• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Treneren etter Skarsfjord

Started by vebo, May 23, 2011, 17:15:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

Tiocfaidh ár lá

Nixon

Rød makt på Hansa!

nero

På tide med en liten takk til Steinar Nilsen som jo tross alt skaffet oss Skarsfjord? ;D
Lions led by donkeys.

Joggi Bogga

Utrolig trist for Løv-Ham, Bergen, Brann og alle bergensere som er glad i god fotball.
Sandefjord har gjort et varp. Jeg setter dem umiddelbart opp på listen over lag som vi må se opp for neste sesong.

Forøvrig vil jeg uttrykke stor takknemlighet for jobben Arne Sandstø har gjort. Bergen vil nyte godt av det mange år frem i tid. Han er hjertelig velkommen tilbake i byen og da helst i en litt større klubb.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Spelaren

Quote from: Joggi Bogga on May 24, 2011, 08:41:51 AM
...Han er hjertelig velkommen tilbake i byen og da helst i en litt større klubb.

Som Tertnes, f.eks.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Quote from: Joggi Bogga on May 24, 2011, 08:41:51 AM

Forøvrig vil jeg uttrykke stor takknemlighet for jobben Arne Sandstø har gjort. Bergen vil nyte godt av det mange år frem i tid. Han er hjertelig velkommen tilbake i byen og da helst i en litt større klubb.
Hva er det han har gjort som er så fantastisk og som vi vil nyte så godt av lenge?

Håper vi aldri ser ham som hovedtrener i Brann iallefall.

steinbygger

Er mulig at han ikke ville blitt akseptert i Brann med spillestilen hans, men å ikke gi han kredit for at han har fått mye ut av lite i de klubbene han har trent blir fullstendig feil. Det å få Løv Ham til å holde seg i 1 div er nesten ett mirakel basert på økonomi og spillerstall de siste årene.

krakra

Ja, han har gjort en god jobb i Løv-Ham, men at han har gjort ting som hele Bergen kan nyte av i mange år ser jeg ikke.

vebo

Quote from: steinbygger on May 24, 2011, 14:35:09 PM
Er mulig at han ikke ville blitt akseptert i Brann med spillestilen hans, men å ikke gi han kredit for at han har fått mye ut av lite i de klubbene han har trent blir fullstendig feil. Det å få Løv Ham til å holde seg i 1 div er nesten ett mirakel basert på økonomi og spillerstall de siste årene.

Men jeg er usikker på om den nye treneren til Løv Ham har sjans til det i år..
Tiocfaidh ár lá

Gulløl

Mons Ivar Mjelde blir ny trener i Løv-Ham er mitt tips. På tide at treneren som "tok gullet hem" restarter
trener karrieren. Men mulig det ikke blir før etter denne sesongen er ferdig.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

dudo

Det hadde vært jævlig gøy. Da kunne selv jeg blitt å finne på Varden innimellom. Ihvertfall på nrk.no!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Hva i all verden driver han med for tiden? Steller sauene sine på Haus?
Ka du ve?

Yngve

vebo

May 25, 2011, 17:57:57 PM #15 Last Edit: May 25, 2011, 17:59:28 PM by vebo
Hovedjobben hans er så vidt jeg vet lærer?

Edit: ifølge wikipedia jobber han som "miljøassistent på Osterøy Ungdomsskule."
Tiocfaidh ár lá

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ricky

Skal si han har teken på å åle seg oppover i systemet, for på sidene til Osterøy Ungdomsskule står han ikke på listen over miljøarbeiderne, men faktisk som lærer.
Ser slett ikke bort ifra at han er rektor om et par-tre år.

Go Up