• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Såå herlig!!!

Started by Optimisten, September 28, 2003, 21:01:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Optimisten

Hellane mann, dette var kanon!!!
Det var en altfor spennende kamp, men brann vant fortjent!!!
Har sagt det før og sier det igjen, Håkon Opdal!!!!
ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

Gina

Nydelig!

Nå er det Stabæk neste helg, og jeg tror ingenting er umulig for guttene våre så lenge de tror på det!

Banket pappaguttene!
ina

Stoffi

Herlig!!

Ingenting er som å snu 0-2 til 3-2, mot mammaguttene fra Molde. Fy f*en så mange spillere jeg ikke liker på det laget der.

Sinnsykt bra av Brann!  :D
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ricky

Hehe... Den gangen Molde greide å snu 0-2 til 3-2, så snudde jo vi det til 3-4...  Tipper de begynner å bli litt lei av dette :)

Skal vi ikke snakke medalje nå da, folkens? :D Om ikke Odd vinner, så er det jo bare seks poeng opp. Kanskje tre, om vi får omkampen vår. Vinner vi de fire siste, så tror jeg vi er rimelig sikre på e-cupplass, og det kan også bli bronse.

Erik

Syns d blir velldig feil og mase om medalje no.. greit vi vant og det ikke er langt opp, men det er heller ikke langt ned... Syns vi skal bare ri inn sesongen no og trygge plassen vår.. Greit medalje hadde vert ok men først og fremst få poeng nokk til og holde oss i tippeligaen, kan heller skrike serie mester 2004 :D

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Erik"Syns d blir velldig feil og mase om medalje no..


Ja, la oss heller snakke om nedrykk! ;-)

Grey

Optimisten skrev:

QuoteHar sagt det før og sier det igjen, Håkon Opdal!!!!


Hvem var det som var på bærtur på 0-2 målet??
Maybe a Greyhound could be my way

Rossi#46

l

Erik

Offrer ikke Ivar seg?? Hva stadion er du på??? Ivar offrer seg mest av alt i feltet, kan stormer ut og slenger seg opp i klyngen osv... Begge målene sto Håkon på 2 bein og så ballen gå i mål....

sigg

Jepp, og Ivar var vel Brann's beste mot B/G. Blir helt feil om Opdal står neste synest eg.  :roll:

Miriam

ivar han e god..men eg føler meg mer trygg når d kommer et tilbakespill når håkon er imål en ivar...

Håkon kan godt stå mot stabæk  :)

Erik

Ivar har ikke drete seg ut på tilbakespill på leeenge... Jeg føler meg mye tryggere med Ivar i mål enn Håkon...

christine

eg e enig med at Ivar e den rette mannen for brann no.
Men har STOR tro på Håkon i framtiden. :D
ff te *******
Dø for Brann

Optimisten

Helt alvorlig folken, dokkar kan ikkje komme her å si at Håkon ikkje spilte en god kamp!!
Han reddet oss mang en gang!!
Greit nok at han hadde noen små feil, men nevn en gang Ivar ikkje har hatt det i løpet av en kamp!!!
Alt i alt spilte Håkon bra og han hadde ikkje hoved skylden for de to målene!!  Derfor mener eg at han bør spille!!!!
ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

Ricky

Jeg for min del frykter at Opdal havner hos et av opprykkslagene. Både Hønefoss og Fredrikstad vil nok være på utkikk etter en keeper foran neste sesong.
Jeg synes vi bør gjøre som Rosenborg... Arason var på papiret en bedre keeper enn Johnsen før sesongstart, men de valgte å satse på den unge, fremadstormende keeperen og gi ham tillit over tid. Nå har de fått lønn i form av en keeper av internasjonalt format i sikkert ti-tolv år fremover. Greit, Ivar Rønningen spekulerer ikke i noe Bosman-greier slik Arason gjorde, men det har han jo også liten grunn til :p

Harg

Det er ingenting - INGENTING - som er så stilig som at Brann slår et hvilket som helst lag med Hoseth, Mork og Hasselgård i 11'eren og Hulsker som innbytter! Sinnsykt deilig !

Takk gutter.

Om Opdal eller Rønningen er best ? De er vel så jevne at Mons'en skal få avgjøre hvem som spiller neste kamp... Men det er et faktum at Opdal sto dønn stille på begge målene....
otball ? Spenning ? Kaos ? Underholdning ?

BRANN !!!

Go Up