• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Turtråd Engen-Brann 070511 kl 1600

Started by branngirl85, April 12, 2011, 21:04:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Det var en lingo-spøk. Ikke en god en, riktignok.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SteinA

Quote from: 1908 on May 01, 2011, 00:41:05 AM
Regler er 9 timer for yrkessjåfører...


Skal ta med sjåførkortet mitt, så kan han kjøre på det hjem igjen :P
Terje Bøe!

aune

noen som vet hvortid brann sender ut billettene?

stig

Det blir to sjåfører på bussen,slik at hviletid holdes.
Nettsideansvarlig

tj00m

Quote from: aune on May 02, 2011, 14:22:31 PM
noen som vet hvortid brann sender ut billettene?

Eg fikk mine tilsendt i posten igår
Brann Bergens Stolthet!

psv-hasund

Jeg og fikk billettene i går.

Noen som vet hvor mange bortebilletter som er / blir solgt?

stig

ca 200 billetter er solgt. Det er det antallet som var bestilt hos vif.
Nettsideansvarlig

Hansakongen

Quote from: stig on May 03, 2011, 22:48:36 PM
ca 200 billetter er solgt. Det er det antallet som var bestilt hos vif.


kun ca 200 solgt? var det så mange billetter de sendte over fjellet? og resten blir solgt i porten der borte?.. Hadde nå nesten trodd det var solgt mer enn dette i og med det er lørdags kamp etc. Klarer vi 1000 der bør vel man være fornøyd selv om jeg hadde forestilt meg at det kom mellom 1500-2000 når det var kamp på lørdag borte..

stig

200 var det vi pleide å bestille av bortearrangørerne i fjor. Kun vif som selger såpass på forhånd. I fjor stoppet det på 195, men det inkluderte litt pub-salg, for å bli kvitt restene. Folk kjøper stort sett ikke på forhånd lengre. Det er plass til alle, og da virker det som om folk heller vil kjøpe i døren.
Nettsideansvarlig

stig

Fremdels plasser igjen på bussen. Vi avlsutter påmelding kl 10 imorgen. Dette for å ha korrekt antall billetter med oss. Vil bli mulig å slenge seg på ved avgang, men da blir turen uten kampbillett,som må kjøpes i døren, og litt dyrere.
Nettsideansvarlig

branngirl85

kva med de som har meldt seg på og ikke betaler før fredag da? Må de kjøpe billetter i døren og?

stig

påmeldte er på listen,så det ordner vi
Nettsideansvarlig

dex1974

Urfan ringte idag og sa at Joe´s er klare til å ta imot øltørste Brannsupportere fra kl 12 lørdag som nevnt tidligere. Det er satt opp ekstravakter slik at serveringen av både fast og flytende skal gå kjappere. Uteplassene er tilogmed økt fra 11 til 18 stoler...WOW!!! ;-)

Velkommen til Tig(g)erstaden!!!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

stig

Veldig bra.Må selv bruke siste timene på tog, men håper folk finner veien til Tordenskjoldsgate. Det blir ikke utsolgt,så sleng deg på.
Nettsideansvarlig

Hansakongen

hva er adressen til denne puben noen som vet?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up