• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Carl-Erik Torp

Started by vebo, November 11, 2010, 14:28:24 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

Blir det noen bannere rettet mot Torp forresten?

Veldig trist at spillerkarrieren er over, men jeg håper at han kan få en fortsatt lang karriere i Brann som noe annet. Uten å kjenne til hans kvalifikasjoner på noe så håper jeg at vi finner en rolle han kan fylle, for han virker rent personlig som en kjemperessurs for Brann. En avgjørende faktor i Guastavinos trivsel og dermed også vår suksess denne sesongen, i tillegg til å være en veldig god spiller selv.

steinbygger

Quote from: krakra on October 01, 2011, 20:02:06 PM

Veldig trist at spillerkarrieren er over, men jeg håper at han kan få en fortsatt lang karriere i Brann som noe annet. Uten å kjenne til hans kvalifikasjoner på noe så håper jeg at vi finner en rolle han kan fylle, for han virker rent personlig som en kjemperessurs for Brann. En avgjørende faktor i Guastavinos trivsel og dermed også vår suksess denne sesongen, i tillegg til å være en veldig god spiller selv.

Beste TIFO vil vel være å reise seg i det 6 minutt å klappe.

Lister

For de som sitter på stadion...
Guinness - Makes you drunk

TCAC

Først og fremst utrolig synd for Carl-Erik Torp, og utrolig synd for oss som mister en veldig god spiller. Mitt inntrykk utenfra er at han er en av de viktigste faktorene for at lagmoralen, trivselen og at stå-på-viljen i dette Brann-laget er noe helt annet enn det vi generelt har sett de siste årene, så jeg er ikke i tvil om at vi kan ha bruk for ham i andre roller i klubben.

Så vidt jeg har forstått fra avisartikler jeg har lest, samt Brann.no's artikkel, så har de ikke funnet ut hva som er galt. Betyr det at legene har gitt opp dette, og at de bare må gå ut fra et "worst case scenario" der han er biologisk disponert for disse hjertefeilene, og at de handler deretter?

krakra

Jeg tolker artikkelen som at han har en alvorlig hjertefeil som gjør at risikoen for hjertestans blir for høy, men at de ikke har funnet ut nøyaktig hva som forårsaket denne hjertestansen.

Nixon

Rød makt på Hansa!

Klaus_Brann

Vet at han kun har vært her en kort periode, men det er da mange som har blitt bergensere etter at de har vært ferdige som spillere, og jeg håper og tror han blir.
Sportssjef?;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lister

roaldinho

En tilbakestående ape hadde selv kommet på det der. Absolutt veldig fint, men det er ikke noe genialt faxet av Bruun. Det han sa der skal og være en selvfølge.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Xminator

Quote from: Klaus_Brann on October 01, 2011, 22:55:41 PM
Vet at han kun har vært her en kort periode, men det er da mange som har blitt bergensere etter at de har vært ferdige som spillere, og jeg håper og tror han blir.
Sportssjef?;)

skuteviken

Han har jo kontrakt i Brann, men regner vel med det er noe forsikringer som gjør at vi blir kompensert ut kontraktstiden go at Calle ikke trenger å jobbe i Brann ut tiden.

Han fortjener iallefall at vi tilbyr han noe å jobbe med.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Spelaren

Trist at hans karriere på banen er over, men "flott" at det skjedde på banen - det viktigste er jo som sagt at fyren fortsatt lever. Får håpe han får en meningsfylt rolle, og om så ikkje går an så er jo Nordlie på banen med åpning for jobb også.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

DangerousDan

Quote from: steinbygger on October 01, 2011, 20:11:02 PM

Dette høres jo veldig riktig ut!

krakra

Mulig det er noe jeg ikke skjønner, men hvorfor 6 minutter?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

posemedsnopi

Quote from: DangerousDan on October 02, 2011, 11:24:49 AM

Dette høres jo veldig riktig ut!

En veldig god idè. Dette må vi få til.

stigh

støtter den.. men da må folk være klar over det:=)

stigh

noen som vet hvor eg kan finne sang teksten til torp?

dudo

nananana etc
vi har calle torp, calle torp, vi har calle torp

Til Give it up-melodien.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stigh

vebo

Calle hilser fra storskjermen 8 min før start i dag.
Tiocfaidh ár lá

Onside !!!

Hva med å synge "reis opp" når det har gått 5:45 og begynne å klappe på 6:00? Etterfulgt av Calle Torp sangen?

Nixon

http://www.brann.no/nyheter/torps-operasjon-er-overstatt/

Operasjonen var vellykket, og Torp er, ifølge seg selv på Twitter, blitt en maskin. Noe som kunne blitt en flott supportersang dersom han hadde kunnet spilt videre. Vi kunne sunget at Torp var en maskin og hatt rett!:)
Rød makt på Hansa!

Ricky

Quote from: Nixon on October 03, 2011, 17:05:19 PM
Operasjonen var vellykket, og Torp er, ifølge seg selv på Twitter, blitt en maskin. Noe som kunne blitt en flott supportersang dersom han hadde kunnet spilt videre. Vi kunne sunget at Torp var en maskin og hatt rett!:)

Calle, kjære Calle
Det er ikke noen som deg
Og når vi programmerer deg
Så går det i en fei
Du sier aldri nei
Vi vet vi kan stole på deg

http://www.youtube.com/watch?v=2CauZ52XYxw

Kan vi ikke be Brann gjøre et forsøk på å omskolere ham til forsvarsspiller neste sesong? I vår firer kreves jo bare vanlig gang- og mosjonstempo.

Nixon

Han kan i det minste varme opp på kunstgresset og motta hyllesten i hver hjemmekamp!:)
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on October 03, 2011, 17:05:19 PM
http://www.brann.no/nyheter/torps-operasjon-er-overstatt/

Ja, eller brukt Kraftwerks "Man Machine".
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Quote from: Nixon on October 03, 2011, 17:35:26 PM
Han kan i det minste varme opp på kunstgresset og motta hyllesten i hver hjemmekamp!:)

Kunstgresset?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Utmedsnolken

Quote from: roaldinho on October 03, 2011, 18:30:05 PM

Kunstgresset?

det som går rundt banen
"og der snubler Sæternes igjen"

roaldinho

Quote from: Utmedsnolken on October 03, 2011, 18:43:33 PM
Quote from: roaldinho on October 03, 2011, 18:30:05 PM

Kunstgresset?

det som går rundt banen

Ah, riktig. Takk!

Kai-Olai

Når speaker på søndag informerte om at en kunne stemme på "Dagens beste Brannspiller" slo tanken meg at en burde mobilisert på Torp.

Har selv ikke for vane å stemme på de greiene der, og har egentlig ikke tro på at majoriteten her inne gjør det heller.

Men uansett; I neste hjemmekamp stiller sannsynligvis Torp på Stadion et eller annet sted.. Andre enn meg som syns det hadde vært herlig å stemt han frem som "Dagens Brannspiller" i det oppgjøret? Spiller de som mot Engen, så er det uansett ingen andre som fortjener å bli det! :)

Vil dog tro det krever en del mobilisering, da de fleste potensielle stemmegivere aldri ville fått med seg en pågående "aksjon"..

Shine

@kai-olai

Den der "Kåret av en lokal jury" greien?
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Kai-Olai

Quote from: Shine on October 04, 2011, 13:56:58 PM
@kai-olai

Den der "Kåret av en lokal jury" greien?

Er vel en stund siden det var en lokal jury som avgjorde det? Er noe sms til et eller annet nummer.. Uten at jeg kan det i hodet.. Blir informert om et par ganger pr. kamp..

olebrann3

Er vell en lokal jury sammen med publikum som stemmer dagenss beste brannspiller

Hansakongen

Quote from: Kai-Olai on October 04, 2011, 13:47:18 PM
Når speaker på søndag informerte om at en kunne stemme på "Dagens beste Brannspiller" slo tanken meg at en burde mobilisert på Torp.

Har selv ikke for vane å stemme på de greiene der, og har egentlig ikke tro på at majoriteten her inne gjør det heller.

Men uansett; I neste hjemmekamp stiller sannsynligvis Torp på Stadion et eller annet sted.. Andre enn meg som syns det hadde vært herlig å stemt han frem som "Dagens Brannspiller" i det oppgjøret? Spiller de som mot Engen, så er det uansett ingen andre som fortjener å bli det! :)

Vil dog tro det krever en del mobilisering, da de fleste potensielle stemmegivere aldri ville fått med seg en pågående "aksjon"..

Hadde nok vært artig med en slik gest til han for den innsatsen han har gitt til brann gode spill i år.. synes mann må mobelisere litt så går vi for den lesningen i neste hjemme kamp kanskje det blir enda mer skriveri om denne mannen calle som ikke spiller men blir kåret til banens beste spiller. Mener man sender en sms med spillerens drak nr til 2242 mener jeg nr var eller var det 2229. husker ikke i farten..

Wingfoot

Nummeret kommer opp på storskjermen, så er bare å avtale at folk stemmer på Torp.

Burde gjerne kontrollere at det er mulig å stemme på en spiller som ikke er med i troppen da ;)
Står på Frydenbø og synger av full hals!

dudo

Hjemme igjen nå, i flg twitterfeeden hans.

Markmus

Ser ikke noe annet enn posten hans fra 3. oktober, jeg.

Men det er flott at han er ute i det fri igjen :)
Ka du ve?

dudo

Snodig. Står der fortsatt.

Lasaron

Torsdag kveld fra Nydalen vitset om Klanen-Torp-episoden. Virker forøvrig som om den gjengen gjør alt de kan for at seerne skal bli flaue. I hver sketsj.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Markmus

Ser du på det der? Det er jo noe av det verste som noen sinne er produsert av norsk TV. Usedvanlig dårlig og flau humor over hele linjen.
Ka du ve?

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Jose Arrogantio

Quote from: Markmus on October 06, 2011, 22:28:26 PM
Ser du på det der? Det er jo noe av det verste som noen sinne er produsert av norsk TV. Usedvanlig dårlig og flau humor over hele linjen.

Dere to er de første jeg har hørt ha noe i mot Torsdagskveld fra Nydalen. Liker showet jeg.

Klaus_Brann

Helt enig med Markmus. Spesielt de to damene er utrolig slitsomme. Veldig morsomt med bæsj, tiss og prom og en evig kødd om hvor tjukk man er.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Skjønner ikke at folk liker Torsdagskveld. På nivå med en middels russerevy.

Utmedsnolken

Klassisk østlandshumor.
"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

Skriver meg opp på listen over hatere jeg òg. Har faktisk ikke hørt om noen som liker det før.

Lister

Nixon

Rød makt på Hansa!

Falkman

Quote from: dudo on October 07, 2011, 11:54:15 AM
Skriver meg opp på listen over hatere jeg òg. Har faktisk ikke hørt om noen som liker det før.

listen blir lenger.forbanna dritt-program. men jeg ler ikke særlig mye av Ylvis heller.iallefall ikke når de er på  tv

roaldinho

Så på forsiden av BA i dag på bensinstasjonen jeg var på. Regner med jeg kjøper BA senere, for var intervju med Torp der. Jeg liker at han tar alt med ett smil og at han har humoren på plass.

Så på forsiden der det sto noe om at han nå kunne studere og endelig få jobbe i kassen på Rema. Fantastisk fin fyr dette her, jeg vet om minst en Brann spiller som ville sippet og syntes synd på seg selv enn å ta det som Torp har gjort. Herlig innstilling på fyren som hadde flere gode år igjen på banen.

Må innrømme at jeg er stolt av å ha en sånn spiller i klubben, det varmer mitt lille hjerte. Takk for alt Torp, og lykke til med karrieren utenfor banen.

Go Up