• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ivar Rønningen

Started by brann_13, October 18, 2003, 21:50:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brann_13

Noen som syntes at Ivar Rønningen mÃ¥ komme tilbake i mÃ¥l?  :?  


Noen som liker HÃ¥kon Oppdahl bedre? :?

Erik

Syns det er helt greit at Ivar står i mål, vikitg kamp i morgen, og Ivar er den beste keeperen Brann har, så jeg støtter at han er tilbake!!

ChRiStEr87

Etter stabæk kampen mistet eg litt tillit til Opdal, nå slo vi Bryne 3-0 med Rønningen i mål.

Eg vil at Rønningen skal vokte målet.
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

BFA_15

Quote from: "ChRiStEr87"Etter stabæk kampen mistet eg litt tillit til Opdal, nå slo vi Bryne 3-0 med Rønningen i mål.

Eg vil at Rønningen skal vokte målet.



Jah, men alle har sine dårlige dager.. Begge er like gode.. HEIA BRANN....

ChRiStEr87

Quote from: "BFA_15"
Quote from: "ChRiStEr87"Etter stabæk kampen mistet eg litt tillit til Opdal, nå slo vi Bryne 3-0 med Rønningen i mål.

Eg vil at Rønningen skal vokte målet.



Jah, men alle har sine dårlige dager.. Begge er like gode.. HEIA BRANN....



Enig, Opdal kommer til og bli viktig i framtiden. Men la nå Rønningen få prøve seg først.
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

DÃ? FOR BRANN

Eg e ikke helt sikker på Rønningen, han roter å lager unødvendig spennende.
Dette dilemmaet e ikke lett
ø for Brann

Ida Marie

Opdal er ennå ganske ung og kommer til å utvikle seg til å bli enda bedre enn han er.. Vi må holde på han sså lenge så mulig.. Og ikkje miste han p.g.a at han blir lei av og vere benkesliter..
Rønningen derimot, går det sakte men sikkert nedover med
et er fargen på drakta som betyr no, ikkje spilleren sin...

Yngve

Rønningen går det IKKJE til bakars med, han vil faktisk berre verte betre, alle keeperar når ein topp når dei passerer 30. Og om ikkje godaste Opdal skjerpar seg utruleg mykje, så er han ikkej noko å ta vare på, han er ikkje anna enn ein middels god keeper slik han framstår for tida. Han minne meg litt om Tommy Knarvik, masar om å få sjangsen, og når han får den , så er han i beste fall middelmådig...

Trur det rette hadde vert å leige han ut til ein 1divisjonsklubb, slik at han kan få utvikle seg. Problemet då er, kvem skal værer 2keeper til Brann i mellomtida..

EG meiner personleg at me bør få ny keeper til Brann, kva med Bolthof på vaalerengen eller Arason på RBK2? dei har bevist før (arason) og no ( bolthof) at dei presterer jamt på høgt nivå. Det gjer ikkje dei me har for tida...det har vore litt for mykje rart denne sesongen særleg...

Go Up