• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Carl-Erik Torp

Started by vebo, November 11, 2010, 14:28:24 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lister

Guinness - Makes you drunk

Lasaron

Torp blir stadig nevnt blant gode spillere som er hentet fra adecco. Senest av kommentatoren mellom Tromsø og Strømsgodset nå. Hvorfor det? Han ble jo hentet fra eliteserien? Hvis Brann henter Hoås etter sesongen, henter man da en adeccospiller? Dette er svakt.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Markmus

Han ble jo hentet etter at sesongen var over, så han var per definisjon Adecco-spiller.
Ka du ve?

krakra

Isåfall var jo Piotr TL-spiller, men han nevnes jo også blant Adeccoligaspillerne.

Nixon

Rød makt på Hansa!

Gepard

Noen som vet noe mer om Torp, fikk ikke med meg da han gikk ned i selve kampen men så det i opptak nå. Det er jo ingen duell eller noe før han er i bakken. Så han falt bare sammen. Ser sikkelig skummelt ut.

Savner informasjon om hvordan det går med han

Gepard

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/brannspiller-kollapset-paa-banen-hentet-med-luftambulanse-3594369.html

Helsiken. Ok nå er kampen glemt, og ikke viktig lenger om vi tok poeng eller ikke.

Det eneste viktige nå er hvordan det går med Torp.

Erlend

Nightfox

God bedring, Carl-Erik Torp.

Oppreist

Det sÃ¥ skikkelig skummelt ut - kjente at jeg ble litt redd.  sÃ¥ ut som om han hadde kramper.  Var det noen foranledning eller kom det som lyn fra klar himmel?

God bedring Calle, bra å høre at du er ved dine fulle fem!
Stein på stein blir Steinar.

boven

Dette var trasig. :( håper det går bra med gutten

Nightfox

På tide med svante-sangen på neste hjemmekamp!!

Jose Arrogantio

Fryktet det var noe alvorlig når jeg så ham ligge der. God bedring Torp, du er en knall spiller!

Huff

Bt melder det var hjertestans, og Torp ble hentet av luftambulansen på Fosshaugane.

Håper alt går bra med Torp og ønsker god bedring. Takk for alt du gjorde i Brann, i serieåpningen mot RBK spilte du en av de beste kampene jeg har sett av en sentral midtbanespiller i Brann, du var rett og slett gigantisk.

Som dere ser anser jeg dermed Torp som ferdeig som fotballspiller. Har aldri hørt om noen som har kunnet fortsette karriæren etter noe slikt. Tragisk for Brann som mister en viktig spiller i årene fremover, dette er selvsagt langt, langt mindre viktig enn den tragedien dette er for mennesket Carl Erik Torp som jeg virkelig synes inderlig synd på akkurat nå. Forferdelig for Torp dette her.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Derabilo

Kampen betyr ingenting lenger, Calle Torp er selvfølgelig det viktige her. All god bedring til han! Det er viktigere å leve enn å spille fotball.
 Bergen ut av Norge -

Jose Arrogantio

Quote from: Huff on September 25, 2011, 20:08:21 PM
Bt melder det var hjertestans, og Torp ble hentet av luftambulansen på Fosshaugane.

Håper alt går bra med Torp og ønsker god bedring. Takk for alt du gjorde i Brann, i serieåpningen mot RBK spilte du en av de beste kampene jeg har sett av en sentral midtbanespiller i Brann, du var rett og slett gigantisk.

Som dere ser anser jeg dermed Torp som ferdeig som fotballspiller. Har aldri hørt om noen som har kunnet fortsette karriæren etter noe slikt. Tragisk for Brann som mister en viktig spiller i årene fremover, dette er selvsagt langt, langt mindre viktig enn den tragedien dette er for mennesket Carl Erik Torp som jeg virkelig synes inderlig synd på akkurat nå. Forferdelig for Torp dette her.

Ja, kan ikke se for meg at han kan fortsette på toppnivå lenger nå. Virkelig synd, var på toppen av sin karriere også, og så ender den slik.

Spelaren

Kanskje ikkje nødvendig å anta at karrieren hans er over, me får sjå kva som kjem fram dei nærmeste dagene. God bedring skal han ha, fælt å sjå sånt på fotballbanen.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Jeg har nettopp gjennomgått to førstehjelpskurs. Der har jeg lært at det kun er hjertestartere som kan sette hjerte i gang igjen ved stans.
Vi er blitt fortalt at de brukte hjertestarter i garderoben, og vi såg at han var ved bevissthet når de bar han inn. Dette forteller meg at det ikke var et ordentlig hjertestans ute på banen, og at han må ha blitt dårligere igjen inne i garderoben.
Dette er min høyst ukvalifiserte teori.

Belfort

Utrolig synd for han i ig med at han har ganske så sikkert hatt sin beste sesong. Som andre skriver så er jeg rimelig sikker på at dette var hans siste toppserie kamp

kabelmann

God bedring, Torp. HÃ¥per inderlig ikke det var din siste kamp for Brann.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Jrgn

Ufattelig trist om dette var hans siste kamp i Brann. Torp har vært en av mine favoritter i år. Håper virkelig at han kommer tilbake. Som han selv sa: Jeg er som en First-Price fotballspiller. God og billig! Vi har virkelig hatt bruk for han i år!

dudo

Fy faen. God bedring, mer kan jeg ikke si. Grusomme scener. HÃ¥per du kommer tilbake!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Fromri

Dette e heilt grusomt!!! HÃ¥per inderlig han kommer tilbake!!!!!!!!! >3

TCAC

Huff. Dette var en trist og skremmende sak. God bedring!

abe78

Om dette var siste kampen hans så stemmer jeg for testimonial - selv om det bare ble med den ene sesongen for Brann. Håper inderlig at han kommer tilbake! God bedring!
.og husk!

Lasaron

"Han er klar og fin, og alt ligger til rette for at han ikke vil fÃ¥ noen ettervirkninger av dette, sier Kjørlaug."
Fra Dagbladet sin side om saken.

Lister

Håper virkelig det er tilfellet. Et positivt utfall kunne uansett vært branndrakter med Torp bakpå i brannbutikken til inntekt for LHL eller noe lignende.

OmOssSjølOgHansaøl

Sjokkerende og trist. Håper det går bra.
God bedring, Carl-Erik Torp!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

Quote from: Huff on September 25, 2011, 20:08:21 PMSom dere ser anser jeg dermed Torp som ferdeig som fotballspiller. Har aldri hørt om noen som har kunnet fortsette karriæren etter noe slikt.

Det stemmer ikke. Flere har kommet tilbake.

Håper Kjørlaug har rett i at det ikke vil være noen ettervirkninger. Hvis ikke må han hedres på en eller annen måte. Dette må ikke være slutten for Torp i Brann.
Rød makt på Hansa!

Dan Inge

God bedring Calle !!!! håper inderlig du kommer tilbake på banen for Brann....
kjør over pakket!!

osoerli

God betring! håpar å sjå deg raskt attende på banen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

haak

God bedring Carl Erik - Håper du kommer tilbake på banen :)

Doffen85

Det var et fryktelig syn! Jeg fikk frysninger med en gang jeg så ansiktet til Torp, skjelvingen, hjertekompresjonene og Brannlegen som vinket febrilsk etter ambulansepersonell. Om Torp kommer tilbake på banen er det fantastisk, men det spørs vel. Er ikke dette lignende det Solbakken opplevde?

Erlend

Hjertet til Solbakken sto vel stille i flere minutter så vidt jeg husker

Lister

Solbakken var ute i 7, torp i 2.

Men bakenforliggende årsak er mye mer avgjørende for utfallet.

EngaiBergen

Ikke ofte jeg skriver innlegg på andres forum, men det finnes noe som er viktigere enn poeng og medaljer. Carl-Erik Torp er en god fotballspiller og en sympatisk kar. God bedring!

Huff

Quote from: Nixon on September 25, 2011, 21:05:49 PM
Quote from: Huff on September 25, 2011, 20:08:21 PMSom dere ser anser jeg dermed Torp som ferdeig som fotballspiller. Har aldri hørt om noen som har kunnet fortsette karriæren etter noe slikt.

Det stemmer ikke. Flere har kommet tilbake.

Håper Kjørlaug har rett i at det ikke vil være noen ettervirkninger. Hvis ikke må han hedres på en eller annen måte. Dette må ikke være slutten for Torp i Brann.

Nå stemmer det at jeg ikke kjente til at fotballspillere har kommet tilbake etter noe slikt, men dersom dette er tilfellet og dette gjelder Torp er det selvsagt meget gledelig. Intet hadde gledet meg mer enn at Torp hever kongepokalen i november, men dette må selvsagt skje etter en grundig medisinsk vudering. Jeg håper faktisk ikke at Torp kommer tilbake dersom det er forbundet med noen form for risiko, da bør faktisk Brann være ansvarlige å sette foten ned. Men, dette skal en selvsagt overlate til spesialister innen hjertemedisin, noe jeg definitivt ikke er. Det er langt viktigere at Torp lever til pensjonsalder (67) enn om han skulle tvinges til å bli fotballpensjonist før han runder 30, det tviler jeg på at noen her er uenig i.

Uansett vil jeg fortsatt ønske gutten god bedring og alt godt.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

skuteviken

Jeg er vanligvis ikke en dramatisk person, men når jeg så bildene, trodde jeg faktisk kanskje han var på vei til å dø. Jeg vet det høres dramatisk ut, men det var bildene og.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Nightfox

Gapestokk på torgallmenningen for personen som skriker ut "lat han dø". Regner med alle i sogndal vet hvem han er ("alle kjenner alle") slik at han er lett å plukke ut.... Jævla idiot, håper du er bra flau over deg selv og lever resten av livet i skam. Måtte du aldri vise deg utendørs igjen, med mindre overnevnte skulle skje...

Belfort

Ingen som har hatt hjertestans anbefales og fortsette med toppidrett etterpå. Kan aldri tenke meg at han spiller fotball på toppnivå igjen

Torvanger

Det siste Torp tenker på nå er om fotballkarrieren er over eller ei. Først og fremst må vi ønske ham god bedring og at dette ikke legger en demper på livsutfoldelsen. Varme tanker og god bedring!

Too far east

God bedring Calle!
Fantastisk person og klassespiller!

Nixon

Dersom han må legge opp er han selvskreven til å motta pokalen 6. november!
Rød makt på Hansa!

monzilla

September 25, 2011, 22:37:07 PM #294 Last Edit: September 25, 2011, 22:39:35 PM by monzilla
Ikke det at jeg tviler på at spillerne greier å motivere seg selv før 6.11 , men jeg håper alle går utpå banen fast innstillt på at Torp skal løfte pokalen, og at samtlige er villig til å gå igjennom skjærsilden for å få det til å skje.

Koffert1

Torp er pur klasse! Gjennomført klassefyr og har denne sesongen vist seg å være en klassespiller også.
Måtte alt ordne seg først og fremst for å kunne leve et godt liv videre, og i beste fall for å kunne spille fotball for SK Brann igjen.

God bedring, Carl Erik Torp. Du vil, uansett hvordan det går, være blandt de mest respekterte og elskede spillerne som har spilt for Brann, tatt i betraktning den korte tiden du har vært i klubben.

Odding

Sportsklubben Brann er ein diagnose.
Ein nervrose, ein manisk depressiv liing.

Markmus

Ka du ve?

Odding

Quote from: Markmus on September 25, 2011, 22:57:16 PM
Quote from: Odding on September 25, 2011, 22:56:46 PM
Tifo på VIF kampen?

Et digert First Price-banner? :)

Hehe. Ja, hvorfor ikke?  ;)
Vi bør i alle fall vise vår støtte.
Sportsklubben Brann er ein diagnose.
Ein nervrose, ein manisk depressiv liing.

hakhe

Quote from: Nightfox on September 25, 2011, 21:47:52 PM
Gapestokk på torgallmenningen for personen som skriker ut "lat han dø". Regner med alle i sogndal vet hvem han er ("alle kjenner alle") slik at han er lett å plukke ut.... Jævla idiot, håper du er bra flau over deg selv og lever resten av livet i skam. Måtte du aldri vise deg utendørs igjen, med mindre overnevnte skulle skje...

Stemmer i for den!

God bedring Torp! Håper virkelig vi kan få se deg i aksjon for Brann igjen!!
HÃ¥kon 5266

Go Up