• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

JEG ER REDD

Started by Superjack, October 05, 2003, 17:08:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

i taper ALDRI!

KennethS

du glemmer Brann-Lsk som mest eg tror blir en realitet.
tå på Brann

Erik

Brann-Lsk kan vi bare glemme...

LoveBrann

rann e best! Uansett...

Tonje

Eg og e redd.. Ser allerede for meg overskriften i avisen " Bryne tar sin første borteseier på Brann Stadion"
Men egentlig tror jeg vi greier (og bør) slå både Bryne, Vif og Tromsø. For statistikker er jo til for å brytes ja...
idenskapen min har et navn --> Brann!

Erik

Slår ikke brann bryne hjemme har vi faen ikke noe og gjøre i tippeligaen!!!!

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

LoveBrann

Enig med deg Erik. Skjerper ikke Brann seg såpass fra igår og til Bryne kampen fortjener de strengt tatt ikke plassen. Men jeg håper (og tror) at Brann legger seg i hardtrening. Mjelde virket jo ikke spesielt blid (med god grunn) etter kampen, så jeg er sikker på at spillerene får høre det.
rann e best! Uansett...

Erik

Det som skremmer meg er at jeg møtte Knarvik på scotsman i natt, han hadde no det så gøy jeg skulle tro han hadde vunne en kamp da, men han sa de skulle ta seg sammen mot Bryne...

Tonje

Eg og e enig med at de må slå Bryne. Visst ikke fortjener de ikkje tippeligaplass i det hele tatt. Satser på Mjelde faktisk gir de så ørene flagrer og..
idenskapen min har et navn --> Brann!

LoveBrann

Men hvordan gikk det med Hanstveit? Jeg så bare at han ble støttet ut av Nadderud av to andre jeg... Og jeg fikk ikke med meg hva som skjedde, for jeg satt på andre enden (nesten) av Nadderud. Mjelde vet å si fra, så det står nok ikke på han. Og det var sikkert ok for Knarvik å komme seg ut og ikke sitte hjemme å deppe hele kvelden. (Selv om enkelte andre gjorde det...)
rann e best! Uansett...

xttix

Quote from: "Erik"Slår ikke brann bryne hjemme har vi faen ikke noe og gjøre i tippeligaen!!!!


Enig. Kampen mot Bryne vil sannsynligvis/forhåpentligvis bære preg av at laget skjønner at de har gjort en kamp langt under pari, og at de skjerper spillet tilsvarende. Stabæk-kampen var etter min mening merkelig, laget fremstår som elleve forskjellige spillere, og lite minnet om det samspillende laget vi så mot f.eks. Sogndal, Odd eller Molde. Samspillet stemmer rett og slett ikke, kommunikasjonen mellom spillerene er ikke god nok og resultatet gir seg selv. Denne kampen er bare å glemme; se frem mot kampen mot Bryne - det blir nok andre boller, ja...

Tippeligaen uten Brann? Det høres bare rart ut....

Sotraanda

Ja, eg misliker Knarvik.
Og eg misliker og jokke, og til dels Ulfstein.

Og alle misliker vel noen.
Det er jo logisk.

Men poenget er at du skal ikke stå på store stå, eller på resten av stadion og skjelle ut spillere, uansett.

Og eg har aldri når eg har vert på stadion skjelt ut Knarvik eller ropt noe som helst til han.

Dette fordi han og alle andre spillerne under kampen trenger den støtten de kan få.

Eg vil heller unngå å klappe enn å pipe for eksempel.

Men eg forstår virkelig ikke at dette har noe emd dobbeltmoral å gjøre.
ater, heter, hater NFF!

Erik

Tror du ikke spillerene vet veien inn her og? lese alt du skriver... Like gale det!!

Sotraanda

Men tar spillerne turen inn hit så forventer de nok å få en del pepper.
Det er tross alt en KRANGLESIDE!!!

Så du mener det er like gale å skrive her inen at du misliker en spiller enn å skrike å hyle ut mot en spiller på SS?
ater, heter, hater NFF!

Erik

Jeg vil tro det er nett d samme om du skriker det på SS en du blar det ut her og de leser det selv!!!

Superjack

i taper ALDRI!

Superjack

Sett heller inn Alex Valencia enn Tommy. Tommy kan sendes tilbake til Skjærgard, der kan han bli den store helten!
i taper ALDRI!

kirsti

Ein eller annan plass må ein sei det ein har å sei, ein eller annan plass må ein få diskutera. Det ligg i mennesket (kanskje spesielt bergenseren? :p) sin natur å ytre sine meininger, og forsøk på å hindra det er brot på menneskerettane. Men ytringsfridomen begrensast av omsynet til andre menneske.
Eg meiner at det å skriva rett frå levra på forumet her er greit, berre ein får ut sinne og frustrasjon her i staden for å la det hagle på stadion der det går utover spelarane sin sjølvtillit og kampmoral, Brannsupporterane sitt rykte og stemninga på stadion. Dessuten, om spelarane går inn her, så er det eit val dei tek, og dei bør vera førebudd på kva som venter.

Og når det er sagt, eg får blir eit nervevrak av å ha Rønningen i mål. Føler meg mykje meir trygg med Opdal. Robbie Winters har spalta personlegheit, ei viste han mot Molde, ei mot Stabæk. Ikkje faen om det var same mann...
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Go Up