• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

NFF skjelver av redsel

Started by C@Bøe_79, October 21, 2003, 13:42:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Rossi#46

NFF og resten av dommerne hater brann!! Vi kan ik gjøra så mye me d!

men eg syndts d var heilt iddiotisk at den plakaten ikke fikk henges opp!! men No må brann suportene lage en ¨fin¨ sang om Nff!!
for d kan ik purken og ¨leikepolitiene¨stoppa!!

Så vist Noen finner på en eller fleire sanger må dåkke legge d ut!! så att mange lære seg sangen el sangene!!
l

KennethS

politiet har vel heller ingen myndighet til og stoppe det, e ikkje ulovlig og henge opp en slik banner på en fotball bane? noen som har litt mer peiling på det en meg? vil gjerne vite om dette e lovlig av politiet.
tå på Brann

grei

Det er jo NFF som arrangerer, så de har nok sitt på det tørre her. Du kan kalle det sensur, men det er egentlig mer som en webside som bataljonen.no der de som driver siden står fritt til å slette innlegg de ikke har sansen for. Tidligere har man vel blitt pålagt å ikke bruke effekter på tribunen med feil sponsor. På sangfronten står man uansett fritt, og har man et budskap man ønsker sterkt nok å fremme, så skal det vel la seg gjøre å få rullet ut en banner i all hast. Ellers er det vel ikke så mye grunn til å fokusere så mye på dette NFF-greiene lenger. Move on.

Bekkalokket

NFF har ingenting med en politimanns personlige vurdering å gjøre.  Ikke godta hvilken som helst forklaring fra lovens lange arm.

"Hater NFF" er helt lov å henge opp. Man er da fotballsupportere og ikke speidere.  Grensen går ved personhets, rasisme etc...

PS: Når har noen blitt pålagt å bruke en spesiell sponsor på effektene sine? Er du blitt helt gal?

GamleErik

Sist gang vi var i Cupfinalen ble, var det 5000 flagg, låst inne på Ullevaal fordi det sto Hansa på dem.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

grei

Blitt helt gal du, det er visst andre her som ikke har fulgt med i timen, ja...

Bekkalokket

Det der husker jeg ikke. Det er visst ikke du som er gal men NFF... Altså ikke noe nytt.

Go Up