• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Cup-kamptrÄd: �sane - Brann 26.05 kl. 18.00

Started by Nixon, May 24, 2011, 11:45:18 AM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Ny kamp pÄ torsdag, og heldigvis viser vÊrmeldingene at det kan vÊre sjanse for opplett under kampen.
Kanskje..

Hva laget angÄr skal vi vinne uansett hva slags lag vi stiller. Noen store utskiftninger blir det vel ikke, vi snakker tross alt om Skarsfjord, men etter Ä ha vÊrt ute de to fÞrste cupkampene regner jeg med at Haugen starter sin fÞrste obligatoriske kamp for Brann.
RÞd makt pÄ Hansa!

Spelaren

Denne kampen blir askeviktig! HÄper me ikkje blir askeslÄtt ut av ein askeladd.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Leffen

HÄper virkelig Haugen fÄr sjansen fra start i denne kampen!! Og la gjerne en av de latinamerikanske ungfolene spille fÞrste omgang pÄ topp, sÄ fÄr vi heller sette innpÄ Ojo om det skulle butte i mot.

krĂžvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Nixon

RÞd makt pÄ Hansa!

dudo

Quote from: Leffen on May 24, 2011, 13:18:13 PM
HÄper virkelig Haugen fÄr sjansen fra start i denne kampen!! Og la gjerne en av de latinamerikanske ungfolene spille fÞrste omgang pÄ topp, sÄ fÄr vi heller sette innpÄ Ojo om det skulle butte i mot.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Haugen startet nok hvis han er klar. Tror ogsÄ Nico fÄr sjansen fra start og hÄper en eller flere av juniorene fÄr starte.

GullĂžl

May 24, 2011, 13:58:22 PM #8 Last Edit: May 24, 2011, 14:12:54 PM by GullĂžl

Leciejewski
SĂŠvarsson, Kalvenes, Korcmar, Fakiri
               Torp, Mjelde
 Guastavino, Haugen, Bentley
                     Ojo

Reserver: Grorud, Holmvik og Mezguida. Som alle tre er hÞyaktuell for innhopp. Mezguida har vÊrt smÄskadet i det siste og starter neppe, men er trolig den av reservene som er mest aktuell for Ä komme inn(spille mest). Troppen ellers suppleres med Opdal, Amankwah, Haugsdal og Juninho som er mindre aktuell for spilletid. Ved eventuelle skader pÄ nevnte 18 spillere plukkes det nye spillere blant juniorene.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller VĂ„lerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

krakra

SĂ„ vi skal ikke ha med en eneste junior i troppen engang? For noe tĂžv.

GullĂžl

May 24, 2011, 14:02:51 PM #10 Last Edit: May 24, 2011, 14:10:42 PM by GullĂžl
Quote from: krakra on May 24, 2011, 14:00:03 PM

Samuel Sahim-Radlinger

dudo

krakra

May 24, 2011, 14:17:20 PM #12 Last Edit: May 24, 2011, 14:20:26 PM by krakra
Quote from: GullĂžl on May 24, 2011, 14:02:51 PM
Quote from: krakra on May 24, 2011, 14:00:03 PM
Den av stopperne som ikke starter, Guastavinho og Torp eller Mjelde.
SelvfÞlgelig ville det ikke vÊrt en kraftig misstillitt at noen av de etablerte mÄtte stÄ over en cupkamp mot et andredivisjonslag.

Piotr
SĂŠv - Grorud - Zsolt - Skage/Holmvik
       Birkelund - Torp
Bentley - Haugen - Nico
           Ojo

Kalve
Juninho
Guastavino
Yaw
Haugsdal
Opdal
Skage/Holmvik

GullĂžl

May 24, 2011, 14:20:50 PM #13 Last Edit: May 24, 2011, 14:31:14 PM by GullĂžl
Leciejewski
SĂŠvarsson, Kalvenes, Korcmar, Fakiri
               Torp, Mjelde
                     Ojo

Alt.2:
               Leciejewski
SĂŠvarsson, Kalvenes, Grorud, Fakiri
               Torp, Korcmar
                     Ojo

Samuel Sahim-Radlinger

dudo

Quote from: GullĂžl on May 24, 2011, 14:20:50 PM
Mulig at Grorud starter. Da ville jeg satt Korcmar frem pÄ dm og satt Mjelde pÄ benken. PÄ den mÄten ville vi fÄtt testet om duoen Torp/Korcmar fungerer.

Kunne ikke blitt mer enig, en bra observasjon. (men med en gjengĂ„ende tyrkleif  ;) )

Nixon

RÞd makt pÄ Hansa!

dudo

Det er lov Ä hÄpe, Nixon. Jeg tror ikke de startende i dag ekskluderes fra troppen, men jeg tror det er lite sannsynlig at de starter begge kampene.

krakra

dudo

Da later det om ikke annet til at vi fÄr noen juniorer pÄ benken. Tipper Larsen er hÞyaktuell, siden han kan vÊre en slags erstatter for bÄde Nico og Diego. Barmen er sikkert ogsÄ med.

Nixon

Veldig synd med den skaden som Mezquida pÄdro seg mot Tertnes. Det kan vel i verste fall koste han videre kontrakt med Brann nÄr han nÄ ikke fÄr vist seg frem.
RÞd makt pÄ Hansa!

Leffen

Vel, med tanke pÄ den lÞnnen mezzy hever og det faktum at han nÄ har vÊrt er lenge nok til at man har spottet hans eventuelle potensiale, tror jeg ikke det nÞdvendigvis er rett.

abe78

Tipper vi ryker pÄ denne, men det blir uansett bra siden vi hadde juniorspillere pÄ benken...

(Meldingen inneholder sarkasme).
.og husk!

Wingfoot

Enig med Leffen om at skaden nok ikke vil vĂŠre avgjĂžrende mht om han blir tilbudt kontrakt eller ikke.

Personlig syns jeg han har vist at han er en spennende spiller for framtiden, hĂ„per Brann klarer Ă„ skrape sammen nok penger til Ă„ hente han pĂ„ permanent basis  ;)
StÄr pÄ FrydenbÞ og synger av full hals!

Wingfoot

Troppen til kampen:

2 Birkir SĂŠvarsson
3 Christian Kalvenes
4 Lars Grorud
7 Hassan El Fakiri
8 Fredrik Haugen
9 Kim Ojo
10 Erik Mjelde
11 Bentley
12 HĂ„kon Opdal
15 Diego Guastavino
16 Bjarte Haugsdal
20 Juninho Cabral
21 Zsolt KorcsmĂĄr
24 Piotr Leciejewski
25 Yaw Amankwah
26 BjĂžrnar Holmvik
29 Kristoffer Barmen
30 Kristoffer Larsen
StÄr pÄ FrydenbÞ og synger av full hals!

dudo

dudo

BT melder for Þvrig at ogsÄ Birkelund er med, men det ser ikke ut til Ä stemme i flg brann.no

Nixon

Zsolt tar plassen pÄ sentral midtbane nÄ som bÄde Austin og Torp er vekke. SÄ blir jo spÞrsmÄlet om han fortsetter med det ogsÄ i neste seriekamp.
RÞd makt pÄ Hansa!

Spelaren

Quote from: dudo on May 25, 2011, 12:39:54 PM
Satan sÄ flink jeg er.

Det er no ingenting, sjekk denne:

Quote from: Spelaren on March 14, 1970, 23:09:54 PM
Troppen til kampen:

2 Birkir SĂŠvarsson
3 Christian Kalvenes
4 Lars Grorud
7 Hassan El Fakiri
8 Fredrik Haugen
9 Kim Ojo
10 Erik Mjelde
11 Bentley
12 HĂ„kon Opdal
15 Diego Guastavino
16 Bjarte Haugsdal
20 Juninho Cabral
21 Zsolt KorcsmĂĄr
24 Piotr Leciejewski
25 Yaw Amankwah
26 BjĂžrnar Holmvik
29 Kristoffer Barmen
30 Kristoffer Larsen
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

Urederlig Ă„ ikke komme med originalen:

Quote from: Spelaren on March 14, 1970, 23:09:54 PM
Troppen til kampen:

2 Birkir SĂŠvarsson
3 Christian Kalvenes
4 Lars Grorud
7 Hassan El Fakiri
8 Fredrik Haugen
9 Kim Ojo
10 Erik Mjelde
11 Bentley
12 HĂ„kon Opdal
15 Helge Karlsen
16 Bjarte Haugsdal
20 Pesen
21 Martin Knudsen
24 Atle Torvanger
25 Yaw Amankwah
26 BjĂžrnar Holmvik
29 Kristoffer Barmen
30 Mika Kottila

Go Up