• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Neste Sesong

Started by KennethS, October 05, 2003, 17:20:09 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Håper Brann kjøper disse spillerne til neste år:

Arni Gautur Arason, hvis mulig, går ihvertfall ann og forhøre seg, per dags dato har Brann ett stort keeper problem.

Jan D. Sørensen, klasse ving som hadde styrket Brann flere hakk.

M. Andreasson fra Bryne, hvis han ikkje blir for dyr.

pluss at Brann trenger 1 spiss og 1 stopper til, regner med at han islendingen skriver under for Brann.

Disse bør Brann kvitte seg med:
Joakim Walltin
Thomas Lund
Egil Ulfstein
Martin Knudsen
Ivar Rønningen
Petter Furuseth Olsen
Roy Wassberg (1 år igjen kansje)
tå på Brann

Erik

Ivar Rønningen ?? skal vi ha sirkus Opdal i mål??? tror ikke det...

Sotraanda

Erik, du mener Norges største keeper talent???

Er ivertfall glad jokke forsvinner, han tilfører ikke Brann en dritt!

Ellers trenger vi to nye spisser foran neste år...

Men kor skal vi finne de???
ater, heter, hater NFF!

LoveBrann

Hvis Brann kvitter seg med Rønningen kan det bli ganske så skummelt.
Synes han bør få spille nå, så kan Opdal heller komme tilbake når han har roet ned litt... Ta f.eks. Liverpool. Da Dudek plutselig mistet grepet satt de inn Kirkland. Men de har nå latt Dudek spille også. Er det ikke greit å ha to keeper da? Synes de bare burde få litt mer rettferdig spilletid på de. Ca likt for begge. Brann er heldig som har to flotte keepere!
rann e best! Uansett...

Erik

Norges største keeper talent???  så du kampen i går?? kanskje  han har en ok fremtid, men brann trenger en fast keeper og Ivar er bedre en Opdal.. enkelt og greit!

Tonje

Brann må absolutt ikke kvitte seg med Rønningen! Vi såg jo alle kordan Håkon spilte i går. Et av målene var jo en keepertabbe og.
men er enig med at vi fortsatt må beholde Håkon..
idenskapen min har et navn --> Brann!

Sotraanda

Erik, jo, eg såg kampen i går.
Og eg har skrevet på andre tråder her at eg er skuffet over Håkons innsats i går, og han burde hatt 3 av målene...

Men Håkon kommer sterkt tilbake, eg sa når eg såg Oppdal i en cupkamp, tror det var hans deby for Brann for noen år siden at denne gutten kommer til å bli landslagsspiller, og det trur eg fortsatt!
ater, heter, hater NFF!

LoveBrann

Personlig synes jeg også at Ivar er hakket bedre enn Håkon. Men det kommer seg jo, og om Brann tar vare på disse to talentene og lar de spille sånn at de ikke klager over for liten spilletid (demotiverende og idioti egentlig, å ha skjev spilletid for de) kan begge bli like gode. Men Håkon hadde IKKE en god kamp igår nei.. Han så rimelig tafatt ut ett par ganger. Men jeg er nå bare glad for at han ikke gjorde noen brølere, slik som vi så fra Aspmyren idag!
rann e best! Uansett...

Erik

Brann har ikke tid og vente og se om en keeper kommer tilbake etter han driter seg ut eller noe. vi trenger en fast god en som no er Ivar!!
Mjelde må slutte og rote så jævlig!!!

LoveBrann

Jau, nå er det virkelig på tide at Ivar skal spille. MEN, vi må ikke glemme at han også har gjort tabber og at Opdal har gjort bra ting. Synes ikke Mjelde roter for mye, men å sette Opdal i buret igår var ikke det beste han kunne gjort. Hvis Mjelde ikke setter Ivar i mål mot Bryne, da skal jeg gå med på at Mjelde roter...
rann e best! Uansett...

Erik

Begge gjør tabber er greit, men Ivar er mer "sjef" i feltet... Opdal mangler litt der!! 1-0 og Selvmålet i går er og et bevis på det...

LoveBrann

Helt enig i at Ivar er sjefen. Håkon får ta seg ett par Hansa og slappe av, så trene hardt og så komme tilbake i mål. Det er ingen tvil om at Håkon kunne gjort en del ting bedre igår enn han gjorde. Om Ivar hadde stått i mål kan det hende resultatet hadde blitt annerledes. Det får vi aldri vite...
rann e best! Uansett...

Go Up