• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fredrik Haugen

Started by Spelaren, August 10, 2010, 20:05:25 PM

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Jeg regnet altså på det, men glemte å skrive svaret. Han har blitt byttet ut i 57 % av kampene, og det skjer stadig oftere, noe det også gjorde under Skarsfjord.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Dunkin

Noen som vet hvordan han gjorde det på biptestene forrige sesong?

Gulløl

Trodde han var seriøs i treningene. Men løpe og kondisjonstrening er kanskje ikke det han liker best. Hadde han trent seg opp til Helge Haugen sin løpsstyrke kombinert med de egenskapene han allerede har hadde det sett virkelig bra ut.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Wingfoot

May 13, 2014, 09:24:36 AM #903 Last Edit: May 13, 2014, 09:37:05 AM by Wingfoot
Quote from: Lasaron on May 13, 2014, 08:17:13 AM
Har lagt merke til at Fredrik Haugen over lang tid ofte blir byttet ut. Mønsteret har fortsatt med Norling. Regnet på det og fant ut at han har startet 54 kamper i eliteserien og blitt byttet ut i 31 av de. Hyppigheten øker sesong for sesong. Spørsmålet melder seg, har han dårlig kondis?


Enten det, eller så sliter han kanskje med en skade/kjenning som ikke slipper taket.
Står på Frydenbø og synger av full hals!

krakra

Rart bytte, men Haugen spilte nå uansett en veldig bra omgang. Viktig å loggføre for Kruxleiven og andre som teller pasninger og holder oversikt.

Spelaren

CMore-kommentatorne lurte voldsomt på dette byttet.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Jose Arrogantio


Yngve

Norling sa vel at han ville ha ein spelar som sprang meir på midten.

Men einig, eit veldig rart byte. Haugen var veldig god fyrste 45.

OmOssSjølOgHansaøl

Som jeg skrev i kamptråden: I dag var Haugen god. Veldig god. Jeg synes endelig han begynner å vise at han har det i seg å være midtbanesjef. Hvis han hadde fått spille andreomgang (Sesongens rareste Brann-bytte?) ser jeg ikke bort fra at han kunne ha bidratt til å dra opp nivået på kampen igjen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

KEO

Eg skal være enig med dere at Haugen spilte en av sine beste omganger i dag, men uansett så er det langt under nivå. Greit at han har en del fine vendinger av spillet og treffer på noen pasninger fremover( for 90% slår han bakover)  han slurver i defansive løp og jobber generelt alt forlite for en midtbanespiller. Skal Haugen ta steget opp til å bli en midtbane konge så må han lære seg å gå i kjelleren og jobbe/løpe mer en motstanderen. Han har ferdighetene men viljen virker til å ikke være helt tilstede.
Nu kør vi!

Joggi Bogga

Haugen er en helt grei spiller.
Hvis vi ser på ferdighetsnivået hans, ville tilsvarende ferdighetsnivå i hvilken som helst annen posisjon på laget vært bankers på laget og en stor styrke for oss.

Men, så lkenge vi spiller formasjonen vi gjør, har vi behov for en lagnt mer komplett spiller enn han.

Mer duellkraft og veldig mye mer lederevner.

Bytt spiller eller system til sommeren.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

krakra

Eller gi ham en "bedre" makker. Problemet til Haugennog egentlig oss er at vi ikke har noen spiller som utfyller ham. Vi har ingen duo som er komplimentær. Han trenger en bevegelig og duellsterk makker med stor løpskraft

blobby winters

Noen som vet hvorfor han ble byttet ut i pausen.

Jeg synes han spilte bra og vi savnet han i 2.

Spelaren

Quote from: blobby winters on May 17, 2014, 06:49:05 AM
Noen som vet hvorfor han ble byttet ut i pausen.

Jeg synes han spilte bra og vi savnet han i 2.



Han var banens beste, men det er visst "under nivå" så byttet var naturlig.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dragn

Quote from: krakra on May 16, 2014, 23:21:14 PM
Eller gi ham en "bedre" makker. Problemet til Haugennog egentlig oss er at vi ikke har noen spiller som utfyller ham. Vi har ingen duo som er komplimentær. Han trenger en bevegelig og duellsterk makker med stor løpskraft


Badji er vel ganske nærme din beskrivelse

Spelaren

Badji er alt annet enn duellsterk*. Han er stadig for seint inn i situasjonene, for rå i stilen og er et vandrende frispark imot. Han har overhodet ikkje taklet overgangen til mer besittelsesorientert fotball høyere på banen enn kva tilfellet var i Sogndal, der han fikk ligge dypere og ha mindre terreng og oppgaver. Det er godt mulig han tar en Austin og kommer seg voldsomt, men det er fortærendes at me kjøper dyre nøkkelspillere frå lag som har et totalt annerledes system og filosofi, og bare satser på at de skal omstille seg lett.

*sterk er han, en veritabel murvegg. Men duellene taper han for ofte/lager frispark
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Kjell249

Quote from: krakra on May 16, 2014, 23:21:14 PM
Eller gi ham en "bedre" makker. Problemet til Haugennog egentlig oss er at vi ikke har noen spiller som utfyller ham. Vi har ingen duo som er komplimentær. Han trenger en bevegelig og duellsterk makker med stor løpskraft
Det kan du si om alle spillerne på Brann. De trenger bedre lagkamerater. Demidov trenger en rask makker for prestere. Hadde han bare hatt det, da hadde han vært konge. Problemet til Haugen er at han ikke har noe ekstreme ferdigheter. Ikke kreativ, mister mye ball, slå dårlige pasninger og i tillegg er en stasjonær spiller. Innimellom er han god. Aldri strålende. Så derfor blir det litt drøyt at unnskyldningen er at han ikke har god nok makker. På samme måte blir det for drøyt å si det samme om Demidov, men han har tross alt tidligere levert på et nivå som ingen av de andre Brann spillerne har vært i nærheten av, utenom kanskje Huseklepp.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Huff

Haugen viser mye bra mot Glimt, og selv om jeg forstår tanken bak byttet er det helt feil å bytte ham ut. Videre er jeg helt enig i at han trenger en makker sentralt som løper mer.

Når dette er sagt gjør Hassan akkurat det han skal, og den gamle fakiren er akkurat det Brann trenger per nu, Haugen må dermed ta ansvar å være mer bevegelig enn han ellers ville vært. Det er intet galt med fysikken, han må bare bevege seg mer, den mer stasjonære makkeren er akkurat nå ikke han selv, men den gamle marrokaneser, det må Haugen innse. Mer løping, mer offensive initiativ takk.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

krakra

Quote from: Kjell249 on May 17, 2014, 16:53:34 PM
Quote from: krakra on May 16, 2014, 23:21:14 PM
Eller gi ham en "bedre" makker. Problemet til Haugennog egentlig oss er at vi ikke har noen spiller som utfyller ham. Vi har ingen duo som er komplimentær. Han trenger en bevegelig og duellsterk makker med stor løpskraft
Det kan du si om alle spillerne på Brann. De trenger bedre lagkamerater. Demidov trenger en rask makker for prestere. Hadde han bare hatt det, da hadde han vært konge. Problemet til Haugen er at han ikke har noe ekstreme ferdigheter. Ikke kreativ, mister mye ball, slå dårlige pasninger og i tillegg er en stasjonær spiller. Innimellom er han god. Aldri strålende. Så derfor blir det litt drøyt at unnskyldningen er at han ikke har god nok makker. På samme måte blir det for drøyt å si det samme om Demidov, men han har tross alt tidligere levert på et nivå som ingen av de andre Brann spillerne har vært i nærheten av, utenom kanskje Huseklepp.
Det handler ikke om bedre lagkamerater, men lagkamerater som er gode til det han ikke er god på. Det er jo helt grunnleggende når man skal sette sammen lag at man ser på komplimentære ferdigheter.

Haugen er en god pasningsspiller og en kreativ midtbanespiller. Han har vært god i alle kamper hvor spillet har fungert. Ikke bare god, han har vært en av våre aller beste. Det var han mot Stabæk, mot LSK og nå senest mot Glimt.

Det er et problem at vi ikke har noen spiller som kan ta ryddegutt-jobben på midten. En sterk spiller med stor løpskraft som gjør at Haugen kan konsentrere seg om det han er god på. Det går selvfølgelig ut over det offensive når han må løpe rundt og dekke rom defensivt. Spesielt når han ikke har så stor aksjonsradius. Må være verdens minst kontroversielle påstand at han vil styrkes av en makker som kan dekke større rom da.

Forhåpentligvis løser det seg med Birkelund så han kan gå inn i en slik rolle.

Gulløl

Fra BT:
Fredrik haugen sliter med krampetendenser i baksiden av låret, og er ikke med Brann til Sogn.

Begynnende åreknuter ?  ;)
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Kagain

I så fall må Brann være eneste klubben der det er smittsomme åreknuter. Vi snakker et medisinsk mirakel på G her. Så får vi i alle fall ETT mirakel i år :)

roaldinho

Quote from: Kagain on May 21, 2014, 13:52:40 PM
I så fall må Brann være eneste klubben der det er smittsomme åreknuter. Vi snakker et medisinsk mirakel på G her. Så får vi i alle fall ETT mirakel i år :)


Trodde mirakelet kom på danskebåen mot Aafk.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

tintin

Beklager litt off topic, men ka skjedde egentlig med mirakelmannen Jøsendal som holdt "alle" friske og folk som hadde vært langtidsskadet ble jo helt 100%igjen osv...

Gulløl

Quote from: tintin on May 21, 2014, 15:16:07 PM
Beklager litt off topic, men ka skjedde egentlig med mirakelmannen Jøsendal som holdt "alle" friske og folk som hadde vært langtidsskadet ble jo helt 100%igjen osv...


Han er avdelingsdirektør for rusmedisin i Helse Bergen.

Ja nå er det stadig skader og spesielt mye småskader. Hadde trengt en mirakelmann. Brann har vært flink med det forebyggende arbeidet med skader de foregående årene. Har Norling prioritert dette ned slik at det er blitt flere skader ? Skulle hatt statistikk på skadesituasjonen i Brann fra år til år men det finnes vel neppe.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Gulløl

June 13, 2014, 00:38:30 AM #924 Last Edit: June 13, 2014, 01:10:43 AM by Gulløl
Når skal egentlig denne spilleren få sitt gjennombrudd i Brann ? Spilt en stor del av kampene siste tre årene men presterer sjelden/aldri på et høyt nivå i mer en et par kamper på rad.

Skal en tro på krakra sin kontinuerlige haussing av spilleren skal en tro en har med en klassespiller å gjøre. Personlig ser jeg bare dette bare i små glimt. Sannheten er at han i beste fall er en litt under middels god sentral midtbanespiller i eliteserien. Og når jeg skriver det er jeg grei.

Vi supportere har vel kanskje vært i overkant tålmodige med han siden han er Softball spiller finansiert av oss.

Av mangel på bedre kilder har VG plassert han på 121 plass på spillerbørsen hittil i år. Det vil si en av den dårligste sentrale midtbane spillerne i eliteserien. Ikke akkurat store plasseringer i 2013 heller med 83 plass. I 2012 ble det 122 plass på Haugen. Nå kan en gjerne si at slike spillerbørser er tull men det gir en god pekepinn når en ser på snittet over en lengre periode.

Det at han har vært best av våre sentrale midtbanespillere i år sammen med Fakiri sier ikke en dritt. Det er for laget som ligger desidert sist i eliteserien, et lag som trenger utskiftninger og forsterkninger. I dag i første omgang var den sentrale midtbanen svært svak til liks med mange andre kamper i år. Heldigvis ser det ut som Badji begynner å komme til seg selv, sammen med en sliten Skaanes fungerte det det en god del bedre i 2 omgang i dag.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

TCAC

Jeg har definitivt mistet tålmodigheten med Haugen. Selv i Tippeligaen må en sentral midtbanespiller med meget begrenset fysisk styrke og arbeidskapasitet kompensere kraftig med spisskompetanser. Det gjør ikke Fredrik Haugen i det hele tatt. Kvaliteten på pasningene og kreativiteten som playmaker, som burde være styrkene hans, er meget variable. Det finnes flere 'boks-til-boks'-midtbanespillere i Tippeligaen som i tillegg har minst like gode playmaker-egenskaper som Haugen. Sammenlikner vi med Jone Samuelsen i gårsdagens kamp mot Odd for eksempel er kvalitetsforskjellen enorm.

Nå er vi definitivt et bunnlag. Da passer det spesielt dårlig med arbeidssky midtbanespillere som trenger ekstremt gode arbeidsforhold for å fungere.

Eivind

Haugen/Fakiri er den desidert svakeste midtbaneduoen i TL. Sannsynligvis den dårligste midtbanen vi har hatt på år og dag. Man ser det ganske så tydelig i går. I løpet av 1 omgang, vi vinner ikke EN ball sentralt på midten. Vi taper midtbanen 100-0 og blir derfor overkjørt av Odd.

I 2 omgang når Badji kom inn (og siden Skaanes) var det en helt annen pondus på midten. Vi vant midtbanen, skapte dermed sjanser og fikk ikke det samme trykket mot oss som i 1 omgang.

Badji har mange viktige egenskaper som Haugen ikke har, og som han aldri kommer til å få. Med hodet på rett pass KAN Badji vokse til å bli en meget habil TL spiller.

Når det gjelder Haugen kan jeg dessverre ikke se det samme potensialet. Han har ingenting. Veik i duellene, stasjonær, slurver med avleveringer, lite oppofrende.
Og det som trekker mest ned for min del når det gjelder Haugen, er holdningen hans. Dette er faen ingen kriger. Henger med hodet og lyser misnøye utpå det. Og det er en farlig egenskap.

Badji > Haugen

Belfort

Jeg har fulgt Brann tett siden 88 og kan ikke huske en svakere sentral midtbane enn nå.

Når det gjelder Haugen må han sette seg ned med kompisene sine og finne ut hva han vil.
Skal han gå all in på fotballen eller skal han bli husket for han som aldri tok steget. Nå er det opp til han om han virkelig vil bli en god fotballspiller.

Eivind

Quote from: Belfort on June 13, 2014, 06:45:37 AM
Jeg har fulgt Brann tett siden 88 og kan ikke huske en svakere sentral midtbane enn nå.


Nei det er, flåsete sagt, nesten så jeg mistenker at Razanauskas og Magnacca ikke hadde gjort en dårligere jobb sentralt.

Gulløl

June 13, 2014, 15:08:36 PM #929 Last Edit: June 13, 2014, 15:28:14 PM by Gulløl
Av mangel av noen bedre kilder. Med bedre en svada og påstander om hvem som er best.

VG sin spillerbørs, Haugen i sin tid i eliteserien og hele sesonger:

2013: 83 plass.
2012: 122 plass.
2011: 135 plass.
Snittplassering: 113 plass

VG spillerbørs, Badji i sin tid i eliteserien og hele sesonger:

2013: 66 plass
2012: 93 plass:
Snittplassering: 79 plass

Jeg har vært ganske dritt lei Badji i år jeg også og har ønsket han langt bort flere ganger. Men en skal være ganske blind for ikke se at Badji har et større potensial en Haugen. Sjansen for at Badji får skrudd hodet skikkelig fast, tilpasser seg den nye spillestilen ytterligere og får mer kontrollerte taklinger(sett veldig bra ut siste par kamper) er mye større en at Haugen får tilegnet seg egenskapene han ikke har eller er god nok på (løpsstyrke, arbeidsradius, taklingsstyrke og hodestyrke).
Egenskaper som Haugen ikke har klart å tilegne seg etter at han nå er i gang med sin fjerde sesong i  eliteserien  blir utfordrende å tilegne seg fremover for en spiller som er blitt en voksen spiller og ikke et talent lenger. Men håper for hans del han klarer å ta steg, jeg har selv vært med og betalt for han.

Haugen blir neppe i dag rangert blant de 20 beste sentrale midtbanespillerne i eliteserien og er ikke i nærheten av noe landslagsdiskusjon.

Badji spiller fast på Senegal sitt landslag. Senegal er i siste FIFA rangering rangert på 74 plass. Norge på 55 plass.

Det er ikke uten grunn at en de mest kunnskapsrike fotballagentene vi har i Stig Lillejord og som følger Brann tett sier i et videointervju med BA i går at det er Badji som trenger en makker. Haugen blir ikke nevnt. Kraka mener at han har mer peiling og at det er Haugen som trenger en makker.  Tror jeg og de fleste er enig med Lillejord.

Greit nok at hverken Badji eller Haugen har prestert topp i eliteserien de årene de har spilt der. Men Badji var ganske ettertraktet når Brann hentet han. Haugen har det vel ikke vore noe interesse for siden Adecco laget Sandefjord ville låne han for 2 år siden.

Det er ufint å bruke de siste 2-3 månedene mot Badji der han har hatt store personlige problemer. En er ikke nervevrak til evig tid for det, alle kan oppleve en slik periode. Før denne tid har han holdt et høyere nivå en Haugen som poengstatistikken øverst viser, selv om de begge var svake i fjor høst.

Men for ikke å ha mest folus på fortiden. Det jeg ser mest på er hvem som har det største potensialet til å forbedre seg og den har jeg klart mest tro på Badji. Det er vel det Lillejord ser også.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

nero

Haugen ser ut til å være akkurat som de aller fleste andre lokale talentene med "enormt potensiale". To-tre sesonger med svært begrenset suksess i TL før de ender opp i en tilværelse i Adeccoligaen og dalstroka innafor.

Men: Nå kan det jo se ut som om klubben han spiller for kan ta samme veien..
Lions led by donkeys.

Kagain

Ja, da kan det jo hende at han kan få fortsette som midtbanespiller på selvsamme klubb i Adeccoen. Det kan bli interessant. Om dette skulle hende så er det vel lov å tro at det er svakere midtbanespillere i Adecco enn i Tippeligaen, og da kan kanskje Haugen bli mer dominerende og vise Løv-Ham takter igjen. Så, om klubben rykker opp så kan det hende at han tar steget fullt ut.

Spelaren

Er det en spesiell grunn til at ikkje altomfotball sin børs er med? Eller BT sin?
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


StuckedPaaOstlandet

Nå er du litt for streng med han. Tviler på at han står i midtsirkelen og tenker at han er en klassespiller som ikke trenger å løpe hjem. Hadde noen viktige løp helt hjem i går, men at han ikke er like god å takle som f.eks badji er jo ingen nyhet. Han har også lagt fra seg en del unødvendige gule kort, så det er bedring.

Det jeg mener han bør forbedre seg på er å skjule hva han kommer til å gjøre når han får ballen, det er for lett å lese hvor han skal slå pasningene.

Huff

Jeg synes han var meget god mot AAfk. BT påpekte da at det var mer bevegelse foran han og at den gode pasningsfoten dermed kom mye mer til sin rett. Jeg synes selv hovedendringen var at Haugen selv var langt mer bevegelig, og skaffet seg rom og tid til å finne godt plasserte lagkamerater. Mitt hovedankepunkt er at han beveger seg altfor lite, og jeg er fullstendig enig med de som mener han har vært en gedigen skuffelse i år. Jeg synes fremdeles han viser at han har ferdigheter, men en ser altfor lite til dem. Skal jeg trekke frem noe positivt i år er det at jeg synes jevnt over at dødballene hans holder meget høyt nivå og at han ikke lenger pådrar seg flust med idiotkort, ellers er det kun defensivt han har forbedret seg siden han kom til klubben, offensivt tror jeg han er blitt svakere.

Samtidig spiller han på en sentral midtbane som overhodet ikke virker mot lag som ikke spiller 4-4-2. Per nå ser det ut som vi med dagens spillestil nærmest er avhengig av at begge de sentrale midtbanespillerne våre er betydelig bedre enn de som spiller i andre klubber.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

dudo

Quote from: Huff on August 15, 2014, 14:35:25 PM
Per nå ser det ut som vi med dagens spillestil nærmest er avhengig av at begge de sentrale midtbanespillerne våre er betydelig bedre enn de som spiller i andre klubber.


Blir ofte sånn når man spiller 2 mot 3.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

August 15, 2014, 16:05:44 PM #937 Last Edit: August 15, 2014, 16:45:16 PM by osoerli
Quote from: Gulløl on June 13, 2014, 15:08:36 PM
Haugen har det vel ikke vore noe interesse for siden Adecco laget Sandefjord ville låne han for 2 år siden.


Godset ville jo ha han før dei henta Johansen, eller var det Konradsen?
Haugen er bra på sitt beste, men vil neppe kunna fylla rolla som sentral i 4-4-2 for eit topplag i TL.
Skal vi være der må vi enten legga om til 3 sentralt, eller erstatta Fredrik Haugen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

roaldinho

Om han hadde gått til Godset, lurer på hvordan utviklingen hans hadde blitt der kontra i Brann. Utviklingen under Deila hadde nok vært bedre for han enn under Skarsfjord.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Quote from: dudo on August 15, 2014, 14:50:29 PM
Quote from: Huff on August 15, 2014, 14:35:25 PM
Per nå ser det ut som vi med dagens spillestil nærmest er avhengig av at begge de sentrale midtbanespillerne våre er betydelig bedre enn de som spiller i andre klubber.


Blir ofte sånn når man spiller 2 mot 3.
Ja. Når vi møter Odd med en av de beste midtbanene i TL spiller for spiller, i voldsom flyt, på deres hjemmebane og selv er nervøse og ustrukturerte måtte vi ha hatt et par jævlig gode midtbanespillere for å vinne midtbanen med en spiller mindre. Ikke at det unnskylder Haugen, men det skurrer når Barmen har en mer offensiv rolle enn Huseklepp.


Tom C

Er vel flere enn de to sentrale som avgjør om krigen vinnes. Synes ikke for eks at verken Skaanes eller Huseklepp har noe voldsomt å by på når det kommer til duellkraft og styrke. Hele midtbanen til brann, bortsett fra Badji er egentlig temmelig veik.
Aldri mer Obos....

Lasaron

Quote from: Tom C on August 17, 2014, 12:06:46 PM
Er vel flere enn de to sentrale som avgjør om krigen vinnes. Synes ikke for eks at verken Skaanes eller Huseklepp har noe voldsomt å by på når det kommer til duellkraft og styrke. Hele midtbanen til brann, bortsett fra Badji er egentlig temmelig veik.


Uenig om Skaanes. Han er ikke direkte sterk, men han er flink til å stoppe eller sinke angrep. Litt Myggen-aktig.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Tom C

Tja, synes både han og huseklepp har en tendens til å bare "prelle av" når det blir kroppsdueller. Mens Haugen tendenserer til å bli småstygg når det hardner til, med etterslenger og draktholdinger og sånn.

Men du har gjerne rett i at skaanes ihvertfall ikke gir opp med en gang, og er flink til å jobbe hjemover. Bra løpskraft.
Aldri mer Obos....

Xminator

Godt eksempel fra dagens kamp. Brann vinner ballen. Både Badji og Haugen ligger lavt. Haugen støttepasning til stopper, ballen når Huseklepp som flikker kort i rom der han venter Haugen skal være. Problemet nå er at Haugen kommer småjoggende der ett 90% løp hadde vert brannkontring.

Hatleking

Der kom første frå Barmen.

Hatleking

VERDAS BESTE VENSTREBACK

EDIT: Ja, no har eg skrive to kampinnlegg her. Jaja.

krakra

Strøken pasning til Hanstveit foran Barmens store sjanse, og bra dødball før 1-0. Midtbanen har klart seg bra mot RBKs trio i dag.

storB

Quote from: krakra on August 17, 2014, 17:45:40 PM
Strøken pasning til Hanstveit foran Barmens store sjanse, og bra dødball før 1-0. Midtbanen har klart seg bra mot RBKs trio i dag.


Ikke prøv deg Krakra. "En svale gjør ingen sommer" eller til og med "Blind høne kan plukke frø".
Hva syntes du om skuddet hans idag da, når han fører ballen og stadion ropte skyt? Var han bare "uheldig" der?

Tror aldri Haugen kommer til å diktere kamper som rollen hans tilsier han skal gjøre. 
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krakra

Skudde var ikke bra, men det var iallefall bedre enn Badjis. Badji var enorm i dag, og Haugen god. For andre seriekamp på rad.

Tom C

Fredrik Haugen skal få skryt når han gjør det bra, og i dag var han bra.
Aldri mer Obos....

Go Up