker å bruke ordet toppidrett Gulløl og dette skal bygges I Brann.
http://www.olympiatoppen.no/om_olympiatoppen/organisasjon/strategi/hvaertoppidrett/page910.html
Tror hele fotball Norge ligger etter da gitt.

Bataljonenspusekatt

Quote from: bernu on April 19, 2016, 10:37:38 AM
Barmen?? Klubblegende??
Ha ha ha!! ;D

Potensiale Bernu les teksten




Bataljonenspusekatt

Ser endel går etter Barmen, hva med BT som åpenbart er ute etter en av spillerne våre. Faktisk en som er vår ikke som kommer fra annnen klubb. Bøyum kan hive ut det han vil som er ødleleggende for Brannspillere uten at han trenger å bevies noe som helst.

Liker at Barmen tar seg en øl, ser at andre godt kunne tenkt seg en de også.

Men eg støtter Torvanger stikk fingen I jorden, skal vi sparke Barmen hvem skal overta? Vi har en tynn tropp og null penger.

Falkman

Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 10:57:19 AM
Ser endel går etter Barmen, hva med BT som åpenbart er ute etter en av spillerne våre. Faktisk en som er vår ikke som kommer fra annnen klubb. Bøyum kan hive ut det han vil som er ødleleggende for Brannspillere uten at han trenger å bevies noe som helst.

Liker at Barmen tar seg en øl, ser at andre godt kunne tenkt seg en de også.

Men eg støtter Torvanger stikk fingen I jorden, skal vi sparke Barmen hvem skal overta? Vi har en tynn tropp og null penger.


en så middelmådig og begrenset spiller bør det være fullt mulig å erstatte, selv uten penger.

Gulløl

En må være fornøyd med lite og middelmådige prestasjoner for Brann om en kaller Barmen en legende. Vent ihvertfall til å løfte han litt opp til han spiller for et lag som har klart medalje i eliteserien eller kommet til en cupfinale. Problemet for Barmen og et par andre i stallen som det har vært skriverier om hyppige byturer rundt er at de føler seg som STJERNER kun fordi de er i stallen til Brann. Føler en seg som en stjerne og "føler en er i mål" blir en for sløv og er ikke skjerpet i forhold til det en toppidrettsutøver bør konsentrere seg om. Brann må ha som klart mål å komme opp på RBK nivå helst i LAN sin tid i klubben. Helt rett da av LAN å sette fokus på rekke faktorer som skal gjøre at Brann skal komme ditt, er det spillere som ikke klarer å innordne seg er det bare å si farvel.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

bernu

Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 10:54:01 AM
Quote from: bernu on April 19, 2016, 10:37:38 AM
Barmen?? Klubblegende??
Ha ha ha!! ;D

Potensiale Bernu les teksten






Barmen?? Potensiale til klubblegende?
Ha ha ha! :)
HANSA - Z

Atlet Orvanger

Quote from: Torvanger on April 19, 2016, 09:48:27 AM
Nok diskusjon, nå må folk stikke fingeren i jorden, det blir sagt at 1 pils er ok, hva er da problemet?


Det er vel ganske åpenbart hva problemet er når en leser dagens aviser? Uavhengig om det var snakk om en eller fem øl skaper dette en støy Brann ikke er tjent med.

Videre bør det være enkelt å se gjentatte episoder med negativt fortegn ikke sender de rette signalene til lagkamerater. I en prestasjonsgruppe er en avhengig av at alle drar i samme retning - ingenting er mer demotiverende enn at enkelte tøyer strikken gjentatte ganger. Uavhengig av hvor "uskyldig" forseelsene måtte være.




Bataljonenspusekatt

Quote from: Falkman on April 19, 2016, 11:00:03 AM
Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 10:57:19 AM
Ser endel går etter Barmen, hva med BT som åpenbart er ute etter en av spillerne våre. Faktisk en som er vår ikke som kommer fra annnen klubb. Bøyum kan hive ut det han vil som er ødleleggende for Brannspillere uten at han trenger å bevies noe som helst.

Liker at Barmen tar seg en øl, ser at andre godt kunne tenkt seg en de også.

Men eg støtter Torvanger stikk fingen I jorden, skal vi sparke Barmen hvem skal overta? Vi har en tynn tropp og null penger.


en så middelmådig og begrenset spiller bør det være fullt mulig å erstatte, selv uten penger.

Han er så pass begrenset spiller at de tre siste trenerne i Brann har brukt han i forsvar/sentral midtbane/indreløper/dm og spiss.
Men de har vel begrenset fotballkunnskap.

Bataljonenspusekatt

Quote from: Atlet Orvanger on April 19, 2016, 11:07:10 AM
Quote from: Torvanger on April 19, 2016, 09:48:27 AM
Nok diskusjon, nå må folk stikke fingeren i jorden, det blir sagt at 1 pils er ok, hva er da problemet?


Det er vel ganske åpenbart hva problemet er når en leser dagens aviser? Uavhengig om det var snakk om en eller fem øl skaper dette en støy Brann ikke er tjent med.

Videre bør det være enkelt å se gjentatte episoder med negativt fortegn ikke sender de rette signalene til lagkamerater. I en prestasjonsgruppe er en avhengig av at alle drar i samme retning - ingenting er mer demotiverende enn at enkelte tøyer strikken gjentatte ganger. Uavhengig av hvor "uskyldig" forseelsene måtte være.


Hva med å se på journalisten iht dette hvorfor kommer mesteparten om forsøk på negativitet om Brann fra BT?



Bataljonenspusekatt

Quote from: bernu on April 19, 2016, 11:05:33 AM
Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 10:54:01 AM
Quote from: bernu on April 19, 2016, 10:37:38 AM
Barmen?? Klubblegende??
Ha ha ha!! ;D

Potensiale Bernu les teksten






Barmen?? Potensiale til klubblegende?
Ha ha ha! :)
[/

Flott Bernu endelig kan du lese du forbedrer deg

Bataljonenspusekatt

Quote from: Gulløl on April 19, 2016, 11:01:45 AM
En må være fornøyd med lite og middelmådige prestasjoner for Brann om en kaller Barmen en legende. Vent ihvertfall til å løfte han litt opp til han spiller for et lag som har klart medalje i eliteserien eller kommet til en cupfinale. Problemet for Barmen og et par andre i stallen som det har vært skriverier om hyppige byturer rundt er at de føler seg som STJERNER kun fordi de er i stallen til Brann. Føler en seg som en stjerne og "føler en er i mål" blir en for sløv og er ikke skjerpet i forhold til det en toppidrettsutøver bør konsentrere seg om. Brann må ha som klart mål å komme opp på RBK nivå helst i LAN sin tid i klubben. Helt rett da av LAN å sette fokus på rekke faktorer som skal gjøre at Brann skal komme ditt, er det spillere som ikke klarer å innordne seg er det bare å si farvel.

Potensiale Gulløl potensiale:-)

Falkman

Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 11:09:14 AM
Quote from: Falkman on April 19, 2016, 11:00:03 AM
Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 10:57:19 AM
Ser endel går etter Barmen, hva med BT som åpenbart er ute etter en av spillerne våre. Faktisk en som er vår ikke som kommer fra annnen klubb. Bøyum kan hive ut det han vil som er ødleleggende for Brannspillere uten at han trenger å bevies noe som helst.

Liker at Barmen tar seg en øl, ser at andre godt kunne tenkt seg en de også.

Men eg støtter Torvanger stikk fingen I jorden, skal vi sparke Barmen hvem skal overta? Vi har en tynn tropp og null penger.


en så middelmådig og begrenset spiller bør det være fullt mulig å erstatte, selv uten penger.

Han er så pass begrenset spiller at de tre siste trenerne i Brann har brukt han i forsvar/sentral midtbane/indreløper/dm og spiss.
Men de har vel begrenset fotballkunnskap.


Nei. det forteller alt om hvilket begrenset lag vi har hatt de seneste årene.

Gulløl

Quote from: Bataljonenspusekatt on April 19, 2016, 10:57:19 AM
Men eg støtter Torvanger stikk fingen I jorden, skal vi sparke Barmen hvem skal overta? Vi har en tynn tropp og null penger.


Barmen har god lønn. Er helt sikker på at det er ganske mange midtbanespillere som har bosman status til sommeren rundt om kring i de markedene Brann følger som gladelig overtar Barmen sin lønn og som har både holdninger og er spillere på høyere nivå. Barmen er ikke noen nøkkelspiller på Brann og har i flere år kjempet med å bli fast på laget. Vi supportere gjør Barmen en bjørnetjeneste om vi dyrker han som en stjerne, det har han foreløpig ikke hatt noe godt av.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Go Up