• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kristoffer Barmen

Started by krakra, July 18, 2011, 16:16:03 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Eirik_Eirik

Kristoffer var god i dag , Ikkje så god var Larsen   :o

Hatleking

Barmen var god igjen, ja. Han har fortsatt litt tempoproblem, og i tospann med Mjelde blir det litt treigt, men han er trygg og god i pasningspelet, samt duellspelet. Han og Austin frå start neste gong!

Nixon

Tja, jeg syns ikke han var så god. Slet mer enn vanlig med tempoet, og en god del feilpasninger. Synes han virket trøtt og sliten allerede i første omgang. Men det kan jo ha en sammenheng med at han har vært syk i helgen.
Rød makt på Hansa!

Markmus

Ja, det skyldes garantert at han var syk. Selv om en har følt seg frisk et par dager blir man likevel lett slakk når man skal yte.
Ka du ve?

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Henki

Han fikk kjørt seg litt i første omgang, men jeg synes han kom sterkere i andre. Fortsett å gi ham tillit, Skarsfjord!
Ballen skal fremover!

ostraume

Han er uansett 100 ganger bedre som førsteforsvarer en Mjelde. Austin og Barmen bør spille sammen de neste kampene.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Eirik_Eirik

Quote from: ostraume on May 08, 2012, 09:41:23 AM
Han er uansett 100 ganger bedre som førsteforsvarer en Mjelde. Austin og Barmen bør spille sammen de neste kampene.


Jaa ! Det e skandale vist Mjelde starte

StuckedPaaOstlandet

Er det ikke på tide å tilby Barmen lengre kontrakt? Ganske surt om han blir hentet som bosman...

Gulløl

Quote from: StuckedPaaOstlandet on May 10, 2012, 20:41:55 PM
Er det ikke på tide å tilby Barmen lengre kontrakt? Ganske surt om han blir hentet som bosman...
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Klaus_Brann

Herlig at vi ser ut til å få en skikkelig bauta på mitbanen, og det gjør ikke noe at han er en lokal unggutt heller.
Satser på at vi der har vår nye midtbanelegende i 10 år fremover. Akkurat for god for Brann, men velger å bli:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Quote from: StuckedPaaOstlandet on May 10, 2012, 20:41:55 PM
Er det ikke på tide å tilby Barmen lengre kontrakt? Ganske surt om han blir hentet som bosman...


Jo - absolutt. Forleng med han no som han uttalar at Brann er det største. Gjerne med ein kontrakt som blir betre for år til år.

ostraume

Bare å signere gutten for så lenge det er lov.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Ja, det er bare å tilby ny kontrakt. Er vi heldige kan hans manglende fart gjøre at vi får glede av han i mange år!:)
Rød makt på Hansa!

StuckedPaaOstlandet

Virker hvert fall som om han har hodet rett skrudd på og ikke er desperat etter å komme seg ut med det første Men skummelt om vi kommer til sommeren, å større klubber kaster ut en bra kontrakt. Bedre å ha han på en 5-års kontrakt som er noe bedre enn dagens kontrakt + 10-20% årlig lønnsøkning om han spiller så og så mange kamper.

krakra

Jeg tror ikke han stikker som bosman uansett, men en lengre kontrakt er likevel fordelaktig for hans egen skyld. Det vil gi en ro og trygghet som jeg tror Barmen er typen til å vokse videre på. Andre kunne brukt det som en hvilepute, men Barmen virker ikke som typen til det.

Selv om han vil bli i Brann kan tilbud fra andre klubber i sommer virke distraherende og hemme både prestasjoner og utvikling. Kristoffer Barmen trenger ikke slikt støy rundt seg. Det har knekt eldre og mer erfarne typer enn ham selv. Gi ham en lengre kontrakt nå, med gode nok vilkår til at han kan leve av fotballen, men dårlige nok til at den kan forlenges om 2-3 år hvis det er ønskelig.

Nixon

Hvor lenge har han egentlig kontrakt nå?
Rød makt på Hansa!

krakra


Utmedsnolken

da må det signeres med en gang.
"og der snubler Sæternes igjen"

Lasaron

Jeg slenger meg på. Kontrakt ut 2016. Snarest!
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

roaldinho

Han har absolutt fortjent en ny kontrakt, og få i gang samtalene før andre lag i Norge slenger seg på. Ikke at jeg tror Barmen vil vekk fra Brann, men godt å få det ut av verden med en gang sånn at han kan ha fokus på det som er viktig: Fotball.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Quote from: StuckedPaaOstlandet on May 11, 2012, 10:17:43 AM
Virker hvert fall som om han har hodet rett skrudd på og ikke er desperat etter å komme seg ut med det første Men skummelt om vi kommer til sommeren, å større klubber kaster ut en bra kontrakt. Bedre å ha han på en 5-års kontrakt som er noe bedre enn dagens kontrakt + 10-20% årlig lønnsøkning om han spiller så og så mange kamper.


Akkurat DET skulle bare mangle etter å ha fått bittelitt spilletid, selv om han har vært bra.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Herman

Du som er ekspert på talenter, Krakra, hva vil du si er Barmens største force og ditto svakheter?

Christian

Barmen får i alle fall ingenting gratis av BT. 5 på børsen og lunkne kommentarer.

Lokal 18 åring viser seg som vårt beste alternativ som Austins partner på midten og BT bruker anledningen til å påpeke at han hadde lite ballkontakt og ikkje maktet å "prege kampen offensivt".

ostraume

Karakter 5 er fair nok, men enig i at omtalen var litt for negativ.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Vi ser kanskje på Barmen med litt velvillige supporterbriller. Han var ikke den mest toneangivende utpå der i går, så karakteren er sikkert grei. Men han utfyller Austin på en bra måte og er bankers på laget etter min mening.
Rød makt på Hansa!

ostraume

Barmen sin store force er at han er rett type i rollen. I motsetning til konkurrentene Kvelle, Mjelde og Haugen. Nå har han vel spilt 3 kamper på en uke rett etter sykdom, så jeg hadde kanskje trodd han skulle bli hvilt i går.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Christian

Enig i at karakteren ikkje er veldig feil, men synes gutten fortjener mer honnør enn det han får av BT. Mener å huske de har vært like lunkne hele veien. All den tid han stadig viser seg vel så godt kvalifisert som mer rutinerte og på papiret bedre spillere, kan de vel spandere på seg noen godord.

Nixon

Nå må det sies at det bare er Bentley og Askar som får bedre karakter i BT. De fleste andre ligger på den femmeren som Barmen får.
Rød makt på Hansa!

StuckedPaaOstlandet

Barmen er den som har spillt best sammen med Austin etter Torp. Merkelig at ikke media har fått opp hypen rundt ham, kanskje like greit for hans del. Men de tok jo helt av når Sælnes begynte å få spille for RBK, riktignok er han yngre, men har ikke vist det samme etter det jeg har sett.
I går spillte han ikke sin beste kamp, men var fullt på høyde med de fleste andre på laget. Han blir ofte litt joggende etter om det kommer raske løp rundt han, er best når det blir mer klare kroppsdueller. Men måten han posisjonerer seg på og leser spillet tror jeg etter hvert vil kompensere for manglende fart. Uflaks at han ikke fikk ett mål i går, ganske drøy dobbelreddning fra keeper.

Hatleking

Barmen er vel absolutt eit av stjerneskota til no, ja!

aleksanderhjelleseth

Fulgte ekstra nøye med Barmen i går, og eg blir bare mer og mer imponert. Han gjorde ikke en super kamp i går, men at han er så jevnt god er imponerende. Han gjør jo nesten ikke feil, tror han hadde 2 feilpasninger gjennom hele kampen. Han mangler litt tempo, men han dekker rommene motstander kan slå i. Han dekker store områder, og beveger seg veldig smart i det offensive. Iogmed at han er 190, så gir han bra ifra seg i duellene, offensiv og defensivt, men dette kan også forbedres med litt mer muskler og austin holdning.
Hver eneste kamp han får i tospann med austin er gull verdt i utviklingen til Barmen.
Hadde forøvrig vært spennende å sett han i en OM rolle, er visst like god der. Ojo og Barmen som kommer stormende inn i feltet ved innlegg fra kant, hadde blitt farlig :)
Ny langtidskontrakt til Barmen ASAP!

Hva tenker dere?

dudo

Barmen skal selvsagt ha ny og lengre kontrakt. Det jobbes garantert med, hvis ikke er det tjenesteforsømmelse de luxe. Samtidig tror jeg faktisk de vil drøye det så lenge som mulig for å spare de kronene de kan. Det oppfattes nok iallefall ikke som en negativ bieffekt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Barmen gjør sjeldent superduper-kamper. Også for Brann2. Han kan være en av de beste, men ikke dominere som Larsen. Men han er alltid god. Har en voldsom ro og er en trygghetsfaktor i laget. For Brann2 er han også hakket mer sn skapende og målfarlig. Håper han blir enda mer synlig offensivt. Han er allerede den perfekte makker for Austin med stor ro og gode løp

aleksanderhjelleseth

Lurer på hva som foregår oppi hode til Haugen nå, ser at Barmen kommer inn i laget å mestrer det med glans. Må være litt kjedelig for han, men hva kan en forvente når en ikke skaper en dritt på 4-5kamper. Det eg har lagt merke til med haugen er at han altid skal være fancy, istede for å slå en enkel ball langs bakken, skal han altid løfte/chippe pasningen avgårde, han bør lære seg å gjøre ting enklere. Men eg har troen.
Det er deilig å se at talentene begynner å ta mer å mer plass i Brann, nå mangler det at Grønner velges fremfor grorud, for det eneste Grorud har vist oss, er at han ikke er god nok. Grønner er vell en av de største stoppertalentene på aldersbestemte landslag, og bør velges foran middelmådigheter any day of the week.

Gulløl

Kristoff Barmen Army !, --Kristoff Barmen Army !,-- Kristoff Barmen Army !, -- Kristoff Barmen Army !, -- Kristoff Barmen Army !, -- Kristoff Barmen Army !, -- Kristoff Barmen Army !, --
http://www.youtube.com/watch?v=a97Dpp78qrE

Sitter den ?? En skal ikke spille lenge i Brann trøyen og prestere før en får en sang  8)
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Klaus_Brann

Army? Hvor kom det inn i bildet med Barmen?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on May 18, 2012, 04:04:26 AM
Army? Hvor kom det inn i bildet med Barmen?


"Barmy Army" er jo et kjent rop fra engelsk fotball.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Jeg må innrømme at jeg først trodde de sang "Barmen har vi"...
Rød makt på Hansa!

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on May 18, 2012, 05:44:55 AM
Quote from: Klaus_Brann on May 18, 2012, 04:04:26 AM
Army? Hvor kom det inn i bildet med Barmen?


"Barmy Army" er jo et kjent rop fra engelsk fotball.


Et cricketrop skal man tro Google Almighty.
Ka du ve?

vebo

Er fett det barmen ropet, men minst like fekk var den spontane:

:/For vi har kristoffer barmen,
For vi har kristoffer barmen,
For vi har kristoffer barmen,
Kem faen e Tor Andre

Kem faen e Tor Andre
Kem faen e Tor Andre:/


Tiocfaidh ár lá

Onside !!!

Quote from: vebo on May 18, 2012, 12:38:26 PM
Er fett det barmen ropet, men minst like fekk var den spontane:

:/For vi har kristoffer barmen,
For vi har kristoffer barmen,
For vi har kristoffer barmen,
Kem faen e Tor Andre

Kem faen e Tor Andre
Kem faen e Tor Andre:/



DEN hørte aldri eg, hørte at vi sang den om Betley, men ikke Barmen.

dudo

Den runget flere ganger på Z.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Utmedsnolken

Quote from: vebo on May 18, 2012, 12:38:26 PM
Er fett det barmen ropet, men minst like fekk var den spontane:

:/For vi har kristoffer barmen,
For vi har kristoffer barmen,
For vi har kristoffer barmen,
Kem faen e Tor Andre

Kem faen e Tor Andre
Kem faen e Tor Andre:/





sangen din går feil vei, Kem faen e tore andré kommer først. sangen var ikke så spontan heller, det er jo en gammel sang som startet da flo stakk fra brann, men da med Løvvik. og det var ikke så spontant heller, var snakket litt om det før kampen, det eneste som var usikkert var vel hvilken spiller som løvvik skulle erstattes med, da det var en del nøling ved første gjennomsyngingen.

Markmus: Cricket-gjengen Barmy Army fikk navnet fordi de ofte ropte "Barmy Army", kjent fra fotballen.

og den har jo litt Brann-historisk relevans også, da man ropte på Red Army og slikt da Store stå ropte på engelsk også
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Rød makt på Hansa!

Utmedsnolken

May 18, 2012, 13:28:31 PM #145 Last Edit: May 18, 2012, 13:30:52 PM by Utmedsnolken
tror ikke du trenger å bekymre deg for at den skal bli en gjenganger.

når vi har max-kamp, kan man jo ta "kem faen e steinar nilsen, kem faen e steinar nilsen, for vi forfremmet han Ruuune osv.
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: Utmedsnolken on May 18, 2012, 13:28:31 PMtror ikke du trenger å bekymre deg for at den skal bli en gjenganger.


He he, forhåpenltligvis ikke. Men jeg har blitt overrasket før over malplasserte sanger på Stadion!:)
Rød makt på Hansa!

steinbygger

Synes det er synd at så mange gode sanger bare blir liggende. Både Svante og Mons Ivar sine sanger er klassiske og burde vært ført videre. Svantesangen passer perfekt til Markus.

Utmedsnolken

Gjør den egentlig det? Markus, markus, markus joooooonnsson?
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Joda, den passer helt greit. Det er en lite toneskifte i alle o-ene, så det er ikke noe problem å trekke den ut etter min mening. Så jeg støtter den tanken.
Rød makt på Hansa!

Go Up