• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kristoffer Barmen

Started by krakra, July 18, 2011, 16:16:03 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

Quote from: Jose Arrogantio on September 11, 2012, 20:56:21 PM
Nordkvelle ble foreslått i DM-posisjonen i vår, og folk var ikke enstemt negativ da Skarsfjord først foreslo at han hadde kvaliteter som kunne brukes der. Fakiri har blitt foreslått flere ganger som DM her på forumet tidligere.
Ja, før Barmen hadde spilt ja. Men ingen ønsket Fakiri eller Kvelle foran Barmen i høst.

krakra

Quote from: Hatleking on September 11, 2012, 20:57:44 PM
Iallfall i Molde-kampen var jo han ute av disiplinære årsaker. Han er nok tilbake til neste kamp, og krigar forhåpentlegvis om førsteelleveren.
Men sannsyneligvis ikke.

Nixon

Nei, jeg vil tippe at det er i overkant av 100 % sjanse for at Barmen ikke starter i neste kamp.
Rød makt på Hansa!

ostraume

Nå måtte han stå over sist på grunn av forsoving. Mjelde har spilt seg inn på DM etter sist kamp, men jeg ser gjerne Barmen sammen med Mjelde fra start.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Quote from: Nixon on September 11, 2012, 21:16:33 PM
Nei, jeg vil tippe at det er i overkant av 100 % sjanse for at Barmen ikke starter i neste kamp.
Nei. Han spilte hele kampen mot Nest Sotra og selv om enkelt mener at det er vanlig å bruke spillere som skal starte neste kamp spiller for andrelaget er det et temmelig solid signal på at han og ikke Haugen, Fakiri eller Mjelde blir sendt ned på andrelaget.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on September 11, 2012, 20:35:00 PM
Men han sitter ikke bare på benken. Han er helt i kulden og får ikke engang komme innpå og forsøke å kjempe seg inn på laget. Det er ikke holdbart i lengden. Barmen har ikke stukke til noen annen klubb ennå og det han sier er vel at dagens situasjon ikke funker. Der har han jo helt rett i.
Ja, ingen. Jeg vet ikke om noen som heller ville se Kvelle og Fakiri(og Mjelde)  foran Barmen. Nei, Fakiri var god sist, men totalt sett har han være dårlig og mot Molde var jo alle gode.

Vi er nok ikke så veldig uenige her (!!!)
Han skal selvfølgelig ikke være fornøyd med å sitte på benken og ikke engang komme innpå, han har bevist seg mer verdt enn det, det er selvsagt. Dog tror og håper jeg Skars og Brann har planer for å bruke han fremover.

Jeg vil se de fremfor han inne i mellom, så da vet du om én. Mjelde når han er ordentlig på funker veldig bra.
Fakiri har jo heller ikke spilt mye på midtbanen på en stund, kanskje Skars ser fremgang på trening med han i den rollen og foretrekker han. Vi får se mot Haugesund hvem han velger, men jeg håper i alle fall at Barmen får spilletid.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve

Klare ord for pengane frå Skarsfjord. Og eg likar tankegangen. Men eg tykkjer det er feigt å byrja med ein 18-19-åring og ikkje ein spelar med større namn og løn...

QuoteHvis det viser seg at Kristoffer Barmen ikke ønsker å fortsette i Brann, blir det mer aktuelt også å teste ut andre alternativer i den dype rollen. Så det er en tanke vi har tenkt, ja.

- Hvis Barmen takker nei til tilbudet fra Brann, så spiller han ikke mer?

- Det er klart at hvis han bestemmer seg for at han ikke vil være her, så er det ting vi må ta med i vurderingen når vi tar ut et lag.

krakra

Jeg tror det begynner og slutter der. Skars kommer ikke tkl å benke en etablert spiller i førsteelveren hvis han nekter å forlenge. Han har selv argumentert imot denne strategien tidligere.

ostraume

Ja, men det er forskjell på å benke en TL-stjerne som Austin og et talent som Barmen.

storB

Quote from: krakra on September 12, 2012, 21:04:02 PM
Jeg tror det begynner og slutter der. Skars kommer ikke tkl å benke en etablert spiller i førsteelveren hvis han nekter å forlenge. Han har selv argumentert imot denne strategien tidligere.

Skars; ""
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Godt å få det ut av verden.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Flott. Er en spiller jeg har stor tro på, så greit å få avklaringen. Nå må han bare gjøre det litt skarpere enn Arve Walde...

Klaus_Brann

Arve Walde var klasse. Kan ikke huske et finere cupmål på stadion;)

ostraume

Klaus_Brann

dudo

Klink i krysset til 3-2 etter å ha ligget under 0-2 til pause på hjemmebane, om jeg ikke husker feil? Var det den gangen Mjelde knuste taktikktavlen i pausen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Christian

Noen som har lest noe om skaden til Barmen?

Det ble jo ikkje mindre interessant av at Nordkvelle forsvinner til Odd.

Xminator

De skrev vel at armen måtte ha noen dager hvile, sannsynligvis vært ute av ledd.

Nixon

Jeg så han på Stadion på lørdag og han hadde ikke armen i fatle, noe som vel betyr at det ikke var særlig alvorlig?
Rød makt på Hansa!

Xminator

Matchvinner, og det er ikke overraskende. Han er ikke Branns beste spiller, men Branns mest ekstreme spiller i den rollen han får. Nå får vi håpe han har blåst av seg rusten og fortsetter å komme til de målsjansene som kjennetegnet talentet Barmen.

Corran

Ta no ikke helt av Han er utrolig flink til å plassere seg i scoringsposisjon og fortjente målet i dag Ble meget glad på hans vegne
Men resten av jobben han skal gjøre den gjør han meget dårlig. Er hele tiden på etterskudd
Spørs om han ikke skulle bli omskolert til spiss? Tror han hadde blitt bedre en Pusic
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

actanon

For en deilig avslutning Barmen hadde i dag. Han kommer hele tiden til sjanser, så han må bare fortsette å avslutte godt. Barmen army!
Rikard Norling er vår mann!

viks

Barmen har vel 3 eller 4 stang/tverliggerskudd på de siste 4 kampene før scoringen kom.

Fyren har en imponerende evne til å komme i scoringsposisjoner. Syntes ellers det kanskje går litt tregt med ham, men flere minutter i TL kan endre på dette også. Godt og se han er inne på laget, og leverer.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Henki

Quote from: viks on August 25, 2013, 12:51:30 PM
. Syntes ellers det kanskje går litt tregt med ham, men flere minutter i TL kan endre på dette også. Godt og se han er inne på laget, og leverer.

Det har gått litt sånn i rykk og napp. Men nå virker det jo som at han er på vei. Og det er jo veldig kjekt å se!
Ballen skal fremover!

Christian

Satser på at Barmen starter på midten ut sesongen no og utvikler seg ytterligere fram mot neste sesong. Evnen han har til å komme til sjanser er noe vi har savnet fra mindtbanen ganske lenge no. Litt bedre uttelling og det kan bli riktig så bra.

Om Barmen gjør som Haugen, biter tennene sammen og jobber hardt for å forbedre sine svakere sider, kan vi få en ny solid, lokal midtbanemann å glede oss over i flere år framover.

esp123

Barmen er ikke bare god til å komme til målsjanser, han er også en meget god ballspiller, smart i posisjoneringen og god til å takle. Bare synd at han er TLs treigeste spiller. Med litt fart hadde han vært en klassespiller.

aleksanderhjelleseth

Men han siger over store områder....
Og Barmen er på hugget han, og han har potensial til spille fast på Brann i mange år fremover. Han er kjapp i hodet, så når han får ballen er han som oftest orientert om hvor folk er, dette resulterer i få balltap. Junior feil som å miste ballen rett forran 16meteren er han forhåpentligvis ferdig med. Barmen army!

Churchill

barmen var god idag. viser igjen hvilken klassespiller han kan bli.
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

Gulløl

Gratulerer til Barmen med landslagsmål.
http://www.brann.no/news/article/1agqwjc0aoj9x1cna14vc1ere3/title/barmen-scoret-mot-italia

Nå kommer vel Bari med et bud på han og en gullkantet bankgaranti  ;)
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Jose Arrogantio

Quote from: Gulløl on November 19, 2013, 19:14:06 PM
Gratulerer til Barmen med landslagsmål.
http://www.brann.no/news/article/1agqwjc0aoj9x1cna14vc1ere3/title/barmen-scoret-mot-italia

Nå kommer vel Bari med et bud på han og en gullkantet bankgaranti  ;)

Nei, trenger bare å inngå en gentleman's agreement om at økonomien er ryddet opp og pengene kommer  :)

osoerli

Jeg føler jeg fortjener en ny kontrakt. Jeg kan godt tenke meg å være i Brann i mange år fremover..

Hvis jeg en gang skal spille i utlandet, så er det viktig for meg at Brann får noe igjen. De har betydd mye for meg, sier han.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6999435.ece

Eksempel til etterfølgelse, HYLL!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

ostraume

Limstift

Quote from: osoerli on November 22, 2013, 19:46:40 PM
Hvis jeg en gang skal spille i utlandet, så er det viktig for meg at Brann får noe igjen. De har betydd mye for meg, sier han.

Sånn skal det være. Håper de andre ungguttene kan lære av dette.

Var kritisk til Barmen i starten av sesongen, men når han ble flyttet lenger frem i banen har han jo vist at han vet kor målet står. Han kan få en veldig god sesong neste år.
Alle må gå!

Klaus_Brann

Flott at vi har spillere som vet hvor de kommer fra.

dudo

Barmen har forlenget ut 2017! Fin fyr. Spent på hvordan han passer inn hos Norling.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Xminator

Han kan få det litt tungt ett par sesonger om Norling fortsetter med 4-4-2 formasjonen fra Malmø. Blir spennende å se hvilken rolle han får. Ser for meg at han blir mer superinnbytter og mindre fra start. Eller om han går foran Sokolowski i midtbanekøen. Som jeg har sagt før, for Barmen handler det mest om å være tålmodig og se på Brann som klubben han skal spille for til han legger opp. Ser for meg at han med optimal utvikling blir en av dem som banker på landslagsdøren relativt sent i karrieren, en 27-28 år.

Spelaren

Får håpe på knopp->blomsteffekten.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

En hyggelig overraskelse at forlengelsen er så lang. Tror fort han blir rangert foran Soko på sentral midt. Foran Skaanes også tipper jeg. Han er først i køen bak Haugen og Badji, og kan fungere som vikar som spiss i 4-4-2.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Huff

Flottings.

Blir det 4-4-2 bør Barmen konsentrere seg om å bli tredjevalg på sentral midtbane. Da vil han nok få spille en del.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Lasaron

Quote from: Huff on December 09, 2013, 19:15:55 PM
Flottings.

Blir det 4-4-2 bør Barmen konsentrere seg om å bli tredjevalg på sentral midtbane. Da vil han nok få spille en del.

Han bør konsentrere seg om å bli et av førstevalgene.

ostraume

Barmen må ta store steg for å bli en medaljespiller på sentral midt i 4-4-2, han passer nok bedre i en trio. Men kontrakten tyder jo på at Norling har troen.

Lasaron

Ja, en indreløperrolle vil nok passe ham fint. Ikke umulig at det blir 4-3-3.

Huff

Quote from: Lasaron on December 09, 2013, 21:13:20 PM
Quote from: Huff on December 09, 2013, 19:15:55 PM
Flottings.

Han bør konsentrere seg om å bli et av førstevalgene.

Selvsagt bør han det, tåpelig formulering fra min side. Han blir trolig maks tredjevalg med mindre Haugen tar steg tilbake og Badji ikke tar seg kraftig sammen, men han skal selvsagt jobbe for å bli et soleklart førstevalg.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Gulløl

http://www.nrk.no/hordaland/barmen_-_-eg-er-i-kanonform-1.11559420
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Nixon

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Utladet-Barmen-ma-ta-pause-440126_1.snd#.U5LULssaySM

Barmen er utladet og tar en pause på to kamper. Han var fryktelig dårlig mot Fyllingsdalen etter min mening, så jeg er ikke overrasket over at han sliter med formen. Men dette høres ut som mer enn en formdupp.
Rød makt på Hansa!

Kagain

Det kan jo være at det er det samme som var med Sokken i sin tid. Depresjoner. Påbegynnende. Men dette medfører jo at det blir stadig færre friske midtbanespillere å velge mellom, så det kan hende det blir Badji fra start mot Moille.

Klaus_Brann

Ja, det kan det, for det er vel ingen grunn til at han skal være utladet fysisk pga. for mange kamper...

Go Up