• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sogndal-Brann 1976 finalen, nrk

Started by KennethS, October 21, 2003, 13:30:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

tå på Brann

JhonnyBeGood

Morsomt :D  

Den får meg til og drømme om og komme til en finale og vinne.. Fy faen kor gøy det skulle vært og oppleve.
En annen ting de på trompetene som drar i gang sang på sang og bidrar til og holde et konstant trøkk. Hadde det kanskje vært noe og vurdere i den dag i dag?
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Bekkalokket

Trompeter på kampene våre???? Dra hjem og legg deg...

grei

Du og du for et herlig opptak. Hvor gøy hadde det ikke vært å få se dette (og lignende opptak) i høyere kvalitet. Skulle man lagt litt press på gode gamle NRK her?

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Bekkalokket"Trompeter på kampene våre???? Dra hjem og legg deg...

Jooo!!! Og kubjeller, blokkfløyter og cymbaler!!!

Nei, for all del, er i utgangspunktet i mot de fleste instrumenter på tribunen, men de klarer det enkelte andre plasser i europa uten at det blir nørdete eller som stemningen på håndballkamper.

JhonnyBeGood

Er i utgangspunktet imot instrumenter på kamp jeg og, men det hadde kanskje vært noe prøve ut et par kamper.. Hva med og prøve ut et horn/fløyte på Hansaen hvor en eller annen dude kunne sette i gang et par strofer på en kjent sang eller heia-rop. Så hadde folket på tribunen ropt sunget etterpå. Gjenta dette om igjen og om igjen, det hadde skapt jævlig trøkk.
Hørte de grekerne som spilte mot Lyn i UEFA-cupen gjorde dette og det er faktisk veldig vanlig andre steder i Europa som Spania osv. Og ingen kan komme og si at det høres ut som en håndballkamp.
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

grei

La oss håpe vi slipper dette. Det funker sikkert fett i nederlandske skøytehaller men det passer ikke her.

Ricky

Skal jeg ta med en australsk digeridoo neste sesong?

Nei, det får holde med han fyren med trommen på Hansa...

Go Up