• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bryne kampen

Started by JhonnyBeGood, October 13, 2003, 08:08:13 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

JhonnyBeGood

Jeg har lyst til å oppleve et helt annet publikum nå til helgen, alle må gå i seg selv og rable fullstendig når kampen nærmer seg start.
Jeg vil høre hat-rop mot NFF et helvetes rabalder mot hanøy og radio1, synging om spillerene våre, laget vårt og en jævla hylekonsert hver gang dommeren gjør noe vi er litt uenig i.
Så vil eg han en gruppe MENN i midten av Store Stå som tar oppgaven med å starte sanger og heia rop.

Jeg håper folk leser dette er enig i dette og er snille gutter og gjør som onkel Jhonny sier.
Det må "klikke" på tribunene.
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Stoffi

Kompisene mine og jeg skal nok greie å være i midten og "klikke", som vanlig.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

JhonnyBeGood

Høres bra ut :D  Kanskje dere klarer å dra med dere litt flere av de tause menn på SS til å rable fullstendig. Meg og tjomiene mine skal la høre fra oss som vanlig fra Hansa`en.
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

kirsti

JhonnyBeGood, e du mann? I så fall kunne du jo stille deg midt på Store Stå og ta ansvar sjølv? Det skjer ingenting før nokon byrjar...
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

JhonnyBeGood

Yes, I`m a real mans man..
Sitter/står for for tiden veldig greit på Hansa og feltZ der stemningen og temperaturen blir bedre og bedre for hver kamp, mens SS taper seg mer og mer. Vurderer og flytte tilbake til Store Stå og skal i hvertfall stå i siste kampen i år. Når det gjelder det og ta ansvar så er ikke det helt min greie, men tro meg eg pleier og bli hørt.
Håper inderlig det er noen som ikke tenker som meg og har lyst til og ta ansvar, få SS opp og stå igjen. Skål
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

XPen

Hva er det du har imot Radio1 og Erik Hanøy??

monzilla

hmm. Ihvertfall ikke det at de spiller så jævlig høy musikk før kampen at det blir umulig å lage noe liv ?

gamlefar

Eg e med i midten på SS for å lage et jævla liv på søndag!  For en gangs skyld skal ikke MOns måtte dra i gang sangen under oppvarmingen!

Vi skal lage det så jævli liv at brynespillerne kommer til å pisse på seg når de entrer banen!   Vi skal synge bøndene tilbake til jordene sine!!

Nå må vi vise at vi er det mest fryktete publikummet i Europa, som vi engang var (mener eg).

Folk skal ikke høre drittmusikken Hanøy spiller!!!

Kom igjen å ta i et tak mot Bryne!!

Kruxleiven

Synes dette Radio 1 opplegget er storm i et vannglass.  Hvor mange er det helt ærlig her inne som kan si de ville sunget mer om musikken hadde blitt dempet? Altså jeg liker ikke radio 1 eller musikken de spiller jeg heller, men man må angripe rett felt og ikke komme med sånne billige blåøyde løsninger. Det er sangrepertoaret som er for dårlig som er grunnen til at folk synger lite. Blant annet.

Drit i radio 1. De er irrelevant.

JhonnyBeGood

Jeg tror ikke ting hadde blitt værre hvis de hadde gitt faen i topp-20 listen på/under kamp, gi oss heller noen Brann sanger.
Når det gjelder sang rep. så er vel det kanskje ikke det beste, det vi trenger er forsangere så folk vet hva de skal synge og når de skal synge.
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Tonje

Et spørsmål.. koffor MENN!?
ikke det at eg har planer om å stå midt på Store stå men...
idenskapen min har et navn --> Brann!

Baitle

Hanøy spiller faktisk brann sanger før kvar kamp, folk bare nynner med på ss. syng heller i alle sammen så kan vi klage på musikken

C@Bøe_79

Det spilles ikke musikk under kampene på Stadion,det kan jeg nesten vedde mine edlere deler på!!!!


Men la oss hente fram et godt gammalt SS-utrykk:


LA OSS RABLE GAL, LA LA OH!!!!!
VI SKAL RABLE GAL,LA LA OH!!!!!





C@Bøe_79
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

XPen

kem som har sagt at det spilles musikk under kampen da??

Superjack

Masse musikk på lydanlegget er ett bra tiltak, nett so i Molde.
i taper ALDRI!

kirsti

Eg får ei kjensle av å vera på kjøpesenter, ikkje fotballkamp, når dei spelar The ketchup song, Britney og anna fjortispop. Det ein då gjer på Store Stå, er å setja seg ned/stå og skravle med folk rundt seg, lesa kampprogram, drøyme seg bort eller på anna vis vera lite nyttige for stemninga på stadion.
Om dei derimot hadde slått av levenet og sett på Brannmusikk/ingenting, hadde det vorte betre. Eg var i alle fall på ein kamp der dei spelte den 12. mann og viste musikkvideo på storskjermen, og då gira ein seg opp veldig, sang med og gaula og hylte og vart heiltent på å vinna kamp. (kombinasjonen lyd&bilete verkar sterkt på menneske...uansett)

Musikk frå det augeblikk dei spelar den vesle Tippeligajingelen, rister på teppet og spelarane kjem inn og til og med dommaren bles i fløyta, er SYND SYND SYND uansett. Berre patetiske lag som Molde som nedverdigar seg til sånt. Det er handballkultur og har ingenting med fotball å gjera!!!!!
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

monzilla

vel, i sommer spilte de den der jævla ketsjup-sangen og da danset jo halve store stå. Hvis alle som er på store stå nå blir der så har vi landets beste gruppe om 5 år...
Er enig med han som sa at når alle på store stå sang med, først da kan vi klage på musikken...

Bekkalokket

"Det spilles ikke musikk under kampene på Stadion,det kan jeg nesten vedde mine edlere deler på!!!!


Men la oss hente fram et godt gammalt SS-utrykk:


LA OSS RABLE GAL, LA LA OH!!!!!
VI SKAL RABLE GAL,LA LA OH!!!!!

C@Bøe_79"


Uttrykk og uttrykk... Gammel og gammel... Denne ble i sin tid innført med utgangspunkt i engelskmennenes "Let`s go fucking mental"
Den synges følgelig når en gitt situasjon fører til at det koker over for alle og enhver.
Hver sang til sin tid....
Dessuten går den slik:
La oss rable galen, la oss rable galen, la la la la, oh! la la la, oh!
La oss rable galen, la oss rable galen, la la la la, oh! la la la la, oh!

Go Up