• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor ble det av protestene???

Started by Toff, October 10, 2003, 17:37:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Toff

Var på kamp i dag og gledet meg til å se hvordan dere hadde organisert protestene. Må si at jeg ble ganske overrasket når kampen ble avblåst og ingenting hadde skjedd. Synes dette er skammelig at dere ikke fikk til noen form for protester etter en skammelig avgjørelse av mafiaforbundet :cry:
off

cloud

alt skulle jo boikottes hvis du ikke fikk med deg det

Toff

For det var så veldig effektfult. Tror ikke noen tenkte over at noen skulle boikotte denne kampen. Utrolig dårlig spør du meg
off

LoveBrann

Ble alt boikottet da? Hvor mange forvirret seg inn på Stadda? IKKE jeg hvertfall...
rann e best! Uansett...

Brann69

Det var ca 300 der.. Men hvem tenkte vell over at det var en boikott på gang :-)) Om det ikke hadde vært boikott hadde det kanskje vært 20-30 mer..

LoveBrann

Tror kanskje ikke en landskamp er verdens beste ting å droppe, for å gjøre "opprør" mot NFF. De merker vel ingen ting av det der forsøket idag så. NFF skal bare være sinnsykt glade over at de ikke er i Tyrkia f.eks., der ville det blitt VILLE tilstander... Noe må gjøres, NFF must be destroyed!
rann e best! Uansett...

cloud

kan vi ikke gjøre bergen til en egen stat da?
enkelt og greit?    :D

BFA_15

Hehehe... det hadde vært det beste.. kastet ut folk som ikke hørte til å latt BRANNSUPPORTERNE styre alt.. WE CAN DO IT MAN...!!!

haavarl

Det hadde vært fint, gitt, med en egen tippeligaserie bare for Bergen... Gull hvert år? ;)

Kai-Olai

Skal ikke bare gå inn å "kuppe" NFF da??
Kind of "Stats-kupp"..

Blææ

Er det egentlig muligt for en Brannsupporter å komme seg inn i NFF?
Noen som vet hvordan den organisasjonen er bygd opp,hva krevest for å komme inn i div styrer?
Må man stemmest inn av Tinget?....osv listen er lang.
Vedder beint en femtilapp på at PAFen har oversikten.......
Tipper det er like lett å få en fot innenfor mafia-pampeveldet som det er sannsynligt at Brann vinner gull i år.
Looooong shot,men dog.
ont follow me,Im lost too

Erik

Dette er jo blitt en gammel sak. syns vi burde drite i nff og gå videre...
Det er viktige kamper og laget trenger vår støtte og ikke noe skriking til nff....

Gina

Quote from: "Erik"Dette er jo blitt en gammel sak. syns vi burde drite i nff og gå videre...
Det er viktige kamper og laget trenger vår støtte og ikke noe skriking til nff....


Men det er jo det vi alltid gjør! Driter i NFF og går videre. Problemet er at det ikke går ann å drite i NFF når det er de som bestemmer fotballen her i landet. (og sender uskolerte dommere til stadion!) Derfor hadde det vært konge om det gikk an, slik Blææ skriver, å få inn en av våre egne der. Få inflytelse.

Men regner med NFF har sikret seg mot slikt.
ina

Erik

Unsett hva vi gjør hjelper d ikke litt, gjør ting bare verre....

Gina

Quote from: "Erik"Unsett hva vi gjør hjelper d ikke litt, gjør ting bare verre....


Fin-fin innstilling!! :P
ina

Go Up