• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Carl-Erik Torp

Started by vebo, November 11, 2010, 14:28:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Markmus

Ka du ve?

olebrann3


roaldinho

Stemmer det, Torp er i studio i fotballkveld.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Jrgn

Synes det er tydelig at Brann savner Torp. Tre tap på rad! Vi har ingen gode erstattere i hans posisjon.

osoerli

Quote from: Jrgn on October 17, 2011, 20:07:07 PM
Synes det er tydelig at Brann savner Torp. Tre tap på rad! Vi har ingen gode erstattere i hans posisjon.


Tøys og tull.  Vi har vert piss frå og med semifinalen.  Baiter er like god som Torp.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Quote from: osoerli on October 17, 2011, 20:14:59 PM
Quote from: Jrgn on October 17, 2011, 20:07:07 PM
Synes det er tydelig at Brann savner Torp. Tre tap på rad! Vi har ingen gode erstattere i hans posisjon.


Tøys og tull.  Vi har vert piss frå og med semifinalen.  Baiter er like god som Torp.


Det tror jeg faktisk du har rett i. Han virker å være det desidert beste alternativet ved siden av Austin pr i dag, og det hadde vært artig å se han få noen 90-minuttere på rad for å se hvor god han egentlig er.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bossmann

Haugen funker ihvertfall ikke som DM. Ikke en ballvinning ila hele kampen. Vi mangler ballanse i midtbaneleddet etter at Torp forsvant. Ingen tvil om det.

dudo

Quote from: Bossmann on October 17, 2011, 20:19:40 PM
Haugen funker ihvertfall ikke som DM. Ikke en ballvinning ila hele kampen. Vi mangler ballanse i midtbaneleddet etter at Torp forsvant. Ingen tvil om det.


Nei, det er det ingen tvil om. Og da burde vi tatt konsekvensene av det. F eks ved å prøve noe slik:

-------------Austin
----Haugen ----- Mjelde (Nordkvelle/Bajter)
Diego -----------------Bentley
--------------Ojo

Haugen og Mjelde som boks-til-boks-indreløpere.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bossmann

Enig. En formasjonsendring bør være i emning. Vi mangler etterhvert typene i Skarsfjords 4-2-3-1 formasjon. Ditt alternativ er verdt et forsøk.

Klaus_Brann

Godt å se Torp tilbake på trening selvom det ikke er i vanlig slag:

http://www.brann.no/nyheter/torp-tilbake-pa-trening/
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

http://www.dagbladet.no/2011/10/25/sport/fotball/tippeligaen/carl-erik_torp/brann/18763984/

Torp vil tilbake, men ikke høyere enn 2. divisjon og futsal. Hadde vært genialt med han i Varden FK som brobygger og spillerutvikler i en kombinert stilling med Brann.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Yngve

Slik som Brann spelar no, kunne han gått rett inn hjå oss. Det er vel 2.divisjonsnivå på det..

Quote«Beklager, men nå må jeg spasere ti minutter rundt i midtsirkelen her»

dudo

Det ville jo vært hyggelig med en som spurte om lov, ihvertfall.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Quote from: Yngve on October 25, 2011, 16:42:28 PM
Slik som Brann spelar no, kunne han gått rett inn hjå oss. Det er vel 2.divisjonsnivå på det..

Quote«Beklager, men nå må jeg spasere ti minutter rundt i midtsirkelen her»



Tror fint han kunne sparket litt ball på egen banehalvdel når vi drøyer ut tiden fra midten av førsteomgang.

Litt mer seriøst:
Vi burde klare å synge Torp-sangen med bra trøkk på Ullevaal. Jeg unner Calle det! Han har drømt om cupfinale i alle år og var så nære å kunne spille den selv. Han skal derimot sitte på tribunen, og da bør vi trøkke skikkelig til på den sangen!

Nixon

Quote from: dudo on October 25, 2011, 16:28:22 PM
http://www.dagbladet.no/2011/10/25/sport/fotball/tippeligaen/carl-erik_torp/brann/18763984/

Torp vil tilbake, men ikke høyere enn 2. divisjon og futsal. Hadde vært genialt med han i Varden FK som brobygger og spillerutvikler i en kombinert stilling med Brann.


Varden? Vi har da Brann2!:)
Rød makt på Hansa!

dudo

Det er faktisk et jævla godt poeng.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: Northside on October 25, 2011, 16:51:04 PMVi burde klare å synge Torp-sangen med bra trøkk på Ullevaal. Jeg unner Calle det! Han har drømt om cupfinale i alle år og var så nære å kunne spille den selv. Han skal derimot sitte på tribunen, og da bør vi trøkke skikkelig til på den sangen!


Hvor mange spillere lagene på benken i en cupfinale? Flere enn i serien? I så fall kunne Torp lett erstattet en av benkevarmerne og sittet der. Og kanskje kommet utpå de siste minuttene. Da hadde det blitt jubel da!:)
Rød makt på Hansa!

Nixon

Quote from: dudo on October 25, 2011, 17:02:51 PM
Det er faktisk et jævla godt poeng.


Men er ikke 2. divisjon litt for høyt nivå til å ta seg en fem-minutter?
Rød makt på Hansa!

dudo

Jeg håper jo egentlig det, men det er jo 2. div han snakker om selv. Alternativt kan han jo være med og spille 3.-laget opp!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Tror nok treningsfellesskapet hvis han skulle spilt på Varden eller Brann 2 er for seriøst.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

roaldinho

Quote from: Nixon on October 25, 2011, 17:05:21 PM
Quote from: Northside on October 25, 2011, 16:51:04 PMVi burde klare å synge Torp-sangen med bra trøkk på Ullevaal. Jeg unner Calle det! Han har drømt om cupfinale i alle år og var så nære å kunne spille den selv. Han skal derimot sitte på tribunen, og da bør vi trøkke skikkelig til på den sangen!


Hvor mange spillere lagene på benken i en cupfinale? Flere enn i serien? I så fall kunne Torp lett erstattet en av benkevarmerne og sittet der. Og kanskje kommet utpå de siste minuttene. Da hadde det blitt jubel da!:)


Var inne på det i denne snoren eller i en annen. At Torp får sitte på benken og når det gjenstår par minutter kommer Torp inn til stormende jubel. Jeg syntes han burde få komme inn uansett om man ligger under eller leder.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Han sier han gleder seg nesten mer til å sitte på tribunen, så jeg tviler på at det skjer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Spillende hjelpetrener på Brann 2, støttekontakt for Gustav og Maxi og potensiell til større oppgaver på sikt.
Tiocfaidh ár lá

dudo

Han avkreftet spill for Brann2 på nettmøtet, bl a med begrunnelsen at han ikke vil stå i veien for ungguttene.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

Speider med ansvar for Sør-Amerika.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Støttekontakt-biten bør ihvertfall på plass. Den er enormt grei.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kai-Olai

I følge Twitter vurderer Calle å starte kebab-sjappe i byn.. :D

vebo

Bislettkebab i bergen. Fantastisk forretningside. #fail
Tiocfaidh ár lá

Utmedsnolken

er det en ting vi har for mye av i bergen, så er det jo dårlige kebabsjapper
"og der snubler Sæternes igjen"

Markmus

Kunne godt ha flyttet Danielsen kebab inn i sentrum ;D
Ka du ve?

Utmedsnolken

har den kristne privatskolen fått seg en kebabsjappe også? (Daniel Kebab er ekstremt oppskrytt)
"og der snubler Sæternes igjen"

Yngve

Daniel kebab er byens største nedtur. No snakkar alle om Svingen kebab på Askøy.

Markmus

Quote from: Utmedsnolken on October 27, 2011, 19:34:18 PM
har den kristne privatskolen fått seg en kebabsjappe også? (Daniel Kebab er ekstremt oppskrytt)
Ka du ve?

Klaus_Brann

Kebab er generellt nedtur. Fysj.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

BBB-mod

Nei, her også.

Og det er et nei til mer diskusjon om kebab i Torp-tråden!

BBB-mod

Gulløl

Tilbake på Brann-trening 39 dager etter hjertestansen
Carl-Erik Torp: - Det kribler mer og mer i bena

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10031057
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

olebrann3

Spesielt å lese om Assistenttrener Carl-Erik Torp:
http://www.dagbladet.no/2011/12/15/sport/fotball/futsal/norge/19427016/
http://www.dagbladet.no/2011/12/16/sport/fotball/futsal/norge/esten_o_sether/19450541/

Torp er med futsal landslaget i vm-kvallik. Tapte mot spania igår og vant mot Bosnia idag.

Lasaron

Er det avklart om Torp skal ha en rolle i Brann fremover? Eller er han helt ferdig? Noen antydet noe i en annen tråd.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Lister

Ukjent, i siste episode av vgtv sin foppall (som ble spilt inn kort tid etter siste classico) så sier han at det nok blir noe rundt bergen og brann men ingenting er avklart.
Guinness - Makes you drunk

Nixon

BA kan melde at Torp skal ta trenerkurs og jobbe med Brann sine smågutter denne sesongen.
Rød makt på Hansa!

Markmus

January 20, 2012, 07:51:29 AM #492 Last Edit: January 20, 2012, 07:53:47 AM by Markmus
Kjempe :)

Synes Torp kunne tatt initiativ til å starte et futsallag for yngre Brann-spillere som kan holde på om vinteren. Jeg vet at Brann ikke lar spillerne spille futsal med andre lag vinterstid, så da bør de få i gang noe selv. Enormt utviklende.
Ka du ve?

Lasaron

Flott at Torp bidrar slikt. Vi har et superlag på gang (om en del år).
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Xminator

Torp er fortsatt sykemeldt, så det ligger litt frem i tid enda.

vebo

Calle er gjest på NRK Hordaland nuh.
Tiocfaidh ár lá

olebrann3


Lister

Siste jeg hørte var det bekreftet hjertestans, men ingen sikre kilder på om spilleren er i live.
Guinness - Makes you drunk

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

BT kan melde at Torp har foreslått at Brann starter opp med futsal for å kunne gi de unge spillerne bedre muligheter til å utvikle ferdighetene sine.
Rød makt på Hansa!

Go Up