• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Engen kampen

Started by Blææ, October 14, 2003, 14:19:06 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Blææ

Ser hele felt S,ca 450-500 biletter er utsolgt til Engen kampen menst det på resten av stadion er ganske så glissent enda.
Er det Klanen som har fått tildelt 450-500 biletter på hjemmetribunen eller er det en annen årsak til at akkurat det feltet er utsolgt?
Skulle ikke forundre meg at Klanen har fått lov til å kjøpe 450-500 biletter under taket på sittetribunen til det som kan bli en skjebnekamp for bege lag.......  :roll:
Noen som vet?
ont follow me,Im lost too

C@Bøe_79

Er nok ikke utsolgt,men booket av Klanen..
Klanen stod der ifjor også som jeg har skjønt og Fuglene stod der i år...
Tror nok Brann og Bg politikammer tar sine forhåndsregler,men det blir tøft å gå i rødt hvis Enga rykker ned den aktuelle dagen...
Blir nok årets tur for Klanen,Lørdag og fri Søndag..
Ditta kan fort gå gæli:)

C@Bøe_79
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Tonje

Men tenk så herlig å sende Enga ned i 1divisjon i den siste kampen da..
aiaiaia!!
idenskapen min har et navn --> Brann!

Erik

ENGA RYKKER NED, ENGA RYKKER NED, D ER SIKKERT, D ER SIKKERT, ENGA RYKKER NED.... hadde vert sååå konge og synge den på stadion, og vist de rykket ned  :twisted:

KRISA

fordi alle østlendinger sier enga så trenger ikkje vi å si det..heller engen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Superjack

Beklager folkens, heller enga i eliten enn Raufoss, Hønefoss ett annet bondelag.
Eliteserie med Raufoss, hønefoss, Hamkam og Bryne... Traktorserien!
i taper ALDRI!

Brann69

Quote from: "Erik"ENGA RYKKER NED, ENGA RYKKER NED, D ER SIKKERT, D ER SIKKERT, ENGA RYKKER NED.... hadde vert sååå konge og synge den på stadion, og vist de rykket ned  :twisted:

Ville ventet med å si slike tanker høyt før vi selv har sikret plassen. Vinner vi ikke til helgen, kan det fort bli de som synger det samme om oss.

Gina

Quote from: "Brann69"
Quote from: "Erik"ENGA RYKKER NED, ENGA RYKKER NED, D ER SIKKERT, D ER SIKKERT, ENGA RYKKER NED.... hadde vert sååå konge og synge den på stadion, og vist de rykket ned  :twisted:

Ville ventet med å si slike tanker høyt før vi selv har sikret plassen. Vinner vi ikke til helgen, kan det fort bli de som synger det samme om oss.

Dessutten har vi en mye bedre sang om vi så skulle være så heldige å sende dem ned. Lær denne Erik:

Vålerengen rykker ned igjen, hurra hurra!
Vålerengen rykker ned igjen, hurra hurra!
Opp som en løve, ned som et fjell!
Vi skal pisse på de i kveld!
Vi skal le når Vålerengen rykker ned!

Men er enig med Brann69 om at vi ikke skal ta de eventuelle gledene på forskudd. Plassen er langt i fra sikret, og med den forestillingen Brann viste oss forrige helg er jeg ikke sikker på noe lenger...
ina

monzilla

er det ikke opp som en rev, ned som en fell ?

Uansett så håper jeg faktisk at bøndene fra Oslo overlever. Vålerengen-kampene er jo noen av de gøyeste kampene i året med tanke på stemning osv. Oslo-tur er jo skikkelig gøyt.

Erik

Stabæk, Fredrikstad, ham kam osv, nokk av østen turer :D

Stoffi

For all del, jeg håper ikke vi får en laber stemning på den kampen... Jeg skal i hverfall gjøre mitt beste for at det ikke skjer.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

XPen

Nå må folk tenke seg om her.....

Hva skal vi med f.eks Ham-kam i Tippeligaen??
Det beste for spillerne, klubbene, publikum osv. er jo at klubber, som har supportere som lager litt ramme rundt kampene, er i Tippeligaen.....

Tror ikke akkurat at det blir  sjefsgøy å være brannsupporter på bortetur til f.eks. Hamar.

Det beste for alle parter: Brann OG Vål'enga i Tippeligaen!!!

Sotraanda

Håper enga blir...

Tenk atmosfæren og stemingene på de kampene i forhold til buss tur til "Briskeby"....
ater, heter, hater NFF!

KennethS

Gina: det e vel heller opp som en løve ned som ett fell, ikkje fjell :)

Håper heller Lyn rykker ned en enga.

tromsø, lyn og bryne hadde vært fint og bli kvitt.
tå på Brann

Gina

Quote from: "KennethS"Gina: det e vel heller opp som en løve ned som ett fell, ikkje fjell :)

Håper heller Lyn rykker ned en enga.

tromsø, lyn og bryne hadde vært fint og bli kvitt.

Må unnskylde den vesle skrivebommerten :)

Sliter litt med dette temaet egentlig. Dette er ikke til å legge skjul på at dette hadde vært kanon å sende ned Vålerengen i siste runde på stadion. Men samtidig er det jævlig gøy å møte dem også. Hmmm....
ina

grei

Klart det hadde vært moro å sende de ned. Man må kunne unne sine fiender en nedtur, ikke bare være egoist og tenke "nå får vi ikke møtt de neste år". De kommer alltids tilbake uansett.

Ricky

Vålerengen ned i første!
Stormen sender jo uansett flere supportere hit enn hva Klanen gjør...

grei

Vel.. Kan vel vente storinnrykk hvis det blir avgjørende. Men kan ikke huske sist jeg så så mange som Aalesund stilte med.

Dersom VIF rykker ned i siste kamp, får vi virkelig håpe vi slipper "martyrmarkelring" a la 1997 eller rundt der de rykket ned. Tar seg ikke ut på vår hjemmebane. Dengang sto Klanen igjen en time (eller hva det var) etter kampen og sang, og markerte for omverdenen en slags vi står last og brast ved vårt lag-holdning.

Dette fikk media osv. med seg og jeg det skulle ikke forundre meg mye om dette var en av kimene til Klanens plutselige vekst og storhetstid. De sanket ihvertfall store mengder sympati på dette (folk tenkte, "å herregud for noen lojale supportere, imponerende" osv), det bidro nok ganske sikkert til goodwill og rekruttering.

Ricky

Da er det vel bare for oss å stå igjen en time og synge "Rykker ned, rykker ned, rykker ned" :p

KennethS

tå på Brann

Christian

Er delt i denne saken eg og. Moro å sende Vålerengen ned, men moro å ha de i toppserien òg.

Eg satser på at vi sender de til en nervepirrende kvallik, som de klarer seg gjennom pga flaks og dommertabber. Føler det vil gi ca samme tilfredsstillelse.

Men om både Lyn og Vålerengen rykker ned skal eg smile. Heh! En hovedstad uten topplag ville vært moro :D

begbie

Jeg håper at vi sender Vålerenga ned i 1. div. Tilfredstillelsen av å se trynene på vif-klanen da vil bli enorm.

Ricky

Quote from: "KennethS"

Tingen er jo at VIF ikke trekker særlig med folk. De har vel fra 5000-7500 tilskuere på hver ordinære kamp, omtrent det samme som Aalesund og en middels høy TL-standard. Kun de helt spesielle kampene (mot LSK og RBK) trekker folk til Ullevaal.
Var det 2500 som så oppgjøret mot Graz, forresten?

Jeg kommer ikke til å savne Vålerengen noe særlig i Tippeligaen 2004...

grei

Mja, de hadde vel lenge 10000 i snitt, og har trukket ganske bra med folk i år.

Grey

Drømmescenarioet er jo at Geddi putter det avgjørende målet på overtid, og sender Apeberget ned en divisjon.. den ultimate slutten på en fantastisk kariære..
Maybe a Greyhound could be my way

Bekkalokket

Quote from: "C@Bøe_79"Er nok ikke utsolgt,men booket av Klanen..
Klanen stod der ifjor også som jeg har skjønt og Fuglene stod der i år...
Tror nok Brann og Bg politikammer tar sine forhåndsregler,men det blir tøft å gå i rødt hvis Enga rykker ned den aktuelle dagen...
Blir nok årets tur for Klanen,Lørdag og fri Søndag..
Ditta kan fort gå gæli:)

C@Bøe_79

Du tror det blir toeft aa gaa i roedt i bergen... Javel. Kjaere tre: Er du redd for den store stygge klanen. Vel saa hold deg hjemme hos mor. Vi kommer ihvertfall til aa hetse svinene det vi er gode for etter at de er klare for 1. div.

KennethS

Ricky: hvis Vif flytter tilbake til nye bislett eller bygger eget nytt stadion på østkanten så tror eg tilskuersnittet til Vif stiger betraktelig.
tå på Brann

Go Up