• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Carl-Erik Torp

Started by vebo, November 11, 2010, 14:28:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

Sikkert lurt, men det tar vel 5-10 år før me ser fruktene av det.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

10 år. Kanskje. Men da kan det komme en hel stall av egenproduserte tippeligaspillere. Eller ingen. Erfaringen tilsier ingen på Brann, de som var gode nok har blitt "proff" i utlandet og de 4-5 som mente de ikke fikk spilletid herjer i nedre del av børstabellen for konkurrerende klubber, mens de storspiller hver gang i de møter Brann.

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on April 12, 2012, 06:37:18 AM
BT kan melde at Torp har foreslått at Brann starter opp med futsal for å kunne gi de unge spillerne bedre muligheter til å utvikle ferdighetene sine.


Dette liker man absolutt! Storveis. Han har nok også fått et spark i ræven av Esten O. Sæther ang. Dette.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brann89

Høres bra ut, tror dette kan ta talentsatsingen opp et nytt nivå. Betre ballkontroll, betre teknikk og mye hurtigere ballspill. Har troen på dette :)
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Lister

Fint tilskudd for å komplementere arbeidet som er påbegynt. Aldri feil med god nærteknikk.
Guinness - Makes you drunk

vebo

Tiocfaidh ár lá

tintin

var det ikke på ullevål i år vif supporterne skulle ha en slags markering for å beklage at de dreit seg ut på stadion i fjor?

Spelaren

Quote from: tintin on August 09, 2012, 21:23:57 PM
var det ikke på ullevål i år vif supporterne skulle ha en slags markering for å beklage at de dreit seg ut på stadion i fjor?


Det var vel det der Bieber-stuntet, vel?
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Markmus

Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: tintin on August 09, 2012, 21:23:57 PM
var det ikke på ullevål i år vif supporterne skulle ha en slags markering for å beklage at de dreit seg ut på stadion i fjor?


Var det ikke den HVPU-forkampen før hovedkampen i vår, som var det da?
Legg ned hele klubben!

krakra

Calle var tilbake på banen for Brann i går. Spilte andre omgang for Brann 3.

Miller

Herlig!

Tenkte på han i går, kanskje han kunne tatt rollen som assistent trener ut året?

Jose Arrogantio

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6846657.ece

Flott å høre at han trives fortsatt i Brann og sin nye rolle her, og at klubben har tatt såpass godt vare på ham. Håpet virkelig at han skulle få fornyet kontrakt, så dette er flotte nyheter.

Nixon

Jeg hadde nesten helt glemt at Torp har hevet spillerlønn hele denne tiden.

Men da kan jo vi få en ny spiller inn siden en spiller går ut!:)
Rød makt på Hansa!

Gulløl

Quote from: Nixon on September 10, 2013, 07:40:25 AM
Jeg hadde nesten helt glemt at Torp har hevet spillerlønn hele denne tiden.


NAV har kanskje bidratt men en del de også slik situasjonen ble.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Gulløl

Carl-Erik Torp fortjener en løft på tråden sin. Han spilte 90 minutter for Brann 3 i går. Gratulerer til han :). Flott at han kan spille hele kamper igjen. Og bidra for Brann 3 og dra ungdommene med seg til den fjerde strake seieren. Noen som har sett han spille og hvor bra han spiller ?
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Dunkin

Jeg så den første timen av kampen deres mot Voss for et par uker siden. Han spilte midtstopper i den kampen og leverte varene på et Brannlag som dominerte. Var god til å spille ballen opp i mellomrommet ved flere anledninger. Virker (naturlig nok) litt tregere til bens enn han var, men Voss kom ikke til mange sjanser. Ga flere beskjeder til de unge spillerne under kampen. Sikkert mange fordeler ved å ha en trener på banen.

Klaus_Brann

Ja, det er nok veldig givende å ha han på banen, både som trener og som et forbilde for ungguttene på Brann 3.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Carl-Erik Torp er tatt ut i troppen for Brann 2 i kveld i kampen mot Fana. Meget overraskende. Har han i all hemmelighet fått klarsignal fra legene til å satse litt igjen ? Han har spilt hele kamper for Brann 3 i det siste.
Eller er det bare mye skader som gjør at han er med i troppen i kveld ? Skal bli spennende å se om han starter.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Corran

hmmm kan vi få et Torp comeback over sommeren? Ham tilbake i godt gammel slag hadde vært noe av det vi mangler i dag :-)
Men det er nok helt usannsynlig
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dex1974

Kommet innpå til andre omgangen! Gkh :)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Gulløl

Klippet fra Brann.no:

Også Carl-Erik Torp fikk spilletid for Brann 2 i dag. Midtbanespilleren spilte 2. omgang for Brann 2 etter to sesonger for Brann 3 i 4. divisjon.
- Det var gøy å se Calle i dag. Det var rørende og sterkt. En god kollega som fikk en god opplevelse. Han jobbet seg inn i kampen, gjorde en god jobb og ga de andre spillerne en ro der ute, sier Nilsen.


Gratulerer Calle  :)
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Gulløl

TV 2 Sporten var på Stadion for å lage reportasje under kampen om Calle.

En kan begynne å lure på om han holder å kjøre opp formen til høstsesongen som starter om 6 uker. Har han fått klarsignal fra legene(?) er det ikke noe i veien for det for en 29 åring.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Kagain

Ja, jeg unner han det at han kan få gjøre noe som han liker godt uten å bli stoppet av hjertepumpen.

Jose Arrogantio

http://www.brann.no/news/article/7pfs5lw4rmyd1wulbgjxgitwq/title/--han-er-en-spennende-type

Torp jobber for å få UEFA trenerlisens. Hadde vært flott om han ble god nok til en dag lede Brann :)

Tom C

Hadde innerst inne et lite håp om å se han igjen på A-laget, men det toget har nok forlatt perrongen for lengst.
Aldri mer Obos....

Klaus_Brann

Quote from: Jose Arrogantio on September 17, 2014, 06:15:30 AM
http://www.brann.no/news/article/7pfs5lw4rmyd1wulbgjxgitwq/title/--han-er-en-spennende-type

Torp jobber for å få UEFA trenerlisens. Hadde vært flott om han ble god nok til en dag lede Brann :)


Ja, jeg tror også at han med sin futsal-bakgrunn kan være med på å utvikle en attraktiv spillestil for a-laget om noen år.
La oss si når Norling gir seg om tre år etter å ha ført oss til seriegull, CL-gruppespill og med Torp i trenerteamet:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henki

Quote from: Klaus_Brann on September 17, 2014, 16:04:35 PM
Quote from: Jose Arrogantio on September 17, 2014, 06:15:30 AM
http://www.brann.no/news/article/7pfs5lw4rmyd1wulbgjxgitwq/title/--han-er-en-spennende-type

Torp jobber for å få UEFA trenerlisens. Hadde vært flott om han ble god nok til en dag lede Brann :)


Ja, jeg tror også at han med sin futsal-bakgrunn kan være med på å utvikle en attraktiv spillestil for a-laget om noen år.
La oss si når Norling gir seg om tre år etter å ha ført oss til seriegull, CL-gruppespill og med Torp i trenerteamet:)


Torp er vel på utgående kontrakt? Han er vel i så måte dessverre en av dem som står i størst fare for å måtte takke for seg i klubben etter sesongen på grunn av innsparingstiltak. Fryktelig dumt i så fall.
Ballen skal fremover!

Jose Arrogantio

Quote from: Henki on September 17, 2014, 21:25:20 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 17, 2014, 16:04:35 PM
Quote from: Jose Arrogantio on September 17, 2014, 06:15:30 AM
http://www.brann.no/news/article/7pfs5lw4rmyd1wulbgjxgitwq/title/--han-er-en-spennende-type

Torp jobber for å få UEFA trenerlisens. Hadde vært flott om han ble god nok til en dag lede Brann :)


Ja, jeg tror også at han med sin futsal-bakgrunn kan være med på å utvikle en attraktiv spillestil for a-laget om noen år.
La oss si når Norling gir seg om tre år etter å ha ført oss til seriegull, CL-gruppespill og med Torp i trenerteamet:)


Torp er vel på utgående kontrakt? Han er vel i så måte dessverre en av dem som står i størst fare for å måtte takke for seg i klubben etter sesongen på grunn av innsparingstiltak. Fryktelig dumt i så fall.


Tror han fornyet kontrakt nylig.

Henki

Quote from: Jose Arrogantio on September 17, 2014, 21:25:47 PM
Quote from: Henki on September 17, 2014, 21:25:20 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 17, 2014, 16:04:35 PM
Quote from: Jose Arrogantio on September 17, 2014, 06:15:30 AM
http://www.brann.no/news/article/7pfs5lw4rmyd1wulbgjxgitwq/title/--han-er-en-spennende-type

Torp jobber for å få UEFA trenerlisens. Hadde vært flott om han ble god nok til en dag lede Brann :)


Ja, jeg tror også at han med sin futsal-bakgrunn kan være med på å utvikle en attraktiv spillestil for a-laget om noen år.
La oss si når Norling gir seg om tre år etter å ha ført oss til seriegull, CL-gruppespill og med Torp i trenerteamet:)


Torp er vel på utgående kontrakt? Han er vel i så måte dessverre en av dem som står i størst fare for å måtte takke for seg i klubben etter sesongen på grunn av innsparingstiltak. Fryktelig dumt i så fall.


Tror han fornyet kontrakt nylig.


Det er jo veldig bra. Jeg har inntrykk av at han gjør en svært god jobb knyttet til de yngre spillerne. Det virker på meg som en svært god investeringer å beholde ham i klubben!
Ballen skal fremover!

dudo

Han er ikke bare ansatt da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det ville jo vært mer naturlig.
Uten at jeg har inngående kjennskap til han som trener så virker det som en man bør strekke seg for å beholde videre, selv hvis vi må kutte mye.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Torp er en av de sist ansatte trenerne i Brann. Et minus for han i forhold til om han får fortsette når kuttene kommer i slutten av denne måneden.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Klaus_Brann

Hvis man er fremtidsrettet bør det ikke være det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Noen som vet hvilken episode av Døden-programmet Torp er med i?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

November 11, 2014, 08:46:35 AM #536 Last Edit: November 11, 2014, 08:48:32 AM by Spelaren
Quote from: Klaus_Brann on November 11, 2014, 00:39:33 AM
Noen som vet hvilken episode av Døden-programmet Torp er med i?


http://tv.nrk.no/serie/doeden-en-serie-om-livet/KMTE50000212/sesong-1/episode-2

Episode 2. Har bare skummet over, ser ut som det i størst grad er i introen.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

http://www.brann.no/nyheter/carl-erik-torp-gir-seg-etter-sesongen

Torp gir seg i Brann og flytter tilbake over fjellet til familien.
Rød makt på Hansa!

Finfin respons

En fantastisk fltballspiller med en spillestil og rolleforståelse som Brann i grunn har savnet siden 2011.

På vegne av flere vil jeg si: Takk og lykke til videre, Carl-Erik.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Kanskje.

Corran

Takk for alt til Carl-Erik. En fin fyr. Lykke til videre
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up