• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kristoffer Barmen

Started by krakra, July 18, 2011, 16:16:03 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Vandji

Barmen er for dårlig for Brann, per tid.
Temposvak, elendig timing og rundingsbøye. Blir jo vendt bort som kjegle i forkant av Follos mål.

Champions League vi kommer. Brann, Brann, Brann så det monner.

Nixon

Quote from: aleksanderhjelleseth on June 02, 2015, 09:59:11 AM
Barmen er en vi kommer til å synge om i fremtiden. En fremtidig kulthelt

Nei, Barmen er en vi sang om. Barmen Army. Han var en kulthelt.
Rød makt på Hansa!

Petter Puddefjord

Barmen har ingenting på dette nivået å gjøre. Fremtidens fotball handler mye om tempo. Selv i svart/hvitt-film fra 1963 er spillerne langt kjappere. De fleste spillerne i dagens 3. divisjon er langt hurtigere enn Barmen. End of discussion.

Lasaron

Quote from: Petter Puddefjord on June 02, 2015, 10:54:32 AM
Barmen har ingenting på dette nivået å gjøre. Fremtidens fotball handler mye om tempo. Selv i svart/hvitt-film fra 1963 er spillerne langt kjappere. De fleste spillerne i dagens 3. divisjon er langt hurtigere enn Barmen. End of discussion.

oki
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Torvanger

Quote from: Lasaron on June 02, 2015, 09:54:01 AM
Quote from: Torvanger on June 02, 2015, 09:43:01 AM
Seriøst, Barmen kan se treg ut, men han har en fin og slepen teknikk og ballkontroll i forhold til høyden og når ballen blir slått på ham i trengt posisjon, taper han sjelden ballen.

Du har selv skyld i at folk ikke tar deg seriøst.

Det bryr meg nada, jeg står for mine meninger om Barmen. Han er ved siden av Larsen den spilleren jeg har mest sansen for ved siden av Larsen.

dudo

Quote from: Torvanger on June 02, 2015, 12:29:29 PM
Seriøst, Barmen kan se treg ut, men han har en fin og slepen teknikk og ballkontroll i forhold til høyden og når ballen blir slått på ham i trengt posisjon, taper han sjelden ballen.

Det bryr meg nada, jeg står for mine meninger om Barmen. Han er ved siden av Larsen den spilleren jeg har mest sansen for ved siden av Larsen.

Men Larsen, altså!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Klarer ikke bestemme meg for om Torvanger bare er en raring eller om han bevisst skriver rare ting for å få oppmerksomhet.

Bataljonenspusekatt

Så sier vi takk til Puddikken, Barmen har spilt under de 4 siste trenerne vi har hatt så han er skikkelig dårlig. Eller er det de andre som er skikkelig skikkelig dårlig og han bare dårlig.......... Han har fått ett negativt stempel pga alle bommene hans, men han spiller så kritiser treneren ikke Barmen.

Spelaren

Quote from: Bataljonenspusekatt on June 02, 2015, 13:00:07 PM

Så sier vi takk til Puddikken, Barmen har spilt under de 4 siste trenerne vi har hatt så han er skikkelig dårlig. Eller er det de andre som er skikkelig skikkelig dårlig og han bare dårlig.......... Han har fått ett negativt stempel pga alle bommene hans, men han spiller så kritiser treneren ikke Barmen.

Dette er Barmens spillertråd, så diskusjon om spilleren er vel relevant her?
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

TheRock

Dette er de 4 øverste kommentarene fra gårsdagens nyhet om laguttaket. Før kampen. Hva Barmen har gjort for å fortjene denne formen for kritikk fatter ikke jeg. Ja, han er svak foran mål og kanskje Branns tregeste. Problemet er at det er kun dette feilskrivingsarméen biter seg merke i, fordi det er det man husker etter 90 minutter. At Barmen bommet på en stor sjanse, og var treg.

At han, som Torvanger bemerker, er god på små flater, flink til å bryte 1 mot 1 (var han som vant ballen da Pedersen var alene igjennom etter 75 min i går) og generelt er veldig vanskelig å ta ballen ifra er tydeligvis langt verre for folk å få med seg. Huseklepp, Nouri og Pedersen var blant dem som gjorde det like dårlig, om ikke dårligere enn Barmen, i går. Det kommer også fram av spillerbørsen, både her og i avisene. Likevel kan jeg garantere dere at det kommer til å hagle kommentarer som dem ovenfor på Facebook, og dermed på andre sosiale arenaer, kun rettet mot Barmen, og Barmen alene, hvis han blir tatt ut i neste startellever. Som er kjipt og latterlig.

krakra

Likte han som har mistet troen allerede på Nilsen, fordi han brukte Barmen. Barmen er en klok spiller, som har stor løpskraft, en bra ballvinner og har fin ro med ball i beina. Men avleveringene er for dårlig. Enten han skyter enn sentrer. Og han er for tung og treig. En nyttig spiller å ha i stallen, men ikke en som bør spille fast.

Lasaron

Kampens øyeblikk i går var da Barmen kom i skuddposisjon, en mann bak meg skrek alt han orket "NNEEEEIIIIII!!" for å hindre ham i å skyte, og han skrek det lenge før de sedvanlige dustene roper SKYT! Og Barmen skjøt. Himmelhøyt over.

Han var så desperat, han hadde så rett, det hjalp så lite.

Corran

Han gjør også mange defensive feil som fører til baklengsmål i tillegg til at han er treg og langt fra har den teknikken som Torvanger påstår han har
Men han må ha et meget bra fotballhode for han er fantastisk til å komme til sjanser. Hadde han hatt en ca 10-20 prosent uttelling hadde han vært gull i en offensiv midtbane rolle
Men så lenge han alltid bommer og er skyld i baklengs så er han ikke god nok rett og slett.
Problemet er at en ikke har andre en ham å sette inn på midtbanen i en 3'er. Birkelund er skadet og Skaanes er bedre litt lengre framme og han vil jeg skal starte i stedenfor Huseklepp i de neste kampene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

TheRock

Quote from: Lasaron on June 02, 2015, 14:06:02 PM
Kampens øyeblikk i går var da Barmen kom i skuddposisjon, en mann bak meg skrek alt han orket "NNEEEEIIIIII!!" for å hindre ham i å skyte, og han skrek det lenge før de sedvanlige dustene roper SKYT! Og Barmen skjøt. Himmelhøyt over.

I likhet med Huseklepp, som også skjøt himmelhøyt over i første omgang og generelt var helt ute av det i går. Likevel er det ingen på Facebook som kommer til å miste troen på Nilsen dersom Huseklepp starter mot Bryne.

Corran har et poeng, det er få alternativer. I går kunne man muligens startet med Haugen i stedet, sånn sett i ettertid. Jeg påstår ikke at Barmen er en veldig god spiller, bare at han overhodet ikke fortjener all den hetsen han får overalt. Hakkekylling, fordi folk ikke evner å få med seg alt en spiller foretar seg i løpet av 90 minutter.

Samtidig var det gøy å lese en annen kommentar i går. Husker ikke hvor jeg snappet den opp i fra, men personen var i hvert fall veldig fornøyd med at Haugen endelig ble benket, samtidig som han var misfornøyd med at Barmen nok en gang fikk starte. Blir litt som å både hate på NRK-lisensen og all reklamen på TV 2 samtidig.

Lasaron

Jeg ser for meg Demidov på sentral midt. Som indreløpere ser jeg på Haugen og Skaanes som de beste akkurat nå, med Barmen like bak. Så får vi se om Birkelund kan utfordre. Jeg likte forsåvidt også Skaanes bedre enn Huse på vingen i går.

Norlings hund

Quote from: TheRock on June 02, 2015, 14:18:13 PM

I likhet med Huseklepp, som også skjøt himmelhøyt over i første omgang og generelt var helt ute av det i går. Likevel er det ingen på Facebook som kommer til å miste troen på Nilsen dersom Huseklepp starter mot Bryne.

Corran har et poeng, det er få alternativer. I går kunne man muligens startet med Haugen i stedet, sånn sett i ettertid. Jeg påstår ikke at Barmen er en veldig god spiller, bare at han overhodet ikke fortjener all den hetsen han får overalt. Hakkekylling, fordi folk ikke evner å få med seg alt en spiller foretar seg i løpet av 90 minutter.

Samtidig var det gøy å lese en annen kommentar i går. Husker ikke hvor jeg snappet den opp i fra, men personen var i hvert fall veldig fornøyd med at Haugen endelig ble benket, samtidig som han var misfornøyd med at Barmen nok en gang fikk starte. Blir litt som å både hate på NRK-lisensen og all reklamen på TV 2 samtidig.

Jeg er helt enig. Dessuten synes jeg ikke Barmen er så elendig som mange skal ha det til.

OmOssSjølOgHansaøl

Jeg slutter meg til dem som synes Barmen får ufortjent mye pes. Han er nok ikke blant dem som har høyest potensial, men han jobber godt, beveger seg smart og er en grei mann å ha med seg i krigen.

Vi burde helst hatt bedre midtbanespillere enn både Barmen, Haugen, Skaanes og Demidov, men det har vi ikke, og det er ikke Barmen sin skyld.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OhAhCantona

Tror jaggu det var meg du hørte! Sitter du på øvre Hansa ?

kabelmann

Når det gjelder disse som roper at Barmen må skyte, så minner det meg om et gammelt ordtak:

Det er bedre å holde kjeft og la andre tro at du er idiot, istedenfor å åpne kjeften og fjerne all tvil.

Fyren treffer jo ikke mål! Aldri. Uansett. Slutt å be han gi bort ballen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Lasaron

Quote from: OhAhCantona on June 02, 2015, 18:17:40 PM

Tror jaggu det var meg du hørte! Sitter du på øvre Hansa ?

Nei, da var det nok ikke deg.

Klaus_Brann

Ja, dette her oppfordrer ikke akkurat til at man skal ta han seriøst.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Joggi Bogga

Er det noen som har laget en graf som viser spilletiden til Kristoffer Barmen over tid? Jeg kunne tenkt meg å se hvordan den hang sammen med følgende begiventheter:
-Før farens inntreden
-Mens faren var på høyden av sin makt
-Fra faren trakk seg til nytt styre var på plass
-Etter nytt styre var på plass

En ting er sikkert. Aldri i verden om Barmen finnes i stallen til våren 2016.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Petter Puddefjord

Gjennom en hel kamp i fjor fulgte jeg spesielt godt med på alt Barmen foretok seg, både med og uten ball. Han hadde ikke en eneste god involvering, kun et par nøytrale, og han bommet på åpen kasse tre ganger. To headinger og en gang med beina. Noen kan kanskje påstå at han har god "løpskapasitet", men det hjelper ikke å kunne løpe mye når man ikke har mulighet for taktskifte. Han løper i "ett gir" hele tiden, med lange og tunge steg. Han kan ikke slå en pasning engang. Han mangler elementære ferdigheter både når det gjelder løpsteknikk og ballbehandling. Dere kan si så mye dere vil at han er "hakkekylling", det er ikke noe vondt ment fra min side, men han er rett og slett ikke god nok for de øverste divisjonene i Norge. Fyren er sikkert en kjernekar, men god nok fotballspiller er han ikke. Alt i alt mangler vi et par spillertyper på midtbanen, motoren i laget. Demidov og Huseklepp har sine beste år bak seg, Skaanes er for pinglete. Haugen på sitt beste og Larsen i god form er gode nok, har trøkket, og kan utvikle seg videre. Vi må ha en midtbane meg langt flere styrker enn i dag om vi skal komme oss opp igjen.

posemedsnopi

Har vanskelig for å tro at Barmen ikke har latt seg påvirke av stempelet som hakkekylling, og konspirasjonsteorier om hvorfor han spiller. Fyren er blottet for selvtillit.
Tre helt forskjellige trenere har latt Barmen starte kamper for Brann i Elite og Obos. Da må han vel ha kvaliteter som menigmann kanskje ikke har evnet å se?

Corran

Lett å se kvalitetene men også manglene hans
Hadde han puttet av og til samt fått litt høyere fart kunne han blitt meget god
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

pidre

Synes Barmen har mye bra. God ballbehandling, og blant annet kan han bruke færre touch enn mange andre, bra løpskapasitet, god fysikk, kommer ofte i posisjon, er god på hodet og han er fotballsmart. På minussiden, han taper unødvendig altfor mange dueller, han har bare ett gir, han er "alltid" uheldig, dette være seg foran mål, i dueller, etc. 

Først og fremst trenger Barmen mer selvtillit og guts. Så må noen lære han å løpe, og herunder taktomslag. 
Saludar a los monos!

ostraume

Det merkeligste med Barmen er denne tilsynelatende mangelen på taktomslag. Nå er det desverre mangelare på laget generelt, dette med å løpe i press, men man kan jo håpe at LAN får ordnings på det. Når Follo ser ut som Barcelona så handler det om at vi gir de for mye tid. Hele forbanna tiden.

Men tilbake til Barmen: Enig i at han ikke er så dårlig som "man" skal ha det til. Han er bevegelig uten ball, og er god til å gjøre seg spillbar. Videre er det god/grei duellstyrke, og smarte bevegelser som gjør at han kommer til sjanser. Grei løpsstykre, grei teknikk, og akseptabel pasningskvalitet (med litt godvilje).

Når det gjelder dette med hakkekylling så tror jeg ikke det er mer komplisert enn at noen rett og slett må ha en. Og Barmen er på mange måter et naturlig valg:
- han er ikke en "pretty boy" som småjentene legger sin elsk på
- han har noe  nonsjalant i stilen som sikkert irriterer mange
- han er(var) sønnen av sjefen
- han er spilleren som "alltid" bommer på sjansene (tabbetryne!)
- han fremstår som lat/useriøs (kommer for sent på trening, på fylla med Pedersen)

Jeg sier ikke at disse punktene rettferdiggjør hakkingen, bare at jeg skjønner hvorfor det blir sånn.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

hjortland

Drømmen min er at Barmen skal begynne å treffe på alle sjansene sine. Vips; så har vi vår egen
fattigmanns Harry Kane!

aleksanderhjelleseth

Torvanger

Quote from: Klaus_Brann on June 02, 2015, 19:33:49 PM

Tror du jeg bryr meg om whatshisface tar meg seriøst, om kverulanter sier amen til mine innspill. Barmen og Larsen er to spillere jeg har stor sans for, Barmen er en kriger, en som kan ta en smell og reise seg. Bare vent og se, han kommer.

Lasaron

Quote from: Torvanger on June 03, 2015, 10:49:28 AM

Tror du jeg bryr meg om whatshisface tar meg seriøst, om kverulanter sier amen til mine innspill. Barmen og Larsen er to spillere jeg har stor sans for, Barmen er en kriger, en som kan ta en smell og reise seg. Bare vent og se, han kommer.

Poenget mitt er at når du skrev det du skrev om Barmen, kan det utmerket godt være mange trodde det var ironi. Selv syns jeg Barmen er en ok spiller.

Du har lagt litt fallgruver for deg selv blant annet med messingen om at vi supportere må ligge unna hvordan Brann styrer seg, samtidig som du ville ha kronerulling for å kaste Norling, og når du gir Larsen 10 på børsen pga en høyst ordinær kamp pluss et klassemål.

Klaus_Brann

Tror du jeg bryr meg om whatshisface tar meg seriøst, om kverulanter sier amen til mine innspill.

Nei.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Ricky

Barmen gjør en helt grei nok jobb. Om ikke alltid for sin egen del, så tydeligvis for medspillerne :)

Med Barmen fra start i TL i fjor:
7-3-9 (eller 7-4-8, siden den ene kampen ble tapt etter at han gikk av banen).

Uten Barmen fra start i TL i fjor:
1-2-9

Joggi Bogga

Slike stats fungere ikke. Det er jo en drøss av faktorer som ikke blir kontrollert for.

Bataljonenspusekatt

Quote from: Joggi Bogga on June 02, 2015, 20:01:39 PM
Er det noen som har laget en graf som viser spilletiden til Kristoffer Barmen over tid? Jeg kunne tenkt meg å se hvordan den hang sammen med følgende begiventheter:
-Før farens inntreden

Har vel kontrakt ut 2017 og hva skal tilsi at han skal vekk annet at du mener det?

Bataljonenspusekatt

Quote from: Joggi Bogga on June 04, 2015, 07:23:54 AM
Slike stats fungere ikke. Det er jo en drøss av faktorer som ikke blir kontrollert for.

Svir når tallene er imot deg Joggi Bogga. 

Torvanger

Quote from: Lasaron on June 03, 2015, 11:17:23 AM

Poenget mitt er at når du skrev det du skrev om Barmen, kan det utmerket godt være mange trodde det var ironi. Selv syns jeg Barmen er en ok spiller.

Du har lagt litt fallgruver for deg selv blant annet med messingen om at vi supportere må ligge unna hvordan Brann styrer seg, samtidig som du ville ha kronerulling for å kaste Norling, og når du gir Larsen 10 på børsen pga en høyst ordinær kamp pluss et klassemål.

Larsen er ren klasse, etter min mening på vei ut av landet allerede, om utenlandske klubber kjenner sin besøkelsestid. Han har en ekstremt presis høyrefot, tidligere skrev jeg at han bommet på 10 av 10, nå har denne scoren blir betraktelig, vesentlig bedre, det var bare uflaks at han traff stolpen og ikke i mål i matchen mot Follio, på frisparket. Etterhvert tror jeg han setter frispark fra det holdet hver gang. 10 er min karakter til ham, mulig at jeg tok i litt på Barmen, Piotr og Demidov, men det var da noe jeg rablet ned i farten.

dudo

Men da må du jo nesten også godta at du ikke tas seriøst. Noe jeg forsåvidt tror du lever helt greit med.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

June 04, 2015, 13:17:11 PM #688 Last Edit: June 04, 2015, 13:27:25 PM by Nixon
Jeg kunne veddet ganske store penger på at Larsen ikke er "på vei ut av landet allerede"...

Når det gjelder Barmen, og statistikken som ble presentert lenger oppe her, så kan jeg være med på at ryktet hans nok er verre enn virkeligheten. For jeg synes tydelig å huske at jeg noen ganger savnet han i fjor når han ikke spilte. Uten at det kanskje sier veldig mye med tanke på prestasjonene i fjor.
Rød makt på Hansa!

dudo

Den statistikken er overraskende og veldig interessant. Hadde vært kult om noen gadd å se fra han begynte å spille fast og til  i dag.

Torvanger

Quote from: dudo on June 04, 2015, 11:31:12 AM
Men da må du jo nesten også godta at du ikke tas seriøst. Noe jeg forsåvidt tror du lever helt greit med.

Den hersketeknikken som blir forsøkt, preller av som vann på gåsen, ja. Jeg tror nok at jeg har mer snøring enn det du og mange her inne har, jeg gikk bl.a tidlig ut og ønsket Norling bort, for det var åpenbart at Brann slo på en døende hest ved å la ham fortsette. De naive tviholdt på det helt til siste slutt.

Ellers står jeg på mitt:

Barmen er en av Branns beste spillere, om man ser bort fra målfarligheten. (men hvorfor var ikke da Badji mer mislikt, han var jo håpløs, han skjøt jo som en jente på Piker 12!)

Larsen er pur klasse og målet og frisparket alene er verdt flere prikker på 10-erterningen. Jeg så ham ikke gjøre en feil og han har en pasningsfot av en annen verden.

Så det er bare å droppe disse patetiske forsøkene på å drite ut, for dere setter bare dere selv, jeg snakker om noen ganske få frekkaser her, resten er ok, i et litt kleint lys.

Jeg tar garantert en del feil, men det gjør dere også.

dudo

Quote from: Torvanger on June 04, 2015, 14:00:43 PM

Den hersketeknikken som blir forsøkt, preller av som vann på gåsen, ja. Jeg tror nok at jeg har mer snøring enn det du og mange her inne har,

Pent!

Torvanger

Quote from: dudo on June 04, 2015, 14:05:38 PM

Den hersketeknikken som blir forsøkt, preller av som vann på gåsen, ja. Jeg tror nok at jeg har mer snøring enn det du og mange her inne har,

Pent!

Det preller av ja, og samtidig presiserer jeg at jeg nok har mer snøring enn deg på en del. Du fremstår for meg som litt tøffere og litt smartere enn det du egentlig er. (ikke sikker på om du skjønner helt hva jeg mener her, men håper det når inn) Du hiver deg på det noen lengre oppe messer i vei om, at jeg ikke kan forvente å bli tatt seriøst, det er bare slik usikre barn og tenåringer gjør.

Tom C

Den hersketeknikken som blir forsøkt, preller av som vann på gåsen, ja. Jeg tror nok at jeg har mer snøring enn det du og mange her inne har, jeg gikk bl.a tidlig ut og ønsket Norling bort, for det var åpenbart at Brann slo på en døende hest ved å la ham fortsette. De naive tviholdt på det helt til siste slutt.

Ellers står jeg på mitt:

Barmen er en av Branns beste spillere, om man ser bort fra målfarligheten. (men hvorfor var ikke da Badji mer mislikt, han var jo håpløs, han skjøt jo som en jente på Piker 12!)

Larsen er pur klasse og målet og frisparket alene er verdt flere prikker på 10-erterningen. Jeg så ham ikke gjøre en feil og han har en pasningsfot av en annen verden.

Så det er bare å droppe disse patetiske forsøkene på å drite ut, for dere setter bare dere selv, jeg snakker om noen ganske få frekkaser her, resten er ok, i et litt kleint lys.

Jeg tar garantert en del feil, men det gjør dere også.

Dersom du ikke så ham gjøre èn feil mot Follo, da tror jeg du skal spole tilbake til start og se kampen en gang til, uten Larsen-brillene på...
Aldri mer Obos....

dudo

Quote from: Torvanger on June 04, 2015, 14:09:39 PM

Pent!

Det preller av ja, og samtidig presiserer jeg at jeg nok har mer snøring enn deg på en del. Du fremstår for meg som litt tøffere og litt smartere enn det du egentlig er. (ikke sikker på om du skjønner helt hva jeg mener her, men håper det når inn) Du hiver deg på det noen lengre oppe messer i vei om, at jeg ikke kan forvente å bli tatt seriøst, det er bare slik usikre barn og tenåringer gjør.

Meh, var ment å være en humoristisk kommentar. Trodde det ble presisert i neste setning. Var ikke meningen at det skulle gå inn på deg.

Klaus_Brann

Den hersketeknikken som blir forsøkt, preller av som vann på gåsen, ja. Jeg tror nok at jeg har mer snøring enn det du og mange her inne har, jeg gikk bl.a tidlig ut og ønsket Norling bort, for det var åpenbart at Brann slo på en døende hest ved å la ham fortsette.

Gratulerer, det var nok du den eneste som gjorde og det er liten tvil om at det beviser at du har snøring.
Hvis den kampen legger listen for hva som det skal gis toppkarakter på bør det bli mye høye karakterer mot normalt.
Eller gjelder det bare Larsen?

Norlings hund

Quote from: Klaus_Brann on June 04, 2015, 16:29:38 PM

Den hersketeknikken som blir forsøkt, preller av som vann på gåsen, ja. Jeg tror nok at jeg har mer snøring enn det du og mange her inne har, jeg gikk bl.a tidlig ut og ønsket Norling bort, for det var åpenbart at Brann slo på en døende hest ved å la ham fortsette.

Gratulerer, det var nok du den eneste som gjorde og det er liten tvil om at det beviser at du har snøring.
Hvis den kampen legger listen for hva som det skal gis toppkarakter på bør det bli mye høye karakterer mot normalt.
Eller gjelder det bare Larsen?

Toppkarakter til Larsen beviser nok like lite som de som gir Barmen bunnkarakter.

Torvanger

Quote from: dudo on June 04, 2015, 14:53:22 PM
Quote from: Torvanger on June 04, 2015, 14:09:39 PM

Pent!

Meh, var ment å være en humoristisk kommentar. Trodde det ble presisert i neste setning. Var ikke meningen at det skulle gå inn på deg.

Ok, my bad, sorry.

Christian

Torvangers oppsnakking funker jo som bare juling. Barmen herjer jo med Bryne.

Joggi Bogga

Quote from: Bataljonenspusekatt on June 04, 2015, 08:25:32 AM
Quote from: Joggi Bogga on June 02, 2015, 20:01:39 PM
-Før farens inntreden

Har vel kontrakt ut 2017 og hva skal tilsi at han skal vekk annet at du mener det?

Dårlige prestasjoner. Liten om noen utvikling og dårlige holdninger. Det aller viktigste er derimot at man kan nærmest kaste pilkast på en tavle med midtbanespillere i OBOS og likevel finne en som er bedre enn Barmen. Tenke da hva man kan finne om man legger litt innsats i rekrutteringen.

Go Up