• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Treningskamp 13.03.2011: Start - Brann

Started by vebo, March 11, 2011, 13:31:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Utmedsnolken

en kamp jeg ville sett er Stråmyhrs utvalgte unge møter TREGE, AVDANKEDE KLIPPEKORTINNEHAVERE ledet av den TAKTISK UDUGELIGE BREMSKEKLOSSEN SKARSFJORD.
"og der snubler Sæternes igjen"

Ã?

NÃ¥ er det vel ikke et 3. divisjonslag vi skal spille mot. Nest er antagelig det beste lokale 2. divisjonslaget

krakra

Quote from: Utmedsnolken on March 13, 2011, 18:43:10 PM
en kamp jeg ville sett er Stråmyhrs utvalgte unge møter TREGE, AVDANKEDE KLIPPEKORTINNEHAVERE ledet av den TAKTISK UDUGELIGE BREMSKEKLOSSEN SKARSFJORD.

Nightfox

Jeg tror faktisk at jeg heller ønsker å se brann 2-laget du listet opp, krakra, enn førstelaget.

Utmedsnolken

Såvidt jeg har fått med meg er Stråmyhr imot Skage fordi han kommer fra Fana. Han liker kun Brann-juniorer. Haugen er han vel heller ikke så begeistret for nå som han er a-lagsspiller.
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: krakra on March 13, 2011, 18:55:37 PMJeg tror det hadde blitt jevnt.

I en skikkelig kamp? Jeg tror og ikke minst håper at det skal være relativt stor forskjell på disse lagene.

Men dette unge laget bør vel ha alle muligheter til å rykke opp med Brann2?
Rød makt på Hansa!

krakra

Quote from: Nixon on March 13, 2011, 19:21:23 PM
Quote from: krakra on March 13, 2011, 18:55:37 PMJeg tror det hadde blitt jevnt.

I en skikkelig kamp? Jeg tror og ikke minst håper at det skal være relativt stor forskjell på disse lagene.

Men dette unge laget bør vel ha alle muligheter til å rykke opp med Brann2?
Det var ikke helt seriøst ment, men det er nok 2-3 der som kunne gjort en grei jobb for Brann.

De burde helt klart klare å rykke opp. I år har de jo målscorere med seg i Larsen og Juninho.

Tapeten

BT lister opp årsakene til at det ikke ble noen generalprøve med tippeligamotstand:

-Har ikke råd til å overnatte (start tilbød å spille kampen senere på søndagen)
-Ville blitt for mye reising om kampen ble utsatt til mandag
-Ville prioritere å delta på supporterfesten hjemme i Bergen

....[himler med øynene]....
-*Space is the place*--

Torvanger

Jeg stiller spørsmålstegn ved avgjørelsen om å droppe å spille utsatt treningskamp mot Start. Hvor dyrt ville det egentlig blitt? Kunne ikke en sponsor ha blitt kontaktet, dersom sponsing av dette trengtes? Supporterfesten er en nokså lukket greie for en begrenset del av Branns publikum, dersom et av hensynene var å rekke tilbake til den er det rett og slett for dumt.

Treningskamp mot Nest-Sotra idag er en elendig erstatning, Brann hadde trengt å få kvesset klørne til RBK står på motsatt banehalvdel søndag førstkommende.

Skuffende.

Tapeten

-*Space is the place*--

Christian

Greit nok at det er kjipt at pengemangel bidro til at overnatting ikkje var aktuelt, men det er ikkje så vanskelig å forstå at økte utgifter pluss skuffede supportere gjorde at en utsatt treningskamp ville koste mer enn det smaker. Greit nok at festen ikkje er for alle, men den er faen meg arrangert av folk som virkelig brenner for klubben og faktisk gjør mer enn å klage på internett.

Når folk så trekker Branns argumenter for å ikkje spille mandag eller tirsdag i tvil lurer eg på hva dere tror faktisk ligger bak. Har Brann andre, mer uspiselige grunner til å ikkje spille kampen? Hjelpes...

Tapeten

Jeg tror ikke nødvendigvis det ligger andre grunner bak. Jeg syns bare ikke grunnene virket spesielt gode. Hjelpes...

Ad supporterfesten så syns jeg den er et kjempetiltak (og den er jo for alle, det var da åpent billettsalg til den) og all honnør til softballgjengen for den, men jeg tror at de aller fleste til stede der ville hatt forståelse for at spillerne måtte prioritere generalprøven foran seriestart neste helg.
-*Space is the place*--

Torvanger

All ære til folkene bak Softball, men et oppmøte på gårsdagens supporterfest burde være kraftig ned på prioriteringslisten vs treningskamp mot Start.

Go Up