• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tankekors

Started by KennethS, October 15, 2003, 22:12:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Ser at 3 av 4 norske lag i e-cupen idag faktisk e med i nedrykk striden, dette viser jo at opp til Rbk e veien så lang at eg tviler på at noen andre vinner serien før 2020+. Gang på gang viser det seg at Norske lag som utfordrer rbk en sesong, neste sesong ligger i bunnen og kaver, lag som Brann, Molde, Lsk. Se på Lyn idag, skal ut i e-cupen og kjempe og gull og heder, istedet blir sjangsen til laget ødelagt av at de må konsentrere seg om nedrykkstriden i hjemmelig liga (ikkje det at eg tror de hadde vunnet cupen, men kunne lett gått videre til neste runde). Det året ett lag klarer og ta opp kampen mot rbk, samtidig som de gjør det  bra i e-cup mer en 2 år på rad, den dagen kan vi se en forandring i toppen, før det tviler eg. Da må ihvertfall en rik onkel komme til en av klubben og hjelpe de økonomisk slik at de kan kjøpe seg til sukksess. Håper Brann beholder Mjelde i noen år, da tror eg han sakte men sikkert vil bygge ett nytt storlag på stadion, slik at vi igjen kan ta helt av når vi vinner sølv medaljer i både serie og cup, kansje til og med blir vi seriemester 2021? leve drømmen!
tå på Brann

Bergen Sin Gutt

Men ser også av og til at lag som en sesong har kjempet i nedrykksstriden, blir Rosenborgs utfordrer og havner på sølvplass sesongen etterpå!

Christian

Men hva med nivået på norsk fotball i forhold til andre europeiske nasjoner? 2 av 3 norske dumpekadidater kom seg videre til neste runde i UEFA-cupen. Motstanden var nok ikkje allverden, men de har jo i alle fall kvalifisert seg til uefa-cupen. Det er heller ikkje CL, men til topps på det nivået når Tippeligalag aldri.

Tror ikkje motstanderne til Vif og Molde kan ha vært helt fornøyd med å ryke ut mot lag som sliter i bunnen av norsk tippeliga...

Må innrømme eg er litt spent på fortsettelsen. Andre lag enn RBK tror eg faktisk eg klarer å holde med internasjonalt.

Bergen Sin Gutt

Etter hva jeg forstod av både TV2-sporten, kommentatorer og bilder jeg selv så, så hadde vel både Molde og VIF flaks, spesielt Molde. I Lyn-kampen gikk det som forventet og helt etter normalen.

Superjack

Helst skulle jeg sett att alle de norske lagene klarte å komme seg til semifinalen i UEFA-cupen. Hvor mange norske lag som får spille i CL og uefa-cupen bestemmes av nasjonsrankingen, som igjen baserer seg på resultatene i europa cupene. Med stor suksess kan neste års nr 1 og 2 i eliteserien belage seg på CL kvallik, og der skal Brann være!!!
Hadde aldri trodd jeg skulle heie på RBK, Molde og ViF, men i høst gjør jeg det. :!:
i taper ALDRI!

KennethS

Syntes også at det var en seier for Norsk fotball at Lyn røk på hodet ut når laget går ut for og spille defansivt på hjemmebane når man leder 1-0 etter bortekampen. De 3 andre lagene som gikk videre spilte ihvertfall offansivt på hjemmebane.
tå på Brann

Go Up